Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

117461/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Bojanilla oli päällään Tavastia 2.0 ekalla keikalla?

Ns. Lintupaita. 3 promillen Ccc:n paita. Eiks se ollut se sama?

Vierailija
117462/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat eivät myöskään ilmeisesti käyneet varsinaisessa ravintolassa. Kyllä Suomessakin on pöytiin tarjoilua! 🤣

Sanoisin, et melkeinpä kaikissa kunnon ravintoloissa on pöytiintarjoilu Suomessa, pois lukien pikaruokapaikat, useimmat kahvilat, huoltoasemaravintolat, lounaspaikat jne. Ilmeisesti käyneet matkansa aikana vain näissä. 😅 Ja se, ettei Suomessa tarjoiltas kahvia aamiaispaikassa ois jo melkoinen pyhäinhäväistys, vaikka tää esimerkki taisikin olla Norjasta.

The way I understood B is that they were sitting *outside* (on the terrace/patio), and had to go *inside* to order.

Not sure if that makes a difference.

Oh and I know this discussion was about ordering not bringing food, but foreigners are sometimes surprised when they see that in Slo, they bring you food to the table even in McDonalds sometimes. 🤣

I am not sure why, we are probably so clumsy and they are tired of cleaning the floors or something. 🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117463/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi Bojan-klassikkovaatteista: valkoinen lintukuvioinen kauluspaita, joka tunnetaan myös Are you? -paitana ja kolme promillen Cha Cha Cha -paitana.

Vierailija
117464/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tää just

Vierailija
117465/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Kn sanojen unohdus lavalla oli vain tosi hauska ja jotenkin niin Kärtsämäinen juttu 😀 ikinä ei tosiaan tiedä mitä sen keikoilla tapahtuu. Ja tuo ominaisuus ihmisessä että osaa nauraa itselleen, se on parasta ja sillä saa myös paljon anteeksi.

Merkki lähestyvästä loppuun palamisesta.

Vierailija
117466/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihan järjettömän kuuma! 🔥🔥🔥

Ja ymmärrän kyllä todellakin Kärtsää, kun tykkää käydä tuohon ahteriin kiinni 😍

https://vm.tiktok.com/ZGJc2nE8t/

On kyllä etuoikeutettu, ken pääsee kiinni tuohon perseeseen. Mietin vaan jos lapset näkis mitä mä kirjoitin.

Mä vein tyttären JOn keikalle yllärinä. Toki jo aikuinen, työelämässä ja asuu toisella puolen maata. Ostin liput ja pistin viestiä, että varaa päivä vapaaksi.

Aloin pari viikkoa aiemmin lähetellä linkkejä hotteihin Bojan / Kärtsä-kuviin ja parhaisiin biiseihin. On kyllä itsekin K-fani ja seuraa Instassa, mutta ehkä ei arvellut, että kuolaan häntä nuorempaa tyyppiä.

Mä luulen, että se siellä kriiseilee äiti-suhdettaan ja terapoi ystäviensä kanssa. Toivottavasti selviää.

Vierailija
117467/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tää just

Mun lempparipaita. Sama, jota Häärijä käytti Turun videoissa.

Vierailija
117468/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cx5wWCEtpvt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

💖

Krisin iskä laulaa taustalla, onkohan jossain bäkkärillä kuvattu? Ainakin omaan korvaan kuulostaa siltä, että olisi livemusiikkia.

Siis nehän esiintyy siinä isä ja poika? Ja äiti jammailee yleisössä Bojanin ja Janin kanssa.

Ai outoa, kun painoin ekaa kertaa tuota linkkiä, se vei siihen JOn mustavalkoiseen pätkään, missä Jan puhuu tulevasta areenakeikasta ja tuo musa oli taustalla 😂 Jotenkin kaksi päällekkäistä jotenkin, pariin otteeseen käynyt noin aiemmin. Nyt kun kokeilin uudestaan, siinä oli vain tuo vanha klippi.

Vierailija
117469/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin muistelinkin. Mielenkiintoista. 👀Kolmen promillen ccc-paita kyllä saatiin Tavastialta mukaan, kun se Turussa kerran oli Hojanin päällä, mutta kostopitsiä sitten muka ei... 😌 Eli puhuu entistä vahvemmin sen puolesta, että kostopitsi on lennätetty Vantaalaisen sohvan alle.

Vierailija
117470/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt analyysit tulille.. Miksi B jätti kistopitsipaidan K:lle?

A) unohti kännipäissään

B) "Unohti" tarkoitus merkitä reviiriään

C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleen

Vierailija
117471/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Hojan-paita?

Niin tosiaan, onko se nykyään jo ensisijaisesti Hojanin paita? 

