Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Meidän kuninkaalliset 👸
https://www.google.com/amp/s/letgomypartypiece.tumblr.com/post/72435848…
Kiitos! Just näitä kuvia etsin yks päivä kun vaikeroin täällä että twitterin kirjanmerkit oli kadonneet sen elon muskin x-muutoksrn jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako toi gf teidän shippausta ja tunnelmia nytkin, vaikkei ole ollut nyt missään videossa?
Vai miksi hän on puheenaiheena teillä? Oon itse siis töissä, vilkaisen ketjua vain ruokatunnilla.Puheenaiheena s*ksiä tihkuva B ja Kn mourunta hänen peräänsä 🔥
Sekä tuleva Suovenian kuningaskunta ja Kärtsän OnlyFans. Eli kaikki tärkeät päivänpolttavat aiheet.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako toi gf teidän shippausta ja tunnelmia nytkin, vaikkei ole ollut nyt missään videossa?
Vai miksi hän on puheenaiheena teillä? Oon itse siis töissä, vilkaisen ketjua vain ruokatunnilla.
Minua ei haittaa. En tuossa maski storyn kohdalla edes ajatellut, että kuka sitä maskia nostaa. Ei ne ole minulle mitenkään oleellisia asioita, huomioni kiinnittyy lähinnä vain Kärtsän kuumuuteen ja hauskuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.
Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.
Eli oli myös merchkojulla?
Ihan on tarkoituksellista tuo B esille tuonti jatkuvasti. Muuten olisi ihan älytön tilanne. Avokin kanssa kiertää ja muka toinen henkilö oikeasti kiinnostaa. Miettikää itse, miten hän tuon selittäisi avokille, jos ei olisi teatteria.
Yleisellä tasolla sanoisin että parisuhteessa voi hyvinkin olla asioita ja sen ympärillä henkilöitä, joista puhuminen yhdessä on niin vaikeaa, että niistä vaietaan kokonaan. Kun ei kysy, ei ole vaaraa saada vastausta, jota ei ehkä halua kuulla. Olen itsekin elänyt tällaisen vaiheen.
Ja eikö tämä tuo jonkinlaisen valta-aseman suhteeseen? Saat olla mukana, mutta kunhan kun olet hajuton, mauton ja kuljet varjoissa. Kelpaat paremman puutteessa.
Kyllä! Kuulostaa epäreilulta, tai sitten omat traumat saa karvat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vai miksi hän on puheenaiheena teillä? Oon itse siis töissä, vilkaisen ketjua vain ruokatunnilla.
Mua ei haittaa yhtään mutta justhan se oli Tavastian takahuoneen videolla. Vai onko se jo kaukaista menneisyyttä?
Jos se onkin B, joka tässä ei ole valmis enempään. Olisi jotenkin enemmän järkeen käyvää tuo K käytöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.
Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.
Eli oli myös merchkojulla?
Ihan on tarkoituksellista tuo B esille tuonti jatkuvasti. Muuten olisi ihan älytön tilanne. Avokin kanssa kiertää ja muka toinen henkilö oikeasti kiinnostaa. Miettikää itse, miten hän tuon selittäisi avokille, jos ei olisi teatteria.
Yleisellä tasolla sanoisin että parisuhteessa voi hyvinkin olla asioita ja sen ympärillä henkilöitä, joista puhuminen yhdessä on niin vaikeaa, että niistä vaietaan kokonaan. Kun ei kysy, ei ole vaaraa saada vastausta, jota ei ehkä halua kuulla. Olen itsekin elänyt tällaisen vaiheen.
Ja eikö tämä tuo jonkinlaisen valta-aseman suhteeseen? Saat olla mukana, mutta kunhan kun olet hajuton, mauton ja kuljet varjoissa. Kelpaat paremman puutteessa.
