Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
122921/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.

Vierailija
122922/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se Kriskin vasta 23 et moneen nautaan verrattuna täysi lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
122923/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.

Sama,ei tulisi mieleenkään lähetellä jollekin viestejä jostain keskustelupalstasta.

Vierailija
122924/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on edelleen epäselvää missä instanssissa Martin on kieltänyt shippaamisen?

Ei missään, tällä palstalla on yksi ihminen joka väittää Martinin sanoneen näin joskus vuosia sitten instastoorissa mutta en usko siihen. M ei myöskään ole mikään yksityishlö eikä tyttöystävästä ole mitään tietoa. Jollekin M:n ja B:n rakastavat välit vain on punainen vaate ja pois K:lta.

Vierailija
122925/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesartisteillakin voi olla ulkonäköpaineita. Tulee mieleen noista kuntokuureista. K:takin on aika paljon esineellistetty ja ulkomuotoon kiinnitetty huomiota.

Vierailija
122926/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo onhan se nyt aika naurettavaa mennä kantelemaan että hei sun t-paitakuvasta tai koirasta puhutaan paikassa baby.fi.

Vierailija
122927/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää pitäis lähettää Sonnylle soittolistalle! Demoni/Rock Rock!

https://www.tumblr.com/nemovanilla/726919164494774272

Hei tää toimii! Pienen muokkauksen kanssa tää olis hitti! Miten tän voi lähettää sille Sonnylle?

Vierailija
122928/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesartisteillakin voi olla ulkonäköpaineita. Tulee mieleen noista kuntokuureista. K:takin on aika paljon esineellistetty ja ulkomuotoon kiinnitetty huomiota.

No K nyt on ääneen sanonut asiasta, niin sitä ei tarvitse edes arvuutella.

Vierailija
122929/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se Kriskin vasta 23 et moneen nautaan verrattuna täysi lapsi.

Niin, itse menin saman ikäisenä naimisiin, niin en ehkä osaa ajatella että se ihan lapsi on, vaikka tiedänkin että olin aika junnumorsian (oon nyt 43).

Vierailija
122930/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Maksin söpöyttä voinee ihastella ja kauniita huuliakin. Ei kai siinä mitään pahaa ole. Kaunis ihminen. Kyllä varmaan saman ikäisestä tytöstäkin vois sanoa noin ja onhan meillä esim missikisat jne, nämäkin tytöt on usein tosi nuoria, 18-19v. Heitä arvioidaan ihan "virallisesti" ja nimenomaan ulkoisesti. Seksikkyyttäkin.

Pieni ero noissa on, että missikisoihin osallistuvat tajuavat osallistuvansa samalla ulkonäkönsä arviointiin. Maks ei ole yksi bändin jäsenistä eikä hän siten ole esiintyvä artisti niin kuin veljensä. Krisin seksualisointi liittyy aika kiinteästi hänen ammatinvalintaansa ja onhan hän itsekin sanonut, että alkoi soittaa kitaraa, kun huomasi, miten tytöt ihailevat. Maks tekee aivan erilaista työtään, joten hänen ulkonäkönsä arviointi ei ole ok, ei myöskään hänen shippaamisensa eikä oikein fanittaminenkaan, vaikka ilmeisesti hän siihen suhtautuu aika positiivisesti. Silti 18v on nuori ja ajattelee asioista hyvin eri tavalla nyt kuin vain joitakin vuosia myöhemmin. Tämän takia pidän häntä liian nuorena minkäänlaiseen shippaamiseen.

Vierailija
122931/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti K ei ota mitään ulkonäköpaineita koska on hyvä sellaisena kuin on 💖

Vierailija
122932/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.

Vierailija
122933/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötä häpejkjäää kun näen käärijän 

Vierailija
122934/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tiktokissa, että jotkut siellä olivat simping K:n 16-vuotiasta pikkeveljeä 

Vierailija
122935/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.

Ihan kiva jos lähtee, mutta täytyy muistaa, että hänelläkin on oma bändistä irrallinen elämä nykyään jossain ihan muualla.💚

Vierailija
122936/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin tiktokissa, että jotkut siellä olivat simping K:n 16-vuotiasta pikkeveljeä 

Varmaan arviolta 12 vuotiaat.

Vierailija
122937/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on edelleen epäselvää missä instanssissa Martin on kieltänyt shippaamisen?

