Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ketjua alusta saakka mutta nyt vasta ekaa kertaa kirjoitan mitään. Näistä Kärtsän stooreista pakko sanoa omakin mielipide:
Omasta mielestäni se lentokenttävideo oli paskempi ja kylmempi kuin Twilight ja suuresti ihmettelen miten kukaan muu ei ole sanonut samaa. Ok, twilightin taustalla oli ne koivet, mutta so what. Siinä oli kuitenkin kunnolla puhetta, kaunis katse Bojanilta kohti Käärijää, vertauskuvallisuutta ja vähän huumoriakin.
Paljon parempi kuin mitä kentällä tapahtui! Eihän siellä nähty edes halausta! Ja mitä helvettiä se K jäi parkkipaikalle haromaan ilmaa vihreillä kynsillään, miksi ei mennyt Bojanin mukaan sisälle saattamaan ja kunnolla hyvästelemään? Itselleni TÄMÄ jos mikä oli se suurin pettymys.
Mutta yritän pysyä positiivisena: kyllä he vielä tapaavat ja ihan varmasti tykkäävät toisistaan tosi paljon, olipa suhteen laatu sitten mikä hyvänsä.
Mistä tiedät että ei hyvästellyt kunnolla eikä mennyt sisälle? Onhan ne voinut siellä halia vaikka kuinka kauan. Ei ne oo velvollisia meille yksityisiä hetkiä kuvaamaan.
Laittoiko joku jo Rekolle viestiä tosta uutisesta, missä hänet mainitaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Reko ei tykkäisi jos sille infotaan että se on Suomen valtamediassa esillä. Rekohan on varsinainen shippailija itse. Hiljeni kyllä jostain ihmeen syystä kun huomasi että Bojan veikin tehtävänannon Tavastian lavalla melko pitkälle.
Miten niin hiljeni? ;D sehän vitsaili että B taitaa jäädä sitten Kärtsän luo pysyvästi.
https://www.tumblr.com/d-generational/719700777648750592/he-cant-just-s…
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ketjua alusta saakka mutta nyt vasta ekaa kertaa kirjoitan mitään. Näistä Kärtsän stooreista pakko sanoa omakin mielipide:
Omasta mielestäni se lentokenttävideo oli paskempi ja kylmempi kuin Twilight ja suuresti ihmettelen miten kukaan muu ei ole sanonut samaa. Ok, twilightin taustalla oli ne koivet, mutta so what. Siinä oli kuitenkin kunnolla puhetta, kaunis katse Bojanilta kohti Käärijää, vertauskuvallisuutta ja vähän huumoriakin.
Paljon parempi kuin mitä kentällä tapahtui! Eihän siellä nähty edes halausta! Ja mitä helvettiä se K jäi parkkipaikalle haromaan ilmaa vihreillä kynsillään, miksi ei mennyt Bojanin mukaan sisälle saattamaan ja kunnolla hyvästelemään? Itselleni TÄMÄ jos mikä oli se suurin pettymys.
Mutta yritän pysyä positiivisena: kyllä he vielä tapaavat ja ihan varmasti tykkäävät toisistaan tosi paljon, olipa suhteen laatu sitten mikä hyvänsä.
Ennen videon kuuvaamista ovat voineet halata. Samoin filmaamisen lopettamisen jälkeen Jere on voinut seurata sisälle. Ehkä eivät vaan haluneet kaikille kuvata todellisia jäähyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sanat on loppu. Tyhjä olo. Itkettää. Jonkinlainen välitilinpäätös on nyt tehtävä. Jonkun fikinkin kirjoitin, mutta se tuntui väärältä ja poistin sen. Kevyt kankkunen tästä kaikesta..
Debet
-tuhlattu valtavasti aikaa ruudullaKredit
-5kg painosta pois- vanhan monessa liemessä keitetyn kyynisen sotaratsun ikirouta oman sielun ja sydämen ympäriltä sulanut pois, ensimmäistä kertaa pitkää aikaan kosketuspinta omaan itseen taas auki, Naurettavaa? kyllä, ehdottomasti.
