Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Bojanin ääni kuulostaa tässä erityisen kauniilta https://x.com/bojancvj/status/1708409805931462929?s=61
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guštin viinissä mukana persikan makua listalle.
Ja eiliseltä "Hyppelehtivä pitkäkoipinen keijukainen".
Jos ei muuta niin Kris ainakin sai nostetta tässä ketjussa Suomen keikkojen myötä. :D Missä roolissa Kris muuten paatilla on? Meillä on jo perämies Jure, kapteeni Nace, mut mikä Krisin rooli on? Tai entäs Janin, herranjestas, kai hänelläkin nyt joku titteli on?
Voisko Jan älykkönä olla laivan mekaanikko? Työasuna joku farkkuhaalari ilman paitaa :D
Eikö Kris insinöörinä olisi pätevin mekaanikoksi? Pelkään että Jan jää vaan haaveilemaan eikä saa mitään aikaiseksi 😀
Jan: 😉🖤professional bedroom-multiinstrumentalist, matemaatikko mittailee laivassa erilaisia tärkeitä kohteita: Sekstantti on kulmien mittaamiseen tarkoitettu laite. Nimi johtuu siitä, että se on muodoltaan ympyrän kuudesosa. Suurista tähtitieteellisistä sekstanteista kehittyivät erityisesti merenkävijöiden käyttämät pienet ja kätevät sekstantit.
https://www.astro.utu.fi constel s...
Sekstantti Sextans (Sextantis) Sex
Mä en ymmärtänyt hölkäsen pöläystäkään, mutta Jan saisi puhua mulle vaikka joka yö sekstanteista.
Vierailija kirjoitti:
Rakasi korua ei muuten ole näkynyt enää NTn jälkeen. Sanon vain 😂
Öööeiivittu piti käydä ihan tarkastamassa. 😅 Eipä ole ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska toi hyväntekeväisyyskonsertti siis olikaan?
5.10. klo 21 Suomen aikaa
https://sititeater.mojekarte.si/si/siti-praznuje-15-let-praznujte-z-nam…Harmi kun on seuraavana aamuna niin aikainen herätys että jaksaako tuota katsoa, mutta meinasin kyllä katseluoikeuden ostaa, meneepähän raha kuitenkin hyvään tarkoitukseen 🤗
Saattavat siellä Slovenian päässä hämmentyä, kuinka monta katseluoikeutta on ostettu Suomeen. :'D Kuinkahan moni on oikeasti katsomassa tuota? Peukku ylös jos olet ostamassa katseluoikeuden!
Mistä nää Madame Cykan ig videot siis on peräisin? Intiimejä juttuja, joku yhteys johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska toi hyväntekeväisyyskonsertti siis olikaan?
5.10. klo 21 Suomen aikaa
https://sititeater.mojekarte.si/si/siti-praznuje-15-let-praznujte-z-nam…Harmi kun on seuraavana aamuna niin aikainen herätys että jaksaako tuota katsoa, mutta meinasin kyllä katseluoikeuden ostaa, meneepähän raha kuitenkin hyvään tarkoitukseen 🤗
Oliko tästä jo varmuus että näkyy myös slovenian ulkopuolella?
LadySlo oli selvittänyt että näkyy 🙂
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa Krisillä on syyskiireitä suvun viinitilalla? 😂 Vitsi on joo, mutta: etsin Alkon valikoimista slovenialaisia viinejä (koska miksi ei 😆) ja niitähän on, mm. tämä: https://www.alko.fi/tuotteet/557727/Gu-tin-Malvazija-Orange-wine-2018/
Onko tuttu viini, LadySLO?Uuuh haluan todellakin juoda Krisin polkemaa viiniä! Tai voi se polkea jotain muutakin, jos saan osallistua.
Imatran Koski
😂😂😂
It's almost grapes stomping season. We're manifesting a video of JO at a winery stomping grapes!!!
Pojat pääsevät mielenkiintoisille maatiloille, ensin stud farm ja ehkä pian polkemis farmille ;)
Missä näitä polkemis farmeja pidetään? Kaverin puolesta taas kyselen. Horny jail on varmaan niin täynnä, että pitää suoraan hypätä sinne Imatran Koskeen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää Madame Cykan ig videot siis on peräisin? Intiimejä juttuja, joku yhteys johonkin?
Monta kertaa on todettu, ettei hänellä ole mitään läheisempää yhteyttä poikiin. On vain fani, joka on todella hyvä kaivamaan videoita esiin eri lähteistä (ja julkaisemaan niitä ilman lähdemerkintöjä).
