Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
En ole aiemmin kirjoittanut minificciä Vauvalle, yleensä tekstit vain KaksPlussan puolella, mutta tässä tämän aamun pikatuotos.
B: Jereeee, where are you? I have tried to call you several times and you don't answer.
J: I am still in Ruka. Had a gig here last saturday.
B: It's tuesday and you are still there. Why? Has your bus broken down?
J: No, Häärijä and I took The Bear's ring together. But only the short one. Phone connection does not work there.
B: Ok, but what is The Bear's ring? And why did you go there?
J: Häärijä forced. He said that this is the part of my new life. Fitness, you know.
B: Sounds good. Was it fun there.
J: Well, it wasn't. Horrible, if I am honest. I only survived, when I listened our Tavastia, Logomo and Olympia CCC and remembered how hot you were. And what happened after Tavastia.
B: Jere please, don't talk about it. It embarrasses me.
J: You were and you are so sweet. And extremely hot.
B: You too, and I haven't got my pants back yet. Jere, please.
J: Yes, yes. They are coming, but not right away.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein osaa kuvitella millainen olisi Käärijän ja JO:n yhteisbiisi. Slovenia-suomenkieli biisi. Läppäbiisi? Totinen biisi? Mitä musiikin genreä? Rokkia räpillä?
Niin. Vaikea kuvitella. Sen takia K sitä epäröikin. Kun ei hänkään näe että se olisi hyvä ajatus.
Näkihän sen jo noista muista collabeista: Alan Walker, Antti Tuisku ja Tommy Cash. Kaikki noista makes sense, ja yks jopa niin nopeasti sovittu että ei mitään epäröintiä (Tommy ja K Instagram-viesteissä).
JO:n suhteen taas suunnatonta epäröintiä eikä mitään sovittua. Tiedämme myös että K on saanut paljon ehdotuksia collabeista, mukaanlukien joltain maailmantähdeltä. Eihän sillä olis ees aikaa mihinkään JO-collabiin.
Tää on taas niin tulkintakysymys, kun musta K ei epäröinyt ollenkaan. Päinvastoin, sehän nyökkäsi jo ennen kuin sanoi mitään. Enemmän oli peittelyn makua melkeinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt noita Suomen CCC esityksiä, että kuinka paljon niistä oli etukäteen sovittu, siis noita hinkkauksia ka hivelyitä😅. Kun jos nyt miettii kesäkuun Tavastian yhteisesityksiä, niin vaikka siellä oli possujunar yms niin ei ne nyt tollaista, no lääppimistä ollut. Vai kävikö vaan niin🙈
Ei *käynyt*. Se oli fanserviceä. Kyllä ne olivat somensa kesällä lukeneet.
Halusit tai et kuulla tätä, en usko esimerkiksi ton Tampereen pusun olleen mitenkään sovittu juttu. En minkään muunkaan, mut Bn pasmat meni siitä niin sekasin, että..
Joo aika extempore se tais tulla K:lta. Ehkä oli miettinyt itse et nyt mä teen sen, siis yleisön edessä, mut tuskin erikseen sopivat asiasta.
Siis tarkoitatteko tässä sitä poskipusua? Joo ei todellakaan ollut mitään et NYT mä sen teen. Miksi olisi ollut? Kun ensinnäkään siinä ei ollut mitään ihmeellistä, sehän oli poskelle! Muualla Euroopassa täysin normaalia ihan päivittäisessä arjessa poskisuudelmat, miestenkin välillä. Bro-meininkiä. Ystävyyttä.
Ei todellakaan ollut poskipusu, joistain kulmista näkyy hyvin.
Mistä löytyisi kuva sellaisista kulmista josta näkee hyvin että K nuolee? Kun itse en oo nähnyt. Ja veikkaan että se on katsojan silmässä ja shippilasien läpi.
Muistatteko muuten kun Matti ja muut tanssijat nuoli K:ta?
En puhunut itse nuolemisesta, mutta poskelle se ei osunut, sivusta on paljon kuvia ja videoita. :)
Voitko linkata jonkun videon missä näkyy ettei ollut poskelle? Minusta näytti myös poskipusulta.
https://www.tiktok.com/@jennimarikaannina/video/7281795682803911969?_t=…
Ihan normi poskipusu siis. Ei nuolemista.
Onhan paljon biisejä, joissa on rapin lisäksi melodisia osuuksia. K voisi räpätä sloveniaksi ja B laulaisi suomeksi.
