Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117701/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt noita Suomen CCC esityksiä, että kuinka paljon niistä oli etukäteen sovittu, siis noita hinkkauksia ka hivelyitä😅. Kun jos nyt miettii kesäkuun Tavastian yhteisesityksiä, niin vaikka siellä oli possujunar yms niin ei ne nyt tollaista, no lääppimistä ollut. Vai kävikö vaan niin🙈

Ei *käynyt*. Se oli fanserviceä. Kyllä ne olivat somensa kesällä lukeneet.

Halusit tai et kuulla tätä, en usko esimerkiksi ton Tampereen pusun olleen mitenkään sovittu juttu. En minkään muunkaan, mut Bn pasmat meni siitä niin sekasin, että..

Joo aika extempore se tais tulla K:lta. Ehkä oli miettinyt itse et nyt mä teen sen, siis yleisön edessä, mut tuskin erikseen sopivat asiasta.

K lauloi "tänään oon se mies" ja meni pussaamaan. Tulkitsen, että oli ajoittanut pusun tarkoituksella just tohon kohtaan biisiä. B:n pussaamistahan oli häneltä kärtetty jo monesti. B:lle tais pusu kyllä tulla yllätyksenä.

Ja mikä parasta, se pusu ei tullut huulille. Itse siitä olisi ainakin jäänyt vaan jotenkin huono maku, mutta tää oli ihan eri juttu.

Vierailija
117702/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä niin kivaa nähdä Käärijäkin siellä Slovenian päässä... MEinaan sitä mietin, että muuttuisiko asetelma jollainlailla kun K oiskin siellä, oisko materiaali someen varovaisempaa vai entistä hullumpaa? 😅

🔜

Ei hänellä kyllä taida olla aikaa sinne mennä kun on niin tiukka aikataulu, keikat, levynteko yms.

Ei mennyt elokuussakaan vaikka piti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117703/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on tykännyt Deanin Hojan-kuvista instassa 😊

Vierailija
117704/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on Krisistä ja Nacesta ollut puhe, kannattaa kiinnittää huomio tossa toisessa gifissä Nacen sormiin. Onneksi on olemassa Tumblr.

https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/728932390641319936

Vierailija
117705/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä niin kivaa nähdä Käärijäkin siellä Slovenian päässä... MEinaan sitä mietin, että muuttuisiko asetelma jollainlailla kun K oiskin siellä, oisko materiaali someen varovaisempaa vai entistä hullumpaa? 😅

🔜

Ei hänellä kyllä taida olla aikaa sinne mennä kun on niin tiukka aikataulu, keikat, levynteko yms.

Ei mennyt elokuussakaan vaikka piti.

Emme tiedä, mistä tämä elokuun vierailun puuttuminen oli kiinni. Siellä päässäkin siinä vaiheessa kun tapahtui aika paljon.

Vierailija
117706/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko saada Boitsun duetoimaan Kn kanssa UMK:hon???? Manifestointi tulille!!

Vierailija
117707/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein osaa kuvitella millainen olisi Käärijän ja JO:n yhteisbiisi. Slovenia-suomenkieli biisi. Läppäbiisi? Totinen biisi? Mitä musiikin genreä? Rokkia räpillä?

Vierailija
117708/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko saada Boitsun duetoimaan Kn kanssa UMK:hon???? Manifestointi tulille!!

Kyl-lä! 😍 todellakin. Manifestoidaan!

Vierailija
117709/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt noita Suomen CCC esityksiä, että kuinka paljon niistä oli etukäteen sovittu, siis noita hinkkauksia ka hivelyitä😅. Kun jos nyt miettii kesäkuun Tavastian yhteisesityksiä, niin vaikka siellä oli possujunar yms niin ei ne nyt tollaista, no lääppimistä ollut. Vai kävikö vaan niin🙈

Halusit tai et kuulla tätä, en usko esimerkiksi ton Tampereen pusun olleen mitenkään sovittu juttu. En minkään muunkaan, mut Bn pasmat meni siitä niin sekasin, että..

