Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14221/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että asuuko Matti Suomenlinnassa, vai onko tää vaan palstalaisten mielikuva, kun Matti, Bojan ja Suomenlinna vilahtaa usein keskusteluissa? 😄 Oon tälle hekotellut jo monta kertaa.

Vierailija
14222/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivomuksia ketjulle jotta se olisi luettava

Ei yksityishenkilöitä esille huom vaikka on julkinen insta ei ole julkisuuden henkilö

Naisviha pois. Jatkuvaa haukkumista ja nälvimistä on ikävä lukea.

Stalkkerointi ahdistavaa tässä mittakaavassa etenkin että laitetaan nimiä mitä joku seuraa.

En jaksa näitä päsmäröintiviestejä. Täällä on ollut ihan siistiä hyväntuulista keskustelua nyt monta päivää. Ei tarvitse loukkaantua toisten puolesta.

Ei tuo ole mitään loukkaantumista vaan ihan asiallisia ja sääntöjen mukaisia pointteja. Se menee oikeasti jo yli jos koko ajan kytätään yksityishenkilöitä joita B tai joku muu alkaa seuramaan.

Miksi porukkaa hikeentyy, jos tarkkailee, mitä joku seuraa? Seuraajalistat ei ole mitään "stalkkaamista", vaan Instagramin ominaisuus.

Täällä jotkut on tosi kireitä ja kontrollifriikkejä. Vain eteenpäin saa katsoa, sivulle katsominenkin on jo tirkistelyä. Varmaan ovat tehneet Klle jo ruokailu-, kuntoilu- ja lepo-ohjelmankin, ettei vain mene väärille urille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14223/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloveniassa meininki on suvaitsevaisempaa ja vapaamielisempää kuin monissa muissa slaavilaisissa kulttuureissa. Tasa-arvoinen avioliittolaki hyväksyttiin viime vuonna, ekana ex-kommunistisena maana Euroopassa. Pääkaupunki Ljubljanassa on varsin vilkas alakulttuurielämä ja vaihtoehtoskene mm. musiikissa.

Kaikesta tästä huolimatta Sloveniaa on syytä pitää homofobisena maana aivan kuten Suomeakin. Asenteet arjessa...

Onneksi Jokerit ja Käärijä uskaltavat murtaa näitä ummehtuneita asenteita.

Vierailija
14224/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kaarijasubs/status/1667427533518786560

Jos vertaa tota videon kämppää Jeren yksiössä otettuihin Tiktokkeihin viime vuodelta, samaltahan se näyttää. Se on oikeasti ollut Tavastian jälkeen yksiössään, eikä tarvitse arvata kuka muu on ollut mukana. 🥰

Mitäköhän K & B ovat tehneet siellä yksiössä kolmen ja kuuden välillä 🔥

Ei ole kauhean vaikeaa kuvitella, että tossa videolla puhuu onnellinen ja rakkautta juuri saanut Jere

Vierailija
14225/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos B on hyvää pataa Etelin kanssa ja Samu Janita Aution kanssa, niin eikö hän käytännössä ole jo osa jauhojengiä? :(

Ai stana mä naurahdin, vaikka ei pitäis, koska mulle tuli heti mieleen että nyt tähän saagaan tulee mukaan vielä Sanna Marinkin. Ja kesärata. Olavi Uusivirta. Bile-Ilmari. Never ending story😂

Ja pitäkää mielessä se mun ennustus, että kaksikkomme nähdään linnan juhlissa tänä vuonna.

Vierailija
14226/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloveniassa meininki on suvaitsevaisempaa ja vapaamielisempää kuin monissa muissa slaavilaisissa kulttuureissa. Tasa-arvoinen avioliittolaki hyväksyttiin viime vuonna, ekana ex-kommunistisena maana Euroopassa. Pääkaupunki Ljubljanassa on varsin vilkas alakulttuurielämä ja vaihtoehtoskene mm. musiikissa.

Kaikesta tästä huolimatta Sloveniaa on syytä pitää homofobisena maana aivan kuten Suomeakin. Asenteet arjessa...

Onneksi Jokerit ja Käärijä uskaltavat murtaa näitä ummehtuneita asenteita.

Just olin kirjottamassa, että hyvä kun on näitä tienraivaajia!

Vierailija
14227/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, että asuuko Matti Suomenlinnassa, vai onko tää vaan palstalaisten mielikuva, kun Matti, Bojan ja Suomenlinna vilahtaa usein keskusteluissa? 😄 Oon tälle hekotellut jo monta kertaa.

Kai se tuli vaan siitä kun mietitiin että jos Matti veis B:n Helsingin turistikierrokselle.