Ei missään, tällä palstalla on yksi ihminen joka väittää Martinin sanoneen näin joskus vuosia sitten instastoorissa mutta en usko siihen. M ei myöskään ole mikään yksityishlö eikä tyttöystävästä ole mitään tietoa. Jollekin M:n ja B:n rakastavat välit vain on punainen vaate ja pois K:lta.

Tällä palstalla on helppo synnyttää mukatotuuksia, kun vaan tarpeeksi usein toistaa jotain asiaa. Ei tartte olla välttämättä edes kovin vakuuttava, kunhan vaan jakaa juttuansa toistuvasti. Se jää aina jonkun mieleen ja jossain vaiheessa sitä siteerataan sellaisena en muista tarkkaan mistä luin -kommenttina. Luulen että tämä martinin shippauskielto on just sellainen. Useammallakaan kysymisellä ei ole tullut mitään muuta lähdetieoa kuin vuosien takainen stoori. Kukaan muu ei sitä ole nähnyt, sitä ei tunnu olevan olemassa minkään muun somen faneille eikä siitä ole mitään mainintoja mssään muualla kuin täällä. Ja kuinka sattuikaan että just täällä on ihminen joka on osannut jo vuosia sitten sitä seurata ja painaa tuon tiedon tarkasti mieleensä!

Vierailija
122938/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttä paskaa kirjoitti:

myötä häpejkjäää kun näen käärijän 

Myötä häpeää kun luen Martin herutus/pakotus kommentteja 😂😂😂😂😂

Vierailija
122939/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan meikäläiselläkin tauon paikka. Vois hiukan keskittyä omaan hyvinvointiin ja muutaman kilon pudotukseen. Ihan mielettömän ihana vuosi on ollut 😍 Mutta jos artisteilla kiertue-elämä on rankkaa, niin on se rankkaa tälläkin puolella ihan vaan seurata ruudun välityksellä. 🙈 Vuosi 2023 jää kyllä mieleen 🥵🤪😘🥰😅😋😍🤗

Mulle tää koko puoli vuotta on ollut ihan nuorennusleikkaus. Olen laihtunutkin useamman kilon, mutta mitä ilmeisimmin jotain uutta energiaa on tullut tilalle. Koko ajan on hyvä fiilis!

Se jolta kysyttiin Tampereen keikalla paperit

Rispektit kyllä tästä. Oma kessi on vaan turvonnut ja perä levinnyt sohvasomeilussa, eikä taatusti missään papereita kysellä. Kuinka vanha olet?

Sama mulla. Tosin tuntuu että poskipäät on jotenkin nousseet tästä hymyilemisestä. Ei nekään kyllä korvaa näitä isontuneita silmäpusseja.

Totta. Tämä jatkuva kännykän tuijottelu + yötä myöten tapahtuva keikkojen seuraaminen kyllä on kasvattanut silmäpusseja mullakin.

Vierailija
122940/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janin tähtihetki Stožicen konsertissa. 🔥 Hän oli upea. 💕

https://www.tumblr.com/leopardom/730468298777673728/jan-improv-credits-x

Just äsken vähän vahinkopainalluksella katsoin Janin instan highlighteja ja siellä oli paljon improja kitaran lisäksi myös koskettimilla ja vissiin jollain muillakin soittimilla. Olen aiemmin katsonut sen youtubesta kitarointeja ja toki on nähty esim haitaria (terveisiä vaan imatralle) mutta jotenkin nyt vasta tajusin kuinka lahjakas se tosiaan on. Ja täys taiteilija kuten nace taisi siitä sanoa. Se on just niitä tyyppejä jotka voi ottaa melkein minkä tahansa soittimen ja hetken päästä saa siitä vaikka mitä irti. Aivan uskomaton!

Mä olen katsonut paljon myös näitä videoita jne. mutta aina mun katse jotenkin siirtyy siihen Janin keskittyneeseen olemukseen. Mä en käsitä, miten joku ihminen voi olla niin kuuma, mutta samaan aikaan niin seesteinen ja meditatiivinen. Arvostan toki hänen lahjakkuuttaan ja Jan on varmasti myös huippuälykäs. Mä vaan vaivun johonkin transsiin, kun katson ja kuuntelen Jania. Mulla oli vissiin täällä kohtalontovereita, jotka ymmärtävät, että mitä tarkoitan tuolla?!

Ketju on lukittu.