-olen taas palannut perusasioiden äärelle.. kuka olen? mitä haluan? ja siihen että myös minä ansaitsen hyvää elämässä
-olen tajunnut että koko puutarhaterapiaprosessissa loppujen lopuksi keskiössä on ollut minä itse, ei J ja B
-oman parisuhteen peruskalliota olen myös horjuttanut. Vaikka rakastan koko perhettäni loputtomasti en voi enää hukata itseäni, en voi kannatella koko perhettä aina uhraamalla itseni. En voi antaa itseni sairastua, jotta kaikki muut voivat hyvin. Ei saisi unohtaa itseään. Mies on nyt selvästi hiukan hukassa, ja hyvä niin. Joku saisi hiukan ravistella häntäkin. Mielelläni soisin hänelle vaikka jonkun oman seikkailun, taitaa olla vaan liian kiinni tässä vanhassa sotaratsussa. Seisoisi joskus omilla jaloillaan. Helvetti.
-Olen Nainen. Tämän asian olin aivan kokonaan unohtanut.
-tiede, talous ja uutispodcastien sijaan huudatan autossa nyt nuoruuden värisyttävää musiikkia ekaa kertaa moneen, moneen, moneen vuoteen. Vain että tunnen eläväni.
-multa viisujen jälkeen vaan tippui muovikassit maahan. Päästin irti. Samaan aikaan kun shippilaivan köydet irtosi.
- Kahdenkymmene vuoden suoritusmaratonin (sisältäen mm kanasuikaleiden käristyksen, wilmaviestien, jalkapallotreenien kahvion mokkapalojen leipomisen, rutiininomaisen parisuhdeseksin, lääkäriaikojen, oikomishoitojen, indeksirahastojen, pöytien pyyhkimisen, euriborkorkojen, teamspaltsujen, vessanpönttöjen rassamisen, uupumisen, stressin, ruuhkassa seisomisen) lisäksi on olemassa tuhannen tuhatta vuotta vanha ikiaikainen energia, virvatuli, joka on sittenkin edelleen olemassa. Se virvatuli, jonka olin jo aivan kokonaan unohtanut, se joka palaa ja polttaa. Se jonka voi nähdä Bojanin silmistä tai Jeren puhetavasta. Miten he katsovat toisiaan ja kuinka tämä joku virvatuli, ikiaikainen näkymätön energia, pyyhkäisee toisesta ulottuvuudesta yli sipaisten. Sielut palavat yhdessä kirkkaana liekkinä toisensa tunnistaen, pienen hetken verran. Yhteys. Ja meistä jokainen joka joskus on sen tuntenut, tunnistaa sen edelleen kun sen näkee. Ja se värisyttää mun sielua sydänjuuria myöten.
Jäin tästä laivareissusta tosi paljon plussalle. Reppu täynnä erilaista taxfreetavaraa. Kiitos ihan hirveästi siitä. Aika hauskaakin oli. Mukana ekaa kertaa kahteen kymmeneen vuoteen paras matkakumppani eli minä itse.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
On puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen
Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois
Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina poisLeila
Voi Leila! Rakastan sinua, oot ihaninta tällä palstalla ikinä. Mulla on niin sama kokemus tästä, ettet uskoisikaan. Oon onnellinen, että tää ihana kevät ja kesä tapahtuu! Carpe diem, Leila. Tää on sun elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia joka hiukan harmittaa on se, että Bojania ei ilmeisesti viety mihinkään yleisesti ulkkisten suosiossa oleviin kesäpaikkoihin, kuten Suomenlinna, Allas Sea Pool, Kaivopuisto, kahvila Regatta tai vaikka Töölönlahden ympäri. Sellaisista paikoista luulen että B olisi voinut innostua ottamaan kuviakin ja saada mielikuvan kauniista kesäkaupungista.
Sen sijaan hän on ollut kauniit kesäpäivät pimeissä sisätiloissa Tavastialla ja karaokebaarissa, ja ehkä Vallilassa tai Malmilla tms. Tava tietty oli must ja myös reissun kohokohtia. Mutta kun kerrankin sää suosi, eikö olisi ollut kivempaa näyttää valoisia kesäöitä kiertelemällä jotain kivempia kesäkohteita tai vaikka keskustan terasseja, jos ns märkää mielivät.
Aattelen että tuo voi olla yksi syy siihen, ettei B ole postannut tänään mitään tai kehunut Suomea tai Helsinkiä.
Sitä ei tietenkään tiedä, onko B:ltä kysytty mitä haluaa tehdä ja ehkä nuo olivat hänelle mieluisimpia. Toivotaan niin.
Tätä oon yrittäny täällä sanoa, mutta mut on heti torpattu, kato ku ei saa Kn crewta arvostella.