Te vänkäätte sitten Aidon kanssa taas, jos ette sattuneet tunnistamaan tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en olisi kyllä ikinä uskonut että Suomesta löytyy noin karismaattinen räppäri joka vetää tuollaisen shown kuin joku isompiinkin lavoihin tottunut artisti kuten Käärijä euroviisuissa. Toivon että ensi UMK:ssa voi taas yllättyä positiivisesti mutta uskoisin että Käärijäntyyppinen kansansuosio on aika harvinaisuus viisuissa eli vaikka ois kuinka suosittuja artisteja menossa tyrkylle niin en usko että ollaan tällasta näkemässä kuin tämä vuosi oli. Ehkä ikinä 😁
Eikä pelkästään euroviisuissa vaan kesälläkin se veti kaikki isot festarilavat läpi sillä tyylillä että se ois vuosikaupalla pyörinyt niillä. Odotan jo innolla sen ens kesän esiintymisiä, silloin on varmaan uutta tuotantoakin settilistassa.
Mun mielestä oli ihanaa, kun livessä JO boitsut ilahtui niin siitä K Slovenian vierailun ajatuksesta😍. Kaikki oli heti, että joo ehdottomasti tulet💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt noita Suomen CCC esityksiä, että kuinka paljon niistä oli etukäteen sovittu, siis noita hinkkauksia ka hivelyitä😅. Kun jos nyt miettii kesäkuun Tavastian yhteisesityksiä, niin vaikka siellä oli possujunar yms niin ei ne nyt tollaista, no lääppimistä ollut. Vai kävikö vaan niin🙈
Halusit tai et kuulla tätä, en usko esimerkiksi ton Tampereen pusun olleen mitenkään sovittu juttu. En minkään muunkaan, mut Bn pasmat meni siitä niin sekasin, että..
Joo aika extempore se tais tulla K:lta. Ehkä oli miettinyt itse et nyt mä teen sen, siis yleisön edessä, mut tuskin erikseen sopivat asiasta.
Siis tarkoitatteko tässä sitä poskipusua? Joo ei todellakaan ollut mitään et NYT mä sen teen. Miksi olisi ollut? Kun ensinnäkään siinä ei ollut mitään ihmeellistä, sehän oli poskelle! Muualla Euroopassa täysin normaalia ihan päivittäisessä arjessa poskisuudelmat, miestenkin välillä. Bro-meininkiä. Ystävyyttä.
Mistä löytyisi kuva sellaisista kulmista josta näkee hyvin että K nuolee? Kun itse en oo nähnyt. Ja veikkaan että se on katsojan silmässä ja shippilasien läpi.
En puhunut itse nuolemisesta, mutta poskelle se ei osunut, sivusta on paljon kuvia ja videoita. :)
Voitko linkata jonkun videon missä näkyy ettei ollut poskelle? Minusta näytti myös poskipusulta.
Poskipusu. Ei kestänyt kuin vähän yli sekuntin. Ei nuolemista. Esiintymisen tiimellyksessä tehty, kumpikaan ei tuota muistele. Fanit toki katsoo hidasteita.
Vierailija kirjoitti:
Te vänkäätte sitten Aidon kanssa taas, jos ette sattuneet tunnistamaan tällä kertaa.
Mitkä viestit tai aihe, muka?
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein osaa kuvitella millainen olisi Käärijän ja JO:n yhteisbiisi. Slovenia-suomenkieli biisi. Läppäbiisi? Totinen biisi? Mitä musiikin genreä? Rokkia räpillä?
Rock ja raphan on varsin yleinen kombo lopulta, tai siis ei mitenkään poikkeuksellinen. Jopa yhdellä JO:n esikuvabändeistä Siddhartalla (progerockia) on biisi, jossa laulaja efektiivisesti myös räppää. Bojankin osaa kyllä räpätä ja Kärtsä laulaa, ja Kärtsän biiseissä on usein rockmenoa, joten monet erilaiset kombot ovat mahdollisia, enkä ole koskaan ymmärtänyt väitettä siitä, että musatyylit ovat liian erilaisia yhteisbiisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu nyt on elänyt, mutta kun nyt ehdin mukaan sanoisin tuon sanojen unohtelun olleet vain herttaista jollain tavalla. Varmaan ihan hirveä mylläkkä mielessä tuossa kohtaa eikä ole ehditty harjoitellakaan ja eittämättä minusta videolla näytti ettei se Bojanissa kyhnääminen oikein auttanut asiaa. 🤭
K osaa kantaa nuo tilanteet niin hyvin. Myöntää erheensä ja nauraa itselleen jolloin muitakin huvittaa koko juttu. Kaikkea sattuu. Ei se ole vakavaa
Paitsi ei huvita niitä jotka odottivat että K pystyisi nyt Jokereiden keikalla esittämään biisinsä läpi oikein. Mokailkoot sitten omilla keikoillaan, Tuiskun kanssa, Johanneksen tai Robinin kanssa.
