Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ja Bojan haluaisivat panna toisiaan 24/7.
Kai he edes syövät joskus?
Syövät toisiaan 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku ihmetteli noita Euroopan kiertue spekulaatioita, niin tässä kai lyhykäisyydessään on niiden syntyperät. B mainitsi livessä Kn Dublinin keikan jo ennen, kun K ihan täysin edes oli kartalla, mistä puhutaan. Dublinin keikan jälkeen on yksi vapaapäivä (Kn synttärit) ja sitten on Lontoon keikka, mihin on mainittu yllätysvierailijoita. B tykkää Lontoosta ja Kärdestä. Sunny side of London sopisi Lontooseen kanssa aika hyvin vedettäväksi. Näistä kai nää spekulaatiot lähinnä on lähteneet, että B olisi Dublinissa ja Lontoossa, jos ei ole muuta just silloin. Eivät ole mun omia, yritän vaan muistella niille, jotka ei tiedä.
Piti kirjoittamani, et synttärit ja se vapaapäivä on päivä ennen Dublinia,sorry.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaisi poikien katsella isompia nimiä joiden kanssa kaveerata kuin Wild Youth. Nuo jätkät eivät avaa mitään ovia Briteissä. Katsokaa niiden seuraaja määriä missä tahansa kanavassa. Taitaa olla Jokereilla itselläänkin enemmän mainetta kuin noilla pojilla...
Mä olen vähän ihmetellyt tätä yhteistyötä, mutta kun seuraajamääriä katselee, niin voi olla että JOn pojat ihan oikeasti vain sattuivat tykästymään viisujen aikana WY:iin. Lisäksi se ensimmäinen UK Tour oli varmasti helpompi ja riskittömämpi järjestää, kun kulut oli jaettu toisen bändin kanssa. Mutta JO on ehdottomasti saanut enemmän seuraajia, mainetta ja menestystä kuin WY koskaan, niin en tiedä, kuinka paljon voivat enää siinä mielessä hyötyä toisistaan tämän yhden kiertueen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyä näino
Nysse tulee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ketään kiinnostaa, niin Luluxa on julkaissut uutta nsfw-taidetta Jancesta 👀🥵 Löytyy tunnuksilla AO3:sta.
On Ficin yhteydessä nsfw-taidetta K&B:stäkin Lumealta.
Kuolen näihin pyllytermeihin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se Thaimaan loma olla vaikka 1,5 viikkoa. Siitä ehtii vielä esim. Dubliniin tai Lontooseen. Turha surkutella etukäteen, sittenpähän nähdään.
se on totta, että reissun kestoa ei tiedetä. Mutta en siis ymmärrä, miksi B olisi menossa Kärtsän Euroopan keikalle/keikoille, miksi? Justhan ne kiersi täällä monta päivää yhdessä. Ei sille ole mitään järkevää syytä. Mistä tälläinen ajatus edes on noussut?
Veikkauksia:
1. kaikki me halutaan mahdollisimman paljon yhdessäoloa näille sankareille eli B lentäköön sinne missä K on (jos vaan ehtii)
2. eurokiertue on spessujuttu Kärdelle, olis kiva et B vois olla mukana katsomassa/kannustamassa/osallistumassa
3. B meni Lontooseen Luken takia, kai nyt Kärtsänkin?
Miksi Bojanin pitäisi mennä just Lontooseen Kärtsän takia, kun näki sen täällä Suomessa? En nyt tajua tätä logiikkaa.
Meni paikkaan missä näki Luken, meni paikkaan missä näki Jeren ja that*s it.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä siellä siipeilemässä tarvita!
Siis mitä on nää jutut siipeilystä, auttamisesta ja änkeämisestä. 😂 Kommentoimatta mitään tähän Euroopan kiertue juttuun, niin ehkä kaikki on tähän mennessä tapahtunut vaan halusta viettää simppelisti aikaa yhdessä? Ja se on samalla mahdollistanut lavan jakamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla Krisillä on liian pitkä palsternakkaperse. Tai sit noi kauheat tekstiilit mitkä sen tekee.
Palsternakkaperse listalle ja huutista perään 🤣🤣🤣😂
Siis nyt meillä on jo ainakin 2 joksulle ja Kärdelle omat pyllytermit. Uupuu vielä Bojan, Nace(? Vai oliko hän se sohvaperse) ja Jan.
Olisko ideoita?
Eiku sekin oli Kris ... Sohvaperse.
