Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
onks kellään klippiä, missä huomattavan kaunis platina näkyy lavan oikeassa kulmassa?
Onko myrtsi jääny yksin kotiin ja nyt sillon niin tylsää, että lukee tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videoiden ja eilisen lavashown perusteella on ainakin tullut selväksi kumpi on top ja kumpi bottom... 😜
Edelleen olen varmasti toista mieltä kuin useimmat. Minulle se ei käy toisinpäin järkeen ollenkaan.
K & B itse tuntuu ainakin olevan erittäin perillä kumpi on kumpi xD
Taidan olla ihan pölkkypää, kun en tuollaista näe. K vähän niinkuin esittää hallitsevaa tyyppiä.
Ja Bojan vähän niinkuin esittää Kärtsälle alistuvaa puppya. Ihan yhtä lailla nää jutut on ficciä, kuin kaikki muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videoiden ja eilisen lavashown perusteella on ainakin tullut selväksi kumpi on top ja kumpi bottom... 😜
Edelleen olen varmasti toista mieltä kuin useimmat. Minulle se ei käy toisinpäin järkeen ollenkaan.
Taidan olla ihan pölkkypää, kun en tuollaista näe. K vähän niinkuin esittää hallitsevaa tyyppiä.
Niin minustakin! Ei kai ne nyt näitä videoita tekisi niinkuin roolit oikeasti on, on siinä nyt sen verran vitsiä mukana vaikka tunteet aitoja onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ollut aina selvää.
Taas aliarvioidaan Bojania. Onko suhde välttämättä sellainen, miltä se äkkiä katsoen näyttää.
Aliarvioiko se sitten itekin ittensä kun aina päätyy Kärtsän bottomiksi 😂
En taida tuntea tämän alan sääntöjä, tarkoittaako bottomina oleminen siis sitä, että on henkisesti heikommassa asemassa vai ainoastaan sitä, kumpi konkreettisesti missäkin sijaitsee. Hitto vieköön, mitä minäkin tässä nyt kirjoittelen. 😄Ei oo tarvinnut perehtyä aiemmin aihepiiriin.
Vierailija kirjoitti:
onks kellään klippiä, missä huomattavan kaunis platina näkyy lavan oikeassa kulmassa?
Buahaha! t.B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin! Ei kai ne nyt näitä videoita tekisi niinkuin roolit oikeasti on, on siinä nyt sen verran vitsiä mukana vaikka tunteet aitoja onkin.
Lisäyksenä, että uskon kyllä Kn olevan hallitseva ja ns päättää tahdin ja suhteessa päättää kaapin paikan. Mutta ei se siitä kerro mitään, mitä sängyssä tapahtuu...
Eikös se aina hallitse, joka vähemmän tykkää.
Ao3:een tullut kaksi uutta ficciä tänään, molemmat aiheesta D/s ja toisessa myös avainsanat "leashes" ja "riding".
Vierailija kirjoitti:
Ei se edes ole kovin nätti, ihan perus tyllerö millasia tulee jatkuvasti kadulla vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä ig storyssa on? Joo ei oo instaa.
https://www.tumblr.com/wednesdayday/719748903148322816/what-the-fuck-is…
Tehkääpä niinku minä että jätätte videon taustalle kun menette muualle netissä. Tuota äänimaailmaa: Push! Push! Push! Kiljuntaa - huonoa enkkua - karjumista - muutama sana - Push! Push! Push!
Luulin jo ettei mulle voi tulla enää skitsompi olo, mutta täähän sen pani vielä astetta pahemmaksi.
Hah on kyllä kuin luodut toisilleen noi kaksi pölkkypäätä xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä, että uskon kyllä Kn olevan hallitseva ja ns päättää tahdin ja suhteessa päättää kaapin paikan. Mutta ei se siitä kerro mitään, mitä sängyssä tapahtuu...
Eikös se aina hallitse, joka vähemmän tykkää.
No ei... Onhan esim aviopuolisoistakin monesti toinen selvästi vahvempi persoona, ei se tarkoita että vähemmän tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ollut aina selvää.
Taas aliarvioidaan Bojania. Onko suhde välttämättä sellainen, miltä se äkkiä katsoen näyttää.
En taida tuntea tämän alan sääntöjä, tarkoittaako bottomina oleminen siis sitä, että on henkisesti heikommassa asemassa vai ainoastaan sitä, kumpi konkreettisesti missäkin sijaitsee. Hitto vieköön, mitä minäkin tässä nyt kirjoittelen. 😄Ei oo tarvinnut perehtyä aiemmin aihepiiriin.
No ei tarkoita yhtään mitään ja parisuhteissa kaikki voi mennä ihan miten vaan. Mutta täällä shippausmaailmassa jos miettii rooleja sub ja dom niin onhan se nyt selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeekohan joku noista näitä meiän keskusteluja täällä? 😂
Varmaankin Bojan, josta on kehittynyt googlekääntäjän mestari 😂
😂😂😂
Se saattaa ymmärtää jotkut asiat vähän väärin tai sit ei vaa ymmärrä koska kääntäjä ei ihan kaikkea aina ymmärrä. No mut onneks se opettelee jo suomea ni koht se ymmärtää kaiken ilman kääntäjää.
Apua!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on kommentoitu eilistä peppukuvaa?
Juu oli kauhee.
Joko rg sanoi tähän sanottavansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ollut aina selvää.
No ei tarkoita yhtään mitään ja parisuhteissa kaikki voi mennä ihan miten vaan. Mutta täällä shippausmaailmassa jos miettii rooleja sub ja dom niin onhan se nyt selvää.
No enpä tiedä, K.llahan oli turkoosin maton aikoihin heikompia hetkiä. Lippuvideossakin Bojan vei ja K vikisi. Ja aika bottomilta tuo K tuossa Hohto-kaksostenkin seurassa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on kommentoitu eilistä peppukuvaa?
Juu oli kauhee.
Joko rg sanoi tähän sanottavansa?
Tais olla liian naisellinen peppu rglle?
Kynsikkäät on matkassa, mutta eihän se fyysinen paikka ja ne rajoitteet määrää sitä, minkälaista fantasiaa nää kaks kuumista elää mielessään ja esim. viestittelevät toisilleen salaa muilta. Helppo kuvitella Kärtsän laittavan Bojanille viestiä, että "anna mulle vielä hetki aikaa", vihdoin loppukesästä sitten vapaana kohti sloveniaa... 😏
Noiden hymyt on niin kertakaikkisen aitoja yhdessä. Kärtsä ei vaan pysty olla hymyilemättä maailman onnellisinta hymyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeekohan joku noista näitä meiän keskusteluja täällä? 😂
Varmaankin Bojan, josta on kehittynyt googlekääntäjän mestari 😂
😂😂😂
Se saattaa ymmärtää jotkut asiat vähän väärin tai sit ei vaa ymmärrä koska kääntäjä ei ihan kaikkea aina ymmärrä. No mut onneks se opettelee jo suomea ni koht se ymmärtää kaiken ilman kääntäjää.Apua!!
Onko joku Käärijä discordissa tai jodelissa, miten siellä jutut vs. palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ollut aina selvää.
Eli oletko sä heterosuhteessa aina mielestäsi henkisesti heikompi? Ehkä tämä on nyt tällaista mielikuvituksen lentoa, että mitä siellä formulalakanoiden alla voisi olla.