Mistä te tiedätte, mitä jätkät on tehneet keskenään Helsingissä ja keitä Bojanilla oli matkassa mukana. Hienoa, etteivät kerro julkisuuteen ihan kaikkea.
Tätäkin on täällä koetettu selittää: vähän yhteistä sijaa ja paljon velvollisuuksia. Mistä löydät pätkän, milloin olisivat voineet jotain tuollaista yhteistä tehdä? Silloin rautalammin reissun aikana B ois hyvin ehditty viedä vaikka minne.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia joka hiukan harmittaa on se, että Bojania ei ilmeisesti viety mihinkään yleisesti ulkkisten suosiossa oleviin kesäpaikkoihin, kuten Suomenlinna, Allas Sea Pool, Kaivopuisto, kahvila Regatta tai vaikka Töölönlahden ympäri. Sellaisista paikoista luulen että B olisi voinut innostua ottamaan kuviakin ja saada mielikuvan kauniista kesäkaupungista.
Sen sijaan hän on ollut kauniit kesäpäivät pimeissä sisätiloissa Tavastialla ja karaokebaarissa, ja ehkä Vallilassa tai Malmilla tms. Tava tietty oli must ja myös reissun kohokohtia. Mutta kun kerrankin sää suosi, eikö olisi ollut kivempaa näyttää valoisia kesäöitä kiertelemällä jotain kivempia kesäkohteita tai vaikka keskustan terasseja, jos ns märkää mielivät.
Aattelen että tuo voi olla yksi syy siihen, ettei B ole postannut tänään mitään tai kehunut Suomea tai Helsinkiä.
Sitä ei tietenkään tiedä, onko B:ltä kysytty mitä haluaa tehdä ja ehkä nuo olivat hänelle mieluisimpia. Toivotaan niin.
Muista paikoista en osaa sanoa mutta ainakin siltä terassilta, jossa bojan istui aavistuksen krapulaisena tavastian jälkeen, on tosi kauniit näkymät suoraan puuvallilaan. Se on aika upea paikka, kun ihan vieressä jylisee mäkelänkatu ja sturenkatu, mutta kuitenkin voi katsella ihan satumaisia puutalokortteleita. On pieniä ravintoloita, kivijalkapuoteja yms. Mielestäni se on kyllä oikein kiinnostavaa ja kaunista Helsinkiä, vaikkei mikään turistipyydys olekaan.
En tiedä onko tää loukkaavaa kysyä mutta tekeekö käärijä ite noita tic oireita tarkoituksella vai onko sillä niitä ihan muutenkin, tästä oli joskus puhetta täällä mut en muista. En siis millään pahalla kysy vaan mielenkiinnosta kun se tuntuu tekevän tota vaan ku se joteki hassuttelee tai ilmeilee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ensin tehneet jutun pelkästä vierailusta possujunineen ja ggrrrineen kaikkineen ja sitten erikseen shippausjutun. Se nyt olisi ollut ihan ok. Seiskasta tuollaisia voi lukea mutta yle olisi voinut osoittaa vähän pelisilmää. Varsinkin kun toinen osapuoli on suurimmalle osalle Suomea tuntematon. Epäilen että omasta lähipiiristä yksikään ei tietäisi koko Bojania, no ehkä nuoriso saattaa mutta muuten.
Niin, toivoisin heille ennenkaikkea huomiota musiikillisista syistä minkä he ansaitsisivat <3
Koko vauvapalstalla ei ole puhuttu halaistua sanaa Joker Outin musiikista, pääpaino on ollut koko ajan aivan muissa asioissa.
Älä jauha soopaa. Tässäkin ketjussa on käsitelty joker outin musaa ja jopa suomennettu sanoituksia vaikka kuinka moneen kertaan.
Kyllä, niitä kahta Carpe Diemiä.
Höpö höpö! Just kuuntelin ekaa kertaa Demoni levyn läpi, aikaisemmin vaan muutaman biisin. Tämähän on hyvä! Ja ihan aikuinen olen. Toki myönnän, että koko bändi on muodollisesti pätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Reko ei tykkäisi jos sille infotaan että se on Suomen valtamediassa esillä. Rekohan on varsinainen shippailija itse. Hiljeni kyllä jostain ihmeen syystä kun huomasi että Bojan veikin tehtävänannon Tavastian lavalla melko pitkälle.
