Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
16341/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin are you? minkä olen klipissä kuullut on se viininkaatoepisodi. B näyttelee brittiläistä tarjoilijaa, joka serveeraa K.lle reilun mitallisen viiniä, eli tempparikaadon. K. kiittelee ja sanoo lopuksi JOOR VELKAM, tarjoilija lähtee kaatelemaan seuraavalle, K vielä: AAR JUU?

JOOR VELKAM - AAR JUU??? muodostavat jutun ytimen, eli kyseenalaistetaan että onko tarjoilijatyyppi sittenkään VELKAM.

Koko juttu ei mun mielestä toimisi millään tavalla, elleivät he molemmat lausuisi noita sanoja rallienkkuaksentilla ja intonaatiolla (ääni nousee falsettiin lopussa).

Se are you alkuperä selitettiin jo ketjussa sivu, kaksi sitten. Haastattelussa Bojanin vastakyssäri toimittajalle kysymykseen are you going to get drunk tonight?.

Sitähän emme tiedä, liittyykö sen merkitykseen jotain muutakin, joka jalostui sen juomaillan aikana :)

Joo en tiedä sen alkuperästä kun en ole nähnyt tilannetta missä se on alun perin sanottu, mutta he mielestäni käyttävät nyt tuota lausahdusta luovasti monenlaisissa tilanteissa ja saavat siitä aina jotakin hauskaa irti. Olen tuon temppariklipinkin katsonut aivan hurjan monta kertaa vain tuon ytimekkään lopun takia. :)

Ei minulla ole täällä tarkoitus selittää mitään, olenhan ihan pihalla suurimman osan ajasta, kerron vain omista fiiliksistäni kun heidän kreisiydestä ja lahjakkuudesta saan niin hyvät vibat. Synnynnäisiä hauskuuttajia, ei tuollaisia joka puussa kasva. Nyt heitä kaksi Suomessa, WOW.

Vierailija
16342/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikinä en oo tänne ennen kommentoinu mut nyt pakko selventää!! Se are you ei todellakaan lähteny tosta semistä vaan käärijän ja bojanin dinnerdatesta aikasemmin. Varmasti löytyy se heidän live vielä jostain jos joku jaksaa etsiä. Pelaavat siinä never have i everia

Näin on! Tämä are you-peli oli viikkoa ennen toista semifinaalia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16343/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…

#bojan in april: hey i like this funny bolero guy 👍

#bojan in june: RIDE ME JERE

repesin tolle kommentille xD

On kyllä nuori mies tossa niin kuumana että en tiedä miten kukaan voi enää selitellä mitenkään päin että B olisi muka täyshetero

Toihan on filmausta ja näytelmää. Bojanilaa on näyttelemistaustaa. Höhlät

Totta kai. B tykkää harrastaa tota filmausta "fanien mieliksi" koska se on hauskaa, ja silti heti perään kun on oman maansa kamaralla on selittelemässä niitä vakavalla naamalla ja ykskaks ei olekaan niin hauskaa.

Vierailija
16344/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miksi toi Sampitar-Kati rasauttaa mua ihan tonnilla. Tekis mieli sanoa yhtä ja toista mutta koska kyseessä on yksityishenkilö (vaikka kovin tyrkyttää itseään puoliammattilaisena vähintään), jätän sanomatta.

En oikein tiedä miten suhtautua häneen. Tavastia-livestä ja hienoista kuvista olen ikikiitollinen, mutta sitten taas se itsensä esiintuominen aina ja kaikkialla alkaa jo toden teolla ärsyttää. 🙄

Vierailija
16345/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks osa väittää teistä että bojan muka feikkaa ja vaan esitti ne kaikki ilmeet ja eleet tavastialla, itse ajattelen että se todella eläyty siihen hetkeen ja sit heittäyty, miks se olis tekemällä tehny ne, en nyt ihan ymmärrä...

Sen ammatti on vähän niinkuin esittäjä, show-mies. En siis tarkoita, että feikkais ja varmasti nähtiin aitojakin tunteita lavalla, mutta on myös esiintyjä,  käytännössä ammatiltaan. Totta kai hän antaa yleisölle sitä mistä yleisö innostuu.

Vierailija
16346/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhautuneet puutarhurit. Hyvin näkee tän ketjun nousun ja laskun ja kaikki välivaihe et.

Perjantai oli ihan hullu päivä, ensin jännitettiin ja spekuloitiin, fiilikset meni maasta taivaaseen, odotus palkittiin huipennuksella, ja sit valvottiin yötä myöten.

