Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Miten se näyttää Kärde niin pitkältä tässä
https://www.instagram.com/p/CxzovKINNFm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei se eilen jaettu B:n haastatteluklippi, jossa huuteli K:ta, missä se oli kuvattu?
Turkoosilla matolla.
No ei kyllä varmasti ollut.
Katso se. Näkyy matto ja on samat kuteet kuin turkoosilla matolla.
Ei sovi kyllä sitten yhtään siihen mitä täälläkin on jauhettu että B oli siellä niin outo ja suunnilleen ahdistunut kaikista K vihjailuista🤔
Vierailija kirjoitti:
Miten se näyttää Kärde niin pitkältä tässä
https://www.instagram.com/p/CxzovKINNFm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Katso, mitkä kengät on jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei se eilen jaettu B:n haastatteluklippi, jossa huuteli K:ta, missä se oli kuvattu?
Turkoosilla matolla.
Ei sovi kyllä sitten yhtään siihen mitä täälläkin on jauhettu että B oli siellä niin outo ja suunnilleen ahdistunut kaikista K vihjailuista🤔
Ihan lopussahan se vasta alkoi vakavoitumaan ja himmailemaan haastiksissa K-aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo Joksujen julkaisut näyttävät vähän siltä, että jostain (lähipiiriltä, levy-yhtiöltä tms.) on tullut kehotusta valkopesuun eli Bojan on taas saatava fanien saataville ja ihannevävyksi. Ensin tuo että valitseeko ensin tytön vai sormuksen ja nyt koko porukka tykittää alleviivaten tuota kuvaa, jossa paita kirkuu B:n rakastavan ruotsalaisia tyttöjä.
Toivottavasti B:lle tuo on ok, mutta vähän tuo mietityttää, ettei vaan joudu miettimään nyt liikaa muiden ajatuksia ja odotuksia. B kun näytti niin vapautuneelta ja hehkuvalta täällä.
Mä luulen että ruotsillekin haluttiin antaa vähän enemmän huomiota. Ne oli Suomessa ja Norjassa monta päivää, oli alessanraa, elvis costelloa, käärijää ja häärijää. Ruotsissa ei ollut ketään. Norjasta ja suomesta on valtavasti kuvia ja videoita sekä heidän itsensä että fanien kuvaamana, ja varsinkin suomen saaga jatkuu edelleen. On pyykkiä ja robinia ja ties mitä on vielä tulossa. Ruotsi jäi vähän sellaiseksi läpikulkumaaksi, jossa nyt satuttiin heittämään keikka. Tuo yksi paita on melkein ainoa asia mitä sieltä tulholmasta on kenellekään jäänyt mieleen. Annetaan nyt sen vertan länsinaapurille armoa, että saavat sitä katsella, vaikka kaikki tietääkin että bojan loves finnish boy(s).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.
Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.
Eli oli myös merchkojulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.
No eilen ei kyllä kaverini mukaan ole edes ollut merch kojua. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.
Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊
Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.
Eivät tainneet olla hotellissa. Olivat matkassa keikkabussilla, ja todennäköisesti nukkuvat siellä. Tänään keikka Kuusamossa eli ehkä jopa lähtivät Seinäjoelta ajamaan yötä vasten suoraan kohti Kuusamoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitå hittoa, no kyllä oli😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkoosilla matolla.
No kyllä se tossakin olis selvästi johonkin muuhun vastannut mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö. Olin paikalla, kävin merchkojulla. Pöydän takana ennen keikkaa olivat gf ja Häärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.
Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊
Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.
Eivät tainneet olla hotellissa. Olivat matkassa keikkabussilla, ja todennäköisesti nukkuvat siellä. Tänään keikka Kuusamossa eli ehkä jopa lähtivät Seinäjoelta ajamaan yötä vasten suoraan kohti Kuusamoa.
No kyllä se K ainakin oli hotellissa, mut ehkä jättivät sen sit sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkoosilla matolla.
No kyllä se tossakin olis selvästi johonkin muuhun vastannut mieluummin.
B olisi voinut vastata ihan mitä vain, mutta sen sijaan päätti heittää vettä myllyyn. Ei se avuton ole.
Heh näin unta että B oli salassa Lapissa tehnyt biisin ja musiikkivideon jossa ajoi mm moottorikelkalla lumisessa maisemassa, paljain päin! Hienolta näytti. Manifestoidaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuittailut vaan mun mielestä lisää sitä mielikuvaa, että B on mielessä koko ajan. Taitaa ne kuitenkin enemmän olla laskelmoituja kuin todellista suurta tunnetta.
Vaikeeta tuosta on selkoa saada. Mutta ei hänen mikään pakko olisi B:stä jatkuvasti höpöttää. En mä tiedä mitä sillä nyt sitten voittaa. Kyllä mulla on sellainen tunne, että B:llä on ihan aidosti tosi iso merkitys hänelle, tuskin siinä mielessä mitä moni täälläkin toivoo, mutta erittäin tärkeä ihminen on selkeästi hänelle.
Olin vähän pettynyt eilen Seinäjoella. K kysyi, kuka oli ollut JOn keikalla, käsiä nousi. Sanoi sitten, että paras keikka oli Tavastia 1, jossa hän ei ollut mukana. Kertoi, miten unohti oman laulunsa sanat ja totesi, että itsepä pyysivät mukaan. Se oli siinä. Ei yhtään mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuittailut vaan mun mielestä lisää sitä mielikuvaa, että B on mielessä koko ajan. Taitaa ne kuitenkin enemmän olla laskelmoituja kuin todellista suurta tunnetta.
Vaikeeta tuosta on selkoa saada. Mutta ei hänen mikään pakko olisi B:stä jatkuvasti höpöttää. En mä tiedä mitä sillä nyt sitten voittaa. Kyllä mulla on sellainen tunne, että B:llä on ihan aidosti tosi iso merkitys hänelle, tuskin siinä mielessä mitä moni täälläkin toivoo, mutta erittäin tärkeä ihminen on selkeästi hänelle.
Olin vähän pettynyt eilen Seinäjoella. K kysyi, kuka oli ollut JOn keikalla, käsiä nousi. Sanoi sitten, että paras keikka oli Tavastia 1, jossa hän ei ollut mukana. Kertoi, miten unohti oman laulunsa sanat ja totesi, että itsepä pyysivät mukaan. Se oli siinä. Ei yhtään mitään muuta.
Sulla vähän puuttuu toi tilanteenlukutaito tässä.
Vierailija kirjoitti:
Jaakon igssä kiva kuva hänestä ja Ksta.
Kiva ei ole eka sana mikä mulle tulee mieleen. Tarvitsi vähän nielasta 😳. Käyttäisin ehkä sanoja heitä mut vasten seinää ja pane kuva .
T 50- vuotias Ritva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on tarkoituksellista tuo B esille tuonti jatkuvasti. Muuten olisi ihan älytön tilanne. Avokin kanssa kiertää ja muka toinen henkilö oikeasti kiinnostaa. Miettikää itse, miten hän tuon selittäisi avokille, jos ei olisi teatteria.
Jaakon igssä kiva kuva hänestä ja Ksta.