Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Viimeistään nyt on ainakin selvää, kumpi on top.
Gregory sekoo lopullisesti.
Tää on ihan sairasta, koko kevät katsottu jotai klippejä euroviisuissa tästä kaksikosta. Ja nyt just nyt ne esiintyy ja flirttailee lavalla, kaiken yleisön edessä 😍 En olis voinut edes kuvitella mitään tällaista 🤩
Vierailija kirjoitti:
tää ei oo todellista, eihän
Ei ole, shippausmaailman väreilyt asettuivat ristiriitaan kvanttifysiikan satunnaisteorian kanssa. Kaksi asiaa esiintyi yhtä aikaa kvanttitasolla: shippausmaailma ja todellisuus. Kai se tekoäly on jo ottanut vallan maailmasta, muuta selitystä en keksi. T. insinööri.
Mä tarviin kuukaude lomaa et palaudun tästä ainii, mähän oon lomal 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä toi video missä Kärtsä hivelee Bojanin kroppaa 😭🥵
LINKKI !!
No tämä moneen kertaan linkattu. Kitarasoolon lopussa. https://twitter.com/vika_satsuki/status/1667241679961595919?s=20
Gregor lähettelee vaan mäkihyppyvideoita toistaseks :D
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään nyt on ainakin selvää, kumpi on top.
Eiköhän tämä ole ollut aina tiedossa.
Tää on ihan liikaa...en kestääääää!!!!!!! Bojan aaaaarrrrghhhhhh!!!!!!!
Anteeksi, sekosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää ei oo todellista, eihän
Ei ole, shippausmaailman väreilyt asettuivat ristiriitaan kvanttifysiikan satunnaisteorian kanssa. Kaksi asiaa esiintyi yhtä aikaa kvanttitasolla: shippausmaailma ja todellisuus. Kai se tekoäly on jo ottanut vallan maailmasta, muuta selitystä en keksi. T. insinööri.
<3 :D
Hyvästi yöunet. Kiitos K & B !
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan sairasta, koko kevät katsottu jotai klippejä euroviisuissa tästä kaksikosta. Ja nyt just nyt ne esiintyy ja flirttailee lavalla, kaiken yleisön edessä 😍 En olis voinut edes kuvitella mitään tällaista 🤩
Jep. My life is now complete.
Vierailija kirjoitti:
Gregory sekoo lopullisesti.
Tänään se lähetti jonkun epäonnisen matkallavehtailutarinan. Reko ja ihanan twisted huumorintaju yhdistettynä näihin häppeningeihin, ei voi tulla kuin hyvää settiä :D
En pysty lopettamaan hymyilyä 😂😂 Ei tästä hullutuksesta ole enää paluuta, paranee vaan