Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115001/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan, että olen arvostellut tällä palstalla rankastikin Käärijää viime viikkoon saakka. Mutta kun tosiaan juttelin Jeren kanssaan, huomasin että onkin ihan toisenlainen ihminen kuin se kuva, minkä olen hänestä saanut. Mukava, iloinen, asiallinen, avoin, rauhallisen rento ja keskusteluumme keskittynyt.

Toivottavasti otat tästä opiksesi. Olet toiminut väärin arvostellessasi rankasti vaikka et ole tietänyt asioiden oikeaa laitaa. Hienoa, että nyt huomaat sen.

Ei ole mitään opiksi otettavaa, en ole tehnyt mitään väärää. En syyllistä itseäni aiemmista kriittisistä ja arvostelevista kommenteistani, joten toivon ettei sitä kukaan muukaan täällä tee.

Ihmisellä on aina oikeus muuttaa mielipidettään.

On oikeus ja hienoa, että olet sen tehnyt. Voit kuitenkin ehkä samalla tehdä sen mental noten, että oma arvostelukykysi on osoittautunut vajavaiseksi. Ja tehdä siltä pohjalta jatkojohtopäätökset.

Vierailija
115002/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten oli lähes täykky toi uus settilista, mut auto jää olis voitu kyl unohtaa. Mut ulkkikset siit taitaa diggaa.

Kun siinä ois vielä tilalla joku paidaton riehuja/siitä viis/punainen marli, olis asiat paremmin kun hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115003/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo Joksujen julkaisut näyttävät vähän siltä, että jostain (lähipiiriltä, levy-yhtiöltä tms.) on tullut kehotusta valkopesuun eli Bojan on taas saatava fanien saataville ja ihannevävyksi. Ensin tuo että valitseeko ensin tytön vai sormuksen ja nyt koko porukka tykittää alleviivaten tuota kuvaa, jossa paita kirkuu B:n rakastavan ruotsalaisia tyttöjä.

Toivottavasti B:lle tuo on ok, mutta vähän tuo mietityttää, ettei vaan joudu miettimään nyt liikaa muiden ajatuksia ja odotuksia. B kun näytti niin vapautuneelta ja hehkuvalta täällä.

Miten te jaksatte kirjoitella yhdestä tiktok haasteesta, jolla ei ole sen enempää mitään merkitystä. Minusta Bojan jakoi sen, koska se loppu oli hauska; se että hän päätyy naimisiin ja ne ilmeet, kun tuo lause tulee esille. Jokereilla on myös aiemminkin ollut päällä fanien tekemiä paitoja. Minusta täällä tehdään välillä kärpäsestä härkäsiä ja analysoidaan asioita, joissa ei ole mitään analysoitavaa.

Vierailija
115004/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta K nousee lavalle tänään?

Vierailija
115005/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.

Mitä tää lause tarkoittaa? Huoneessa ollut joku muu kuin gf, joka on vaalea, ja siellä ollut siis joku brunette K:n kanssa, sitäkö yrität sanoa? Helvetin epäselvästi sä itseäsi ilmaiset.

Vierailija
115006/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muu ja brunette? Kuka nauta tunnustaa?

Vierailija
115007/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Bojan ehtiny Seinäjoelle kaiken keskellä? On se aikamoinen.

Täytyy arvostaa Bn sinnikkyyttä kyllä.

Vierailija
115008/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.

Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊

Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.

Kuittailut vaan mun mielestä lisää sitä mielikuvaa, että B on mielessä koko ajan. Taitaa ne kuitenkin enemmän olla laskelmoituja kuin todellista suurta tunnetta.

Vaikeeta tuosta on selkoa saada. Mutta ei hänen mikään pakko olisi B:stä jatkuvasti höpöttää. En mä tiedä mitä sillä nyt sitten voittaa. Kyllä mulla on sellainen tunne, että B:llä on ihan aidosti tosi iso merkitys hänelle, tuskin siinä mielessä mitä moni täälläkin toivoo, mutta erittäin tärkeä ihminen on selkeästi hänelle.

Taas tämä sama kysymys nousee, mikä B on Kärtsälle, kun ei ole sitä mitä me halutaan. Koko ajan näyttää kuitenkin olevan K n mielessä.

Hyvä ystävä?

Ei ne muut hyvät ystävät näytä pyörivän mielessä samalla tavalla.

Vierailija
115009/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.

Vierailija
115010/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olin minä.

T. Hojan

Vierailija
115011/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tää lause tarkoittaa? Huoneessa ollut joku muu kuin gf, joka on vaalea, ja siellä ollut siis joku brunette K:n kanssa, sitäkö yrität sanoa? Helvetin epäselvästi sä itseäsi ilmaiset.

Tämä on sama tyyppi, jolla on ollut kielellisiä vaikeuksia alusta asti. Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu.

Vierailija
115012/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se Kärtsän soma pikku brunette siellä Ljubljanassa. On varmaan K jakanut Jessen kanssa hotellihuoneen eilen.

Vierailija
115013/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo Joksujen julkaisut näyttävät vähän siltä, että jostain (lähipiiriltä, levy-yhtiöltä tms.) on tullut kehotusta valkopesuun eli Bojan on taas saatava fanien saataville ja ihannevävyksi. Ensin tuo että valitseeko ensin tytön vai sormuksen ja nyt koko porukka tykittää alleviivaten tuota kuvaa, jossa paita kirkuu B:n rakastavan ruotsalaisia tyttöjä.

Toivottavasti B:lle tuo on ok, mutta vähän tuo mietityttää, ettei vaan joudu miettimään nyt liikaa muiden ajatuksia ja odotuksia. B kun näytti niin vapautuneelta ja hehkuvalta täällä.

