Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Säikähdin jo kun ketju lagasi. Huh, täällä te ootte.
Olisipa kiva kun B laittais myös feediinsä pari hottia kuvaa Tavastialta "muistoksi" 😍 Toi Miken objektiivi on silti älytön. Noissa Kärtsän kuvissa Matin pää venyy ja kaappaa huomion. Ei ollenkaan niin hienosti toteutettu kuin nuo vähän samalla idealla missä K ja Alan.
Kärtsällä tosiaan 4 keikan putki, lentääkö sit kesärauhasta Tallinnaan kun samalla päivällä. Vauhtia piisaa
Vierailija kirjoitti:
Eikä se Etel mikään niiiin erityinen nyt ole, vaikka kaunis onkin.
Kai se 'kliinisyys' on jotenkin normaaliakin jos ei tunne hyvin jotain (naista) ja miesten kans helpompi, siis 'jätkäporukassa', nuorelle miehelle, voihan se olla kiusallista vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Tarkoitan kliinisyydellä sitä, ettei Bojan esim. katsele samalla tavalla naisia, kuin muutama muu bändinsä jäsen tai vaikkapa Käärijä.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin!
Ylen iltauutiset. Uutisten lopussa alkoi juttu Tavastia-klubista. Minä höristämään korviani että nyt! kuullaan jo vihdoin ja viimein siitä viime lauantain keikasta, että kuka siellä jorasi ja kuka siellä vieraili. Tuli vanhoja pätkiä aikojen takaa, okei, historiaa valotettiin. Ajattelin että lopussa on tämä viimeinen huipentuma, tämä keikka joka hakee vertaistaan ja jää historiaan aivan erityisenä.
Ei, kyllä ne tosiaan pystyivät vaikenemaan kuoliaaksi koko jutun.
Huoh, Sampitaren uusi julkaisu. Kuinka ylimielinen. "Pääsin useaan yhteiskuvaan ja halaamaan Bojania"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Are you:n alkuperä lienee näitten kahden sankarin 'en ole koskaan' -pelistä/leikistä Liverpoolissa sinä yhtenä iltana. Jere kai vahingossa sanoi "are you" ku olis pitänyt sanoa "have you ever".
Mistä päättelit, että se sano vahingossa sen Are You? Mä aattelin et siinä pelissä ilmeni jotain mikä sai K:n yllättyneenä kysymään oletko eli are you? Etenkin kun se Never Have I Ever on tyypillisesti seksikysymyksistä/seksuaalisuuteen liittyvistä kysymyksistä koostuva juomapeli.
Joku väitti ratkaisseensa "are you" -mysteerin pari päivää sitten. Koko kysymys on "are you getting drunk tonight?". Se kuulemma tulee toisen semifinaalin jälkeisestä press conferencesta, jossa Bojanilta kysytään "are you getting drunk tonight?" ja Bojan vastaa "no... are you?"
Totta, tähän muuten liittynee (myös). Tiedän ton pätkän missä Bojan sanoo noin toimittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Säikähdin jo kun ketju lagasi. Huh, täällä te ootte.
Olisipa kiva kun B laittais myös feediinsä pari hottia kuvaa Tavastialta "muistoksi" 😍 Toi Miken objektiivi on silti älytön. Noissa Kärtsän kuvissa Matin pää venyy ja kaappaa huomion. Ei ollenkaan niin hienosti toteutettu kuin nuo vähän samalla idealla missä K ja Alan.
Kärtsällä tosiaan 4 keikan putki, lentääkö sit kesärauhasta Tallinnaan kun samalla päivällä. Vauhtia piisaa
siin tulee kiirus pitää kerkee kahteen paikkaan keikkalle onneks sil on nyt pikku paussi keikkailusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Are you:n alkuperä lienee näitten kahden sankarin 'en ole koskaan' -pelistä/leikistä Liverpoolissa sinä yhtenä iltana. Jere kai vahingossa sanoi "are you" ku olis pitänyt sanoa "have you ever".