Lauantain täytti jälleen levoton odotus. Tuleeko mitään ja mitä tulee, missä kukakin on ja pitäisi olla. Hirveä tilanne.

Sitten nää pari klippiä taas pelasti kaiken, valaisi koko päivän. Nyt kuin tekemisen puutteesta kärsivät lapset aletaan 'tappeleen' tai no kinasteleen. Odotetaan taas. Jotain. Mitä vaan.

Siis tää kaikki rakkaudella kanssa seilaajille, tunnistan itsessäni nää kaikki 😘

Joku toisella puutarhapalstalla kuvaili tätä eilisen alakuloa hyvin. Pakko lainata:

Meillä oli endorfiinit huikean korkealla Tavastian keikasta ja jäätiin siihen tunteeseen koukkuun. Nyt kun ei saada uutta kontenttia, mikä pitäisi ne korkealla, alamme masentua. Tämä on kemiallinen tosiasia. Sitten alammekin maalailla piruja seinille ja tulkita asioita pahemmin päin :D Tää on ihan sama kaava kuin ihastumisessa - ja inhimillistä.

K/B eivät ole kuitenkaan velvollisia meidän halujen mukaista kontenttia luomaan, joten endorfiineja täytyy huijata katselemalla keikkatallenteita tai kuvittelemalla suloisia kohtaamisia.

ei niin kuka nyt jaksaa aina faneille laittaa antaa niiten vietää mahdollista viimistä iltaa kaksin laitakoon sit kun haluavat postauksia meidän iloksi

Vierailija
16347/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikinä en oo tänne ennen kommentoinu mut nyt pakko selventää!! Se are you ei todellakaan lähteny tosta semistä vaan käärijän ja bojanin dinnerdatesta aikasemmin. Varmasti löytyy se heidän live vielä jostain jos joku jaksaa etsiä. Pelaavat siinä never have i everia

En oo mäkään kommentoinut ennen, mutta ensinnäkin eikös dinner date (se live) ja se never have I ever -peli baarissa ole ihan eri reissuja?

Toiseksi siinä never have I everissä vaikuttaa mun mielestä siltä, että tuo sisäpiirin läppä on jo olemassa ja repeävät sille juuri siksi.

Sitä en tiedä mistä alun perin on lähtenyt eikä sillä niin väliäkään 😀

Vierailija
16348/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miksi toi Sampitar-Kati rasauttaa mua ihan tonnilla. Tekis mieli sanoa yhtä ja toista mutta koska kyseessä on yksityishenkilö (vaikka kovin tyrkyttää itseään puoliammattilaisena vähintään), jätän sanomatta.

En oikein tiedä miten suhtautua häneen. Tavastia-livestä ja hienoista kuvista olen ikikiitollinen, mutta sitten taas se itsensä esiintuominen aina ja kaikkialla alkaa jo toden teolla ärsyttää. 🙄

Ei hän tuo itseään missään esille. Älä avaa henkilön instaa, problem solved.

Vierailija
16349/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista näistä viikonlopun sisällöistä huollmatta mun mielestä silti melkein kuuminta on edelleen se puppy-video. En edes tiedä miksi. On vaan. Kävin just katsomassa kun täällä on tunnelma vähän kiree..

Vierailija
16350/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks osa väittää teistä että bojan muka feikkaa ja vaan esitti ne kaikki ilmeet ja eleet tavastialla, itse ajattelen että se todella eläyty siihen hetkeen ja sit heittäyty, miks se olis tekemällä tehny ne, en nyt ihan ymmärrä...

ei se mustakaan feikkanut intiimi halit oli ainakin molemmilla siin ekas keikkas kylläkin

Vierailija
16351/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä nuori mies tossa niin kuumana että en tiedä miten kukaan voi enää selitellä mitenkään päin että B olisi muka täyshetero

Totta kai. B tykkää harrastaa tota filmausta "fanien mieliksi" koska se on hauskaa, ja silti heti perään kun on oman maansa kamaralla on selittelemässä niitä vakavalla naamalla ja ykskaks ei olekaan niin hauskaa.

Täh?

Vierailija
16352/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Tämä are you-peli oli viikkoa ennen toista semifinaalia!

Bojan on ollut tossa pelissä aika hyvä, jos hän on kerran sanonut säästävänsä itseään avioliittoon. 🥲

Vierailija
16353/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meinaatko, että se Joke Out officialin ig:stä löytyvä klippi, jossa vastataan toimittajien kysymyksiin, ja are you sanotaan heille, olikin sen peli-illan jälkeen?