Varjossa kulkeminen voi tietysti olla sen oma valinta, mutta kyllähän tuossa on se mahdollisuus, että tilanteeseen liittyy epäsuhtaista valtaa. Pelkästään se määrä minkä käyttää aikaa toisen uraan on tosi suuri, ja oma työpanos kuitenkin sen verran pieni, että sillä ei itseään elätä. Eihän jostain merchin myynnistä välttämättä ole mitään sopimusta eikä palkkaakkaan, etenkin kun homma mitä luultavimmin on alkanut ihan puhtaasta auttamisesta. Enkä tarkoita nyt varsinaisesti vain tätä paria, vaan ihan missä tahansa suhteessa jossa toinen yhtäkkiä nousee valtavaan suosioon on riskinsä. Ja kun on kuitenkin aivan äärimmäisen tärkeää ja luonnollista kuitenkin omaa puolisoa auttaa ja tukea, voi olla vaikea huomata jos parisuhteen osapuolten keskinäinen tasapaino alkaa järkkyä. Raha, ajankäyttö, oman elämän tavoitteet ja toiveet jne pitää saada olla yhtä tärkeitä kummallekin. Enkä tarkoita että samaan aikaan pitäisi kummankin pitää saada kaikki, sehän voi mennä vaikka useamman vuoden sykleissä, kunhan vaan toteutuu. Mutta tavallaan siis vertautuu ihan klassiseen kotiäitikuvioon, jossa toinen luo uraa ja toinen mahdollistaa sen, ja on sen takia jatkuvasti puolisonsa varassa. Jos tulee syitä erota, taloudellinen tilanne järkkyy vain sillä mahdollistajalla, ja se voi olla niin suuri uhka, että ei vaan pysty lähtemään.
Ja vielä uudestaan disclaimer: tämä on yleistä pohdintaa. Olen itse ollut suhteessa josta oli vaikea päästä pois osin juuri tällaisten syiden takia ja siksi vastailen näihin joissa ihmetellään miksi joku muka ei kyseenalaistaisi puolisonsa läheistä suhdetta työkaverin kanssa tai miksi joku sietäisi sen että puoliso teeskentelee ettei edes ole suhteessa. Käärijän tyttöystävästä en tiedä yhtikäs mitään, hänellä voi olla vaikka mitkä omat kuviot ja heidän suhteensa täysin tasapuolinen. Nämä minun pohdinnat liittyvät vain niihin mielikuviin joita täällä keskusteluissa on heitelty.
Tuskinpa tämä muodostuu ongelmaksi ainakaan näin lyhyellä aikavälillä (alle vuosi). Toinen maksaa elämisen, matkat jne ja lisäksi jos toisella sattuu olemaan koulutus työvoimapula-ammattiin niin aina voi palata siihen ja ei jää tyhjän päälle. Yleistä pohdintaa tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katselee tätä vellovaa keskustelua suuntaan ja toiseen, niin en minäkään K:n asemessa toisi puolisoani millään tavalla julkisuuteen. Selvästi tässä fanikuntaa nyt hiertää vain ja ainoastaan se, että gf osallistuu merchin myymiseen ja videoiden tekemiseen, eli on osa K:n elämää ja töitä eri tavalla kuin muilla artisteilla, eikä hänen olemassaoloaan ole samalla tavalla mahdollista suodattaa pois. Siitä huolimatta hänellä on yhä yksityishenkilöstatus, ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi olisi kenellä tahansa kesähessulla, joka vaikka tuonne otettaisiin merchiä myymään. Ei yksityisellä ihmisellä, vaikka kuinka lähellä K:ta olisikin, ole mitään velvollisuutta avata IG-tiliä ja raportoida suhdestatuksestaan vain fanien uteliaisuuden täyttääkseen. Saattaa tämä tilanne toki ärsyttää faneja, jotka haluaisivat vain "rehellisen" vastauksen asiaan, mutta K:lla ei ole siihen mitään velvollisuutta eikä liioin hänen puolisollaan.
