Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/hirunoka/719680054307749888?source=share
Kiitos. Tämä on tatuoitu mun verkkokalvoille.
max syöpyy verkkokalvoille o_o
Vierailija kirjoitti:
Kiittelenpä nyt täällä eilisen myöhemmän keikan livekuvaajia eli sampitar ja käärijafanit ainakin (vaikka en uskokkaan että lukevat). Kiitos että jaoitte tämän te ihanat ihmiset.
Se oli niin mahtavaa 🚀🚀🚀 Kiitos Ja kiitos käärijäfanit IG joka vielä tallensi tuon feediin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten Bojanin instassa se uusin are you video on leikattu niin ettei sitä itse are youta siinä ole.
Noin käy vahingossa helposti kun se AP on paloina, pitäisi rauhassa katsoa että kaikki siirtyy. Ton voisi kyllä laittaa Tik Tok Iin 🌺💚
Vink vink
Ja IS ja IL haloo
Mitähän nyt puuhaavat kun some hiljaisuudessa. Ja mistä B menee
mtv kolme kerkes jo :P
Eikö sen videon tempparikaadon voi käsittää bojanina ja temptation islandin brittien saarena? No minä ainakin voin.
Mä aion saada liput joker outin keikalle syksylle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen videon tempparikaadon voi käsittää bojanina ja temptation islandin brittien saarena? No minä ainakin voin.
Ihminen puhuu sitä mitä mielessä on. Kiusauksia ja kuumia sinkkuja. Tai yksi ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Muutama päivä sitten olin sitä mieltä täällä että ketju ja koko aihe tästä pikkuhiljaa kuoppaantuu kun ei ole uutta materiaalia ja tyttiskin virallistettiin. Noh, nythän se internetti sitten räjähti niinkuin joku ennusti käyvän 7.6, päivä vaan vähän vaihtui. Todellisuus on tosiaankin tarua ihmeellisempää. Mut jokohan tää ois tässä, oisko? Mulla nimittäin piha odottaa edelleen keväthommiaan ja ikkunatkin pitäis pestä.
Sama! Leikkaan just ylikasvanutta nurmikkoa, kuuntelen samalla kuulokkeista täysillä jokereita ja yritän pidetää AV IG twit tarkistus välejä 😇
Hymyillään lempeästi näille rehottaville puutarhoile, jos ohi kävellään. Taustalla voi olla universuminaalisia syitä 🌺
(Meillä on vielä joulukoriste ovessa ja lyhty ovenpielessä 😂 Pso sitä just eilen nauroi. Mulla ollut vähän muita harrastuksia 💚)
Vierailija kirjoitti:
"tempparikaato" tarkoittaa täyteen kaadettua lasillista. Vaikka Kärtsän lasi jäi kyllä eilen puolilleen.
Vierailija kirjoitti:
Muutama päivä sitten olin sitä mieltä täällä että ketju ja koko aihe tästä pikkuhiljaa kuoppaantuu kun ei ole uutta materiaalia ja tyttiskin virallistettiin. Noh, nythän se internetti sitten räjähti niinkuin joku ennusti käyvän 7.6, päivä vaan vähän vaihtui. Todellisuus on tosiaankin tarua ihmeellisempää. Mut jokohan tää ois tässä, oisko? Mulla nimittäin piha odottaa edelleen keväthommiaan ja ikkunatkin pitäis pestä.
Sju sex -päivänä oli niin matalapainetta ja omat työtkin pakottivat olemaan poissa puutarhailemasta. Nythän tähän on viikonloppu aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä aion saada liput joker outin keikalle syksylle.
Niin varmaan muutama muukin 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"tempparikaato" tarkoittaa täyteen kaadettua lasillista. Vaikka Kärtsän lasi jäi kyllä eilen puolilleen.
Voi olla muutakin 😇 B on ainakin taitava viittauksissa ja metaforissa 🌺
Mun mielestä jere, joka saa bojanin olemaan rento ja omana itsenä. Connorin kanssa bojan tuntuu vähän tylsältä.
Nyt ainakin joistain kommenteista päätellen jengi odottaa että Bojan ois tänänkin keikalla, ois hyvä mun mielestä etukäteen tehdä selväksi jos/kun näin ei ole, koska sit siellä taas huudellaan Bojania vähän väliä. Myös tanssijoita odotetaan mukaan, mutta tuskinpa he nyt jokaiselle perämetsän keikalle ovat menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kyllä kertoo paljon, etteivät seuraa toisiaan instassa. Edes evvk. K kuitenkin seuraa Bn siskoakin. Onkohan B ja hohtokaksoset edes montaa sanaa keskenään vaihtaneet. B ollut varmaan mielummin Etelin ja Matin seurassa.
Joo halutessaan oisivat eilen bäkkärillä hyvinkin ehtineet jutustella ja tutustua ja alkaa seurata toisiaan instassa.
Evvk on kylläkin alkanut seuraamaan ig:ssa Bojania jo ennen kuin Käärijää.
Kunnon vakooja. Mutta Blläkään ei siis kiinnosta heidän hienot pullotarinat yms.
Siis mitä "Evvk on alkanut seuraamaan Bojania ennen Käärijää" 😂 No ei tasan tarkkaan kyllä nyt ole. Evvk liekitelly Käärijän julkaisuja jo vuodesta 2021.
Mitähän Bojtsu teki vuonna 2021 muuten tähän aikaan 😊
No, joka tapauksessa seurattujen listalle Käärijä on tullut vasta Bojanin jälkeen.
Ei se seurattujen lista Instassa näytä aikajärjestystä
Kummasti vain ne uusimmat seurattavat ovat ylimpinä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun bojan palaa takaisin kotiin muilla joker out jäseninä tulee hauskaa härnätä häntä jerestä
Voin jo kuvitella tän ao-tarinoiden hilpeiden esimerkkien perusteella;D vaikka tää on sivujuonne heidän väleissä tää kiusottelu, mutta tältäkin kannalta on kyllä vähän kuin fanfic writing itself, vai miten se lause meneekään!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin joistain kommenteista päätellen jengi odottaa että Bojan ois tänänkin keikalla, ois hyvä mun mielestä etukäteen tehdä selväksi jos/kun näin ei ole, koska sit siellä taas huudellaan Bojania vähän väliä. Myös tanssijoita odotetaan mukaan, mutta tuskinpa he nyt jokaiselle perämetsän keikalle ovat menossa.
Voi ei, mitähän coolit rautalammilaiset ajattelevat, jos joku av-mamma huutaa Nuapurpopissa NOLOSTI BOJANIA!
Hävettää jo valmiiksi niin paljon, että peruutan heinäkuulle suunnitellun Pohjois-Savon mökkiloman.
Tuli tässä mieleen, että voisiko se kaikki esim. bändikavereiden ilmeily Käärijän tai ihastusasioiden tullessa puheeksi liittyäkin siihen, että ihastus löytyikin Käärijän crew'sta eikä itsestään Käärijästä..?
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä naurattaa, jos järjestävät samanlaisen shown jossain Rautalammilla kuin Tavastialla. Kyse kuitenkin festareista, joten yleisössä todennäköisesti paljon muitakin kuin omistautuneita Käärijä faneja. Ratsastaminen ja hellyydenosoitukset Bojanin kanssa saattais mennä heiltä vähän ohi 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuli tässä mieleen, että voisiko se kaikki esim. bändikavereiden ilmeily Käärijän tai ihastusasioiden tullessa puheeksi liittyäkin siihen, että ihastus löytyikin Käärijän crew'sta eikä itsestään Käärijästä..?
no aika epätodennäköistä...