Vierailija
117472/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä etuoikeutettu, ken pääsee kiinni tuohon perseeseen. Mietin vaan jos lapset näkis mitä mä kirjoitin.

Mä vein tyttären JOn keikalle yllärinä. Toki jo aikuinen, työelämässä ja asuu toisella puolen maata. Ostin liput ja pistin viestiä, että varaa päivä vapaaksi.

Aloin pari viikkoa aiemmin lähetellä linkkejä hotteihin Bojan / Kärtsä-kuviin ja parhaisiin biiseihin. On kyllä itsekin K-fani ja seuraa Instassa, mutta ehkä ei arvellut, että kuolaan häntä nuorempaa tyyppiä.

Mä luulen, että se siellä kriiseilee äiti-suhdettaan ja terapoi ystäviensä kanssa. Toivottavasti selviää.

Voi poloista. 😄 Osta joululahjaksi terapiaan lahjakortti.

Vierailija
117473/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥵🥵. Juu jos ei tota miestä tee mieli vähän hivellä ja pussailla kaulalle, niin en tiedä ketä sitten. Ja oli kyllä melkoinen flirttivaihde päällä

tuolla Tampereella. Mikä lie siihen triggeröinyt😎

Ja se euroviisu-bojan pinkeissä saumahousuissaan ja kukkaverho päällä ei ollut kyllä yhtään kuuma, in my opinion. Itse asiassa mä aloin ajatella håntä kuumana vasta Tavastia 1.0 aikaan.

Bojan on kuuma oli sillä päällä ihan mitä tahansa 🔥

Samoin Kärtsä . Mieluiten mahdollisimman vähän vaatteita.

Vierailija
117474/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito saanko kysyä sulta yhtä juttua?

Mulle on välillä tullut semmoinen fiilis, että haukut täällä välillä Kärtsää tosi ikävään sävyyn. Ilman nimimerkkiä siis.

Tyyliin sillä on ällöttävä maha yms. Ja ehkä joskus tullut mieleen, et myös sen uraa ja musiikkia olet dissannut.

Olisin mielelläni väärässä, koska sun kanssa on kuitenkin lopulta ihan kiva keskustella kun itse osaa rauhoittua eikä alkaa heti vastaamaan negatiivisesti. Mutta jos olet joskus heittänyt tämmöistä kommenttia niin mun mielestä olisi ihanaa jos lopettaisit. Tuot muuten mielipiteesi ihan fiksusti esille peilaten sun tuntemuksia ja reaktioita siihen, miten K käyttäytyy. Vähempi toisto tietysti riittäisi, mutta onhan se ihan ymmärrettävää jos se tosiaan vaikuttaa suhun noin vahvasti.

Ja noi Juren sukat on muuten oikeasti mahtavat. Jos tekisit niitä vaikka johonkin paikalliselle kirpparille ja täällä vinkkaisit missä on myynnissä niin varmaan useampi nauta kävisi nappaamassa itselleen aidot Aito-sukat 💕

En ole tuo tyyppi. En ole haukkunut Kärtsää, ja oon kuunnellut sen musiikkia ja pidän monistakin biiseistään. Olen käynyt yhdellä keikalla ja katsonut tv:stä kaikki kolme (Yle x2 ja Nelosen). Jos mä kritisoin, sille on perustelut, toki oma näkemykseni, mutta silti. En ihan yleisesti oikein tajua, mikä tää tällainen nannannaaa positiivisuus on, ettei voida olla eri mieltä, jos mielipide on kriittinen? 

Aito, mennäänkö naimisiin? T: Juha

Vierailija
117475/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) unohti kännipäissään

C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleen

No siis... kaikki nämä? :'D

"Unohti" kännipäissään reviirinmerkkaustarkoituksella, hups mites noin kävi, pidä Kärtsä nyt hyvä huoli niistä pitseistä, niitä tarvitaan vielä joskus!, eikä, ethän sä osaa edes pestä niitä oikealla pesuohjelmalla, anna kun minä tulen noutamaan ne, hups varasin jo lentoliputkin, mites nyt noin.

Vierailija
117476/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cx5wWCEtpvt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

💖

Krisin iskä laulaa taustalla, onkohan jossain bäkkärillä kuvattu? Ainakin omaan korvaan kuulostaa siltä, että olisi livemusiikkia.

Siis nehän esiintyy siinä isä ja poika? Ja äiti jammailee yleisössä Bojanin ja Janin kanssa.

Ai outoa, kun painoin ekaa kertaa tuota linkkiä, se vei siihen JOn mustavalkoiseen pätkään, missä Jan puhuu tulevasta areenakeikasta ja tuo musa oli taustalla 😂 Jotenkin kaksi päällekkäistä jotenkin, pariin otteeseen käynyt noin aiemmin. Nyt kun kokeilin uudestaan, siinä oli vain tuo vanha klippi.

