Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
En usko tuon olevan pilkkaa, itsepähän ovat tuota materiaalia jakaneet kuukausitolkulla, nyt sitten antavat lisää sitä, mitä tietävät meidän toivovan!
Toi meni jo pilkkaamisen puolelle mitä tulee miesten väliseen ihastumiseen :D että eipä ole pilkkaa toki..
Vierailija kirjoitti:
Videoiden ja eilisen lavashown perusteella on ainakin tullut selväksi kumpi on top ja kumpi bottom... 😜
On se ollut aina selvää.
Vierailija kirjoitti:
Videoiden ja eilisen lavashown perusteella on ainakin tullut selväksi kumpi on top ja kumpi bottom... 😜
Edelleen olen varmasti toista mieltä kuin useimmat. Minulle se ei käy toisinpäin järkeen ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän vaiheessa tulee Gregorilla ja muilla jokereilla raja vastaan tän suhteen että Kärtsä vetää Bojanin mukanaan ihan hävyttömäksi rappiolaiseksi xD
Vähän samaa miettiny kun Jokerit on ainakin tähän mennessä ollu sellanen kiltisti teinitytöille flirttaava poikabändi mutta nyt B taantuu ihan K tasolle 😂
Hei vaan mun naapurit, jotka kuulivat vahingossa tuon äskeisen pumppauspätkän vähän liian kovalla. Kiitos K&B, nyt en kehtaa mennä enää ulos. Ei sillä että olisin sitten eilisen keikkastriimin pihalla käynytkään.
Hahhah, ai että! 😄 Mä rakastan näitä miekkosia! 💚🔥 Hyvää matskuu!
Fanficeissä Bojan on usein top, vaikkakin monesti myös superahdistunut hermoraunio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän vaiheessa tulee Gregorilla ja muilla jokereilla raja vastaan tän suhteen että Kärtsä vetää Bojanin mukanaan ihan hävyttömäksi rappiolaiseksi xD
Vähän samaa miettiny kun Jokerit on ainakin tähän mennessä ollu sellanen kiltisti teinitytöille flirttaava poikabändi mutta nyt B taantuu ihan K tasolle 😂
No teinitytöthän käy ihan kuumana tähän matskuun, eli tuskin ainakaan laskee suosiota.
Vähän eri levelillä tää video kuin eräiden ideoimat pullovideot😂😂
Vierailija kirjoitti:
En usko tuon olevan pilkkaa, itsepähän ovat tuota materiaalia jakaneet kuukausitolkulla, nyt sitten antavat lisää sitä, mitä tietävät meidän toivovan!
tämä
Lukeekohan joku noista näitä meiän keskusteluja täällä? 😂
oi voi, kun se K että B näyttävät niin hyviltä tuossa ryhmäkuvassa!!! (Käärijän instafeed)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen olen varmasti toista mieltä kuin useimmat. Minulle se ei käy toisinpäin järkeen ollenkaan.
K & B itse tuntuu ainakin olevan erittäin perillä kumpi on kumpi xD
Vierailija kirjoitti:
OMG nyt on Käärijä postannut kiihkeää pumppausta Tavastian bäkkärillä 😳😳😳
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin Bojan, josta on kehittynyt googlekääntäjän mestari 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ollut aina selvää.
Taas aliarvioidaan Bojania. Onko suhde välttämättä sellainen, miltä se äkkiä katsoen näyttää.
Ja suurin osa on todennäkösesti switch hittereitä ainaki jossain määrin kuitenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin Bojan, josta on kehittynyt googlekääntäjän mestari 😂
😂😂😂
Se saattaa ymmärtää jotkut asiat vähän väärin tai sit ei vaa ymmärrä koska kääntäjä ei ihan kaikkea aina ymmärrä. No mut onneks se opettelee jo suomea ni koht se ymmärtää kaiken ilman kääntäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ollut aina selvää.
Taas aliarvioidaan Bojania. Onko suhde välttämättä sellainen, miltä se äkkiä katsoen näyttää.
Aliarvioiko se sitten itekin ittensä kun aina päätyy Kärtsän bottomiksi 😂
Bojania pantu halvalla koko perjantai.