K on tällä hetkellä vain niin erityisasemassa suomalaisessa viihdekentässä ja niin tiukassa valokeilassa, että hänestä selvästi halutaan tietää aivan kaikki, yksityisasioita myöten. Tuntuu jopa epäreilulta K:ta kohtaan, että häneen suhtaudutaan näin omistushaluisesti ja tällaisella intensiteetillä, mutta kai se kuuluu sitten joidenkin mielestä väistämättömiin julkisuuden kiroihin.
Mä luulen, että lähinnä ärsyttää tämä julkinen salaisuus. Että jos, joku mainitsee ohimennenkin tyttöystävän, niin heti muistutetaan, että eihän sitä ole oikeasti olemassa. Toivottavasti Sale on kutsunut senkin juhliinsa, niin loppuu tämäkin leikki.
Minua ärsyttää tämä peli, fanien pitäisi leikkiä mukana, että gf ei ole olemassa, vaikka on kaikkialla.
Se on niinku se on. Jos ei miellytä niin siitä vaan eteenpäin, seuraava fandom odottaa.
Nyt kyllä aloin miettiä minkälainen lapsuus teillä on ollu? Jäikö liian lyhyeksi vai oliko ankea? Ettekö saaneet toteuttaa itseänne? Tän aamun jutut prinsessasatuineen alkaa mennä jo multa yli.
Ei K:lla ole mitään kumppania, siksi ei tuo esiin, henkilökunnan jäseniä noissa kuvissa ja joitakin kavereita
Joo ei todellakaan haittaa. Enkä ymmärrä miksi haittaisi?
Jos kävisi niin jonakin päivänä että K sanoisi että kyllä, hän on varattu mutta ei halua kumppania julkisuuteen, niin mikä siinä edes käytännössä muuttuisi nykyiseen verrattuna? En ymmärrä.
K keikkailisi edelleen, tekis biisejä yms ja laittaisi hauskoja stoorejaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä aloin miettiä minkälainen lapsuus teillä on ollu? Jäikö liian lyhyeksi vai oliko ankea? Ettekö saaneet toteuttaa itseänne? Tän aamun jutut prinsessasatuineen alkaa mennä jo multa yli.
Toivottavasti musta ei koskaan tule niin aikuista että leikkiminen loppuu. T. 52v
Tilanne vaatii nyt tätä, osa 1:
Vierailija kirjoitti:
Shippaajia ohjekirjan mukaan ei tän asian pitäisi mitenkään häiritä. Tokihan sen tiedostan, että joillain ei ihan toimi niin ja ymmärrän sen. Mutta itsellä on ainoastaan hyvä fiilis shippaamisessa yhä edelleen.
Minusta taas shippaaminen on tosi outoa. Jos kaikki tosiasiat halutaan unohtaa, miksi leikkiä oikeilla ihmisillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K tuo stoorissaan esille oikeat mielipiteensä kalsareihin liittyen: 🥰
https://instagram.com/stories/paidatonriehuja/3202813284443183967?igshi…
Noniin, tulihan se sieltä! Mahdolliset heteropaniikit tais mennä ohi niitten "En kyllä haluaisi haistella"-kommenttien myötä ja nyt ollaan taas rauhoituttu 😂. B tägätty varmuuden vuoksi, että menee myös hänelle varmasti perille 😍💕
En tiedä oliko tää sellaista julkisuutta, mitä B toivoi saavansa Suomessa. Ensin pumpataan kaurajuomamainoksessa ja sit pääset lööppeihin haisevista kalsareista. Mut Kärtsän matkaan kun lähtee, niin et koskaan tiedä mitä saat. 😅
Eipä tiennyt Balkanin prinssi vielä keväällä mitä tapahtuu, kun Kärtsän matkaan lähtee :D Vauhtia ja tilanteita riittää!
