Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Oli suloinen fiilis, kun oli jo oma pää tyynyllä ja hieman ennen yhtä hypähtää maailmalle päihtyneen slovenialaisen rokkitukan rakkaudentunnustus. Aavistelin, että vastaus tulee saman tien ja tulihan se. Kysymyksiimme oli vastattu!
Jospa Bojanin visiitin syy onkin Matti tai Jesse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Denssi eli nikotiinipussi ei ole sama kuin nuuska. Googlettakaa jos ette usko, nuuska paljon vahvempaa. Denssi ei myöskään haise pahalle, niitä on vaikka minkä tuoksuisia. Tosin ei sekään mikään terveystuote ole missään nimessä
Kaikkea sitä vielä oppii.
T. Lehtori
Ajattelin just samaa!
T. Luokanopettaja
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän Bojanin seuraava haastattelu menee, kun hän on yleensä ollut niin asiallinen ja korrekti niissä. Vakavilla kasvoilla puhunut ystävyydestä ja musiikista. Seuraava haastattelu alkaa: "Bojan, olit sitten Suomessa..." Mites hän tämän selittää?
joo tätä mä kans mietin. Joka saakelin haastattelu alkaa tolla samalla kysymyksellä... seuraavat kuukaudet.. kunnes taas tavataan :D. Mielessään näkee ne possujunavideot ja hidastukset niistä ja selittää siinä sitten, kuinka tekevät musiikillista yhteistyötä next 30-40 years.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän bojanin vanhemmat miettivät jerestä ja jere on vähän sellainen bad boy tyyppiä ja jos jere menee syksyllä Sloveniaa ja bojan vie hänet vanhempien luokse
Varmaan haluavat nähdä mikä se on tämä mies joka hurmasi puoli Eurooppaa ja siinä sivussa oman pojan. Toisaalta tiedä vaikka olisivat itsekkin pitäneet kappaleesta ja äänestäneet Käärijää. Kyllä minä ainakin vanhempana jopa vaatisin tapaamista kun kerran on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Oletko alle 35v (yläpeukku) vai yli 35v (alapeukku)?
26, insinööri, ei lapsia, enkä oo aiemmin ollu näin kiinnostunut keidenkään välisistä kemioista. Jotenkin näillä kahdella vaan klikkaa ihan käsittämättömän hyvin ja viisujen finaaliviikolla lähdin ihan vaan läpällä katsomaan, kuinka paljon näistä spekuloidaan. Lopulta nää jutut täällä alkoi olla niin hauskoja, puutarhaketjusta puhumattakaan, et pakko seurata aina silloin tällöin 😂😂
Mut anyways, kai K&B vaan muistuttaa mua niin paljon omasta twin flame -kokemuksesta ja toivon koko sydämeni pohjasta, että he jatkaisivat yhteydenpitoa ja tapaamisia vielä pitkään, koska tuollaisia kohtaamisia tapahtuu vain kerran elämässä, jos edes silloinkaan. Oli kyse sitten ystävyydestä tai jostain muusta, mun mielestä on ihanaa jos kaks ihmistä löytää toisistaan tuollaisen yhteyden 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän Bojanin seuraava haastattelu menee, kun hän on yleensä ollut niin asiallinen ja korrekti niissä. Vakavilla kasvoilla puhunut ystävyydestä ja musiikista. Seuraava haastattelu alkaa: "Bojan, olit sitten Suomessa..." Mites hän tämän selittää?
joo tätä mä kans mietin. Joka saakelin haastattelu alkaa tolla samalla kysymyksellä... seuraavat kuukaudet.. kunnes taas tavataan :D. Mielessään näkee ne possujunavideot ja hidastukset niistä ja selittää siinä sitten, kuinka tekevät musiikillista yhteistyötä next 30-40 years.
ja voin vaan kuvitella bändin poikien ilmeilyt siinä taustalla....
Nyt tuli ne Miken uudet kuvat 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän bojanin vanhemmat miettivät jerestä ja jere on vähän sellainen bad boy tyyppiä ja jos jere menee syksyllä Sloveniaa ja bojan vie hänet vanhempien luokse
Varmaan haluavat nähdä mikä se on tämä mies joka hurmasi puoli Eurooppaa ja siinä sivussa oman pojan. Toisaalta tiedä vaikka olisivat itsekkin pitäneet kappaleesta ja äänestäneet Käärijää. Kyllä minä ainakin vanhempana jopa vaatisin tapaamista kun kerran on mahdollisuus.
Voi apua. Kannattaisi alkaa jo kirjoittamaan ja myymään tekstejä joihinkin romanttista soopaa julkaiseviin lehtiin tms lukemistoihin, jos sellaisia vielä tehdään!
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista verrata Jessen ja Bojanin halauskuvia 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Denssi eli nikotiinipussi ei ole sama kuin nuuska. Googlettakaa jos ette usko, nuuska paljon vahvempaa. Denssi ei myöskään haise pahalle, niitä on vaikka minkä tuoksuisia. Tosin ei sekään mikään terveystuote ole missään nimessä
T. Lehtori
Ajattelin just samaa!
T. Luokanopettaja
Onneksi meillä on loma 💚
Vierailija kirjoitti:
Jee, ekana tietenkin Jesse 💚
Vierailija kirjoitti:
https://img.ifunny.co/images/fddf112b8427522179aafce8871241ed95529c7f5e…
Tästä meemistä tulee Jere ja Bojan mieleen vastedes
Anteeksi kun luen tätä ketjua jälkijunasta (olin eilen päivällä menossa), ja kommentoin näitä täältä kaukaa "haudan takaa", mutta siis tää twiitti! Ei oo todellista!! (Nalle Puh ja sauman ompelu)
Olen yksin, mutta purskahdin nauramaan pöydälle pitkin pituuttani ylävartalolla, kun tajusin kuvan ja tekstin.
Tää ei ole enää todellista, tän ketjun hauskuus ja parhaus.
Mullakin on tässä taustalla oma "tunteiden vuoristorata -suhdekuvio" vuosien takaa, jota tämä keissi muistuttaa. Siihen liittyi juuri tämän tasoista huumorinauramista pitkin pöytää - porukassa tosin (ihastus mukana), mutta vaikka olin nyt yksin, niin muisto siitä isossaa porukassa mukana olemisesta ja siinä yhdessä nauramisesta heräsi täydellisen elävänä mieleen. Kiitos siitä teille taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, täälläkin on fanikuntaa jotka ikänsä puolesta voisivat olla b:n ja kenties myös k:n vanhempia, niin mikäpä ettei Bojanin äiti voisi olla kiihkeä käärijä-fani! Kävihän jomman kumman edgar-tytönkin vanhemmat ihan kuumina siihen 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lehtori
Ajattelin just samaa!
T. Luokanopettaja
Onneksi meillä on loma 💚
Ja ajattelitte viettää sen vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää löytyy?
Jeren voi esitellä kenellä vaan. Ei hänessä ole mitään noloa tai hävettävää. Taas pukkaa tämä häpeä-asia rivien välistä, sen voi jo unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää löytyy?
Insta @photomikke
Oletteko ketjun superfanit 12- vai 13-vuotiaita? Ihmesatuilua ja kuvitelmia vailla todellisuuspohjaa näitten kahden "suhteesta". Ilmeisesti jäänyt kokonaan näkemättä, mitä bändin jätkät touhuaa pelkästään keskenään eikä monellakaan videolla ole edes viittausta Käärijään.