Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115201/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos laitetaan iltasaunat tulille?

T. Hris

Ei, Häärijääääää! Kuka mun kanssa sit piehtaroi? Tommy!!! You wanna party with me?

T. Jure

Vierailija
115202/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä aloin miettiä minkälainen lapsuus teillä on ollu? Jäikö liian lyhyeksi vai oliko ankea? Ettekö saaneet toteuttaa itseänne? Tän aamun jutut prinsessasatuineen alkaa mennä jo multa yli.

Ennemminkin se johtuu siitä, että me saimme toteuttaa lapsena itseämme. Suurta rikkautta on mielikuvitus ja kyky hassutteluun. Kaikkea ei tarvitse aina ottaa niin vakavasti, joskus aikuinenkin voi eläytyä ja heittäytyä leikkiin mukaan, se tekee ihmiselle hyvää. B ja K ovat hyviä esimerkkejä siitä, mitä lapsekas hassuttelu tekee mielialalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115203/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne vaatii nyt tätä, osa 1:

https://youtube.com/shorts/ehWuTddQVgI?si=TtYLWUV_2evK_Z-t

Ja sitten tilanne vaatii myös tätä. Koko video on ihana, mutta jos haluat mennä suoraan asiaan niin noin 4:30 alkaen Ljubav :

Vierailija
115204/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä aloin miettiä minkälainen lapsuus teillä on ollu? Jäikö liian lyhyeksi vai oliko ankea? Ettekö saaneet toteuttaa itseänne? Tän aamun jutut prinsessasatuineen alkaa mennä jo multa yli.

Ohita ja anna toisten kirjoitella. Niin ohitan minäkin. Onhan täällä nyt keskustelua useammistakin aiheista niin voi keskittyä niihin mitkä itseään kiinnostaa. 

Vierailija
115205/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako toi gf teidän shippausta ja tunnelmia nytkin, vaikkei ole ollut nyt missään videossa?

Vai miksi hän on puheenaiheena teillä? Oon itse siis töissä, vilkaisen ketjua vain ruokatunnilla.

Puheenaiheena s*ksiä tihkuva B ja Kn mourunta hänen peräänsä 🔥

Sekä tuleva Suovenian kuningaskunta ja Kärtsän OnlyFans. Eli kaikki tärkeät päivänpolttavat aiheet.

Mulla on  koulussa tulossa valtioprojekti, jonka ajattelin tehdä Sloveniasta mutta taidankin vaihtaa Suoveniaan ;D

Vierailija
115206/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä loistava tämä Hris-puolustus, voidaan ottaa jatkossakin käyttöön. Joka kerta, kun tyttis tulee puheeksi, ihan sama missä yhteydessä, puhutaan Hrisistä. Loistavaa. Taidankin mennä lisäämään yhden lauseen mun jo aivan liian pitkäksi venyneeseen Hris-ficciin (kuusi sivua kasassa jo, enkä ole läheskään valmis. Tää alkaa olla jo ongelma).

Vierailija
115207/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.

Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.

Eli oli myös merchkojulla?

Ihan on tarkoituksellista tuo B esille tuonti jatkuvasti. Muuten olisi ihan älytön tilanne. Avokin kanssa kiertää ja muka toinen henkilö oikeasti kiinnostaa. Miettikää itse, miten hän tuon selittäisi avokille, jos ei olisi teatteria.

Yleisellä tasolla sanoisin että parisuhteessa voi hyvinkin olla asioita ja sen ympärillä henkilöitä, joista puhuminen yhdessä on niin vaikeaa, että niistä vaietaan kokonaan. Kun ei kysy, ei ole vaaraa saada vastausta, jota ei ehkä halua kuulla. Olen itsekin elänyt tällaisen vaiheen.

Ja eikö tämä tuo jonkinlaisen valta-aseman suhteeseen? Saat olla mukana, mutta kunhan kun olet hajuton, mauton ja kuljet varjoissa. Kelpaat paremman puutteessa.

