Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
16261/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin tuossa aiemmin Are Youn alkuperää kun alkaa jo muisti pätkiin kun niin romantiikan huuruissa ollaan 🥰 Niin että jos joku vinkkais.

Toiseksi kuuntelin omaa euroviisu suosikki listaa ja tuli oma kaikkien aikojen suosikki biisi englannin kielisenä versiona eli Grande Amore. Ja tämä kohta herra isä kuvitelkaa B laulamassa tätä K:lle.Meidän suloiset kukkaset💖

Every flower wants to bloom

Lets pretend its springtime between me and you

I can catch your petals if they fall too soon

Please dont give up on us now

Amore, my amore

Forever be mine 💖

Vierailija
16262/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Jeren raukea onnellinen olemus Tavastiakeikan jälkeen jäi kyllä polttelemaan mieleen. Että jos jotain pitää toivoa, niin sitä että silloin siellä yksiössä oli mukana B.

Mä en ole vieläkään päässyt yli siitä Tavastian jälkeisestä yksiövideosta. Jeren onnellinen ilme, tukka sekaisin, meikit levinneenä, puremajälki kaulalla, aurinko nousee... Tuolla määrällä romantiikkaa elää yli pimeän talven. 🥰

Suorastaan niin ihanaa, ettei sitä melkein kestä. Mutta ei kai ole ihan varmaa, oliko Bojan siellä ja kaikkialla jankutetaan, että ovat vain ystäviä..Pureskeleeko ystävät toisiaan. Lisäksi ollaan ihan varmoja tälläkin palstalla, että Jere on ihan varmasti hetero. Sekin on ristiriidassa sen kanssa, että yksiössä jotain villiä olisi tapahtunut. Siis haluaisin, että olisi, mutta onhan tämä palsta ristiriidassa itsensä kanssa.🌹🌹

Kyl ne tapahtumat on ihan meidän päässä vaan. Mut saa sitä silti fiilistellä ja kuvitella, kunhan ei mene esim mihinkään heidän someihinsa tommosia kuvitelmia avaamaan.

Siis Bojan ei ollut yksiössä? Mä jo uskoin, että se oli mahdollista jopa todennäköistä. 🙃Pää sekoaa

Eihän me sitä voida tietää! Ehkä oli ehkä ei. Ei ne sitä meille tule kertomaan. Mutta vaikka olikin niin ei niiden välillä ole noita k-18 tapahtumia kuin meidän mielikuvituksessa😅

Plus että ei kai me haluta että meidän söpö Käärijä paljastuukin pettäjäksi?

Ei se ole pettämistä, kun kotona on ankeaa, sen tajuaa ja sitten pääsee laatikosta!

Homojen parisuhteet ovat usein vuosikymmenien mittaisia, koska osataan erottaa se, mikä kuuluu mihinkin suhteeseen. Seksiä ei läheisessä parisuhteessa harrasteta (kiimavaiheen mentyä ohi). Seksi on seksiä, parisuhteella on oma asemansa. Tosin tässä tapauksessa se parisuhde on jatkossa takuulla ihan muu kuin tämä "salainen". Siinä määrin olen riettailla silmilläni lukenut merkkejä, että haluttaisi betsata!

T. Rietas gay

RG:n soisi saada joskus saada harrastaa seksiä jonkun kaa johon on rakastunut....Muistan eräänkin UMK Official tunnustuksen.......

Olla rakastunut, olla kiinnostunut seksuaalisesti toisesta, rakastaa, pitkä parisuhde ovat aivan eri asioita. Homoskenessä kahden viimeksi mainitun välillä on yhtäläisyysmerkit. Totta kai myös ystäviä rakastetaan, moniin ihmisiin ollaan kiintyneitä jne. Mutta seksi muuttaa muotoaan ja kohdettaan.  Näin hyvin lyhyesti sanottuna. Moni kommentoi, että sehän olisi insestistä, jos pitkäaikaista kumppaniaan panisi. Meillä on pitkien parisuhteiden salaisuus pussukassamme!