Muistaisko joku missä pidemmällä videolla oli se pätkä jossa koko bändi soitti pianon ääressä running in circlesiä? Muistaakseni Jan ja Bojan soitti yhdessä pianoa ja Kris lauloi lähimpänä kameraa.
Se on ihana ja haluaisin nähdä sen ihan kokonaan mutta ei siitä taida olla kuin se pätkä. Alkuperäinen biisi ei oo ollenkaan niin kiinnostava kuin noiden versio.
Vierailija kirjoitti:
Fanitili. Aivan kaikki hänen jakamansa löytyy myös muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin vasta paatille mukaan ja mikä fiilis täällä on, ihana 💕
Tervetuloa! <3 Mutta varoituksen sanana: kun tänne paatille kerran hyppää niin poispääsystä ei välttämättä ole sitten toivoakaan enää.
Eiku mä meinasin et pääsin tänään vasta mukaan kun heräsin myöhään 😅 Mä oon ollut toukokuusta asti seilaamassa eli ei pääse pois, ei. Never stop the madness.
Vierailija kirjoitti:
Tässä laivassa on kyllä parhaimman näköinen henkilökunta eikä matkustajissakaan mitään vikaa ole ;)
Ja kaunis on laivan luxus-hytissä matkustava kaksikkokin.😍
Bojanin kulunut vuosi:
https://www.tumblr.com/bisonaari/729952131489136640/imagine-being-bojan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ICIP 1 miljoona täynnä💚💚💚
👏👏👏
Kiitos, Tommy
Vierailija kirjoitti:
Tässä laivassa on kyllä parhaimman näköinen henkilökunta eikä matkustajissakaan mitään vikaa ole ;)
Onko Härtsällä duuni laivalla? Personal Trainer? Kunto-ohjaaja? Krisin henk.kohtainen avustaja?
Oliko joku eilisellä keikalla? Millainen oli? Anteeksi jos täällä on jo puitu asia, mutta vauva latautuu mulle tällä hetkellä jostain syystä hitaasti ja sivut näyttää valkoisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Härtsällä duuni laivalla? Personal Trainer? Kunto-ohjaaja? Krisin henk.kohtainen avustaja?
Vaikka molemmat. Täytyyhän jonkun pitää kimppaa matkustajille ja Krisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi pyhis jutut on provoja, syytäkin ilmiantaa
No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.
Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)
.
Olen aika hämmästynyt siihen mihin Pyhis on vajonnut. Ei sitä nyt tietenkään tiedä mitä taustalla on, mutta se biisi on aivan todella törkeää ja mauton ja kuulostaa sivullisesta typerältä. Kun tietää mihin kyseinen mies kykenee, niin mitä hemmettiä. 🙈
Enemmän ihmettelen miksi se seksikäs-suklaa on lähtenyt tähän mukaan.
Vaikka Pyhin osuus kuinka kuulostaa dissaavan K:ta niin me ei oikeasti tiedetä mistä se kertoo. Ja SS:n antama haastis sen biisin taustasyistä ei mitenkään viitannut K:hon. Eli en tuomitse ennen kuin tähän tulee oikea varmuus, mutta suhtaudun varauksella.
Kenestä muustakaan ja kaikki tietää mihin ihmiset tuon liittää. Tuskin he tulee ikinä myöntämään kun siitä voisi tulla hankaluuksia.
No mä en ainakaan liitä tuota biisiä Käärijään. Kaikki ei ole yhtä fanaattisia sekopäita kuin tämän ketjun jengi, niin päähän mahtuu muutakin kuin Käärijä. :D
Jaa. Minulta on ihan Käärijää seuraamattoman kysyneet olenko kuullut Pyhiksen uuden kappaleen ja tiedänkö miksi se laulaa Käärijästä tommosia. Kysyneet kun tietäneet, että olen Pyhistä seurannut.
Aivan varmasti, koska onhan Käärijä päivänpolttava keskustelunaihe kaikissa valtakunnan kahvipöydissä. :D
Kyllä hän aikalailla sitä oli viisujen aikaan. Ei ole tainnut ihan hirveän moni artisti löydä tuolla tavalla läpi ainakaan ykskaks, että musiikkimaailmaan seuraamattomatkin tunnistaisi ja tietäisi. Itseasiassa viittaaminen räppäämiseen ja euroviisuihin ei kyllä kauhean montaa suomalaista tuo mieleen. Ketä itselläsi tulee?
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/glasba/joker-out-razgreli-sever-ev…
Article about NT (on the national tv online portal)
Hieno artikkeli ja kuvat!💙
Siinä oli nyt käytetty niitä Deanin ottamia kuvia joiden perään ainakin Jodelissa on kyselty.
Oliko tästä jo varmuus että näkyy myös slovenian ulkopuolella?