Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin joistain kommenteista päätellen jengi odottaa että Bojan ois tänänkin keikalla, ois hyvä mun mielestä etukäteen tehdä selväksi jos/kun näin ei ole, koska sit siellä taas huudellaan Bojania vähän väliä. Myös tanssijoita odotetaan mukaan, mutta tuskinpa he nyt jokaiselle perämetsän keikalle ovat menossa.
Mua kyllä naurattaa, jos järjestävät samanlaisen shown jossain Rautalammilla kuin Tavastialla. Kyse kuitenkin festareista, joten yleisössä todennäköisesti paljon muitakin kuin omistautuneita Käärijä faneja. Ratsastaminen ja hellyydenosoitukset Bojanin kanssa saattais mennä heiltä vähän ohi 😂
No juu ei tietty järjestä! Ja tiiä vaikka Bojan ois jo kotona Sloveniassa jos sillä aamulennolla meni. Tuskin se nyt ainakaan mihinkään Rautalammille raahautuu. Tai no mistäpä hitosta minä tiedän, on tässä niin monta muutakin kummallista käännettä ollut😅
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jere, joka saa bojanin olemaan rento ja omana itsenä. Connorin kanssa bojan tuntuu vähän tylsältä.
Näinhän se on. Myös Bojan saa Jeren olemaan rento ja oma itsensä. Parin muun kanssa hänkin tuntuu "vähän" tylsältä
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä40526 kirjoitti:
Me kaikki nähtiin mitä nähtiin. Tuon kemian ja onnellisuuden näki ihan jokainen ja vaikka K on kuinka parisuhteessa, niin lavalla ei nähty mitään bromancen ylläpitoa fanien miellyttämiseksi vaan aitoja tunteita ja jos tälle tehokaksikolle itselleen ei ole vielä selvää, mitä nuo tunteet tarkoittavat, niin muille se ei kyllä jäänyt epäselväksi. Tavastian keikalla oli K. parhaat ystävät mukana mutta kenenkään muun seurassa hän ei hehkunut tuolla tavalla kuin Bojanin. Me nähtiin sama keveys ja vapautuneisuus niin kuin Liverpoolissa, eikä sitä voi feikata.Tämä sama tunnelma ei välittynyt ollenkaan Malediiveilta eikä missään muissakaan videoissa.
Oonko nyt siis ihan tylsä ihminen kun sanon, että mun mielestä K nimenomaan esiintyi tuossa yleisölle, siis se Mr. sex move (sivelyt ja kielellä pyyhkäisyt) ja miten soitti kitaraa ja oli ehkä sexyin ja ihanasti hikisin uros lavoilla sitten GNR:n Slashin?
Mut se siis nautti siitä kun se meno sekoitti yleisön (ja Bojanin) ihan täysin ja kyllä ne halaukset oli selkeästi ihan aitoja, ja K olis halunnut niitä tms koskettelua vaikka enemmänkin :)
Mutta showta se oli siellä luomassa, vähän niinkuin vaikka Freddie tms rokkikukot.
Mullehan on loppuviimein siis aivan sama, mikä sen rokkikukkoilun katalysaattorina toimii, koska todellakin kuumin pakkaus lavoilla sitten hetkeen. Toki tämä kuumuus sit vielä potenssiin sata, kun sen kukkoilun ja sivelyn kohteena on B. 🥵🥵🥵
Tuo Etel on kyllä ihana. Kaunis, tehnyt kovasti töitä ja saavuttanut omia unelmiaan, haastattelujen ja videoiden perusteella tuntuu tosi mukavalta ja maanläheiseltä ihmiseltä. Just jonkun tuollaisen Käärijäkin tarvitsisi kumppanikseen. Tuosta nykyisestä, sen mitä nyt tiedetään, tulee sellainen fanityttö olo, jolla ei ole mitään omaa kun kerran on jokaisella keikalla. Ei voi olla mitään kovin kummoista työuraa yms. Ihan kuin koko elämä olisi toisen tekemiseen varassa. Voin olla ihan väärässäkin, mutta jos nyt vaikka vertaa Eteliä ja Samua, niin eipä ne nyt toistensa työpaikoilla tunnu jatkuvasti olevan. Itsenäisiä ja vahvoja ihmisiä.
Ehkä siksi K ja B tulevat hyvin toimeen, kun täydentävät toisiaan eikä toinen ole riippuvainen toisesta. Ei tule mitään sanattomiakaan vaatimuksia, voi vaan olla oma itsensä.
Joo en mä usko että B lähtee Rautalammille 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin joistain kommenteista päätellen jengi odottaa että Bojan ois tänänkin keikalla, ois hyvä mun mielestä etukäteen tehdä selväksi jos/kun näin ei ole, koska sit siellä taas huudellaan Bojania vähän väliä. Myös tanssijoita odotetaan mukaan, mutta tuskinpa he nyt jokaiselle perämetsän keikalle ovat menossa.