Vierailija
14228/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos B on hyvää pataa Etelin kanssa ja Samu Janita Aution kanssa, niin eikö hän käytännössä ole jo osa jauhojengiä? :(

Ai stana mä naurahdin, vaikka ei pitäis, koska mulle tuli heti mieleen että nyt tähän saagaan tulee mukaan vielä Sanna Marinkin. Ja kesärata. Olavi Uusivirta. Bile-Ilmari. Never ending story😂

Jos se onkin Sanna joka kohta vie Bojanin:)

Vierailija
14229/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se onkin Sanna joka kohta vie Bojanin:)

Niinpä. Ainakin kaksi kaunista saisi toisensa. Ja olen oikeasti sitä mieltä että Sanna on kaunis.

Vierailija
14230/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Sanna ja Olavikin (?) sopivasti sinkkuja. On nyt kyllä Bojanilla mistä valita.

No jospa pidetään Bojan pois jauhojengistä, ja liikkuu jatkossakin vaan "A-listereiden" seurassa. 😉

Vierailija
14231/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan piirsi baby seal tatskan fanille 😊

https://www.tiktok.com/@nessisded/video/7242995117676711194

Etel istuu Bojanin kyljessä kiinni, kun Bojan piirtää hyljettä.

Jaa-a. Alkaa tuntuu siltä että juu saadaan suomi-vävy tästä mutta vähän eri kulmalla kun aiemmin aateltii 😅🤔

Mulle kävis tämäkin!🥰

Täs on vaan se Samu hidasteena.

Samun ja Benjamin flirttiä UMK:ssa oli kiva katsella, sekin tuntui jotenkin aidon hupaisalta. Niin ja Samun viestit mm. Janita Autuolle. Eiköhän tämä Samu ole oikeasti aika letkeä tyyppi, sopivat varmasti Etelin kanssa yhteen. Tosin onhan sitä kiva ajatella, että joku täällä

Suomessa nappaisi Bojanin, jos Käärijä juoksee vaan Frankin perässä. Ehkä se onkin sitten Aku Sipola, joka hoitaa homman kotiin. Noh tuo ei ollut kovin kiehtova ajatus.:D

Samun meininki on nykyään vähän jotenkin löyhää pappailua. Etel on itse nii energiaa tihkuva, just oikeassa porukassa tossa. E:hän kommentoikin tohon K:n ryhmäkuvaan, et "Ihana jengi 💚"

Vierailija
14232/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bile-Ilmari ja Bojan?

Vierailija
14233/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun katseli tuota Jeren aamuyöllä Tavastian jälkeen otettua klippiä, tuli yhä vahvemmin olo siitä, että toi on kuvattu siellä Jeren yksiössä ja Bojan ollut mukana. Takseihin nousun jälkeen Jere oli vielä valvonut pari tuntia, ja meikit olivat sen näköisiä että on tullut itkettyä. Kenen muun kuin Bojanin kanssa tätä olisi tullut tehtyä? Lisäksi Jere peittelee hellästi sänkyyn "uuden pienen ystävän". Ja hymyilee vielä klipissä kuin hömelö.

https://twitter.com/kaarijasubs/status/1667427533518786560

Jos vertaa tota videon kämppää Jeren yksiössä otettuihin Tiktokkeihin viime vuodelta, samaltahan se näyttää. Se on oikeasti ollut Tavastian jälkeen yksiössään, eikä tarvitse arvata kuka muu on ollut mukana. 🥰

Siis voiko se oikeasti olla totta! Miten ihmeessä ja millä perusteella myrtti on saatu karistettua kannoilta?

Selittäisi myös sen silminnäkijähavainnon järjettömän onnellisen näköisestä Bojanista lähdössä Tavastialta.

Vierailija
14234/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sloveenien kommentteja huonolla googlekäännöksellä tuosta artikkelista, ihan uteliaisuudesta😂

"Näin naapuri * tapasi ystävänsä vuosia sitten lomalla Espanjassa, nykyään he valmistelevat lapsen adoptiopapereita."

"Olette kaksi kauniita!!!"

"oliko "ystäviä"? mutta englantilainen teki hyvän ilmoituksen, he eivät edes tiedä, että jotain tapahtui!"

"Nuoria, kuormittamattomia, joiden on pukeuduttava outoihin pukuihin, jotta heidät edes huomattaisiin eurolaulujen joukossa. Onnea Suomelle, Norjalle ja Joker Outille."

(Norjalle? :D)

"Toivottavasti Kaajsija tulee joskus vierailemaan Sloveniassa"

"Mutta ne ovat todella söpöjä"

"Jokainen aukko on täytettävä."(mmitä😂)

"Hienoa tällaisesta promootiosta, olen ylpeä siitä, että Joker Out edusti meitä!"

