Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
120561/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että joillain tällä palstalla menee umk ja viisut välillä hieman sekasin.

Vierailija
120562/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma, että Bojan tulee näkymään UMKssa jotenkin. Ainakin antamaan Slovenian pisteet jos ei muuten. Miksi muuten olisivat vihjailleet kommentoimalla Bojan-kuvaan?

No B liittyy niin vahvasti tämän vuoden viisuihin ja tod.näk. Katri ainakin osaltaan päivittää tota UMK sivua, niin siksi nousee esiin, olihan Katri siellä Liverpoolissakin. En todellakaan usko että B.llä on minkäälaista roolia UMK:ssa., oishan se nyt ihan hullua. 

Mitä muuta tämä on ollut kuin hullua tähänkään asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
120563/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma, että Bojan tulee näkymään UMKssa jotenkin. Ainakin antamaan Slovenian pisteet jos ei muuten. Miksi muuten olisivat vihjailleet kommentoimalla Bojan-kuvaan?

No B liittyy niin vahvasti tämän vuoden viisuihin ja tod.näk. Katri ainakin osaltaan päivittää tota UMK sivua, niin siksi nousee esiin, olihan Katri siellä Liverpoolissakin. En todellakaan usko että B.llä on minkäälaista roolia UMK:ssa., oishan se nyt ihan hullua. 

Siinä ei ole mitään hullua, jos Bojan antaa Slovenian pisteet. Päin vastoin, he ovat suuresti saaneet faneja Suomesta. Viime vuonna Cornelia antoi Ruotsin pisteet ja Ukrainan pisteet antoi kisojen voittaja. 

Mihin voi laittaa palautetta, että valitsevat Bojanin antamaan pisteet? Slovenian yleisradioon?

No jos UMKssa haluat B:n antavan pisteitä niin varmaan ihan Ylelle suoraan palautetta.

Jos nyt ei laiteta tästä Ylelle palautetta, kun eri maat ei jaa UMKssa pisteitä! :'D Vain muutamat viisufanit raadin ja yleisön lisäksi! Sen sijaan B:llä on mahdollisuudet jakaa itse Euroviisuissa maansa pisteet.

Vierailija
120564/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään hullua, jos Bojan antaa Slovenian pisteet. Päin vastoin, he ovat suuresti saaneet faneja Suomesta. Viime vuonna Cornelia antoi Ruotsin pisteet ja Ukrainan pisteet antoi kisojen voittaja. 

Mihin voi laittaa palautetta, että valitsevat Bojanin antamaan pisteet? Slovenian yleisradioon?

Oiskohan tämä, vai kuka Sloveniassa vastaa Euroviisuasioista?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Radiotelevizija_Slovenija

Vierailija
120565/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis B ei välttämättä ole edes sanonut tota kommenttia, vaan joku bändistä. Voi olla ihan kuka tahansa.

Kris on katsonut vähän aikaa Härtsän menoa ja ollut silleen watafak. Uskon tähänkin tulkintaan.

Vierailija
120566/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulen että tuo suomalaisten huumorintajujutska voi olla Krisin sanomaa.

Vierailija
120567/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan UMK:ssa olisi noin 10x vähemmän hullua kuin Kärtsä pyykkäämässä kostopitsiä ja Bojanin kalsareita. :D

En siis sano, että uskon hänen olevan siellä, mutta ei nyt olisi TOP-5 oudoimmat käänteet.

Vierailija
120568/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis B ei välttämättä ole edes sanonut tota kommenttia, vaan joku bändistä. Voi olla ihan kuka tahansa.

Huomio kyllä koskettaa ihan koko bändiä tässä. Ja oli Bojan haastattelussa mukana.

Vierailija
120569/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No B liittyy niin vahvasti tämän vuoden viisuihin ja tod.näk. Katri ainakin osaltaan päivittää tota UMK , niin siksi nousee esiin, olihan Katri siellä Liverpoolissakin. En todellakaan usko että B.llä on minkäälaista roolia UMK:ssa., oishan se nyt ihan hullua. 

Sillä yhden ilmeen Im a pretty boy luppasuulla ei tuu enää olee osaa eikä arpaa missään.

B koripalloilee

https://vm.tiktok.com/ZGJcVhwcW/

Vierailija
120570/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä buzz prompts ticket sellout for Finland's ESC qualifier

https://yle.fi/a/74-20053743

Vierailija
120571/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän UMK:ssa kuultu kaikkien maiden (esim. Slovenian ) pisteitä siellä lähetyksessä??