Suovenian tuleva kuningas.😉 Mä luulen, että
B on nauttinut joka ikisestä sekunnista. Näkeehän sen hänen kasvoistaan. Kärtsä ja Boitsu saavat toistensa parhaimmat puolet esiin.Onks Kärtsä sit Suovenian Queen vai Prinsessa puoliso?
Hyvin voi olla kaksi kuningasta. Toki Kärtsä ja Bojan saavat olla vaikka prinsessa-hallitsijoita, jos haluavat. Ei se niin tarkkaa tässä kuningaskunnassa ole.
Kun kaksi tasavaltaa yh dist yy, syntyy kuningaskunta. Totta hel ve ti ssä syntyy.
Jokos laitetaan iltasaunat tulille?
T. Hris
Antakaa toisten järjestää parisuhteensa niinkuin parhaaksi näkevät, ei hetkauta asianomaisia suuntaan eikä toiseen palstan päsmäröinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katselee tätä vellovaa keskustelua suuntaan ja toiseen, niin en minäkään K:n asemessa toisi puolisoani millään tavalla julkisuuteen. Selvästi tässä fanikuntaa nyt hiertää vain ja ainoastaan se, että gf osallistuu merchin myymiseen ja videoiden tekemiseen, eli on osa K:n elämää ja töitä eri tavalla kuin muilla artisteilla, eikä hänen olemassaoloaan ole samalla tavalla mahdollista suodattaa pois. Siitä huolimatta hänellä on yhä yksityishenkilöstatus, ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi olisi kenellä tahansa kesähessulla, joka vaikka tuonne otettaisiin merchiä myymään. Ei yksityisellä ihmisellä, vaikka kuinka lähellä K:ta olisikin, ole mitään velvollisuutta avata IG-tiliä ja raportoida suhdestatuksestaan vain fanien uteliaisuuden täyttääkseen. Saattaa tämä tilanne toki ärsyttää faneja, jotka haluaisivat vain "rehellisen" vastauksen asiaan, mutta K:lla ei ole siihen mitään velvollisuutta eikä liioin hänen puolisollaan.
K on tällä hetkellä vain niin erityisasemassa suomalaisessa viihdekentässä ja niin tiukassa valokeilassa, että hänestä selvästi halutaan tietää aivan kaikki, yksityisasioita myöten. Tuntuu jopa epäreilulta K:ta kohtaan, että häneen suhtaudutaan näin omistushaluisesti ja tällaisella intensiteetillä, mutta kai se kuuluu sitten joidenkin mielestä väistämättömiin julkisuuden kiroihin.
Mä luulen, että lähinnä ärsyttää tämä julkinen salaisuus. Että jos, joku mainitsee ohimennenkin tyttöystävän, niin heti muistutetaan, että eihän sitä ole oikeasti olemassa. Toivottavasti Sale on kutsunut senkin juhliinsa, niin loppuu tämäkin leikki.
Minua ärsyttää tämä peli, fanien pitäisi leikkiä mukana, että gf ei ole olemassa, vaikka on kaikkialla.
Se on niinku se on. Jos ei miellytä niin siitä vaan eteenpäin, seuraava fandom odottaa.
Tämä siis ihan oikeasti. Tämän on tarkoitus olla hauskaa. Jos ei ole niin ei kannata omaa elämää tuhlata tällaisiin ärsytyksiin, vaan oikeasti etsiä toinen ihailun kohde, sellainen joka vastaa omia toiveita. Yksittäisen fanin toive siitä, että artistin pitäisi ola toisenlainen ja jos ei ole niin ärsyttää on aika. epätoivoista
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin päin vastoin, lapsuus ollut rikas ja mielikuvitus on saanut loistaa. Ankeuttajien elämässä varmaan juuri niin kuin kuvailit.
Shippaajia ohjekirjan mukaan ei tän asian pitäisi mitenkään häiritä. Tokihan sen tiedostan, että joillain ei ihan toimi niin ja ymmärrän sen. Mutta itsellä on ainoastaan hyvä fiilis shippaamisessa yhä edelleen.