Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18301/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Photomikke ja Käärijä eivät vastaa instaviesteihin eivätkä reagoi kommentteihin :(

Miks helevetissä niiden pitäis?? Käärijälläkin puoli miljoonaa seuraajaa, tiedätkö paljonko se saa viestejä??

Sehän sano siinä yhdessä haastattelussa, ettei kerta kaikkiaan pysty, kun niitä on niin paljon, että lagaa koko ajan. Että vaikka haluais vastata ja jos lisäks ois aikaa, niin ei onnistu.

Vierailija
18302/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos homma ois mennyt toisinpäin, J ois lentänyt neljäksi päiväksi Sloveniaan, ja B ois häipynyt jokerien kanssa keikalle jonnekin pikkukylään, jäänyt sinne yöksi ja oisitte nähnyt että siellä seuraavana päivänä poikain kanssa hölmöillään iltapäivällä jossain hostellissa ilma kiirettä kotiin, jossa J ois ollut vaikka B :n siskon ja jonkun frendin kanssa odottelemassa. Oisko ollut teidän mielestä ok, vai outoa? Eikä J ois ikimaailmassa nähnyt tommosta vaivaa että ois lähtenyt keikkojen jälkeen kiireessä Sloveniaan. Ei vaan ois.

J oli töissä. B & J ovat samalla alalla ja tietävät hyvin, että sovitut duunit hoidetaan. No problem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18303/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että olin väärässä siinä että olis ollut ok jättää B Helsinkiin sen rautalammikeikan ajaksi. Ei se näin jälkikäteen ajatellen ollut ok. Just edellisenä iltana Tavastia ja sitä olisi varmaan noiden jotenkin pitänyt purkaa. Kun mullakin vähän sellainen olo että oliko ne suu auki -otokset sieltä kuitenkaan ihan fine. Näyttihän ne hyvältä mutta mitä B näin jälkikäteen ajattelee.

Varmasti on tarjottu vaihtoehto tulla mukaan. B jäänyt Helsinkiin ihan omasta tahdosta odottamaan.

No veikkaqn että auto täynnä

Varmasti olisi joku voinut siinä tapauksessa jäädä pois.

Vierailija
18304/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ajattelen, että minkä takia bojan ei postannut mitään helsingin reisusta, koska halusi pitää retkimuistot itsellään ja bojanin insta on enemmän työ asioihin

Vierailija
18305/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä viatonta Umk-kärtsää...Nyt se vaan irvistelee kun ollu liikaa kuvattavana

Vierailija
18306/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos homma ois mennyt toisinpäin, J ois lentänyt neljäksi päiväksi Sloveniaan, ja B ois häipynyt jokerien kanssa keikalle jonnekin pikkukylään, jäänyt sinne yöksi ja oisitte nähnyt että siellä seuraavana päivänä poikain kanssa hölmöillään iltapäivällä jossain hostellissa ilma kiirettä kotiin, jossa J ois ollut vaikka B :n siskon ja jonkun frendin kanssa odottelemassa. Oisko ollut teidän mielestä ok, vai outoa? Eikä J ois ikimaailmassa nähnyt tommosta vaivaa että ois lähtenyt keikkojen jälkeen kiireessä Sloveniaan. Ei vaan ois.

Paitsi että B:llä ei ole siskoa. Sanoi jossain haastattelussa rakastavansa vauvoja ja toivoneensa aina sisarusta, mutta ei vain sellaista koskaan saanut.

Vierailija
18307/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä huomannut bojan ei ole tykännyt jeren insta postauksista

Antaa vastavuoroista kylmää-kuumaa?

Hyvä niin, toivottavasti jatkaa samalla linjalla. Huomennako ne ulkomaan keikat tulee tietoon.

Vierailija
18308/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Photomikke ja Käärijä eivät vastaa instaviesteihin eivätkä reagoi kommentteihin :(

Miks helevetissä niiden pitäis?? Käärijälläkin puoli miljoonaa seuraajaa, tiedätkö paljonko se saa viestejä??

Sehän sano siinä yhdessä haastattelussa, ettei kerta kaikkiaan pysty, kun niitä on niin paljon, että lagaa koko ajan. Että vaikka haluais vastata ja jos lisäks ois aikaa, niin ei onnistu.

Ja UMK-aikoina vielä vastasi hyvin viesteihin ja kertonut että se on ollu hänelle tärkeää ja tykännyt vastailla. Nyt ei pysty enää ton lataamisen takia kun viestejä niin paljon.

Vierailija
18309/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin (myös itseäni) siitä, että se miltä MEISTÄ tuntuu, ei kerro mitään siitä, miltä K:sta tai B:stä tuntuu.