Tämä vääryys on muutettava pysyvästi. Slovenian pisteet on jatkossa annettava aina suorassa lähetyksessä, mielellään Joker Outin poikien toimesta, myös Bojan on erittäin toivottu. Aina näkyy niitä Wiwibloggsin pisteidenantajia, nyt saisi muuttua tilanne!

Vierailija
120572/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos UMKssa haluat B:n antavan pisteitä niin varmaan ihan Ylelle suoraan palautetta.

Jos nyt ei laiteta tästä Ylelle palautetta, kun eri maat ei jaa UMKssa pisteitä! :'D Vain muutamat viisufanit raadin ja yleisön lisäksi! Sen sijaan B:llä on mahdollisuudet jakaa itse Euroviisuissa maansa pisteet.

Kärtsä on niin isossa roolissa tuolla, että ihme jos ei saisi Bojania lukemaan jonkin tahon pisteitä jos oikeasti tahtoisi. :D

Vierailija
120573/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin kuvaan?

Vierailija
120574/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän UMK:ssa edes anneta pisteitä mitenkään maittain, eli ei ole mitään Slovenian pisteitä.

Vierailija
120575/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan UMK:ssa olisi noin 10x vähemmän hullua kuin Kärtsä pyykkäämässä kostopitsiä ja Bojanin kalsareita. :D

En siis sano, että uskon hänen olevan siellä, mutta ei nyt olisi TOP-5 oudoimmat käänteet.

Kärtsän kohdalla ei todellakaan voi tietää. 🤭 Tuo olisi sentään jollain tavoin ajateltavissa olevaa toisin kuin se roustaus 500 000 ihmiselle somessa miten Bojanin kalsarit ja jäi se paita haisee. 🤣

Vierailija
120576/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla ulkomaan raadissa?💙

Vierailija
120577/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin siispä B lukemaan ulkomaan raadin pisteet! vähintäänkin!

Vierailija
120578/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko one hotel, one bed -bussivideosta huomattu, että B kommentoi Kn "you are my boyfriend" "what"! Suun liikkeistä näkee, vaikkei kuulu ääni:D joo, miten ajauduinkin katseleen sellaista...

No vähemmänkin hämmentää kun yhtäkkiä joku pieni vihreä mies oudon huumorintajun kanssa kertoo että haluaa levittää öljyä sun vartalolle, katsoa salkkareita vierekkäin pötköttäen ja sä oot sen boyfriend ja teillä on yhteinen peti.

Kenties näiden heittojen takia B puhui, että suomalaisilla on vähän outo huumorintaju, kun ei koskaan tiedä, tarkoittavatko he oikeasti sitä, mitä sanovat. Ehkä B olisi mielellään ottanut useammankin näistä läpistä enemmän tosissaan..

B puhui ylipäätään suomalaisista, ei just Ksta.

Mutta kun se ei kuvaa suomalaista huumorintajua yhtään, ainoastaan Kärtsän. :P Sanoin jo aiemmi, että olen asunut ulkomailla parissakin maassa ja tämä kuvaa erinomaisesti yhden niistä huumorintajua, mutta se on aivan erilaista kuin suomalainen.

Mun mielestä kuvaa aika hyvin. Sellaista kuivaa kärtsämäistä huumoria ihmisillä on paljonkin. On sillä puujalkahuumoriakin kyllä.

On meillä. Mutta ei ehkä ihan tuossa määrin tuoda sitä kaikille esiin sentään. Ihan parhaimmille ystäville enemmän tai vähemmän. Eikä olla yleensä noin ulospäinsuuntautuneitakaan

Vierailija
120579/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa väitän, että Bojan ei voi olla UMK:ssa, koska sehän olisi vielä ihan loogista ja arvattavissa olevaa kuitenkin ja tässä hommassa voi tapahtua ainoastaan täysin päättömiä käänteitä. :P Niin siinä mielessä joku Kärtsä/Benkku/Pyhimys-triokin on todennäköisempi.

Vierailija
120580/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuolta aiemmasta kommentista mieleen, että mitkä on teidän mielestä olleet nyt ne kummallisimmat/oudoimmat käänteet tässä saagassa? Kun mainittiin, että B UMK:ssa ei edes mahtuisi saagan top 5-käänteisiin. Antakaa tulla, mikä on teidän mielestänne omituisin käänne?

Itse äänestän kyllä tuota kostopitsien pyykkäysvideota, en olisi ikimaailmassa voinut kuvitellakaan, että sellaista Kärppä joskus julkaisisi, edes kaikkien niiden boyfriend-videoiden ja julkisten kosketteluiden jälkeen.

Ketju on lukittu.