Joo aika extempore se tais tulla K:lta. Ehkä oli miettinyt itse et nyt mä teen sen, siis yleisön edessä, mut tuskin erikseen sopivat asiasta.

Siis tarkoitatteko tässä sitä poskipusua? Joo ei todellakaan ollut mitään et NYT mä sen teen. Miksi olisi ollut? Kun ensinnäkään siinä ei ollut mitään ihmeellistä, sehän oli poskelle! Muualla Euroopassa täysin normaalia ihan päivittäisessä arjessa poskisuudelmat, miestenkin välillä. Bro-meininkiä. Ystävyyttä.

Ei todellakaan ollut poskipusu, joistain kulmista näkyy hyvin.

Mistä löytyisi kuva sellaisista kulmista josta näkee hyvin että K nuolee? Kun itse en oo nähnyt. Ja veikkaan että se on katsojan silmässä ja shippilasien läpi.

Muistatteko muuten kun Matti ja muut tanssijat nuoli K:ta?

En puhunut itse nuolemisesta, mutta poskelle se ei osunut, sivusta on paljon kuvia ja videoita. :)

Voitko linkata jonkun videon missä näkyy ettei ollut poskelle? Minusta näytti myös poskipusulta.

Vierailija
117710/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on Krisistä ja Nacesta ollut puhe, kannattaa kiinnittää huomio tossa toisessa gifissä Nacen sormiin. Onneksi on olemassa Tumblr.

https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/728932390641319936

Onko horny jailissa tilaa tänä aamuna?

Vierailija
117711/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K lauloi "tänään oon se mies" ja meni pussaamaan. Tulkitsen, että oli ajoittanut pusun tarkoituksella just tohon kohtaan biisiä. B:n pussaamistahan oli häneltä kärtetty jo monesti. B:lle tais pusu kyllä tulla yllätyksenä.

Ja mikä parasta, se pusu ei tullut huulille. Itse siitä olisi ainakin jäänyt vaan jotenkin huono maku, mutta tää oli ihan eri juttu.

Kyllä. Tuo suudelma oli paljon intiimimpi kuin pusu suulle.

Vierailija
117712/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän syksyn keikat taitaa kuiten olla lähinnä viikonloppuisin (lukuunottamatta Euroopan kiertuetta ja muutamaa muuta viikkoa) niin on se keikkatahti selvästi rauhallisempi kuin kesällä kuiten. Eli ehtii pitämään näitä kärtsäriippuvaisten riudutuspätkiä välissä ihan hyvin. Mutta toivottavasti se jo sais olla rauhassa omikseen aina kun on vapaalla, se että missään ei saa vaan olla, tuo varmasti sen oman stressinsä. Ja no sitähän se K on tässä pitkin kesää valitellutkin

Vierailija
117713/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tuo suudelma oli paljon intiimimpi kuin pusu suulle.

Mikään Suomessa nähty pusu ei kovinkaan intiimi ollut. En toki sitä väitä K:n kesän lavapussailuistakaan. 

Vierailija
117714/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vuotta ei ihan heti pistetä paremmaksi viisuissa 🤣 Plus vielä tuli vävy-Bojankin sieltä Suomeen aina välillä pistäytymään.

Onko muuten ikinä aiemmin Suomen edustaja bondannut niin paljon euroviisuissa jonkun muun maan edustajan kanssa, että olisivat jälkikäteenkin nähneet? En ole siis juuri viisuja seurannut, niin en tiedä.

Vierailija
117715/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatteko tässä sitä poskipusua? Joo ei todellakaan ollut mitään et NYT mä sen teen. Miksi olisi ollut? Kun ensinnäkään siinä ei ollut mitään ihmeellistä, sehän oli poskelle! Muualla Euroopassa täysin normaalia ihan päivittäisessä arjessa poskisuudelmat, miestenkin välillä. Bro-meininkiä. Ystävyyttä.