Miten niin hiljeni? ;D sehän vitsaili että B taitaa jäädä sitten Kärtsän luo pysyvästi.
https://www.tumblr.com/d-generational/719700777648750592/he-cant-just-s…
No hitsi miten mulla meni tuo ohi. :D Olis kyllä TOSI mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa kuulemassa mitä B kertoilee muille pojille ja Rekolle ja kiusaako ne sitä miten paljon. Varmaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä oon yrittäny täällä sanoa, mutta mut on heti torpattu, kato ku ei saa Kn crewta arvostella.
Mistä te tiedätte, mitä jätkät on tehneet keskenään Helsingissä ja keitä Bojanilla oli matkassa mukana. Hienoa, etteivät kerro julkisuuteen ihan kaikkea.
Tätäkin on täällä koetettu selittää: vähän yhteistä sijaa ja paljon velvollisuuksia. Mistä löydät pätkän, milloin olisivat voineet jotain tuollaista yhteistä tehdä? Silloin rautalammin reissun aikana B ois hyvin ehditty viedä vaikka minne.
Sijaa = aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaamisvimma näyttää olevan enemmän suomalaisten kuin slovenialaisten juttu. Itse asiassa bändi ja Bojan itse tuovat Käärijää hyvin vähän esille omassa somessaan, ei oikeastaan ollenkaan.
No kyllä siellä on näkynyt Käärijä-paitoja tai "kaikki muistuttaa minua hänestä" -meemejä eli kyllä siellä on K ollut ihan hyvin edustettuna.
Bändikö niitä meemejä tekee ja julkaisee? No ei tee. Bändi on julkaissut instassa yhden kuvan Käärijästä, Bojan ei ole julkaissut yhtään kuvaa.
Häh? Bojanin ig-stooreissa on tälläkin hetkellä Käärijän pärstäkuva ja jäähyväisvideo. Aiemminkin on ollut monta Käärijä-aiheisia stooria, jopa joku Käärijä ja Bojan -fanart tais olla joskus jos muistan oikein.
Ja puppyt🥰. Jossa tosin k vain paitana
Miksi tästä puppyvideosta aina puhutaan mutta kukaan ei kerro mikä/missä se tarkalleen on? 😀 Onko vain urbaanilegendaa?
Kuinka ihana! 😍 Myös nuo koiranpennut.
Mua huvittaa että Bojan oli täällä yli 100 tuntia ja jotkut kirjoittelee täällä ikäänkuin faktana tietäen mitä on joka hetki tehty vaikka keikan jälkeen meillä on materiaalia hyvä jos 5 min edestä :D Tiedättekö te mitä teidän ystävät tekevät joka hetki ja mitä ovat nähneet ja kenen kanssa viettäneet aikaa tiettyyn kellonaikaan päivästä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tää loukkaavaa kysyä mutta tekeekö käärijä ite noita tic oireita tarkoituksella vai onko sillä niitä ihan muutenkin, tästä oli joskus puhetta täällä mut en muista. En siis millään pahalla kysy vaan mielenkiinnosta kun se tuntuu tekevän tota vaan ku se joteki hassuttelee tai ilmeilee
En niitä varsinaisiksi tic-oireiksi usko mutta en hassutteluksikaan. Elohiiren olen nähnyt hällä silmissä joissakin haastatteluissa ja sitten väsymys ja nestehukka voi aiheuttaa lihasten nykimistä (hänenhän tarvitsee nauttia nestettä tavallista enemmän sairautensa vuoksi).
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä saatettu halatakin, sitä halausta ei vaan ole postattu.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa että Bojan oli täällä yli 100 tuntia ja jotkut kirjoittelee täällä ikäänkuin faktana tietäen mitä on joka hetki tehty vaikka keikan jälkeen meillä on materiaalia hyvä jos 5 min edestä :D Tiedättekö te mitä teidän ystävät tekevät joka hetki ja mitä ovat nähneet ja kenen kanssa viettäneet aikaa tiettyyn kellonaikaan päivästä?
Äh, ku ei vaan mene perille!
Voe voe, nyt "kansa tylyttää Käärijää vuokra-asunnosta". En jaksa linkata. Taasko mennään?
Vierailija kirjoitti:
Voe voe, nyt "kansa tylyttää Käärijää vuokra-asunnosta". En jaksa linkata. Taasko mennään?
Ketjut on poistettu, kohta lähtee tämäkin.
No minä ainakin olen. Olen osaltani syyllinen siihen, että heitä kuunnellaan spotifyssa. Sen lisäksi jaksan kyllä joskus muistuttaa täällä myös Janin ihanuudesta ja suuruudesta.