T. Rietas gay 

Putosin jo kärryiltä. 😂 Voisiko vaikka Bojan tulkata?

RG on oikeasti umpirakastunut Käärijään. Ne fantasiat UMK ketjusta paloivat ikuisiksi ajoiksi mun verkkokalvoille.🔥 OK, annan sille tilaisuuden aloittaa uusi elämä tässä ketjussa, enkä jatka enempää.

Rietas on oikeasti rakastunut Elvis Costelloon (joka on saavuttamaton palvonnan kohde) ja myhäilee molemmille Pet Shop Boys -pojille. Kääryle ja Puppy ovat jotain erityistä nimenomaan yhdessä. Mutta erotettuna tuosta dynamiikasta, juuri tässä kohtaa historiaa... ei kyllä se tuon kaksoisjumaluuden vaatii. Bojanin viehätysvoimaankin oikeastaan heräsin vasta yhteisen säteilyn myötä. Jeren on saatava jatkossa kärttyisytensä ja crewnsa kuriin. Sitä kärttyilymenoa, mitä ennen Puppyn saapumista jouduttiin seuraamaan, ei katsele vanha homokaan. Ei kärttyisälle Malediiveilta, ei veskuäänelle ja huonolle tylyttämishuumorille, ei kömpelöille kaupallisille yht.töille. Ei onnettomalle valonsa menettäneelle ukkomiehelle. Tässä nyt Ruusupoika availee Paratiisin puutarhan uksia. Olisi syytä vetäytyä rauhassa miettimään Malmin yksiöön formulalakanoissa köllötellen ja valita carpe diem -asetus. Sanoo elämää nähnyt köyhän henkilön Casanova.

T. Rietas gay

Kiitos Rietas! Tykkään kyllä tosi paljon sun näkemyksistä. Just näin! Sanoitat tosi kivasti. Alan manifestoida Matrixilta Carpe Diem asetusta lisää K&B tarinaan ja meidän kaikkien omiinkin elämiin

Ps. Tulee olo, että olisi kiva tuntea ihan IRL Kuten monet muutkin täällä! Mulla on liput Kärtsän keikalle ja just mietin, olisipa kiva mennä jonkun puutarhurin kanssa 😍 Mun oma rietastelutyttökaveri ei pääse, pso lupasi kyllä lähteä, mutta eihän se ymmärrä tästä kuplasta yhtään mitään 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16263/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Are you:n alkuperä lienee näitten kahden sankarin 'en ole koskaan' -pelistä/leikistä Liverpoolissa sinä yhtenä iltana. Jere kai vahingossa sanoi "are you" ku olis pitänyt sanoa "have you ever".

Vierailija
16264/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, puolitoistatuntia sitten kyselin peukutuksia, että kuinka moni seuraa ketjua. Tähän mennessä 95 peukkua.

Vierailija
16265/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun mun teinipoika tuli äsken viikonlopun vietosta ja viime viikolla se dissasi mun Tavastialle menoa. Nyt se kysyikin yhtäkkiä että oliko hyvä Käärijän keikka ja vastasin siihen että oli tosi hyvä. Kysyin että ootko nähnyt mitään pätkiä, ekana se sanoi että en mutta hetken hiljaisuuden jälkeen "näin mä yhden sellaisen missä oli se Bojan". En tiennyt että se tietää kuka on Bojan enkä kehdannut kysyä minkä pätkän se on nähnyt. Voi ei. 😂

Vierailija
16266/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstain keikka on Serbiassa, minne ei mene suoria lentoja Suomesta lainkaan. Kahdella välilaskulla pääsisi mutta puppy eksyisi matkalla moneen kertaan. Veikkaan että lentää huomenna kotiin ja sieltä sit matkaavat torstaina Jokerin jätkien kanssa kohteeseen. Toivottavasti tänään on vielä kivaa tekemistä ja studiossakin piipahdettu sen verran että on tarpeen pian jatkaa ekoja biisin tapailuja lisää...

