Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on myös kymmeniä jos ei satoja sivuja jauhettu pahaa tyttöystävästä ja managereista, ihan senkin takia tämä ketju pitäisi mielestäni poistaa
Puutarhaketjun hyvä puoli oli se, että siellä keskityttiin näiden kahden ruusun tanssiin vai miksi nämä puutarhurit sitä nyt kutsuisivatkin. Toki joku yritti kirjoittaa muutakin, mutta puutarhurien toimesta nämä rikkaruohot kitkettiin. Olisin toivonut, että he olisivat saaneet pitää oman kukka ketjunsa. Se mitä sitä luin, niin se oli pääasiassa aika harmiton ja kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhurit! Taidan olla sittenkin vielä Bojan päissäni, tai sitten Matrix leikittelee:
Kävelin lounaalta, katusoittaja soitti villejä lupiineja, alkoi hymyilyttää tuo biisi. Sitten juuri mun kohdalla hän lauloi: "Sulle punaiset ruusut on joku tuonut huoneeseen,
Vielä olen kovin väsynyt mies, vaivun uneen uudelleen. Yhdessä kuljetaan päivän kirkkauteen" 🌹Sitten! Mun reitille oli ilmestynyt uusi taulu, jossa kitaraa soittava mies puolipitkillä hiuksilla 😅
Taidan olla melkoisessa kaninkolossa. Onneksi täällä ehkä muitakin.. Sellaista never stop madness ja mennään taas osastoa tämä toipuminenkin näköjään
Mulla käy tällaista koko ajan nykyään! Oikeesti kikattelen yksinäni kaduilla, kahviloissa, töissä... Kaikki muistuttaa heistä! Ja puutarhajutuista!
Ihana kuulla 😍 Ja hauskaa, olin sattumalta just lukemassa ketjua kun palasit tuohon lounastauon viestiini 😍
Alkaa jo tuntua paremmalta. Välittäjäaineet tasaantuu. Myös, kiva huomata et täällä on väkeä, että kaikki eivät dropanneet pois yön käänteiden vuoksi. Onhan meillä paljon ihania muistoja, ne hetket on totta. Ja on tämäkin aika ihanaa, kun arjessa on enemmän sävyjä, moni pieni asia muistuttaa tästä puutarhurien taiasta 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaamisvimma näyttää olevan enemmän suomalaisten kuin slovenialaisten juttu. Itse asiassa bändi ja Bojan itse tuovat Käärijää hyvin vähän esille omassa somessaan, ei oikeastaan ollenkaan.
No kyllä siellä on näkynyt Käärijä-paitoja tai "kaikki muistuttaa minua hänestä" -meemejä eli kyllä siellä on K ollut ihan hyvin edustettuna.
Bändikö niitä meemejä tekee ja julkaisee? No ei tee. Bändi on julkaissut instassa yhden kuvan Käärijästä, Bojan ei ole julkaissut yhtään kuvaa.
Häh? Bojanin ig-stooreissa on tälläkin hetkellä Käärijän pärstäkuva ja jäähyväisvideo. Aiemminkin on ollut monta Käärijä-aiheisia stooria, jopa joku Käärijä ja Bojan -fanart tais olla joskus jos muistan oikein.
Kyllä, mutta nehän häviävät sieltä nopeasti. Kuten ilmeisesti on tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ensin tehneet jutun pelkästä vierailusta possujunineen ja ggrrrineen kaikkineen ja sitten erikseen shippausjutun. Se nyt olisi ollut ihan ok. Seiskasta tuollaisia voi lukea mutta yle olisi voinut osoittaa vähän pelisilmää. Varsinkin kun toinen osapuoli on suurimmalle osalle Suomea tuntematon. Epäilen että omasta lähipiiristä yksikään ei tietäisi koko Bojania, no ehkä nuoriso saattaa mutta muuten.
Niin, toivoisin heille ennenkaikkea huomiota musiikillisista syistä minkä he ansaitsisivat <3
Koko vauvapalstalla ei ole puhuttu halaistua sanaa Joker Outin musiikista, pääpaino on ollut koko ajan aivan muissa asioissa.
Älä jauha soopaa. Tässäkin ketjussa on käsitelty joker outin musaa ja jopa suomennettu sanoituksia vaikka kuinka moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia joka hiukan harmittaa on se, että Bojania ei ilmeisesti viety mihinkään yleisesti ulkkisten suosiossa oleviin kesäpaikkoihin, kuten Suomenlinna, Allas Sea Pool, Kaivopuisto, kahvila Regatta tai vaikka Töölönlahden ympäri. Sellaisista paikoista luulen että B olisi voinut innostua ottamaan kuviakin ja saada mielikuvan kauniista kesäkaupungista.
