Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
13041/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekispä joku lehti jutun Bojanista ja Käärijästä, heidän kaveruudesta ja jossa B pääsis kertomaan bändistään ja itestään

*Manifestoi*

Voisikohan johonkin laittaa juttuvinkkiä? Niin turhasta kirjoitetaan koko ajan, ja tää olis important! Ei riitä aivotoiminta itsellä kun 2h yöunilla olen sattuneesta syystä 🥵

Maikkari sentään hereillä

Vierailija
13042/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelin ja Bojanin välillä kyllä on kemiaa. Tuossa Ewwen repostaamassa Platskun klipissä näkyy, miten B laittaa laskee välittävästi kätensä Etelin selkään, sitten nostaa vyötäröltä ja Etel otta B: n käsistä kiinni, kuin "pidä niitä siinä vielä hetki", ja kävelee yhtenä loistavana hymynä lavalta......

(edelleen sori Samu, sovitaan vaikka, et tää oli ficciä)

No kyllä sen huomaa 😂 sori! Mut saa varattunakin vähän ihastua ku ei vie sitä etiäpäin.

Onkohan kuinka tarkoitushakuisesti kuvattu ja postattu just tollainen kohta kun B ja Etel on yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13043/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyllä kertoo paljon, etteivät seuraa toisiaan instassa. Edes evvk. K kuitenkin seuraa Bn siskoakin. Onkohan B ja hohtokaksoset edes montaa sanaa keskenään vaihtaneet. B ollut varmaan mielummin Etelin ja Matin seurassa.

Joo halutessaan oisivat eilen bäkkärillä hyvinkin ehtineet jutustella ja tutustua ja alkaa seurata toisiaan instassa.

Vierailija
13044/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Bojanissa on Måneskinin Damianoon verrattavaa karismaa, flirttiä ja pilkettä silmäkulmassa yhdistettynä taitoihin. Samallalailla leikittelee kuin Damiano useinkin.

Vierailija
13045/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelin ja Bojanin välillä kyllä on kemiaa. Tuossa Ewwen repostaamassa Platskun klipissä näkyy, miten B laittaa laskee välittävästi kätensä Etelin selkään, sitten nostaa vyötäröltä ja Etel otta B: n käsistä kiinni, kuin "pidä niitä siinä vielä hetki", ja kävelee yhtenä loistavana hymynä lavalta......

No kyllä sen huomaa 😂 sori! Mut saa varattunakin vähän ihastua ku ei vie sitä etiäpäin.

Onkohan kuinka tarkoitushakuisesti kuvattu ja postattu just tollainen kohta kun B ja Etel on yhdessä

Sehän on tyttiksen kuvaama. Mikä lie hällä ollut tarkoituksena.

Vierailija
13046/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekispä joku lehti jutun Bojanista ja Käärijästä, heidän kaveruudesta ja jossa B pääsis kertomaan bändistään ja itestään

*Manifestoi*

Luulen ettei Käärijä nyt tosta vaan anna haastatteluja, nehän menee kaikki pyynnöt niiden Warnerin (?) tyyppien kautta.

Vierailija
13047/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä juuri

Vierailija
13048/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten B sekoittaa Etelin pään kunnolla ja ne eroaa Samun kanssa. Tässäkö seuraava käänne tähän tarinaan. Otsikoita ainakin seuraisi

Vierailija
13049/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain, että Slovenialaiset muistuttaa vähän suomalaisia. Onko mahdollista, kun ovat kartallakin niin kaukana? 😅 On kyllä tuntematon maa ollut tätä ennen. Ja taidetaan olla aika lailla yhtä tuntemattomia maailmallakin. Just tällä hetkellä haluaisin matkustaa sinne, saattaa olla upeakin maa. Onko täynnä yhtä upeita miehiä kun Jokerit?? Hei onko kukaan käynyt? 😃

Mä en suunnillee muistanu että on olemassa Slovenia :D Slovakian tiedostan aina paremmin. Slovenia ja Slovakia, liian samalta kuulostavat maat mut eri maat silti. Tosi pikkunen maa tuo Slovenia on väkiluvultaan

Mä olen ajanut vuosia vuosia sitten Slovenian läpi ja yövyttiin Ljubljanassa. Nätti pienehkö kaupunki, muistan kauniit valaistukset ja katuterassit mutta ei silloin pistänyt silmien erityisesti ihmisten ulkonäkö. Balkanilaiset noin yleisesti mun mielestä on kyllä kauniita/komeita..

Vierailija
13050/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Bojanissa on Måneskinin Damianoon verrattavaa karismaa, flirttiä ja pilkettä silmäkulmassa yhdistettynä taitoihin. Samallalailla leikittelee kuin Damiano useinkin.

