Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
11741/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha friitalan nahkatakkini katosi Mallorcan matkan sikajuhlilla vuonna 1986. Tämä sattui mieleeni ja päätin viime yönä lähteä Finnairin asiakaspalveluun sevittämän asiaa siinä 23:00 pintaan. Laitoin motonetin lippiksen päähän ettei kukaan tunnistaisi.

Olen kouluttautunut tässä samalla pokemonkouluttajasta liigamestariksi. Kun saapuneiden portti avautui ja nuori slovenialainen pupunen ilmestyi heitin pokepallon ja huusin "valitsen sinut Bojan" .

Sain napattua, nyt minä täällä tuijotan ja silittelen pokepalloani vihreillä Käärijäkynsilläni kuin klonkku..my precious.. my precious..

Leila

Vierailija
11742/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mitään uusia gay juttuja heteroiden kesken?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11743/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi sijoitusketjussa että K:n pitäisi selkeyttää imagoaan tyyliin onko naistenmies, jonkun avomies, vai flirttaileeko sekä miehille ja naisille vai vaan naisten suuntaan vai onko pienituloinen räppäri vantaalta vai asuntosijoittaja 😏 Jotain tämmöistä siinä viestissä luki.

Mielestäni taas osa K:n imagon mielenkiintoisuutta on ollut se että hän vain menee ja tekee ja sattuu ja tapahtuu :D eikä hänellä ole tarkkaan tietynlaiseksi laskelmoitu imago vaan yllätyksiäkin on usein.

Jos olisikin tarkkaan laskelmoitu imago, K vain menee ja tekee ja höpöttelee siinä ei aina laskelmoitu imago pitäisikään herkästi😀

Toki mä oisin ainakin hänenä jättänyt ton tyhmän Aktia-yhteistyön tekemättä jonka myötä lässytetään hänen raha-asioista ja tuodaan turhia otsikoita

Vierailija
11744/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete Parkkosen seksuaalisella suuntautumisella spekuloitiin aikanaan kun jätti sen avoimeksi ja jengi sai kuvan että hän on bi, mutta mielestäni hän joskus selvensi kumminkin että on enempi naisiin päin

Poikkeuksen voivat tehdä kuitenkin tietyt Välimeren aurinkoa ympärilleen heijastavat jaloruusulajikkeet.

Vierailija
11745/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku oli myös viestitellyt gregorin kanssa kysellen bojanista ja hän oli vastannut, että "can't go into details but you'll see tomorrow" eli eiköhän se boijan täällä ole.

Kuka oli viestitellyt? Joku suomalainen fani vai.🙈

Joku ulkomaalainen fani ilmeisesti mutta kuvakaappauksen perusteella uskon tähän, että suomeen on tultu eilen :D

Vierailija
11746/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on jotain niin sairasta.

Tämäkö sairasta? Pitäskö mennä lääkäriin, ja kenen? :)

No mun pitäis todentodentotta mennä, mutta miten selitän tämän oireyhtymäni lääketieteen tohtorille niin että hän ymmärtää?

Kerro lääkärille tarina ruusuista ja työkalupakki-Teuvosta, niin etköhän sä sairaslomaa saa.

Älä unohda Seko-Rekoa, hammaslääkäriä, Leilaa, Arvoa, ei-bojania, irlantilaista kamelivarvasta ja niitä joita ei saa mainita! Muista ujuttaa tiedot arkipäivien lennoista Dublin-Bristol-Lontoo-Ljubljana-Helsinki-akselilla.

Ai kauhee miks mul tulee tosta "niitä joita ei saa mainita" mieleen Voldemort: jos nimen sanoo ääneen, kuolet tai tapahtuu jotain muuta hirveetä xD

Vierailija
11747/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no viimeyönä

Vierailija
11748/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun pitäis todentodentotta mennä, mutta miten selitän tämän oireyhtymäni lääketieteen tohtorille niin että hän ymmärtää?

Kerro lääkärille tarina ruusuista ja työkalupakki-Teuvosta, niin etköhän sä sairaslomaa saa.

Älä unohda Seko-Rekoa, hammaslääkäriä, Leilaa, Arvoa, ei-bojania, irlantilaista kamelivarvasta ja niitä joita ei saa mainita! Muista ujuttaa tiedot arkipäivien lennoista Dublin-Bristol-Lontoo-Ljubljana-Helsinki-akselilla.

Tai sitten vaan kertoo rehellisesti lääkärille, että lukee tätä ketjua ja Jokereiden, Bojanin, Rekon ym. sometilejä 24/7. Kyllä lääkäri varmasti ymmärtää, jos lisää vielä sen, ettei pysty poistumaan lentokentältä Bojanin mahdollisen tänne tulemisen takia.

Vierailija
11749/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete Parkkosen seksuaalisella suuntautumisella spekuloitiin aikanaan kun jätti sen avoimeksi ja jengi sai kuvan että hän on bi, mutta mielestäni hän joskus selvensi kumminkin että on enempi naisiin päin

Eiks Petellä myös yhessä vaiheessa ollut hyvinkin läheiset välit yhteen ulkomaalaiseen miespuoliseen ystäväänsä niin että Seiska uutisoi niiden pusutelleenkin toisiaan...?