Eihän tuota kai pitänyt odottaa kun oli ihan yllätys esiintyminen. Esiintymistäkin edelsi räntti siitä miten Käärijä ei edes ehdi paikalle. Tuohan oli tuollainen yllätyslisä🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en olisi kyllä ikinä uskonut että Suomesta löytyy noin karismaattinen räppäri joka vetää tuollaisen shown kuin joku isompiinkin lavoihin tottunut artisti kuten Käärijä euroviisuissa. Toivon että ensi UMK:ssa voi taas yllättyä positiivisesti mutta uskoisin että Käärijäntyyppinen kansansuosio on aika harvinaisuus viisuissa eli vaikka ois kuinka suosittuja artisteja menossa tyrkylle niin en usko että ollaan tällasta näkemässä kuin tämä vuosi oli. Ehkä ikinä 😁
Eikä pelkästään euroviisuissa vaan kesälläkin se veti kaikki isot festarilavat läpi sillä tyylillä että se ois vuosikaupalla pyörinyt niillä. Odotan jo innolla sen ens kesän esiintymisiä, silloin on varmaan uutta tuotantoakin settilistassa.
Ootko oikeasti yllättynyt, että kymmenen vuotta keikkaa ja uraa tehnyt räppäri pärjäsi festarilavoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu nyt on elänyt, mutta kun nyt ehdin mukaan sanoisin tuon sanojen unohtelun olleet vain herttaista jollain tavalla. Varmaan ihan hirveä mylläkkä mielessä tuossa kohtaa eikä ole ehditty harjoitellakaan ja eittämättä minusta videolla näytti ettei se Bojanissa kyhnääminen oikein auttanut asiaa. 🤭
K osaa kantaa nuo tilanteet niin hyvin. Myöntää erheensä ja nauraa itselleen jolloin muitakin huvittaa koko juttu. Kaikkea sattuu. Ei se ole vakavaa
Paitsi ei huvita niitä jotka odottivat että K pystyisi nyt Jokereiden keikalla esittämään biisinsä läpi oikein. Mokailkoot sitten omilla keikoillaan, Tuiskun kanssa, Johanneksen tai Robinin kanssa.
Eihän tuota kai pitänyt odottaa kun oli ihan yllätys esiintyminen. Esiintymistäkin edelsi räntti siitä miten Käärijä ei edes ehdi paikalle. Tuohan oli tuollainen yllätyslisä🙄
Sen räntin aikana varmaan 99% porukasta tiesi Kn tulevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitihän. Bojan oli sanonut, että Käärijä joins us on stage Nordic Tourilla. K itse sanonut, että menee heidän keikka-autoonsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Johan siinä oli ennen Tokio-biisiä yleisön huutelua, että keikalla kuullaan viittä kieltä, eikä Bojan kiellellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poskipusu. Ei kestänyt kuin vähän yli sekuntin. Ei nuolemista. Esiintymisen tiimellyksessä tehty, kumpikaan ei tuota muistele. Fanit toki katsoo hidasteita.
Muutoin ihan totta ja uskottavaa, mut jatkuuko sun mielestä poski kaulaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus kun Joker Out toi Svetlicarnassa esiintyjiä lavalle, ei niitä ollut etukäteen kuuluteltu. Yllätyksiähän noi yleisölle aina ovat.
Ei se ole vapaalippu tyrimään esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaktioista päätellen ei ja vaikka olisi olettanut ei sitä lippuja ostettaessa tai muutenkaan ollut luvattu missään vaiheessa suoraan.
Esiintyjäkin on sitä paitsi vain ihminen. Joskus sattuu ja tapahtuu. Olen minäkin ollut jopa ulkomaisen esiintyjän keikalla kun hän unohti sanat kappaleestaan ja taisi vielä kitarakin hajota kesken esityksen. 🤭 Se on sitä live meininkiä. Jos ei kestä kuuntelee sitten vaan tallenteita
Jos K:lla on jotain collabia viritteillä jonkun isomman tekijän kanssa, niin nyt umk lavalle on sen aika. Kannatava näkyvyys toisellekin osapuolelle. Tottakai K kannattaa tehdä yhteistyötä jonkun kanssa, jolla on enemmän kuuntelijoita kuin JO:lla.
Mutta sehän on suunnattu kotimaahansa?