Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Höh, onko niin huonot yhteydet ettei livet toimi?
Vierailija kirjoitti:
Sydämet näkee jos käyttää tietokonetta, puhelimella ei. Mulle näyttää että sydäntä on painettu 2429 kertaa.
Häh, totta! Nyt näkyy mullekin!?? Mutta äsken oli ihan varmana se 4852 ja olin itsekin ihan että watafak, koska ennen se oli tosiaan 2000-jotain.
No, mikä lie bugi palstalla.
Seuraan kaikkia, mutta ei tule ilmoituksia?
Vierailija kirjoitti:
Siellä voi tulla ns. Ruisrock-efekti että linjat ei toimi ja mitään ei saa ulos.
Onko tänään tarvittaessa jatkot täällä https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/joker-out-feat-kaertsae-nordic-t…
Onko tuo JokerOutSubs live siis Instassa vai? Just vasta pääsen aloittelemaan.
ig:ssä joo, mutta lähettivät vasta testin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämet näkee jos käyttää tietokonetta, puhelimella ei. Mulle näyttää että sydäntä on painettu 2429 kertaa.
Häh, totta! Nyt näkyy mullekin!?? Mutta äsken oli ihan varmana se 4852 ja olin itsekin ihan että watafak, koska ennen se oli tosiaan 2000-jotain.
No, mikä lie bugi palstalla.
Mulla näkyi kanssa samoin. Mietin että joku on tykittänyt ihan kunnolla kun vasta äskettäin oli 2000 ja jotain mutta ilmeisesti joku bugi tosiaan.
Voi perse. Jos livet ei toimi.
No ei tuu ilmoitusta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Voi perse. Jos livet ei toimi.
No eipä auta sit kuin nauttia videoista, kuvista ja vlogista jälkikäteen 😕
Vierailija kirjoitti:
Ne vaan testasi yhteyksiä lämppärin aikana.
Onkohan toi JokerOut Mexico paikalla myös?
Vierailija kirjoitti:
Vier cailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä enemmistö uskoo että B ei ole menossa synttäreille.
Jos se sinne ilmestyy, niin sit on kyllä Slovenianpojan sydän saanut osuman Amorin nuolesta.
Jos B ilmiintyy jollekin K:n Euroopan keikoista, käännän minäkin kantani sille maybe more-puolelle. En usko että näin tarvitsee tehdä.
Samaa mieltä, ja mun mielestä se olisikin sitten heittämällä kummallisin käänne tässä saagassa.
Mikään mikä on helposti ennustettavissa ja yleisen spekulaation alla ei voi olla kummallisin käänne tässä saagassa vaikka epätodennäköiseltä vaikuttaisikin. :) Vrt. Oddlygoodit ja kostopitsipyykit, jotka tulivat täysin puun takaa.
-
Ankeuttajille on ilmeisen tärkeää, että J ei vaivaudu, ei kiinnosta, ei ehdi, ei halua, mielellään enää koskaan, tavata Bojania. Ankeuttajien harras toive on lisäksi myös, että Bojankaan ei halua, ei viitsi, ei ehdi tavata J:ä, mielellään enää koskaan. Heillä kun ei ole mitään yhteistä, koko homma on ollut pelkkää silmänlumetta ja he ovat täysin kyllästyneitä toisiinsa.
Meniks tää nyt oikein, vai unohdinko jotain..
Päinvastoin, kirjoitin ton synttäri-ihmettelyviestin, enkä ajattele ettei heitä kiinnostais nähdä tms, mutta en vaan tajua tota synttäreillemenovouhotusta.
Kylläpä joku taas olettaa paljon sen perusteella, että ei innostu synttärivouhotuksesta, tuo viesti ns ankeuttajista ei pidä yhtään paikkaansa mun kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo JokerOutSubs live siis Instassa vai? Just vasta pääsen aloittelemaan.
Ei vielä missään. Testasivat mutta nyt varmaan kaikki säästää akkua keikan alkuun. Noin klo 22
Mistäs ja milloin tämä sitten on? 😉😚 Bojan(?) ja Jan muistelemassa ilmeisesti viisujen mieleenpainuvinta hetkeä 😌
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3207419763738606907?utm_source…
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/fuckthemforthis/730446557581836288?source=share
Well hello there captain Nace! Hitsi on komea 😍
On komia, mutta tykkäsin kyllä aiemmasta hiustyylistä enemmän. Pakko sanoa että tukka on kuin edesmenneellä papallani, sotiemme veteraanilla. 🤭 Papalla oli kyllä tuuhea ja komea tukka, ettei sen puoleen!
Odotellaan. Mä oon skarppina täällä, jos joku pitää liveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/fuckthemforthis/730446557581836288?source=share
Well hello there captain Nace! Hitsi on komea 😍
On komia, mutta tykkäsin kyllä aiemmasta hiustyylistä enemmän. Pakko sanoa että tukka on kuin edesmenneellä papallani, sotiemme veteraanilla. 🤭 Papalla oli kyllä tuuhea ja komea tukka, ettei sen puoleen!
Nace on tommonen Mies.
Läppärillä näkee. Ketjun yläreunassa punainen sydänkuvake.