On okei tuntea pettymystä, jos omat odotukset eivät täyttyneet. Ja on okei kertoa tuosta pettymyksestä muille. Mutta on tärkeä ymmärtää, että vaikka itsellä olisi pettynyt olo, se ei tarkoita sitä, että näillä kahdella olisi. Ehkä Bojanilla ei ollut mitään odotuksia, vaan hän tuli tänne takki auki. Ehkä hän odottikin jotakin, mutta silti hänen mahdollinen pettymyksensä ei kuulu shippaajan kannettavaksi. Täällä on keskusteltu empatiasta. Me ihmiset menemme herkästi toisen asemaan ja se on hienoa. Mutta on empatiaa myös ymmärtää, milloin projisoi OMIA tunteitaan toiseen ihmiseen.

Shippaukseen kuuluu tämä projisointi, tähän juttuun kuuluu mielikuvituksella, ihastumisen tunteilla ja surullakin leikittely. Se on kaiken leiskuva ydin. Leikki. Tästä kaikesta kuuluisi jäädä käteen shippaajalle lopulta hyvä olo. Siksi yritän keskittyä hyvään ja positiiviseen tulkintaan<3 Jos olo alkaa tuntua kurjalta, se ei ole shipattavien vika, koska heidän ei kuulukaan täyttää meidän odotuksia. Vaan silloin täytyy itse ymmärtää asettaa itselleen rajoja, pitää ehkä taukoa.

Mä rakastan näiden kahden toilailuja ja mielikuvituksessani he toilailevat vielä lisää, niin kauan kuin se itsestä hyvältä tuntuu. Erityisen ihanaa on, että tämän saa jakaa muiden kanssa<3😊

Vierailija
18310/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä, että muutkin aistii Bojanin jonkinlaisen pettymyksen. Minä tunnen sen munaskuissani, vaikkei niitä edes ole. Anteeksi nyt, mutta jos myrtti on vähänkin sellainen, kuin kuvat antavat ymmärtää, kyllä siinä seurassa helposti sydämellisimmänkin balkaninpojan hymy hyytyy.

Vierailija
18311/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis musta tuntuu että jere on sitte pohjimmiltaan sellanen samanlainen perus jamppa jota ei kiinnosta mikään muuku se että sillä on koko ajan joku nainen siinä vieressä, ei kestä yksinoloa. muutenkin vaikka se haastatteluissa antaa itestään tosi sydämelisen puolen nii sitte sen tyttöystävän läsnä ollessa on sellanen kovanaama kovis ja keskarit viuhuu kummallakin. en sano että asiat on näin mut tää on vaan mun mielikuva mikä mulla tulee jerestä, sellanen vähän ajattelematon ja raha kiinnostaa ja naiset....

Vierailija
18312/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaisin (myös itseäni) siitä, että se miltä MEISTÄ tuntuu, ei kerro mitään siitä, miltä K:sta tai B:stä tuntuu.

On okei tuntea pettymystä, jos omat odotukset eivät täyttyneet. Ja on okei kertoa tuosta pettymyksestä muille. Mutta on tärkeä ymmärtää, että vaikka itsellä olisi pettynyt olo, se ei tarkoita sitä, että näillä kahdella olisi. Ehkä Bojanilla ei ollut mitään odotuksia, vaan hän tuli tänne takki auki. Ehkä hän odottikin jotakin, mutta silti hänen mahdollinen pettymyksensä ei kuulu shippaajan kannettavaksi. Täällä on keskusteltu empatiasta. Me ihmiset menemme herkästi toisen asemaan ja se on hienoa. Mutta on empatiaa myös ymmärtää, milloin projisoi OMIA tunteitaan toiseen ihmiseen.

Shippaukseen kuuluu tämä projisointi, tähän juttuun kuuluu mielikuvituksella, ihastumisen tunteilla ja surullakin leikittely. Se on kaiken leiskuva ydin. Leikki. Tästä kaikesta kuuluisi jäädä käteen shippaajalle lopulta hyvä olo. Siksi yritän keskittyä hyvään ja positiiviseen tulkintaan<3 Jos olo alkaa tuntua kurjalta, se ei ole shipattavien vika, koska heidän ei kuulukaan täyttää meidän odotuksia. Vaan silloin täytyy itse ymmärtää asettaa itselleen rajoja, pitää ehkä taukoa.

Mä rakastan näiden kahden toilailuja ja mielikuvituksessani he toilailevat vielä lisää, niin kauan kuin se itsestä hyvältä tuntuu. Erityisen ihanaa on, että tämän saa jakaa muiden kanssa<3😊

Aamen, vihdoinkin järjen ääni tässä ketjussa! Tän takia real people shipping on niin haitallista, kun suurin osa ihmisistä ei kykene erottamaan omia tunteitaan näiden oikeiden ihmisten tunteista ja elämästä, josta meistä kukaan ei siis oikeasti tiedä yhtään mitään. Ja sitten vedetään herneet takaraivoon asti kaikesta ja luodaan aivan älyttömiä odotuksia ja vaatimuksia, joita nämä todelliset ihmiset eivät kykene mitenkään toteuttamaan. 

