Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kesärauhan keikka tulee suorana (?) 😍
Ihana Yle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan piirsi baby seal tatskan fanille 😊
Etel istuu Bojanin kyljessä kiinni, kun Bojan piirtää hyljettä.
Jaa-a. Alkaa tuntuu siltä että juu saadaan suomi-vävy tästä mutta vähän eri kulmalla kun aiemmin aateltii 😅🤔
Jep, teidän pitäisi katsoa hidastuksella niitä videopätkiä joissa näkyy Etel ja Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Etel vaikuttaa vaan sellaselta joka on kaikissa vähän kiinni ja aina super pirteä ja iloinen. Onhan se ollut Matissakin kiinni ja Kärtsässä vähän väliä.
Pakkohan se b on saunaankin viedä ja ehkä ensin ollaan porukalla mutta sitten muut jättävät nämä kaksin. K ottaa tilan haltuun ja oikein tunnen miten ilma sähköistyy ja ilmassa on jännitettä. B tietysti ihan puppyna siinä ja k siirtyy lähemmäs. Ja tämä mielikuva valvotti minua viime yönä.
Nyt rakkaat kanssakirjoittelijat voitteko ystävällisesti kertoa että mielikuvani on täysin väärä ja ensi yönä kykenen nukkumaan kunnolla. Oma mielikuvitus ei edes riitä kuvittelemaan tuota läheisyyden tunnetta pidemmälle mutta näköjään jo se on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sloveniassa meininki on suvaitsevaisempaa ja vapaamielisempää kuin monissa muissa slaavilaisissa kulttuureissa. Tasa-arvoinen avioliittolaki hyväksyttiin viime vuonna, ekana ex-kommunistisena maana Euroopassa. Pääkaupunki Ljubljanassa on varsin vilkas alakulttuurielämä ja vaihtoehtoskene mm. musiikissa.
Kannattaa muistaa, että JO on lupautunut esiintymään Espanjan Pridessa. Eiköhän se kerro ihan riittävästi siitä maineen murehtimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se b on saunaankin viedä ja ehkä ensin ollaan porukalla mutta sitten muut jättävät nämä kaksin. K ottaa tilan haltuun ja oikein tunnen miten ilma sähköistyy ja ilmassa on jännitettä. B tietysti ihan puppyna siinä ja k siirtyy lähemmäs. Ja tämä mielikuva valvotti minua viime yönä.
Nyt rakkaat kanssakirjoittelijat voitteko ystävällisesti kertoa että mielikuvani on täysin väärä ja ensi yönä kykenen nukkumaan kunnolla. Oma mielikuvitus ei edes riitä kuvittelemaan tuota läheisyyden tunnetta pidemmälle mutta näköjään jo se on liikaa.
Kiitti vinkistä! Saunassa en oo vielä kuvitellutkaan näitä! Mutta huh, että tulee kuumaa, sen tiedän jo nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/kurooscoffee/status/1667751480550367237?t=E6INXLjbv…
Tässä on tämä bojanin uusin haastattelu
Onko mun kielitaidossa jotain vikaa. Siis sanooko Bojan, että tärkeintä heidän ystävyydessään on musiikillinen yhteistyö. Ja siis Jeren isovanhemmat Tavastialla katsomassa tuota menoa lavalla?
I think the most important thing about this friendship is that we will work together musically, regardless of Eurovision. I think that Käärijä will still be a guest here in 30 or 40 years' time, when we will be far away from what we are today. And the same in reverse.
Awww, 30-40 vuoden päästä keikoilla yhdessä. Todellakin tulkitsen niin, että B intoilee, ettei homma jäänyt vain viisuihin.
Semmone pikku detalji vaan että noi on siis tuntenu toisensa kaksi kuukautta. Ja puolet tostakin ajasta he oleskelivat eri maissa. Ja sen perusteella Bojan sanoo että hän näkee Jeren osana elämäänsä vielä 30 tai 40vuoden päähänkin? Haluaa noiden välit nähdä millaisena hyvänsä niin pakkohan se on kaikkien myöntää että Jere on tehny aika hemmetin ison vaikutuksen Bojaniin tosi lyhyessä ajassa.
Laitoin haastiksen google translateen ja se kertoi näin:
I think that Käärijä will be a guest with us for 30 or 40 years, when we will be far from where we are today. And the same goes in the opposite direction," he revealed to Metropolitan.si, a nice Cvjetian who led the Finnish fans into ecstasy with the Eurovision hit Carpe Diem, accompanied by Käärijä on guitar.
🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Etel vaikuttaa vaan sellaselta joka on kaikissa vähän kiinni ja aina super pirteä ja iloinen. Onhan se ollut Matissakin kiinni ja Kärtsässä vähän väliä.
Onneksi Samu myös tuntuu luottavan Eteliin kun antaa elää ilman talutusnuoraa ja valvontaa, toisin kuin eräs nimeltä mainitsematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Alkaa tuntuu siltä että juu saadaan suomi-vävy tästä mutta vähän eri kulmalla kun aiemmin aateltii 😅🤔
Mulle kävis tämäkin!🥰
Täs on vaan se Samu hidasteena.
Vierailija kirjoitti:
Slovenia on hyvin homofobinen maa. Se jo pakottaa miettimään, miten asiat ilmaisee haastatteluissa.
Onko se? Miten on sitten mahdollista, että jokerit hiplailee toisiaan julkisesti noin estottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Etel on kuitenkin ammattitanssija, eli heille koskettaminen ja muissa kiinni oleminen on jo ammattinsakin puolesta luontevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Samu myös tuntuu luottavan Eteliin kun antaa elää ilman talutusnuoraa ja valvontaa, toisin kuin eräs nimeltä mainitsematon
Terveessä suhteessa toimitaan just noin!
Mun pää alkaa olla sekaisin. Siis onhan keikkalavoilla nähty hyvä kavereita esiintymässä ennenkin, itsekin paikanpäällä kokeneena. Mutta tämä oli jotenkin niin kuuma ja täynnä vihjailuja yms. Voiko tuota muka oikeasti näytellä tai tehdä vain fanien (shippaajien) iloksi? Ilman, että taustalla olisi jotain tunteita enemmän? En mä edes tiedä miksi mietin asiaa, mutta tämä kaksikko saa mut välillä tuntemaan että olen tirkistelijä tai näen vahingossa jotain mitä mun ei kuuluisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Sloveniassa meininki on suvaitsevaisempaa ja vapaamielisempää kuin monissa muissa slaavilaisissa kulttuureissa. Tasa-arvoinen avioliittolaki hyväksyttiin viime vuonna, ekana ex-kommunistisena maana Euroopassa. Pääkaupunki Ljubljanassa on varsin vilkas alakulttuurielämä ja vaihtoehtoskene mm. musiikissa.
Kaikesta tästä huolimatta Sloveniaa on syytä pitää homofobisena maana aivan kuten Suomeakin. Asenteet arjessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/kurooscoffee/status/1667751480550367237?t=E6INXLjbv…
Tässä on tämä bojanin uusin haastattelu
Onko mun kielitaidossa jotain vikaa. Siis sanooko Bojan, että tärkeintä heidän ystävyydessään on musiikillinen yhteistyö. Ja siis Jeren isovanhemmat Tavastialla katsomassa tuota menoa lavalla?
I think the most important thing about this friendship is that we will work together musically, regardless of Eurovision. I think that Käärijä will still be a guest here in 30 or 40 years' time, when we will be far away from what we are today. And the same in reverse.
Awww, 30-40 vuoden päästä keikoilla yhdessä. Todellakin tulkitsen niin, että B intoilee, ettei homma jäänyt vain viisuihin.
Mahdoton uskoa, että ainakaan Käärijä enää 30-40- vuoden päästä keikkailee, saati nauttii yhtä suurta suosiota kuin juuri tällä hetkellä.
Hei tämäkin on musta haikeaa! Tuossa aamulla kun katsoin noin tuhannetta kertaa 😋 sitä Carpe Diem -vetoa Tavastialta niin mietin samalla että menee se pari-kolmekymmentä vuotta niin nuokin ihanat nuoret miehet on rapistuneet ja muistot haalistuneet. Anteeksi latistus! 😄
Vierailija kirjoitti:
Hikinen B ja K saunan lauteilla, K auttaa B:tä selän pesussa ja näyttää vihtomisen alkeet... 🥵
Måneskinin Timezone on monelle varmaan tuttu biisi. Lukekaa/kuunnelkaa lyriikat, nehän ovat kuin tehty teille shippaajille. Kiroilun määrän perusteella on vielä helppo valita, että kumman osapuolen näkökulma on kyseessä 😂
https://img.ifunny.co/images/fddf112b8427522179aafce8871241ed95529c7f5e…
Tästä meemistä tulee Jere ja Bojan mieleen vastedes
Minulla on käärijätorttua jääkaapissa.
Eeen usko. En. Bojanin katseet ei valehtele. 😀