Vierailija
16267/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Are you:n alkuperä lienee näitten kahden sankarin 'en ole koskaan' -pelistä/leikistä Liverpoolissa sinä yhtenä iltana. Jere kai vahingossa sanoi "are you" ku olis pitänyt sanoa "have you ever".

Mistä päättelit, että se sano vahingossa sen Are You? Mä aattelin et siinä pelissä ilmeni jotain mikä sai K:n yllättyneenä kysymään oletko eli are you? Etenkin kun se Never Have I Ever on tyypillisesti seksikysymyksistä/seksuaalisuuteen liittyvistä kysymyksistä koostuva juomapeli.

Vierailija
16268/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Jeren raukea onnellinen olemus Tavastiakeikan jälkeen jäi kyllä polttelemaan mieleen. Että jos jotain pitää toivoa, niin sitä että silloin siellä yksiössä oli mukana B.

Mä en ole vieläkään päässyt yli siitä Tavastian jälkeisestä yksiövideosta. Jeren onnellinen ilme, tukka sekaisin, meikit levinneenä, puremajälki kaulalla, aurinko nousee... Tuolla määrällä romantiikkaa elää yli pimeän talven. 🥰

Suorastaan niin ihanaa, ettei sitä melkein kestä. Mutta ei kai ole ihan varmaa, oliko Bojan siellä ja kaikkialla jankutetaan, että ovat vain ystäviä..Pureskeleeko ystävät toisiaan. Lisäksi ollaan ihan varmoja tälläkin palstalla, että Jere on ihan varmasti hetero. Sekin on ristiriidassa sen kanssa, että yksiössä jotain villiä olisi tapahtunut. Siis haluaisin, että olisi, mutta onhan tämä palsta ristiriidassa itsensä kanssa.🌹🌹

Kyl ne tapahtumat on ihan meidän päässä vaan. Mut saa sitä silti fiilistellä ja kuvitella, kunhan ei mene esim mihinkään heidän someihinsa tommosia kuvitelmia avaamaan.

Siis Bojan ei ollut yksiössä? Mä jo uskoin, että se oli mahdollista jopa todennäköistä. 🙃Pää sekoaa

Eihän me sitä voida tietää! Ehkä oli ehkä ei. Ei ne sitä meille tule kertomaan. Mutta vaikka olikin niin ei niiden välillä ole noita k-18 tapahtumia kuin meidän mielikuvituksessa😅

Plus että ei kai me haluta että meidän söpö Käärijä paljastuukin pettäjäksi?

Ei se ole pettämistä, kun kotona on ankeaa, sen tajuaa ja sitten pääsee laatikosta!

Homojen parisuhteet ovat usein vuosikymmenien mittaisia, koska osataan erottaa se, mikä kuuluu mihinkin suhteeseen. Seksiä ei läheisessä parisuhteessa harrasteta (kiimavaiheen mentyä ohi). Seksi on seksiä, parisuhteella on oma asemansa. Tosin tässä tapauksessa se parisuhde on jatkossa takuulla ihan muu kuin tämä "salainen". Siinä määrin olen riettailla silmilläni lukenut merkkejä, että haluttaisi betsata!

T. Rietas gay

RG:n soisi saada joskus saada harrastaa seksiä jonkun kaa johon on rakastunut....Muistan eräänkin UMK Official tunnustuksen.......

Olla rakastunut, olla kiinnostunut seksuaalisesti toisesta, rakastaa, pitkä parisuhde ovat aivan eri asioita. Homoskenessä kahden viimeksi mainitun välillä on yhtäläisyysmerkit. Totta kai myös ystäviä rakastetaan, moniin ihmisiin ollaan kiintyneitä jne. Mutta seksi muuttaa muotoaan ja kohdettaan.  Näin hyvin lyhyesti sanottuna. Moni kommentoi, että sehän olisi insestistä, jos pitkäaikaista kumppaniaan panisi. Meillä on pitkien parisuhteiden salaisuus pussukassamme!