Mistä löytyisi kuva sellaisista kulmista josta näkee hyvin että K nuolee? Kun itse en oo nähnyt. Ja veikkaan että se on katsojan silmässä ja shippilasien läpi.

En puhunut itse nuolemisesta, mutta poskelle se ei osunut, sivusta on paljon kuvia ja videoita. :)

Voitko linkata jonkun videon missä näkyy ettei ollut poskelle? Minusta näytti myös poskipusulta.

https://www.tiktok.com/@jennimarikaannina/video/7281795682803911969?_t=…

Vierailija
117716/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten jännä toi Bojanin kiinnostavinta naisessa -juttu, että se on huumori ja tapa nauraa. Mulla oli aika samat tuossa iässä ja olin aseksuaali. Samoin minusta oli tosi helppoa pukeutua tosi vähiin vaatteisiin. Oon miettinyt sitä, kun K ei ilmeisesti ole sellainen joka sängystä sänkyyn hyppääjä ja silti sillä on noi sexy maneerit tosi rohkeita, että onko tässä jokin yhteys? Ja siis onko Bojan samaa tyyppiä? Minusta sellainen on tosi hot, että et ole todellakaan saatavilla oikeasti kaikille, mutta siitä tilanteesta käsin on hauskaa revitellä, koska nimenomaan tiedät, että et kalastele sillä muilta mitään. 

Mutta siis jos henkilö on oikea, niin sitten kolahtaa.

Vierailija
117717/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä esiintymisasuspekulaatioista vahvimmin uskon tuohon että Bojanin päällä nähtäisiin idrijan pitsiä. En usko että tällä kertaa pukeudutaan mihinkään Asoksen nettikaupasta tilattuun, vaikka olisikin kiva nähdä se CCC-tanssijoiden paitaa muistuttava hehkupinkki B:n päällä. Tuollainen areenakonsertti on kuitenkin hieno paikka esitellä slovenialaista suunnittelua ja kulttuuriperintöä ja siksi uskon paikalliseen pitsiin.

Vierailija
117718/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein osaa kuvitella millainen olisi Käärijän ja JO:n yhteisbiisi. Slovenia-suomenkieli biisi. Läppäbiisi? Totinen biisi? Mitä musiikin genreä? Rokkia räpillä?

Niin. Vaikea kuvitella. Sen takia K sitä epäröikin. Kun ei hänkään näe että se olisi hyvä ajatus.

Näkihän sen jo noista muista collabeista: Alan Walker, Antti Tuisku ja Tommy Cash. Kaikki noista makes sense, ja yks jopa niin nopeasti sovittu että ei mitään epäröintiä (Tommy ja K Instagram-viesteissä).

JO:n suhteen taas suunnatonta epäröintiä eikä mitään sovittua. Tiedämme myös että K on saanut paljon ehdotuksia collabeista, mukaanlukien joltain maailmantähdeltä. Eihän sillä olis ees aikaa mihinkään JO-collabiin.

Vierailija
117719/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vuotta ei ihan heti pistetä paremmaksi viisuissa 🤣 Plus vielä tuli vävy-Bojankin sieltä Suomeen aina välillä pistäytymään.

Onko muuten ikinä aiemmin Suomen edustaja bondannut niin paljon euroviisuissa jonkun muun maan edustajan kanssa, että olisivat jälkikäteenkin nähneet? En ole siis juuri viisuja seurannut, niin en tiedä.

Niin, tai onko Suomen karsintoihin koskaan pyydetty muun maan edustajia esiintymään? Viittaan Bojaniin, että jos pyydettäisiin.

Vierailija
117720/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jennimarikaannina/video/7281795682803911969?_t=…

https://x.com/koppitules/status/1705319407990301021?s=46

Ketju on lukittu.