Sen sijaan hän on ollut kauniit kesäpäivät pimeissä sisätiloissa Tavastialla ja karaokebaarissa, ja ehkä Vallilassa tai Malmilla tms. Tava tietty oli must ja myös reissun kohokohtia. Mutta kun kerrankin sää suosi, eikö olisi ollut kivempaa näyttää valoisia kesäöitä kiertelemällä jotain kivempia kesäkohteita tai vaikka keskustan terasseja, jos ns märkää mielivät.
Aattelen että tuo voi olla yksi syy siihen, ettei B ole postannut tänään mitään tai kehunut Suomea tai Helsinkiä.
Sitä ei tietenkään tiedä, onko B:ltä kysytty mitä haluaa tehdä ja ehkä nuo olivat hänelle mieluisimpia. Toivotaan niin.
Tätä oon yrittäny täällä sanoa, mutta mut on heti torpattu, kato ku ei saa Kn crewta arvostella.
Tämä on siis myös yks syy miksi oon pettyny tähän Bn vierailuun. Ja oisin toivonu, että B saa pötkötellä viimisenä iltana/yönä Kn vieressä, eikä myrtin vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaamisvimma näyttää olevan enemmän suomalaisten kuin slovenialaisten juttu. Itse asiassa bändi ja Bojan itse tuovat Käärijää hyvin vähän esille omassa somessaan, ei oikeastaan ollenkaan.
No kyllä siellä on näkynyt Käärijä-paitoja tai "kaikki muistuttaa minua hänestä" -meemejä eli kyllä siellä on K ollut ihan hyvin edustettuna.
Bändikö niitä meemejä tekee ja julkaisee? No ei tee. Bändi on julkaissut instassa yhden kuvan Käärijästä, Bojan ei ole julkaissut yhtään kuvaa.
Häh? Bojanin ig-stooreissa on tälläkin hetkellä Käärijän pärstäkuva ja jäähyväisvideo. Aiemminkin on ollut monta Käärijä-aiheisia stooria, jopa joku Käärijä ja Bojan -fanart tais olla joskus jos muistan oikein.
Ja puppyt🥰. Jossa tosin k vain paitana
Miksi tästä puppyvideosta aina puhutaan mutta kukaan ei kerro mikä/missä se tarkalleen on? 😀 Onko vain urbaanilegendaa?
Vierailija kirjoitti:
Selvästi on aina sama tai muutama henkilö tosiaan pakottamassa ketjun poistoa. Jos joku viesti on äärimmäisen epäasiallinen/rikollinen niin se pitää vaan ilmiantaa mitta ei kokonaisia kulttuurihistoriallisia ketjuja noin vaan poistella.
Vai että oikein kulttuurihistoriaa.
Olen lukenut ketjua alusta saakka mutta nyt vasta ekaa kertaa kirjoitan mitään. Näistä Kärtsän stooreista pakko sanoa omakin mielipide:
Omasta mielestäni se lentokenttävideo oli paskempi ja kylmempi kuin Twilight ja suuresti ihmettelen miten kukaan muu ei ole sanonut samaa. Ok, twilightin taustalla oli ne koivet, mutta so what. Siinä oli kuitenkin kunnolla puhetta, kaunis katse Bojanilta kohti Käärijää, vertauskuvallisuutta ja vähän huumoriakin.
Paljon parempi kuin mitä kentällä tapahtui! Eihän siellä nähty edes halausta! Ja mitä helvettiä se K jäi parkkipaikalle haromaan ilmaa vihreillä kynsillään, miksi ei mennyt Bojanin mukaan sisälle saattamaan ja kunnolla hyvästelemään? Itselleni TÄMÄ jos mikä oli se suurin pettymys.
Mutta yritän pysyä positiivisena: kyllä he vielä tapaavat ja ihan varmasti tykkäävät toisistaan tosi paljon, olipa suhteen laatu sitten mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Off topic. Monesti artistit valitsee kumppaneita joilla on oma ura viihdealalla tai muuten menestyneitä. Tämä vaikuttaa olevan yleistä. Symbioottiset suhteet missä toinen kulkee fanina perässä ei liene niin yleisiä.
Ps. Syyllistämättä tai haukkumatta
Eikös Jukka Pojalla ole vähän tuollainen asetelma?
Ööh, siksikö se on tuntunutkin oudolta parilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia joka hiukan harmittaa on se, että Bojania ei ilmeisesti viety mihinkään yleisesti ulkkisten suosiossa oleviin kesäpaikkoihin, kuten Suomenlinna, Allas Sea Pool, Kaivopuisto, kahvila Regatta tai vaikka Töölönlahden ympäri. Sellaisista paikoista luulen että B olisi voinut innostua ottamaan kuviakin ja saada mielikuvan kauniista kesäkaupungista.