Mullakin on käynyt tiktokissa noin, että äänet kuuluu tuplana (joku klippi siis sen katsottavan alla). Oon ihmetellyt miten tosiaan voi olla niin, että kummastakin kuuluu ääni 😂

Vierailija
117477/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Älä yllytä!

Vierailija
117478/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) unohti kännipäissään

Kärtsä pyysi jättämään, koska legendaarisen seksikäs paita. Tai ehkä K otti pyytämättä!

Vierailija
117479/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito saanko kysyä sulta yhtä juttua?

Mulle on välillä tullut semmoinen fiilis, että haukut täällä välillä Kärtsää tosi ikävään sävyyn. Ilman nimimerkkiä siis.

Tyyliin sillä on ällöttävä maha yms. Ja ehkä joskus tullut mieleen, et myös sen uraa ja musiikkia olet dissannut.

Olisin mielelläni väärässä, koska sun kanssa on kuitenkin lopulta ihan kiva keskustella kun itse osaa rauhoittua eikä alkaa heti vastaamaan negatiivisesti. Mutta jos olet joskus heittänyt tämmöistä kommenttia niin mun mielestä olisi ihanaa jos lopettaisit. Tuot muuten mielipiteesi ihan fiksusti esille peilaten sun tuntemuksia ja reaktioita siihen, miten K käyttäytyy. Vähempi toisto tietysti riittäisi, mutta onhan se ihan ymmärrettävää jos se tosiaan vaikuttaa suhun noin vahvasti.

Ja noi Juren sukat on muuten oikeasti mahtavat. Jos tekisit niitä vaikka johonkin paikalliselle kirpparille ja täällä vinkkaisit missä on myynnissä niin varmaan useampi nauta kävisi nappaamassa itselleen aidot Aito-sukat 💕

En ole tuo tyyppi. En ole haukkunut Kärtsää, ja oon kuunnellut sen musiikkia ja pidän monistakin biiseistään. Olen käynyt yhdellä keikalla ja katsonut tv:stä kaikki kolme (Yle x2 ja Nelosen). Jos mä kritisoin, sille on perustelut, toki oma näkemykseni, mutta silti. En ihan yleisesti oikein tajua, mikä tää tällainen nannannaaa positiivisuus on, ettei voida olla eri mieltä, jos mielipide on kriittinen? 

Iso kiitos kun vastasit, nyt on mulla parempi mieli. Ihan oikeasti siis luulin joskus että sinä haukuit sitä täällä. Ja minäkin olen tosi usein eri mieltä täällä kuin valtaosa ihmisistä, eikä kriittiset kommentit haittaa minua vaan itse asiassa tekee keskustelusta mielenkiintoisemman.

Mut ei tosiaan aiheettomat (tai vaikka olisi aiheellisiakin) rumaan sävyyn tehdyt henkilökohtaisuuksiin menevät tai ulkonäköön puuttuvat kommentit.

Olen itse asiassa muutamassa jutussa sun kanssa aivan samaa mieltä ja ylipäätään ilmaiset itseäsi paremmin kuin esim itse osaan, just sitä kautta että sua harmittaa, ja susta tuntuu, jne. Mutta oikeasti jos et ehkä toistaisi sitä samaa asiaa loputtomiin, niin useampikin palstailija olisi varmaan halukas keskustelemaan sun kanssa näistä jutuista. Kaikki ei kuitenkaan ole koko aikaa täällä ketjussa, ja sitten jos tulen tänne esim. 8 aikaan illalla ja joudun lukemaan yli 10 sivua viestejä että pääsen ajan tasalle, ja niistä 1/3 on sun ja samasta aiheesta (vaikka nyt siitä Tavastialla tapahtuneesta sanojen unohtelusta/juovuksissa esiintymisestä) niin ne luettuani mulla on jo semmoinen olo että ei hitsi, taasko täällä jankataan, ja en joko jaksa vastata tähän aiheeseen ollenkaan tai sitten vedän ehkä useimmiten mukahauskaksi huumoriksi tyyliin "Aidolla taas lääkkeet ottamatta" ihan vaan sen takia että päästäisiin jo johonkin muuhun aiheeseen. Mutta jos niitä viestejä olisi vähemmän, niin jaksaisin lukea luultavasti ihan ajatuksen kanssa ja ehkä myös vastata jotain vähän rakentavampaa.

Vierailija
117480/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) unohti kännipäissään

Ja miten ne Bossin kalsarit saadaan tähän pakettiin? Jos niitä oli vielä viidet.

Luulen, että se lintupaita oli samassa pyykkipussissa, mutta Kärtsä otti videolle vain "kostopaidan".

Ketju on lukittu.