Nacen perse on myös ihan jykevä, et joku miehekäs nimi sille? Kapteeniperse? Janilla taas olematon perse. Bojanilla napakka namuperse. Työnimiä vasta, laitetaan mietintään.
Hyi helvetti taas mitä kommentointia toisten kehoista. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaisi poikien katsella isompia nimiä joiden kanssa kaveerata kuin Wild Youth. Nuo jätkät eivät avaa mitään ovia Briteissä. Katsokaa niiden seuraaja määriä missä tahansa kanavassa. Taitaa olla Jokereilla itselläänkin enemmän mainetta kuin noilla pojilla...
Spotifyssa niiden biiseillä on suunnilleen samantasoiset kuuntelut kuin Jokereilla, mutta muualla somessa eivät tosiaan ole yhtä hyvin ole onnistuneet laittamaan itseään esille. Dublinissa on ehkä jotain jalansijaa annettavana.
Nyt vitt u rauhottukaa.
- Kärtsä
Vierailija kirjoitti:
Mun nimi on Tuomas ja mä tulin tänne kertomaan faktoja. Mä olen Bojan ja Käärijä tieteen maisteri ja mun pääaine on pyllytiede.
Onko ylilauta suljettu?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vitt u rauhottukaa.
- Kärtsä
Tiedän että nämä kommentit on läppiä, mut välillä sitä vaan miettii et entä jos 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se Thaimaan loma olla vaikka 1,5 viikkoa. Siitä ehtii vielä esim. Dubliniin tai Lontooseen. Turha surkutella etukäteen, sittenpähän nähdään.
Ai surkutella? En odota sekuntiakaan, että kävisi siellä. Miksi kävisi? Se on juossut Kärtsän perässä jo aika paljon. Mites toisin päin?
No surkutella voi sitäkin et mitä jos se meneekin. Se on pettymys sulle. Menemättä jättäminen voi olla pettymys jollekin muulle. Toivottavasti tekee niinku itse parhaaksi näkee. Jos Kärtsän perässä juokseminen on hänen valintansa niin menköön.
En mä surkuttele, että mitä jos se meneekin.
Se vain ei ole mikään peruste Bojanin yrittää ängetä K:n euroopankiertueelle, että meni katsomaan Lukea Lontooseen.
Se on vain mun mielipiteeni, että B sais katsoa välillä, että K tulis heille Sloveniaan, eikä juoksis ihan pentuna K:n perässä. En mä sillä ota kantaa Bojanin kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai surkutella? En odota sekuntiakaan, että kävisi siellä. Miksi kävisi? Se on juossut Kärtsän perässä jo aika paljon. Mites toisin päin?
No surkutella voi sitäkin et mitä jos se meneekin. Se on pettymys sulle. Menemättä jättäminen voi olla pettymys jollekin muulle. Toivottavasti tekee niinku itse parhaaksi näkee. Jos Kärtsän perässä juokseminen on hänen valintansa niin menköön.
Se vain ei ole mikään peruste Bojanin yrittää ängetä K:n euroopankiertueelle, että meni katsomaan Lukea Lontooseen.
Se on vain mun mielipiteeni, että B sais katsoa välillä, että K tulis heille Sloveniaan, eikä juoksis ihan pentuna K:n perässä. En mä sillä ota kantaa Bojanin kokemaan.
Nyt haluaisin ihan kuulla sulta perustelut, miksi se olisi änkeämistä jos on esimerkiksi pyydetty? Yhtä lailla, kun kerroit Kn änkeävän lavalle NTn aikana, vaikka hänet oli pyydetty sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin. Toisiaan, 24/7
Yleensä kun on tätä matala lentoa, se on tarkoittanut täällä, että kohta räjähtää. Eli mitäs tällä kertaa on tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain mun mielipiteeni, että B sais katsoa välillä, että K tulis heille Sloveniaan, eikä juoksis ihan pentuna K:n perässä. En mä sillä ota kantaa Bojanin kokemaan.Nyt haluaisin ihan kuulla sulta perustelut, miksi se olisi änkeämistä jos on esimerkiksi pyydetty? Yhtä lailla, kun kerroit Kn änkeävän lavalle NTn aikana, vaikka hänet oli pyydetty sinne.
En oo sanonut K:n änkeävän lavalle 😠
Ja kun ei oo mainittu, että on pyydetty. Se olisikin eri juttu, jos kerrottais, että B on pyydetty mukaan.
Onko torstain hyväntekeväisyyskeikka siis nauhoitettu etukäteen, vai ovatko nuo kuvat kenraaliharjoituksista tms.?