Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115861/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. kello on 20:30 ja uutiset!

Vierailija
115862/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä, että T on vain Tallinnassa

Niin minäkin, ihan samalla tavalla kuin K oli JO:n kiertueella vain Suomen keikoilla. Ulkomaille toisen keikoille lähteminen vieraaksi on aika korkea kynny.

Vähän eri juttu koska K ja T:llä on yhteisbiisi, ja T:llä voi olla omia motiiveja päästä esiintymään loppuunmyytyyn Roundhouseen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115863/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, ihan samalla tavalla kuin K oli JO:n kiertueella vain Suomen keikoilla. Ulkomaille toisen keikoille lähteminen vieraaksi on aika korkea kynny.

Vähän eri juttu koska K ja T:llä on yhteisbiisi, ja T:llä voi olla omia motiiveja päästä esiintymään loppuunmyytyyn Roundhouseen 

Älä huoli, se ei tarvitse sellaisia motiiveja.

Vierailija
115864/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää katseet kertoo paljon

https://www.instagram.com/p/CxbZ3TZtwU3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ja nöpsä tossa tokassa kuvassa 🤭

Anteeksi, painin horny jailiin.

Kyllä mullakin nöpöttäs jos tommonen taskuvenus hivelis mua ja katsoisi simiin. Oon kyllä nainen et en tiiä mikä seisois ,no ainaki järki.

Voi naisillakin seisoo. Minimaalinen naisnöpötys. Hyi yäk ei mennä siihen. Mut rakastan tota termiä taskuvenus! Siinä Ravenin Tiktokissa tänään tuli se fiilis kun K oli niissä söpöissä siviili vaatteissa ja puhui niin nätisti faneille ja isojen järkkäreiden vieressä oli niin pikkuinen 😭💚 Taskuvenus! Roikkuva koala. Rakastan!!!

Vierailija
115865/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla.. mutta Lontoon keikan tiedoissa oli "special guests" mainittu. Jos on useampi vieras, niin kyllä T:n luulisi olevan toinen.. ja joku Brittijulkimo toinen.

Mä liputan Sunny side of Londonia Lontooseen, ellei pojat sit satu olemaan Thaikuissa silloin. Muutoin helposti näkisin tän tapahtuvan.

Se ei liity mitenkään K:hon ja olisi miestäni liian suuri apu K:lta.. K on tehnyt jo niin paljon JO:lle.. Mieluummin näkisin jonkun brittien näkökulmasta kiinnostavan julkkiksen K:n keikalla vieraana. 

Vierailija
115866/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/tv/suorat

poista vpn

Vierailija
115867/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt oikeesti olen jälkijunassa.

Mistä Biisistä on kyse, kun kirjoitetaan Pyhis ja Suklaa.

Ja Käärijä olisi siinä kohteena.

Äsh olen liian old tähän.

Mutta pliis, jos joku vastaisi.

SS ja Lika-Aki (pyhimys): Et oo räppäri

Vierailija
115868/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

On todennäköisempää että K ja Tommy suutelevat kuin K ja B. Siis ihan kunnolla ja suulle.

Siis Tommy... kukas se sit olikaan? Muistaako joku jotain Tommya?

Joo. Se on se virolainen jonka kaa K teki mm. suihkuvideon jolla on jo 3.5 miljoonaa katselukertaa.

Mihis se Tommy sitten sen jälkeen jäi..?

K ja Tommy teki yhteistyötä ja tulos oli icip. Ei täällä kukaan olettanut, että sen jälkeen mitään jatkuvaa yhteydenpitoa ainakaan julkisesti olisi, koska Tommy ei sellaista muutenkaan vaikuta harrastavan. Silti se ei poista sitä tosiasiaa, että K:lla ja Tommylla oli aika latautunut kemia lavalla ja julkaistuissa kuvissa sekä videoissa. Tuliko heistä oikeasti ystäviä vai ei jää nähtäväksi, mutta en usko sen olevan lähelläkään K:n ja B:n ystävyyttä millään tasolla.

Onko tåmä Tommy miehiin päin? En ole seurannut tätä keissiä yhtään enkä btw nöhnyt sitä musavideota enkä kuullut ees biisiå🙈

Vierailija
115869/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää katseet kertoo paljon

https://www.instagram.com/p/CxbZ3TZtwU3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ja nöpsä tossa tokassa kuvassa 🤭

Anteeksi, painin horny jailiin.

Kyllä mullakin nöpöttäs jos tommonen taskuvenus hivelis mua ja katsoisi simiin. Oon kyllä nainen et en tiiä mikä seisois ,no ainaki järki.