"Eurolaulun mukaan Slovenia on maa, jossa kuka tahansa voi pilata sen...! Olemme kuitenkin tottuneet siihen, joten tämän artikkelin suhteen ei ole syytä panikoida!"

"Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että kahdesta aikuisesta tulee ystäviä tavalla tai toisella. Sukupuolella ei ole mitään väliä. Mutta minua todella häiritsee se, että ystävyydessä, jossa on vain ripaus LGBTQ..X:tä, käytetään loistoa ja peiteltyä, mutta silti häiritsevää "mainontaa"."

"Euroviisut on ohi, mutta teemaa on venytettävä hieman lisää. Sijoitus 21. on suuri menestys, joka ansaitsee jäädä historiaan."

"Mutta ei olisi kivaa, jos Jansek ja kyyhkyset halaisivat toisiaan noin...se luultavasti satuttaisi meitä, mutta he kaksi olisivat onnellisia."

"Tätä varten Euroviisut on tarkoitettu. loi kansojen välistä ystävyyttä toisen maailmansodan jälkeen. Enemmän kuin miekkailua, kuin oikeaa puukotusta toisiinsa, kuten Ukrainassa."

Vierailija
14235/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi käännetty haastattelu (kuvattu kuitenkin ennen tätä Suomen reissua)

Vierailija
14236/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinan pahiksena häärii sitten Niko Ranta-aho.

Vierailija
14237/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1667751480550367237?t=E6INXLjbv…

Tässä on tämä bojanin uusin haastattelu

Onko mun kielitaidossa jotain vikaa. Siis sanooko Bojan, että tärkeintä heidän ystävyydessään on musiikillinen yhteistyö. Ja siis Jeren isovanhemmat Tavastialla katsomassa tuota menoa lavalla?

I think the most important thing about this friendship is that we will work together musically, regardless of Eurovision. I think that Käärijä will still be a guest here in 30 or 40 years' time, when we will be far away from what we are today. And the same in reverse.

Awww, 30-40 vuoden päästä keikoilla yhdessä. Todellakin tulkitsen niin, että B intoilee, ettei homma jäänyt vain viisuihin.

Semmone pikku detalji vaan että noi on siis tuntenu toisensa kaksi kuukautta. Ja puolet tostakin ajasta he oleskelivat eri maissa. Ja sen perusteella Bojan sanoo että hän näkee Jeren osana elämäänsä vielä 30 tai 40vuoden päähänkin? Haluaa noiden välit nähdä millaisena hyvänsä niin pakkohan se on kaikkien myöntää että Jere on tehny aika hemmetin ison vaikutuksen Bojaniin tosi lyhyessä ajassa. 

On kyllä aika hurjaa kun tajuaa että ne on tuntenu vasta pari kk 😮

Vierailija
14238/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Suomenlinna nyt vaan ole sellainen nähtävyys, joka ulkomaalaisille etenkin kauniina kesäpäivänä tulee mieleen ja kannattaakin esitellä. Pelkästään lauttamatka sinne ja takaisin on kokemuksen arvoinen ja etenkin takaisin Kauppatorille tultaessa merellinen Helsinki esittäytyy hienosti.

Vierailija
14239/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä et Ethel piti huolta ja seuraa B:lle, varmasti Matti myös. Olisiko ollut parempi, että B olis hengannut valmistelujen ja K esiintymisten ajan platinoiden kanssa? Edelleen, nämä ei ole joko tai ja mitä tiiviimpi verkko B:lla on Suomeen sen parempi meille. Kyllähän K on hänen ihan spessu rakas henkilö, ei siihen pääse mikään väliin, ihan omaa luokkaansa heidän läheisyys ja connection

Joo varmasti tanssijat ja kaikki muutkin taustahenkilöt piti hyvää huolta Bojanista silloin kun Kärtsä oli lavalla, takuulla jokainen on halunnut että B tuntee olonsa tervetulleeksi ja lämpimäksi.

Vierailija
14240/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä Matin storyssa on ilmeisesti Bojanin piirtämä naamakuva Matista? Sitaattina draw me like one of your french girls. Tää on se mitä Rose sanoo Jackille Titanicissa ja sit Jack piirtää sen alastonkuvan siitä 🤭

Voi ei, mun mielikuva siitä kun Käärijä ja Bojan tekisivät some-päivityksen, jossa he toteuttaisivat kyseisen Titanic-kohtauksen. Siinä Käärijä pötköttelisi sohvalla (vaatteiden kanssa tai ilman) ja Bojan piirtäisi tikku-ukon 😂.

Kun tässä oli puhetta Bojanin tekemästä baby seal -piirustuksesta, niin voisihan Bojan piirtää Käärijän norppanakin 😁

Ketju on lukittu.