Ehkä se oli vain sloveeni. Sloveniassa miehet pussailee toisia yleisesti. Myös ilmeisesti hieman homoeroottiset poseeraukset yhdessä kuuluu slovenialaisten miesten juttuihin ainakin Joker Outin perusteella😂

Vierailija
11750/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mää aattelisin, että Jan ja Pete, mutta kyllähän Bojan ja Petekin olisi kuuma näky.

Janissa ja Petessä on jotenkin liikaa samaa vibaa. Bojan olisi sopiva vastavoima tai miten sitä kuvaisi.

Vierailija
11751/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha friitalan nahkatakkini katosi Mallorcan matkan sikajuhlilla vuonna 1986. Tämä sattui mieleeni ja päätin viime yönä lähteä Finnairin asiakaspalveluun sevittämän asiaa siinä 23:00 pintaan. Laitoin motonetin lippiksen päähän ettei kukaan tunnistaisi.

Olen kouluttautunut tässä samalla pokemonkouluttajasta liigamestariksi. Kun saapuneiden portti avautui ja nuori slovenialainen pupunen ilmestyi heitin pokepallon ja huusin "valitsen sinut Bojan" .

Sain napattua, nyt minä täällä tuijotan ja silittelen pokepalloani vihreillä Käärijäkynsilläni kuin klonkku..my precious.. my precious..

Leila

Älä Leila valehtele. Vietit viime yön minun kanssani. Minä kyllä hiukan loukkaannuin, kun kesken kiihkeän hetken huusit Bojania. T: Arvo

Vierailija
11752/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks Petellä myös yhessä vaiheessa ollut hyvinkin läheiset välit yhteen ulkomaalaiseen miespuoliseen ystäväänsä niin että Seiska uutisoi niiden pusutelleenkin toisiaan...?

Ehkä se oli vain sloveeni. Sloveniassa miehet pussailee toisia yleisesti. Myös ilmeisesti hieman homoeroottiset poseeraukset yhdessä kuuluu slovenialaisten miesten juttuihin ainakin Joker Outin perusteella😂

Samoin kuin nännien hiplailut ja housujen päältä repimiset 🙄

Vierailija
11753/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi joskus näin

"En halua sulkea itseäni mihinkään tiettyyn laatikkoon, mutta tähän mennessä/tällä hetkellä en ole tuntenut vetoa samaan sukupuoleen, Parkkonen sanoo tarinassa."

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/58c14fb0-7db1-4d82-867f-873c81…

Onko toi vähänniinkuin Damiano eli straight curious 😀

Oiski Kärtsy vastannu noin niin shippaajat ois ollu 😏😏😏😏😏😂

Vierailija
11754/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olis ketään lääkäri(n)hoitajaa joka lähtis mun kainalosauvaksi elämäni raskaimmalle lekurikäynnille? Ai niin mutta eihän kukaan ehdi, lentoja tulee tuhkatiheään ja joka suunnasta tulevat pitää syynätä ja kaikki vaihtolennot otettava huomioon ja tarvitaan myös hissinovenvartijaa, jonka silmä pysyy kovana eikä harhaile. Entä matkatavarahihna?  Pitäskö sinne kans jonkun?

Vierailija
11755/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila

Älä Leila valehtele. Vietit viime yön minun kanssani. Minä kyllä hiukan loukkaannuin, kun kesken kiihkeän hetken huusit Bojania. T: Arvo

Siis muuten ton ei pitäs olla hyväksyttävää mutta Bojanin kohdalla se on. 😂

Vierailija
11756/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaas ruokatauko. Syön kunnon saksalaista makkaraa ja katselen samalla vastaanottoni seinillä olevia kuvia Bojanista ja Käärijästä. Tänään lisäsin sinne kuvan Janista. T: hammaslääkäri

Vierailija
11757/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Bojan Suomessa. On jo 12 tunnin ajan etsinyt matkatavaroitaan ja puhelintaan lentokentällä.

Vierailija
11758/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi joskus näin

"En halua sulkea itseäni mihinkään tiettyyn laatikkoon, mutta tähän mennessä/tällä hetkellä en ole tuntenut vetoa samaan sukupuoleen, Parkkonen sanoo tarinassa."

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/58c14fb0-7db1-4d82-867f-873c81…

Onko toi vähänniinkuin Damiano eli straight curious 😀

Oiski Kärtsy vastannu noin niin shippaajat ois ollu 😏😏😏😏😏😂

*Siis ennen Bojania. Bojanin tapaamisen jälkeen noin vastaaminen ois ollut💔🥺

Vierailija
11759/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pieni sivuraiteille hyppäys mutta oletteko nähneet kuinka armottomasti Damiano saa päällensä lokaa somessa. Mm uusimman ig postauksensa kommenteissa. En usko että Suomessa tulis ihan tollasta.

Vierailija
11760/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen Käärijän ja myös Pete Parkkosen ja Reino Nordinin keikka oli Olympiastadionilla Veikkausfestareilla. Myös video Alan Walkerin kanssa oli kuvattu Olympiastadionilla. Ilmeisesti se Kärstsän inststoorissa oleva video Alan Walkerin kanssa on sittenkin kuvattu eilen. Alan on siis edelleen Helsingissä ja luultavasti tänä iltana Tavastialla.

Ketju on lukittu.