Se on koska se on tokan semin jälkeen

Vierailija
16354/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vročica ei kuitenkaan päättynyt tähän. Kun Käärija esitti kappaleen Cha Cha Cha, Cvjetin mies muuttui tanssijaksi ja esitti yhdessä muiden tanssijoiden kanssa koreografian, jolla suomalainen esitteli itsensä Eurooppaan ja voitti monien sydämet. Yleisö oli täysin ihastunut heidän energiastaan ja kemiastaan lavalla, mikä ansaitsi heille seisovat suosionosoitukset. Kuitenkin, kun konserttimateriaali levisi sosiaalisessa mediassa, jotkut ilmaisivat uskovansa, että heidän ystävyytensä oli parasta, mitä tämän laulukilpailun historiassa oli syntynyt.

Muistutetaan, että Joker Outin ja Käärijan tyypit lähentyivät Euroviisuja edeltävien tapahtumien aikana, ja Liverpoolissa oleskelunsa aikana he syvenivät ystävyyttään. Nettiin ilmestyi videoita heistä hengailemassa kilpailun kulissien takana ja vapaa-ajallaan.

Cvjetićanin ja Käärija loivat erityisen läheisen siteen , ja jopa brittiläinen BBC raportoi heidän ystävyydestään ."

"Ystävyys", josta kirjoittaa hartaasti koko Eurooppa. Tämähän on kuin Brokeback Mountain!

Vierailija
16355/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo mäkään kommentoinut ennen, mutta ensinnäkin eikös dinner date (se live) ja se never have I ever -peli baarissa ole ihan eri reissuja?

Toiseksi siinä never have I everissä vaikuttaa mun mielestä siltä, että tuo sisäpiirin läppä on jo olemassa ja repeävät sille juuri siksi.

Dinner-date tais olla ekan viikon tiistaina, saman viikon torstaina oli are you-peli, vasta seuraavan vkon torstaina oli semifinaali, jossa B sanoi are you toimittajalle.

Vierailija
16356/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Tavastian possujunasta.. Olisin kyllä halunnut nähdä Bojanin ilmeen, kun Käärijä on kertonut silmät loistaen "Yes yes, you come pig train, I sit on you."

Ja toinen heti messissä.

Vierailija
16357/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla suosituilla artisteilla on näitä superfaneja, jotka oikeasti näkevät tosi paljon vaivaa keikoille pääsyyn, jonottavat tuntikaupalla jne. Mun yksi kaveri oli tällainen superfani jo nyt lopettaneen artistin kohdalla, siis oli lähes nelikymppinen perheenäiti mutta harrastuksena oli fanittaminen. Ja pääsi useasti juttelemaan ja mukaan johonkin fanitapaamisiinkin ihan artistin pyynnöstä. Eikä tosiaan ollut mitään muuta kuin että toinen rakasti musiikkia ja toinen arvosti fania, joka kiersi keikkoja ja jaksoi odottaa jne.

Mä en jaksaisi. Mä oon jo ihan hapoilla tän nettiseuraamisen kanssa.

Vierailija
16358/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista näistä viikonlopun sisällöistä huollmatta mun mielestä silti melkein kuuminta on edelleen se puppy-video. En edes tiedä miksi. On vaan. Kävin just katsomassa kun täällä on tunnelma vähän kiree..

Mikä siis?

Mun kuuminta hottia on se, pihlajaden kuvaama pätkä, jossa K selin kameraan "soittaa" sitä kitaraa ja sivelee Bojania, ja tämä kajauttaa Rrrrrr ra ta ta ta tan ja se, missä K on nuolevinaan Bojania (taisi olla Sampittaren). On toki halauskuvat kans.

Vierailija
16359/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossa yhdessä lehden kommenttiosiossa oli niin homofobisia kommentteja slovenialaisilta että en ihmettele. Yhdessä toisessa lehtiartikkelissa oli parempia, mutta tuohon oli etsiytynyt pelkästään tosi ikäviä kommentteja melkeinpä.

Vierailija
16360/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dinner-date tais olla ekan viikon tiistaina, saman viikon torstaina oli are you-peli, vasta seuraavan vkon torstaina oli semifinaali, jossa B sanoi are you toimittajalle.

Jep just näin, dinner date ja never have I ever ei oo samaa reissua kuten aiemmin väitettiin. T. Edellinen

Ketju on lukittu.