Varjossa kulkeminen voi tietysti olla sen oma valinta, mutta kyllähän tuossa on se mahdollisuus, että tilanteeseen liittyy epäsuhtaista valtaa. Pelkästään se määrä minkä käyttää aikaa toisen uraan on tosi suuri, ja oma työpanos kuitenkin sen verran pieni, että sillä ei itseään elätä. Eihän jostain merchin myynnistä välttämättä ole mitään sopimusta eikä palkkaakkaan, etenkin kun homma mitä luultavimmin on alkanut ihan puhtaasta auttamisesta. Enkä tarkoita nyt varsinaisesti vain tätä paria, vaan ihan missä tahansa suhteessa jossa toinen yhtäkkiä nousee valtavaan suosioon on riskinsä. Ja kun on kuitenkin aivan äärimmäisen tärkeää ja luonnollista kuitenkin omaa puolisoa auttaa ja tukea, voi olla vaikea huomata jos parisuhteen osapuolten keskinäinen tasapaino alkaa järkkyä. Raha, ajankäyttö, oman elämän tavoitteet ja toiveet jne pitää saada olla yhtä tärkeitä kummallekin. Enkä tarkoita että samaan aikaan pitäisi kummankin pitää saada kaikki, sehän voi mennä vaikka useamman vuoden sykleissä, kunhan vaan toteutuu. Mutta tavallaan siis vertautuu ihan klassiseen kotiäitikuvioon, jossa toinen luo uraa ja toinen mahdollistaa sen, ja on sen takia jatkuvasti puolisonsa varassa. Jos tulee syitä erota, taloudellinen tilanne järkkyy vain sillä mahdollistajalla, ja se voi olla niin suuri uhka, että ei vaan pysty lähtemään.

Ja vielä uudestaan disclaimer: tämä on yleistä pohdintaa. Olen itse ollut suhteessa josta oli vaikea päästä pois osin juuri tällaisten syiden takia ja siksi vastailen näihin joissa ihmetellään miksi joku muka ei kyseenalaistaisi puolisonsa läheistä suhdetta työkaverin kanssa tai miksi joku sietäisi sen että puoliso teeskentelee ettei edes ole suhteessa. Käärijän tyttöystävästä en tiedä yhtikäs mitään, hänellä voi olla vaikka mitkä omat kuviot ja heidän suhteensa täysin tasapuolinen. Nämä minun pohdinnat liittyvät vain niihin mielikuviin joita täällä keskusteluissa on heitelty.

Tuskinpa tämä muodostuu ongelmaksi ainakaan näin lyhyellä aikavälillä (alle vuosi). Toinen maksaa elämisen, matkat jne ja lisäksi jos toisella sattuu olemaan koulutus työvoimapula-ammattiin niin aina voi palata siihen ja ei jää tyhjän päälle. Yleistä pohdintaa tämäkin.

Tuo kuulostaa jotenkin omaan korvaan, en tiedä... halvalta?? Ehkä oon jotenkin "omituinen", mutta en haluaisi olla kenenkään elätettävänä.

Vierailija
115208/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako toi gf teidän shippausta ja tunnelmia nytkin, vaikkei ole ollut nyt missään videossa?

Vai miksi hän on puheenaiheena teillä? Oon itse siis töissä, vilkaisen ketjua vain ruokatunnilla.

Yritän olla ajattelematta koko asiaa, mutta kyllähän sen gf täytyy olla joka sitä virkattua myssyä kiskoo irti päästä. Ja siinä vikassa myssy klipissä missä K puhuu seksileikeistä K vilkaisee nopeasti sivulleen (henkilöön samassa huoneessa). Jos se olis Häärijä niin tottakai olisi näkynyt kuvissa, sen verran suosittu tyyppi Kn universumissa.

Mutta kuten sanottua, yritän olla ajattelematta asiaa! Eiköhän J ja B tiedä missä menevät tosielämässä ja shippausmaailmassa B on ainakin erittäin tiiviisti Kn mielessä. 💙💚

Tässäkin K tavallaan tuo gf hyvin selvästi näkyviin. Vaikka hän ei näy hän näkyy K reaktioista. B juttujen täytyy olla jonkinlaista esitystä.

Vierailija
115209/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Hris

Jokos Kris on nähnyt tän kuvan Häärijästä? Ei ihme, jos tuli kiire saunaan.

https://twitter.com/kiuruthings/status/1708027778598064443?t=Vb_pHcxsHa…

Vierailija
115210/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli ihana! Ja molemmat repeää tuolla lopussa .

Vierailija
115211/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mut tää on kyl parasta mitä oon tänä vuonna nähny. 🤣

Vierailija
115212/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katselee tätä vellovaa keskustelua suuntaan ja toiseen, niin en minäkään K:n asemessa toisi puolisoani millään tavalla julkisuuteen. Selvästi tässä fanikuntaa nyt hiertää vain ja ainoastaan se, että gf osallistuu merchin myymiseen ja videoiden tekemiseen, eli on osa K:n elämää ja töitä eri tavalla kuin muilla artisteilla, eikä hänen olemassaoloaan ole samalla tavalla mahdollista suodattaa pois. Siitä huolimatta hänellä on yhä yksityishenkilöstatus, ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi olisi kenellä tahansa kesähessulla, joka vaikka tuonne otettaisiin merchiä myymään. Ei yksityisellä ihmisellä, vaikka kuinka lähellä K:ta olisikin, ole mitään velvollisuutta avata IG-tiliä ja raportoida suhdestatuksestaan vain fanien uteliaisuuden täyttääkseen. Saattaa tämä tilanne toki ärsyttää faneja, jotka haluaisivat vain "rehellisen" vastauksen asiaan, mutta K:lla ei ole siihen mitään velvollisuutta eikä liioin hänen puolisollaan.