Bojanissa on jotakin herkkää hymypoikaa ja sivistyneisyyttä mitä Damianosta ei löydy. Damiano on tietyllä tapaa vähän kovempi tapaus, hänessä on enemmän jotakin top ominaisuutta kuin Bojanissa. Mutta ymmärrän kyllä muuten, mitä ajat takaa.

Vierailija
13051/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sitten B sekoittaa Etelin pään kunnolla ja ne eroaa Samun kanssa. Tässäkö seuraava käänne tähän tarinaan. Otsikoita ainakin seuraisi

Ei mä en kestä oikeesti näitä juttuja 😂😂 huomaa et kaikki on tainnu nukkuu aika vähän jos ees ollenkaa

Vierailija
13052/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke laittoi kuvan Storyyn! Katsokaa nyt noita ilmeitä, miten onnelliselta näyttävät 😭

Vierailija
13053/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain, että Slovenialaiset muistuttaa vähän suomalaisia. Onko mahdollista, kun ovat kartallakin niin kaukana? 😅 On kyllä tuntematon maa ollut tätä ennen. Ja taidetaan olla aika lailla yhtä tuntemattomia maailmallakin. Just tällä hetkellä haluaisin matkustaa sinne, saattaa olla upeakin maa. Onko täynnä yhtä upeita miehiä kun Jokerit?? Hei onko kukaan käynyt? 😃

Mä en suunnillee muistanu että on olemassa Slovenia :D Slovakian tiedostan aina paremmin. Slovenia ja Slovakia, liian samalta kuulostavat maat mut eri maat silti. Tosi pikkunen maa tuo Slovenia on väkiluvultaan

Mä olen aikoinaan ihan opetellut koulussa muistamaan Slovenian Slovakian yhteydessä. Tyyliin "on Slovakia ja sitten tulee Slovenia" 😂 True story

Vierailija
13054/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä juuri

Tulee vaikutelma, että hän ois valmis rikkomaan vaikka Sn ja En suhteen säilyttääkseen omansa.

Vierailija
13055/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyllä kertoo paljon, etteivät seuraa toisiaan instassa. Edes evvk. K kuitenkin seuraa Bn siskoakin. Onkohan B ja hohtokaksoset edes montaa sanaa keskenään vaihtaneet. B ollut varmaan mielummin Etelin ja Matin seurassa.

Joo halutessaan oisivat eilen bäkkärillä hyvinkin ehtineet jutustella ja tutustua ja alkaa seurata toisiaan instassa.

Evvk on kylläkin alkanut seuraamaan ig:ssa Bojania jo ennen kuin Käärijää.

Vierailija
13056/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikke laittoi kuvan Storyyn! Katsokaa nyt noita ilmeitä, miten onnelliselta näyttävät 😭

With my BROTHERS..

Vierailija
13057/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanissa on jotakin herkkää hymypoikaa ja sivistyneisyyttä mitä Damianosta ei löydy. Damiano on tietyllä tapaa vähän kovempi tapaus, hänessä on enemmän jotakin top ominaisuutta kuin Bojanissa. Mutta ymmärrän kyllä muuten, mitä ajat takaa.

Hyvin kuvailtu. Damianon flirtti yms. on tavallaan jopa liian in-your-face. Ainakin mulle.

Vierailija
13058/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Etel on valloittava persoona. Humoristinen, mutta silmistä löytyy syvyyttä. Minulle sopii, jos he löytävät Bojanin kanssa toisensa. Samu ole huoleti, mä vaan mietin, että miten saataisiin Bojan pysymään Suomessa. Voitte vaikka perustaa kommuunin, kunhan B jää tänne.

Vierailija
13059/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Off topic varoitus, pompatkaa yli.

Mutta Samu kommentoinut Janita Autiolle eilen "Sun seurassa muutun kyllä aina ihan idiootiksi" ja Janita kommentoinut takaisin "Yks upeimmista kehuista, mitä mulle on koskaan sanottu" (+ sydänemoji). Etel ja Janita eivät seuraa toisiaan, vaikka Samun lähes joka kuva Janitan ottama ja olivat viettävät vapaa-aikaakin välillä yhdessä, esim olivat kahdestaan venereissulla.......🤔🤔

Vierailija
13060/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Etel on valloittava persoona. Humoristinen, mutta silmistä löytyy syvyyttä. Minulle sopii, jos he löytävät Bojanin kanssa toisensa. Samu ole huoleti, mä vaan mietin, että miten saataisiin Bojan pysymään Suomessa. Voitte vaikka perustaa kommuunin, kunhan B jää tänne.

Musta myös Etel on ihana, vaikka olen kateellinen kauneudesta, iloisesta olemuksesta, tanssitaidosta ja siitä että hän saa olla mukana noin ihanissa jutuissa. Anteeksi kateuteni.

Ketju on lukittu.