T. Rietas gay 

Putosin jo kärryiltä. 😂 Voisiko vaikka Bojan tulkata?

RG on oikeasti umpirakastunut Käärijään. Ne fantasiat UMK ketjusta paloivat ikuisiksi ajoiksi mun verkkokalvoille.🔥 OK, annan sille tilaisuuden aloittaa uusi elämä tässä ketjussa, enkä jatka enempää.

Rietas on oikeasti rakastunut Elvis Costelloon (joka on saavuttamaton palvonnan kohde) ja myhäilee molemmille Pet Shop Boys -pojille. Kääryle ja Puppy ovat jotain erityistä nimenomaan yhdessä. Mutta erotettuna tuosta dynamiikasta, juuri tässä kohtaa historiaa... ei kyllä se tuon kaksoisjumaluuden vaatii. Bojanin viehätysvoimaankin oikeastaan heräsin vasta yhteisen säteilyn myötä. Jeren on saatava jatkossa kärttyisytensä ja crewnsa kuriin. Sitä kärttyilymenoa, mitä ennen Puppyn saapumista jouduttiin seuraamaan, ei katsele vanha homokaan. Ei kärttyisälle Malediiveilta, ei veskuäänelle ja huonolle tylyttämishuumorille, ei kömpelöille kaupallisille yht.töille. Ei onnettomalle valonsa menettäneelle ukkomiehelle. Tässä nyt Ruusupoika availee Paratiisin puutarhan uksia. Olisi syytä vetäytyä rauhassa miettimään Malmin yksiöön formulalakanoissa köllötellen ja valita carpe diem -asetus. Sanoo elämää nähnyt köyhän henkilön Casanova.

T. Rietas gay

Kiitos Rietas! Tykkään kyllä tosi paljon sun näkemyksistä. Just näin! Sanoitat tosi kivasti. Alan manifestoida Matrixilta Carpe Diem asetusta lisää K&B tarinaan ja meidän kaikkien omiinkin elämiin

Ps. Tulee olo, että olisi kiva tuntea ihan IRL Kuten monet muutkin täällä! Mulla on liput Kärtsän keikalle ja just mietin, olisipa kiva mennä jonkun puutarhurin kanssa 😍 Mun oma rietastelutyttökaveri ei pääse, pso lupasi kyllä lähteä, mutta eihän se ymmärrä tästä kuplasta yhtään mitään 😂

Mä yritin UMK-ketjussa ehdottaa "annaliisojen keikkarinkiä" josta voisi kysellä keikkaseuraa jos omasta kaveripiiristä ei kukaan pääse tai tulee peruutuksia, sitä kyllä peukutettiin mutta ei ottanut tuulta alleen. Musta se olisi ollut ihan kiva juttu. :D Silloin oli vielä annaliisat, ei puutarhurit. 😊

Vierailija
16269/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos Jere lähtiskin Bojanin mukaan.

Vierailija
16270/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Mikken kuvissa kaikki ihmiset on jotenkin levinneitä? Erikoinen laajakuva käytössä?

Vierailija
16271/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin tossa Kuumaan Tulipalloa, ja täähän on sanoitukseltaan ihan meidän ruusujen biisi! 💘

Yö pimenee, mutta meitä ei nukuta

Mä vannoin, etten aio suhun rakastua

Mut tulipalo on irti ja mä haluun sua

Niinku hullu, tuhlaan tulitikkuja

Miten menee

Sä pystyt sen ehkä jo arvaa

Oon yrittänyt kyl viihtyä muidenkin kanssa

Mut vastaan on tullu haaleit hahmoi ja umpikujii

Mä lasken viel kerran kaiken sun varaan

Niin pysythän siin

Pysythän siin

Tuhlaan tulitikkuja

Sanotaan vaan, et tää oli sattuman kauppaa

Miten osuttiin samaan paikkaan ja aikaan

Ei kadonnut tunteet piiskaamalla kummastakaan

Ja mä oon taas valmis lähtee sun kaa ihan mihin vaan

Vierailija
16272/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
16273/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olis tota 15.6. keikkaa hänellä niin miksipä ei. Nyt kuitenkin duunit hoidettavana.