K on tällä hetkellä vain niin erityisasemassa suomalaisessa viihdekentässä ja niin tiukassa valokeilassa, että hänestä selvästi halutaan tietää aivan kaikki, yksityisasioita myöten. Tuntuu jopa epäreilulta K:ta kohtaan, että häneen suhtaudutaan näin omistushaluisesti ja tällaisella intensiteetillä, mutta kai se kuuluu sitten joidenkin mielestä väistämättömiin julkisuuden kiroihin.

Mä luulen, että lähinnä ärsyttää tämä julkinen salaisuus. Että jos, joku mainitsee ohimennenkin tyttöystävän, niin heti muistutetaan, että eihän sitä ole oikeasti olemassa. Toivottavasti Sale on kutsunut senkin juhliinsa, niin loppuu tämäkin leikki.

Minua ärsyttää tämä peli, fanien pitäisi leikkiä mukana, että gf ei ole olemassa, vaikka on kaikkialla.

Vähän sama, mutta mietin että onko se edes ärsyyntymistä vai mikä se tunne oikein on. Vertaan nyt vaikka siihen äskeiseen videoon missä kris pohdiskeli ettei ole ollut 5 vuoteen treffeillä. Siitähän fandom ihmetteli lähinnä että eikö se ole vienyt tyttistään mihinkään vai eikö vaan laske mielessään parisuhdejuttuja treffeiksi. Tähän liittyi hyväntahtoista naureskelua ja krisin pohdintailmeen ihastelua. Kukaan ei kilju että ei saa mainita että sillä on tyttöystävä eikä toisaalta kenenkään tartte tylyttää muita faneja muistuttamalla että sellainen on olemassa. Nyt leikitään jotain leikkiä että käärijä on mr loney mutta jerellä on parisuhde. Silloin jo ennen viisuja käärijästä piti tulla joku mysteerihahmo mutta eihän se nyt tietenkään sellaisena ole pysynyt kun herra itse on haastatteluissa ja varmaan välillä lavallakin ihan vaan Jere Vantaalta.

Vierailija
115213/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.

Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.

Eli oli myös merchkojulla?

Ihan on tarkoituksellista tuo B esille tuonti jatkuvasti. Muuten olisi ihan älytön tilanne. Avokin kanssa kiertää ja muka toinen henkilö oikeasti kiinnostaa. Miettikää itse, miten hän tuon selittäisi avokille, jos ei olisi teatteria.

Yleisellä tasolla sanoisin että parisuhteessa voi hyvinkin olla asioita ja sen ympärillä henkilöitä, joista puhuminen yhdessä on niin vaikeaa, että niistä vaietaan kokonaan. Kun ei kysy, ei ole vaaraa saada vastausta, jota ei ehkä halua kuulla. Olen itsekin elänyt tällaisen vaiheen.

Ja eikö tämä tuo jonkinlaisen valta-aseman suhteeseen? Saat olla mukana, mutta kunhan kun olet hajuton, mauton ja kuljet varjoissa. Kelpaat paremman puutteessa.

Varjossa kulkeminen voi tietysti olla sen oma valinta, mutta kyllähän tuossa on se mahdollisuus, että tilanteeseen liittyy epäsuhtaista valtaa. Pelkästään se määrä minkä käyttää aikaa toisen uraan on tosi suuri, ja oma työpanos kuitenkin sen verran pieni, että sillä ei itseään elätä. Eihän jostain merchin myynnistä välttämättä ole mitään sopimusta eikä palkkaakkaan, etenkin kun homma mitä luultavimmin on alkanut ihan puhtaasta auttamisesta. Enkä tarkoita nyt varsinaisesti vain tätä paria, vaan ihan missä tahansa suhteessa jossa toinen yhtäkkiä nousee valtavaan suosioon on riskinsä. Ja kun on kuitenkin aivan äärimmäisen tärkeää ja luonnollista kuitenkin omaa puolisoa auttaa ja tukea, voi olla vaikea huomata jos parisuhteen osapuolten keskinäinen tasapaino alkaa järkkyä. Raha, ajankäyttö, oman elämän tavoitteet ja toiveet jne pitää saada olla yhtä tärkeitä kummallekin. Enkä tarkoita että samaan aikaan pitäisi kummankin pitää saada kaikki, sehän voi mennä vaikka useamman vuoden sykleissä, kunhan vaan toteutuu. Mutta tavallaan siis vertautuu ihan klassiseen kotiäitikuvioon, jossa toinen luo uraa ja toinen mahdollistaa sen, ja on sen takia jatkuvasti puolisonsa varassa. Jos tulee syitä erota, taloudellinen tilanne järkkyy vain sillä mahdollistajalla, ja se voi olla niin suuri uhka, että ei vaan pysty lähtemään.