Mua kyllä naurattaa, jos järjestävät samanlaisen shown jossain Rautalammilla kuin Tavastialla. Kyse kuitenkin festareista, joten yleisössä todennäköisesti paljon muitakin kuin omistautuneita Käärijä faneja. Ratsastaminen ja hellyydenosoitukset Bojanin kanssa saattais mennä heiltä vähän ohi 😂
No juu ei tietty järjestä! Ja tiiä vaikka Bojan ois jo kotona Sloveniassa jos sillä aamulennolla meni. Tuskin se nyt ainakaan mihinkään Rautalammille raahautuu. Tai no mistäpä hitosta minä tiedän, on tässä niin monta muutakin kummallista käännettä ollut😅
Luulis, että jos Bojan olisi myös Rautalammilla esiintymässä, niin siitä ois tullut Käärijän suunnasta jotain vinkkiä. Tulihan noista Tavastian "vierailijoista" myös etukäteen vihjailuja stooreissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis, että jos Bojan olisi myös Rautalammilla esiintymässä, niin siitä ois tullut Käärijän suunnasta jotain vinkkiä. Tulihan noista Tavastian "vierailijoista" myös etukäteen vihjailuja stooreissa.
no sen näkee sitten millanen siellä sit on XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä bakkanaaleista kerrottaisiin legendoja mökkiläisten keskuudessa vielä satojen vuosien päästä. Tarinoiden todenperäisyyttä olisi vaikea osoittaa, sillä siitä hurmoksesta ja järkytyksestä jäivät henkiin vain he, jotka olivat olleet liian laitamyötäisessä käsittääkseen mitä lavalla tapahtuu.
Jossain tyylii seiskassa luki että se Jeren tyttis ois joku päiväkodin hoitaja tai joku sellai
Bojanin pullottava etumus mielessä täällä. Huh!
Älkääs nyt, Rautalampi on ihan kova mesta ja avaramielinenkin. Kunnan vaakunassa on kaksi uroksen (raudan) merkkiä ja jokunen vuosi sitten siitä tehtiin sellanen prideversio. 😅
Ja Rautalammin museossa oli hiljakkoin näyttely kahden oman aikansa tunnetun miestaiteilijan rakkaussuhteesta (runoilija Yrjö Kaijärvi ja kuvataiteilija Reidar Särestöniemi - hengasivat kai yhdessä Rautalammilla kun täällä sai olla rauhassa). Eli eikun vain tervetuloa Käärijä ja Bojan Savon sydämeen! 🤩
T. Mökkiläinen
Onko kellään sitä linkkiä missä bojan laulaa sen carpe diemin, vissiin jossain tumblrissa tai twitterissä näky mut kadotin sen linkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo en mä usko että B lähtee Rautalammille 😀
Ei täällä uskottu että tulee Tavastiallekaan. Eikä uskottu kun yritin väittää että se laulaisi Carpe Diemin taustanauhojen kanssa 😀
Vierailija kirjoitti:
Bojanin pullottava etumus mielessä täällä. Huh!
Eihän tälläiseen sattuisi olemaan mitään linkkiä. Kaverin puolesta kyselen.
Bojan ikäänkuin nyt kuuluu tohon Käärijän showhun niin eikö se tarkoitakin sitä että sen on käytännössä pakko jäädä Suomeen? 😊
Olisiko vielä jotain yhdessä olemista, kun sormet niin hiljaa 😇 Luulisi, jos K matkalla tai B ootellut kentällä tai jo kotona, että jaksaisivat fanien storyjä lisää tai tykkäilisivät. Nyt on ihan hiljaista. Toki voivat vielä nukkua. Mut viimeksi kun B oli hiljaa somessa pidempään, niin oli täällä 💚 Siis jos olis itsekseen jossain jo, niin herkästi silloin on online. Sellainen hemmottelu aamusauna brunssi olis aika kiva tuohon keikkaputkeen molemmille 🍓🍆🍒🍌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi vinkata IS tai IL, et tekee kivan hehkutus jutun Bojanin ylläri keikasta 💚
Ihmettelin tuossa aamupäivällä kun maan päämediassa (IS) ei ollut mitään paksulla mustalla otsikolla huutomerkeillä!!!!! ryyditettynä, viimeyön Tavastian ihmeestä, Bojan ensimmäisestä tulemisesta!
No tätä ihmettelin kanssa kun sen pitäisi olla maan kaikkien lehtien ykkösuutinen ja monen päivän ajan!! Koko se yksisarvisella ratsastava Bojan joka valaisee Tavastian ja opettaa Jerelle oxfordinenglantia kävi toteen. (Temppariviinipätkä)
Miten kauris (Bojan) ja vaaka (Käre) tulee noin hyvin toimeen. Tosin aurinkomerkithän mitään kerro, sen kyllä tiedän. Edelleen odottelen Kärtsän big 3:tä. Katrii...huhuu?
Vierailija kirjoitti:
Bojan ikäänkuin nyt kuuluu tohon Käärijän showhun niin eikö se tarkoitakinuw sitä että sen on käytännössä pakko jäädä Suomeen? 😊
Niin se tarkoittais että Reko joutuis oikeesti etsimään bändille uuden laulajan mutta oisko se jopa ihan ok, jos vastapalveluksena saisi kukoistavan Bromancen. Ja baby seal sais pitää sen isit yhdessä🤔
toivotasti käärijä ja bojan kerkee hengailee kahestaan kerrankin kun voivat ennekö bojan lähtee taas kotimaahansa