Vierailija
16274/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit, että se sano vahingossa sen Are You? Mä aattelin et siinä pelissä ilmeni jotain mikä sai K:n yllättyneenä kysymään oletko eli are you? Etenkin kun se Never Have I Ever on tyypillisesti seksikysymyksistä/seksuaalisuuteen liittyvistä kysymyksistä koostuva juomapeli.

Juu tiedän. Mut tosta illasta on sellainen pari sekuntia pitempi versio ku se mikä aina pyörii ja siitä sain sellaisen käsityksen et peliä vasta aloiteltiin ja Jere sano heti aluksi väärin. Ja niitä vaan nauratti se are you. En tiedä.

Vierailija
16275/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torstain keikka on Serbiassa, minne ei mene suoria lentoja Suomesta lainkaan. Kahdella välilaskulla pääsisi mutta puppy eksyisi matkalla moneen kertaan. Veikkaan että lentää huomenna kotiin ja sieltä sit matkaavat torstaina Jokerin jätkien kanssa kohteeseen. Toivottavasti tänään on vielä kivaa tekemistä ja studiossakin piipahdettu sen verran että on tarpeen pian jatkaa ekoja biisin tapailuja lisää...

Keskiviikkona jos lähtee ehtii myös hyvin. Huomenna nähdään onko matkustuspäivä vai ei.

Vierailija
16276/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K on yhtäkkiä saanut 1-2 tuhatta uutta seuraajaa. Voisiko olla JO faneja, kun varmaan ne B&K yhteisvideot on levinny niiden keskuudessa joka paikkaan.

Vierailija
16277/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olis tota 15.6. keikkaa hänellä niin miksipä ei. Nyt kuitenkin duunit hoidettavana.

Onhan sillä 16.6. ja 17.6. myös keikkoja.

Vierailija
16278/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiviikkona jos lähtee ehtii myös hyvin. Huomenna nähdään onko matkustuspäivä vai ei.

epäilisin keskiviikkona hyvin se kerkee jos ei siihen menessä iteesä hukkaa suomeen

Vierailija
16279/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kuulu ketjuun aiheeseen mutta onko joku ostanut Käärijän mix tapen? Itse ostin viime viikolla 🙂

En, mutta minulla on Apple Musicin ilmaisjakso menossa. Siellä on koko Mix tape. Morgan ja Kovis on bonus trackejä, molemmat Kärtsän parhaimmistoa minusta.

Kiva kuulla. Mitä se bonus track muuten tarkoittaa? Tyhmä kysymys..

Tässä tapauksessa sitä, että noita kahta biisiä ei ollut ollenkaan esimerkiksi Spotifyssa. Ainakaan alkuun, en tiedä ovatko ne siellä nyt. On siis ne kuullakseen pitänyt joko ostaa levy tai olla Apple Musicin käyttäjä.

Vierailija
16280/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipalon lisäksi tämä vähän kai vanhempi biisi Tuiki Tuiki Kuumaalta.. miksi mä pystyn näkemään kuinka toinen sivelee toisen käsivartta näissä tunnelmissa, toisen nukkuessa... toivon että ei mutta samaa haikeutta on tässä tulevassa lähdössä, ainakin mun mielikuvissa.

Tuiki, tuiki tähtönen

Tässä kun sua katselen

Meillä ei oo kiire minnekään

Anteeks kun varmistelen

Oothan nyt onnellinen

Kun sulla ei oo aikaa kellekään

Oon tienny kauan jo et tää

Ei voi olla pysyvää

Kun salamavalot vie sut mennessään

Mee, mee, mee vaan minne meet, meet, meet

Mut muista meidät

Mäkin teen niin