Vierailija
18313/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis musta tuntuu että jere on sitte pohjimmiltaan sellanen samanlainen perus jamppa jota ei kiinnosta mikään muuku se että sillä on koko ajan joku nainen siinä vieressä, ei kestä yksinoloa. muutenkin vaikka se haastatteluissa antaa itestään tosi sydämelisen puolen nii sitte sen tyttöystävän läsnä ollessa on sellanen kovanaama kovis ja keskarit viuhuu kummallakin. en sano että asiat on näin mut tää on vaan mun mielikuva mikä mulla tulee jerestä, sellanen vähän ajattelematon ja raha kiinnostaa ja naiset....

ja sit vielä lisäksi se että bojanin kanssa se on oikeesti sellanen tunteellinen ja herkkis ja se miten kauniisti se siitä puhuu. mutta sitten ton myrtin kanssa meno on toista. 

Vierailija
18314/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee kattoo se ylex haastattelu mikä ei ole Käärijän vaan nimenomaan Jeren haastattelu ja tule sitten kommentoimaan uudestaan

Vierailija
18315/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se myrtti tosiaan näytä saavan niitä jeren parhaita puolia esiin:( molemmat liian kovanaamoja toisilleen, jere tarvis jonku pehmeemmän ja ei niin kontrolloivan puolison joka ei tunkisi joka puolelle, jos jere tosiaan ite haluu että tää myrtti tulee joka paikkaan nii sitten ollaan kyllä aika läheisriippuvaisia. 

Vierailija
18316/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen, vihdoinkin järjen ääni tässä ketjussa! Tän takia real people shipping on niin haitallista, kun suurin osa ihmisistä ei kykene erottamaan omia tunteitaan näiden oikeiden ihmisten tunteista ja elämästä, josta meistä kukaan ei siis oikeasti tiedä yhtään mitään. Ja sitten vedetään herneet takaraivoon asti kaikesta ja luodaan aivan älyttömiä odotuksia ja vaatimuksia, joita nämä todelliset ihmiset eivät kykene mitenkään toteuttamaan. 

Siksikin suora kuolaaminen on paljon terveempää touhua loppupeleissä, kuin olemattomien yhteyksien kehittely.

Kuolaus kunniaaan! 😛😛

Vierailija
18317/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuskinpa nyt B mitään ihan ihmeitä odotti reissulta mutta varmaan olis halunnut olla Jeren kans ihan kahdestaan, en tarkoita mitään homoerotiikkaa tällä. Olikohan se nyt ihan oikeasti niin että tyttis oli aina mukana...jos oli, niin ihan järkkyä. Ei mulla muuta

Ei tiedetä oliko mutta kaikki materiaali mitä kuvattiin niin oli sillon ainakin mukana.

Jotkut ihmiset on semmosia kun ovat suhteessa viettävät aikaa yhdessä 24/7. Jokainen tyylillään.

No ei kyllä ole sopivaa viettää suhteessa aikaa 24/7, kun toisella on vieras. Jos jerellä tuo periaate, sanoisin kyllä Bojanina pikaiset hyvästit ystäviäyydelle Jeren kanssa. Aivan karmeaa.

Vierailija
18318/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten seura tekee kaltaisekseen. Toinen puoli tulee esille Bojanin kans silloin kun vanhat kaverit ei oo läsnä.

Vierailija
18319/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuskinpa nyt B mitään ihan ihmeitä odotti reissulta mutta varmaan olis halunnut olla Jeren kans ihan kahdestaan, en tarkoita mitään homoerotiikkaa tällä. Olikohan se nyt ihan oikeasti niin että tyttis oli aina mukana...jos oli, niin ihan järkkyä. Ei mulla muuta

Ei tiedetä oliko mutta kaikki materiaali mitä kuvattiin niin oli sillon ainakin mukana.

Jotkut ihmiset on semmosia kun ovat suhteessa viettävät aikaa yhdessä 24/7. Jokainen tyylillään.

No ei kyllä ole sopivaa viettää suhteessa aikaa 24/7, kun toisella on vieras. Jos jerellä tuo periaate, sanoisin kyllä Bojanina pikaiset hyvästit ystäviäyydelle Jeren kanssa. Aivan karmeaa.

Tätäkin oon yrittäny sanoa! Se ei vaan oo tervettä olla kumppanin kans 24/7.

Vierailija
18320/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sit vielä lisäksi se että bojanin kanssa se on oikeesti sellanen tunteellinen ja herkkis ja se miten kauniisti se siitä puhuu. mutta sitten ton myrtin kanssa meno on toista. 

Me nyt vaan ei olla nähty J ja tyttisrä yhdessä, siis aidosti yhdessä eikä voida tietää heidän yhdessäolostaan mitään. Jätetään tämmöset puheet. Eikä se B:llekään kovin kauniisti aina puhu.

Ketju on lukittu.