Mistä päättelit, että se sano vahingossa sen Are You? Mä aattelin et siinä pelissä ilmeni jotain mikä sai K:n yllättyneenä kysymään oletko eli are you? Etenkin kun se Never Have I Ever on tyypillisesti seksikysymyksistä/seksuaalisuuteen liittyvistä kysymyksistä koostuva juomapeli.
Joku väitti ratkaisseensa "are you" -mysteerin pari päivää sitten. Koko kysymys on "are you getting drunk tonight?". Se kuulemma tulee toisen semifinaalin jälkeisestä press conferencesta, jossa Bojanilta kysytään "are you getting drunk tonight?" ja Bojan vastaa "no... are you?"
Ei ole tämä, kun konferenssi oli Matin postaaman videon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko tähän teoriaan, liian simppeli, ja miksi se jaksaisi naurattaa näitä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpihetsku Bojan on. E nimisen tanssijan ois 100% varmasti halunnu, mut se on jo umpivarattu toiselle ihanalle, pitkälle komeelle ja rikkaalle.
No se tässä outoa onkin, kun B kohtelee naisia jotenkin kliinisesti. Ei kyllä millään tavoin osoita kiinnostusta esim. Eteliä kohtaan. Voi olla, että on vain ns. herrasmies, mutta kun tuota tiettyä paloa on nähty vain Käärijää kohtaan. En ala väittämään tai spekuloimaan mitään, kunhan kerroin näkemykseni. Sitä en tiedä, miten hän käyttäytyy tavallisessa arjessa.
Siksi ihmettelinkin tuota Etel-pakotusta aiemmin. Siinäkin videossa jossa B auttaa Etelin herrasmiesmäisesti ylös, niin se ei kuitenkaan jää katselemaan perään vaan hakee katseellaan ihan muualle vaikka Etel kuinka nainen on.
Mä otin sen vain jonkun harhauttamisyrityksenä. Etelin tilalla olis voinut olla ihan hyvin vaikka perunasäkki, niin paljon Bojan osoitti kiinnostusta. Ihan kohtelias ylös auttaminen, mutta siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, Sampitaren uusi julkaisu. Kuinka ylimielinen. "Pääsin useaan yhteiskuvaan ja halaamaan Bojania"
Toi Sampitaren halauskuva pojista on kyllä ihan mieletön ja lisäks ammattimainen ja sehän on siis levinnyt ympäri maailmaa jo.
Matkustan tämän kuun lopussa viikoksi Sloveniaan, ihan muuten vaan.
Myös tämä Kuumaan Elokuva-biisi vois sopia. Tää on muutenkin ihana biisi, tykkään tosta kertsistä🤩
Mä parkkeeraan hetkeks varteen tien
Taustapeilissä väsyny vieras mies
Vaan silmänräpäys taaksepäin, sä olit lähellä
Ja jokainen hetki sun kaa tuntu keväältä
Oliko se tuuli vain, joka muistutti tuttuu melodiaa
Mä löydän vielä uuden kai
Mut se mitä me oltiin, oli ku elokuva
Se oli niin ku elokuva
Kohtaukset vilisi silmissä
Meidän kuukaudet, ne meni ku päivissä
Epätodellisii hetkii pääsin elämään sun kaa
Nyt mä yritän vaan ettii jotain mikä niistä muistuttaa
Se oli niin ku elokuva
Käviks mulla tuuri vain ku ohimenevän hetken sulta sain
Mä löydän vilä uuden kai
Mut se mitä me oltiin, oli ku lokuva
Se oli niin ku elokuva
Se oli niin ku elokuva
Jertsu jumaloi gf:nsä. Ja oo sille vähän kade, jos nyt annostellaan hiven todellisuutta. Olette ihan höynähtäneitä omiin escapismi utopioihinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkari on ainoa joka on yhtään kiinnostunut Bojanista 🥲
Mutta meillä onkin täällä ketjussa selkeä bromance harha. Helposti varmaan päädytään luulemaan että tää Kärtsä-Bojan juttu on jotenkin super suosittu ilmiö, mutta eihän se ole. Ja täälläkin ketjussa oletan että on jutustelemassa enintään jotain sata ihmistä, päätellen siitä että olen enintään nähnyt peukutuksia per yksi kommentti jotain 100-120 väliltä.