Voi naisillakin seisoo. Minimaalinen naisnöpötys. Hyi yäk ei mennä siihen. Mut rakastan tota termiä taskuvenus! Siinä Ravenin Tiktokissa tänään tuli se fiilis kun K oli niissä söpöissä siviili vaatteissa ja puhui niin nätisti faneille ja isojen järkkäreiden vieressä oli niin pikkuinen 😭💚 Taskuvenus! Roikkuva koala. Rakastan!!!

No menit kyllä jo 😅🤣

Casual nöpötys ja taisteluvalmiudessa oleva jorma ja minimaalinen naisnöpötys. Ai mä rakastan teitä 😍🤭

Ja nöpsä on kyllä kans tosi söpö termi.

Vierailija
115870/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

On todennäköisempää että K ja Tommy suutelevat kuin K ja B. Siis ihan kunnolla ja suulle.

Joo. Se on se virolainen jonka kaa K teki mm. suihkuvideon jolla on jo 3.5 miljoonaa katselukertaa.

K ja Tommy teki yhteistyötä ja tulos oli icip. Ei täällä kukaan olettanut, että sen jälkeen mitään jatkuvaa yhteydenpitoa ainakaan julkisesti olisi, koska Tommy ei sellaista muutenkaan vaikuta harrastavan. Silti se ei poista sitä tosiasiaa, että K:lla ja Tommylla oli aika latautunut kemia lavalla ja julkaistuissa kuvissa sekä videoissa. Tuliko heistä oikeasti ystäviä vai ei jää nähtäväksi, mutta en usko sen olevan lähelläkään K:n ja B:n ystävyyttä millään tasolla.

Mikä latautunut kemia? Mun mielestä K&T oli klassinen esimerkki kun lavalla ja kameroiden edessä näytellään kemia. K&B taas tulee ruudun läpi sen aidon kemiansa kanssa.

Vierailija
115871/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla.. mutta Lontoon keikan tiedoissa oli "special guests" mainittu. Jos on useampi vieras, niin kyllä T:n luulisi olevan toinen.. ja joku Brittijulkimo toinen.

Mä liputan Sunny side of Londonia Lontooseen, ellei pojat sit satu olemaan Thaikuissa silloin. Muutoin helposti näkisin tän tapahtuvan.

Se ei liity mitenkään K:hon ja olisi miestäni liian suuri apu K:lta.. K on tehnyt jo niin paljon JO:lle.. Mieluummin näkisin jonkun brittien näkökulmasta kiinnostavan julkkiksen K:n keikalla vieraana. 

Miksi sen pitäisi olla mikään apu? Vähän hämmentävä ajatus sinänsä.

Vierailija
115872/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä suihkuvideon kommenteissa oli johonkin Bojan-kommenttiin joku laittanut että who is Bojan. :) Hieman nauratti.

Vierailija
115873/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

Exactly.

Ei tarvitse T:tä väheksyä täällä. Hän on menestyneempi kuin K ja B yhteensä. Pitkä ura ja monta hienoa projektia taskussaan. Who is B? Olisi osuvampi kysymys

Öö no nyt on jo aika paksua settiä.

Jep, löysää vähän pipoa, Tommy-fani!

Vierailija
115874/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

T myös vihjasi, että heillä olisi toinen yhteisbiisi tulossa... T:llä on tulossa parin kuukauden päästä uusi levy, joten jäämme katsomaan, jos saisimme toisen musiikkivideon K/T yhdistelmällä :) 

Vierailija
115875/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain mitä pitää nähdä? Muuta ku työvoimapula, köyhyys, sota ..

Vierailija
115876/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

T myös vihjasi, että heillä olisi toinen yhteisbiisi tulossa... T:llä on tulossa parin kuukauden päästä uusi levy, joten jäämme katsomaan, jos saisimme toisen musiikkivideon K/T yhdistelmällä :) 

Näin Tommyn uraa vuosia seuranneena, hänel "vihjauksiaan" ei kannata ottaa liian todesta. Kyse oli mitä todennäköisemmin läpästä.

Vierailija
115877/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä suihkuvideon kommenteissa oli johonkin Bojan-kommenttiin joku laittanut että who is Bojan. :) Hieman nauratti.

Minä löysin useamman who is B -kommentin, kun tuo tiktok on mennyt viraaliksi fandomin ulkopuolella.. Siellä kaikki ei tiedä kuka tämä B on jonka pitäisi itkeä sen tiktokin vuoksi xD

Vierailija
115878/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli Benjamin

Vierailija
115879/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

Me rakastamme Tommya. Me ihailemme Tommya.

Vierailija
115880/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän hittoa 😂 Kai sitä nyt voi tärkee ihminen vierailla keikalla ilman, että sen pitäisi olla apu tai palvelus. Surullista ne ihmiset, jotka ajattelee vaan bisnesvoittoisesti.

Ketju on lukittu.