Ja vielä uudestaan disclaimer: tämä on yleistä pohdintaa. Olen itse ollut suhteessa josta oli vaikea päästä pois osin juuri tällaisten syiden takia ja siksi vastailen näihin joissa ihmetellään miksi joku muka ei kyseenalaistaisi puolisonsa läheistä suhdetta työkaverin kanssa tai miksi joku sietäisi sen että puoliso teeskentelee ettei edes ole suhteessa. Käärijän tyttöystävästä en tiedä yhtikäs mitään, hänellä voi olla vaikka mitkä omat kuviot ja heidän suhteensa täysin tasapuolinen. Nämä minun pohdinnat liittyvät vain niihin mielikuviin joita täällä keskusteluissa on heitelty.

Tuskinpa tämä muodostuu ongelmaksi ainakaan näin lyhyellä aikavälillä (alle vuosi). Toinen maksaa elämisen, matkat jne ja lisäksi jos toisella sattuu olemaan koulutus työvoimapula-ammattiin niin aina voi palata siihen ja ei jää tyhjän päälle. Yleistä pohdintaa tämäkin.

Tuo kuulostaa jotenkin omaan korvaan, en tiedä... halvalta?? Ehkä oon jotenkin "omituinen", mutta en haluaisi olla kenenkään elätettävänä.

Mulle ei olisi ongelma. Meitä on moneen junaan. Ja kyseessä on kuitenkin lyhyt ajanjakso.

Vierailija
115214/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän olla ajattelematta koko asiaa, mutta kyllähän sen gf täytyy olla joka sitä virkattua myssyä kiskoo irti päästä. Ja siinä vikassa myssy klipissä missä K puhuu seksileikeistä K vilkaisee nopeasti sivulleen (henkilöön samassa huoneessa). Jos se olis Häärijä niin tottakai olisi näkynyt kuvissa, sen verran suosittu tyyppi Kn universumissa.

Mutta kuten sanottua, yritän olla ajattelematta asiaa! Eiköhän J ja B tiedä missä menevät tosielämässä ja shippausmaailmassa B on ainakin erittäin tiiviisti Kn mielessä. 💙💚

Tässäkin K tavallaan tuo gf hyvin selvästi näkyviin. Vaikka hän ei näy hän näkyy K reaktioista. B juttujen täytyy olla jonkinlaista esitystä.

K ja B on ystäviä, montako kertaa tämä pitää sanoa. Ja ystävien kanssa saa pelleillä, hullutella, tanssia ja touhottaa. Ei se estä samalla puolison olemassaoloa mitenkään.

Vierailija
115215/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti gf on linnan juhlissa. Tulee tosiasiat kunnolla näkyviksi.

Vierailija
115216/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ja B on ystäviä, montako kertaa tämä pitää sanoa. Ja ystävien kanssa saa pelleillä, hullutella, tanssia ja touhottaa. Ei se estä samalla puolison olemassaoloa mitenkään.

Pyöriikö muut ystävät K mielessä samalla tavalla. Voi tietysti olla että nyt just B on mielessä tourin taikia. Katsotaan, miten jatkossa.

Vierailija
115217/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti musta ei koskaan tule niin aikuista että leikkiminen loppuu. T. 52v

Toivottavasti minä en taannu niin lapselliseksi, että unohtaisin todellisuuden ja uskoisin teidän satuihin.

Vierailija
115218/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti gf on linnan juhlissa. Tulee tosiasiat kunnolla näkyviksi.

En ole linnan juhlia vuosikausiin juurikaan seurannut, mutta jos K saa sinne kutsun niin sitten on pakko nekin pippalot seurata.

Vierailija
115219/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Hris

Ei, Häärijääääää! Kuka mun kanssa sit piehtaroi? Tommy!!! You wanna party with me?

T. Jure

Mulla on kaks kainaloo.

T. Härkkis

Vierailija
115220/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti musta ei koskaan tule niin aikuista että leikkiminen loppuu. T. 52v

Toivottavasti minä en taannu niin lapselliseksi, että unohtaisin todellisuuden ja uskoisin teidän satuihin.

Öö, ei shippausta täällä kukaan järkevä oikeasti ota tosissaan vaan tiedostaa kyllä hyvin elämän realiteetit. Se ei silti estä käyttämästä mielikuvista, mutta tämä taitaa olla sinulle vieras käsite. Et ilmeisesti myöskään lue fiktiivistä kirjallisuutta tai katso fiktiivisiä tv-sarjoja tai elokuvia?

Ketju on lukittu.