Eniten peukutuksia taitaa olla ikäkyselyssä sivulla 780. Yhteensä peukutuksia on 147. Sinne vaan vielä kertomaan oma ikäryhmä jos ei ole vielä sitä tehnyt. Tällä hetkellä tilanne on alle 35-vuotiaita 54 ja yli 35-vuotiaita 93 kappaletta. Tuskin kaikki on tuohonkaan osallistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpihetsku Bojan on. E nimisen tanssijan ois 100% varmasti halunnu, mut se on jo umpivarattu toiselle ihanalle, pitkälle komeelle ja rikkaalle.
No se tässä outoa onkin, kun B kohtelee naisia jotenkin kliinisesti. Ei kyllä millään tavoin osoita kiinnostusta esim. Eteliä kohtaan. Voi olla, että on vain ns. herrasmies, mutta kun tuota tiettyä paloa on nähty vain Käärijää kohtaan. En ala väittämään tai spekuloimaan mitään, kunhan kerroin näkemykseni. Sitä en tiedä, miten hän käyttäytyy tavallisessa arjessa.
Siksi ihmettelinkin tuota Etel-pakotusta aiemmin. Siinäkin videossa jossa B auttaa Etelin herrasmiesmäisesti ylös, niin se ei kuitenkaan jää katselemaan perään vaan hakee katseellaan ihan muualle vaikka Etel kuinka nainen on.
Mä otin sen vain jonkun harhauttamisyrityksenä. Etelin tilalla olis voinut olla ihan hyvin vaikka perunasäkki, niin paljon Bojan osoitti kiinnostusta. Ihan kohtelias ylös auttaminen, mutta siinä se.
Ihan casuaalia tykkäillä "perunasäkkien" vanhoista kuvista 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vähän vanhempana, kokeneempana ja ns. maailmaa nähneenä sanoisin silti, että Bojan lähettää ympärilleen tietynlaisia viboja. Käärijä on eri maata, vaikka ymmärrettävistä syistä te naiset haluattekin kuvitella muuta.
T: hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
K on yhtäkkiä saanut 1-2 tuhatta uutta seuraajaa. Voisiko olla JO faneja, kun varmaan ne B&K yhteisvideot on levinny niiden keskuudessa joka paikkaan.
Voi olla Alan Walker-yhteistyön myötä tulleita. Luulin kyllä, että seuraajia ois tullu tuon yhteistyön myötä enemmän. Ei se sitten niin iso juttu tainnut ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jertsu jumaloi gf:nsä. Ja oo sille vähän kade, jos nyt annostellaan hiven todellisuutta. Olette ihan höynähtäneitä omiin escapismi utopioihinne.
Jumaloi, hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torstain keikka on Serbiassa, minne ei mene suoria lentoja Suomesta lainkaan. Kahdella välilaskulla pääsisi mutta puppy eksyisi matkalla moneen kertaan. Veikkaan että lentää huomenna kotiin ja sieltä sit matkaavat torstaina Jokerin jätkien kanssa kohteeseen. Toivottavasti tänään on vielä kivaa tekemistä ja studiossakin piipahdettu sen verran että on tarpeen pian jatkaa ekoja biisin tapailuja lisää...
Keskiviikkona jos lähtee ehtii myös hyvin. Huomenna nähdään onko matkustuspäivä vai ei.
Keskiviikkona ei ainakaan ole lentoa Hki-Vantaalta Ljubljanaan.