Sen sijaan hän on ollut kauniit kesäpäivät pimeissä sisätiloissa Tavastialla ja karaokebaarissa, ja ehkä Vallilassa tai Malmilla tms. Tava tietty oli must ja myös reissun kohokohtia. Mutta kun kerrankin sää suosi, eikö olisi ollut kivempaa näyttää valoisia kesäöitä kiertelemällä jotain kivempia kesäkohteita tai vaikka keskustan terasseja, jos ns märkää mielivät.
Aattelen että tuo voi olla yksi syy siihen, ettei B ole postannut tänään mitään tai kehunut Suomea tai Helsinkiä.
Sitä ei tietenkään tiedä, onko B:ltä kysytty mitä haluaa tehdä ja ehkä nuo olivat hänelle mieluisimpia. Toivotaan niin.
Tätä oon yrittäny täällä sanoa, mutta mut on heti torpattu, kato ku ei saa Kn crewta arvostella.
Tämä on siis myös yks syy miksi oon pettyny tähän Bn vierailuun. Ja oisin toivonu, että B saa pötkötellä viimisenä iltana/yönä Kn vieressä, eikä myrtin vieressä.
Tässä tulee shippauksen nurja puoli oikeiden ihmisten kohdalla: kun meidpn toiveet ei ratkaisd, k on ilmiselvösti halunnut että gf on heidän yhteisissä hetkissä mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoin, että edes jonnekin kesäiltaan saunomaan ja meren äärelle, allas sea pool tai muuta, missä hyvän tunnelman kesämenoa. Ankeaa ohjelmatarjonta ollut isäntien puolesta. Ihku toki tämän evvk toinen koti, mutta olisiko B:lle voinut tarjota muutakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä puppyvideosta aina puhutaan mutta kukaan ei kerro mikä/missä se tarkalleen on? 😀 Onko vain urbaanilegendaa?
Kuuntele äänet päällä 😉
On kyllä ikävä puutarhaketjun kukkaiskieltä.
Onkohan K vieläkin samoilla silmillä liikkeellä, ks uusin tarina 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte, mitä jätkät on tehneet keskenään Helsingissä ja keitä Bojanilla oli matkassa mukana. Hienoa, etteivät kerro julkisuuteen ihan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele äänet päällä 😉
Linkki jäi... https://www.tiktok.com/@damianodavid69/video/7238267543729753370
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ensin tehneet jutun pelkästä vierailusta possujunineen ja ggrrrineen kaikkineen ja sitten erikseen shippausjutun. Se nyt olisi ollut ihan ok. Seiskasta tuollaisia voi lukea mutta yle olisi voinut osoittaa vähän pelisilmää. Varsinkin kun toinen osapuoli on suurimmalle osalle Suomea tuntematon. Epäilen että omasta lähipiiristä yksikään ei tietäisi koko Bojania, no ehkä nuoriso saattaa mutta muuten.
Niin, toivoisin heille ennenkaikkea huomiota musiikillisista syistä minkä he ansaitsisivat <3
Koko vauvapalstalla ei ole puhuttu halaistua sanaa Joker Outin musiikista, pääpaino on ollut koko ajan aivan muissa asioissa.
Älä jauha soopaa. Tässäkin ketjussa on käsitelty joker outin musaa ja jopa suomennettu sanoituksia vaikka kuinka moneen kertaan.
Kyllä, niitä kahta Carpe Diemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ketjua alusta saakka mutta nyt vasta ekaa kertaa kirjoitan mitään. Näistä Kärtsän stooreista pakko sanoa omakin mielipide:
Omasta mielestäni se lentokenttävideo oli paskempi ja kylmempi kuin Twilight ja suuresti ihmettelen miten kukaan muu ei ole sanonut samaa. Ok, twilightin taustalla oli ne koivet, mutta so what. Siinä oli kuitenkin kunnolla puhetta, kaunis katse Bojanilta kohti Käärijää, vertauskuvallisuutta ja vähän huumoriakin.
Paljon parempi kuin mitä kentällä tapahtui! Eihän siellä nähty edes halausta! Ja mitä helvettiä se K jäi parkkipaikalle haromaan ilmaa vihreillä kynsillään, miksi ei mennyt Bojanin mukaan sisälle saattamaan ja kunnolla hyvästelemään? Itselleni TÄMÄ jos mikä oli se suurin pettymys.
Mutta yritän pysyä positiivisena: kyllä he vielä tapaavat ja ihan varmasti tykkäävät toisistaan tosi paljon, olipa suhteen laatu sitten mikä hyvänsä.
Jos se luuli että terminaalissa on samanlainen meininki kuin Liverpoolista palatessa eikä uskaltanut. Todennäköisesti halusi takaisin kotiin nukkumaan ja jätti puppyn eksymään lentokentälle. Eihän me tiedetä onko se päässyt perillekään. Voi vielä harhailla Helsinki-Vantaalla.
Kyselin eilen peukutuksia, että kuinka moni seuraa tätä ketjua. 131 peukutusta tähän mennessä. Kuka sitten peukuttaa ja kuka ei.