Mä en jaksa tällaisia viestejä, joissa yritetään turhaan lietsoa jotakin hysteriaa tähän ketjuun. Mainitsemissasi asioissa ei ollut mitään ihmeellistä. Tiktok juttu oli huumoria, ei sen enempää.

Vierailija
115014/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten oli lähes täykky toi uus settilista, mut auto jää olis voitu kyl unohtaa. Mut ulkkikset siit taitaa diggaa.

Kun siinä ois vielä tilalla joku paidaton riehuja/siitä viis/punainen marli, olis asiat paremmin kun hyvin.

Kyllä, mikä vaan noista olis hyvä palet cleanser muuten aika samanhenkisten biisien välissä. Toivoisin myös joskus kuulevani Peliä.

Vierailija
115015/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.

Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊

Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.

Kuittailut vaan mun mielestä lisää sitä mielikuvaa, että B on mielessä koko ajan. Taitaa ne kuitenkin enemmän olla laskelmoituja kuin todellista suurta tunnetta.

Vaikeeta tuosta on selkoa saada. Mutta ei hänen mikään pakko olisi B:stä jatkuvasti höpöttää. En mä tiedä mitä sillä nyt sitten voittaa. Kyllä mulla on sellainen tunne, että B:llä on ihan aidosti tosi iso merkitys hänelle, tuskin siinä mielessä mitä moni täälläkin toivoo, mutta erittäin tärkeä ihminen on selkeästi hänelle.

Taas tämä sama kysymys nousee, mikä B on Kärtsälle, kun ei ole sitä mitä me halutaan. Koko ajan näyttää kuitenkin olevan K n mielessä.

Hyvä ystävä?

Ei ne muut hyvät ystävät näytä pyörivän mielessä samalla tavalla.

Tulee ihan mieleen sanonta siitä puhe mistä puute :D

Vierailija
115016/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tällaisia viestejä, joissa yritetään turhaan lietsoa jotakin hysteriaa tähän ketjuun. Mainitsemissasi asioissa ei ollut mitään ihmeellistä. Tiktok juttu oli huumoria, ei sen enempää.

En ole tuon viestin kirjoittaja mutta ei tuossa mitään hysteriaa lietsottu vaan mietittiin asioita. Hyppikää yli jos ette jaksa.

Vierailija
115017/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahhahh päivän paras jo ennen kello 10! 😂

Enkä oo minkään sortin jankkari.

Vierailija
115018/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen, toivottavasti JO:n iso ens viikon areenakeikka taltioidaan. Luulisi kyllä. Olisi kiva nähdä millaisia he on niin ison yleisön edessä.

Vierailija
115019/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.

Minä tulisin hulluksi jos olisin mieheni kanssa töissä ja kotona 24/7. Me molemmat tultais.

Vierailija
115020/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan, että olen arvostellut tällä palstalla rankastikin Käärijää viime viikkoon saakka. Mutta kun tosiaan juttelin Jeren kanssaan, huomasin että onkin ihan toisenlainen ihminen kuin se kuva, minkä olen hänestä saanut. Mukava, iloinen, asiallinen, avoin, rauhallisen rento ja keskusteluumme keskittynyt.

Mistä asioista sä oot Käärijää arvostellut?

Ihan kaikesta alusta asti. Nyt olen muuttanut mielipiteeni. Musiikista en pidä edelleenkään, ei ole mun juttuni. Mutta tyyppinä ja ihmisenä ihan mukava ja se on paljon se.

Kiva että käsitys on muuttunut. Mua kiinnostaa se, että mikä sä olemaan täällä alusta asti ja arvostelemaan ketjun päähenkilöä kaikesta. Siis ihan vilpittömästi kiinnostaa, en ole tuomitsemassa tai muuta. Kun täällä on montakin, jotka tuntuvat arvostelevan Kärtsää tai Boitsua ja itseäni ihmetyttää, että miksi sitten olla täällä, jos musa ja persoona ei iske.

Kysy niiltä muilta, niillä on vielä perusteet tuoreessa muistissa.

Öö, etkö sä juuri sanonut, että olet arvostellut viime viikkoon saakka? Luulisi ettei ne perusteet viikossa unohdu, jos ovat monta kuukautta kestäneet.

Sanoin. Miksi ne perusteet on sulle tärkeitä. Ne on menneisyyttä, ja mielipide muuttui kun tapasi ihmisen ilman roolia. Mielipide siis saattaa muuttua puolessa tunnissa. Se on paljon tärkeämpää, kuin velloa menneisyyden negoja.

On, ja sanoinkin että se on kiva. Mutta sanoin myös että perusteet kiinnostavat, koska et ole ainoa ja mua kiinnostaa ilmiöt ja ihmisten ajatusmaailmat. Edelleenkään en ole tuomitsemassa enkä vellomassa missään vaan haluan lisätä omaa ymmärrystä ihmisten käyttäytymisestä.

Tosta sun viestistä voisi tehdä päätelmän, että aiempi mielipide perustui lavapersoonaan ja nyt pääsit tutustumaan henkilöön roolin takana ja se ero yllätti positiivisesti. Oonko oikeessa? Tää on musta tosi kiinnostava havainto, jos näin on. Ja alleviivaa tätä asetelman Käärijä/Jere haastavuutta. Siinä on sekä artistin että suuren yleisön silmissä nii monta ulottuvuutta, jotka sekä lisäävät mielenkiintoa että väärinymmärrysten määrää. En tiedä, onko tällaista ollut Suomessa ennen. Näkisin tässä moneen tieteenalaan sopivia tutkimusaiheita. Mutta taidan olla täällä ainoa hörhö, joka tällaisia mietiskelee. :D

Ketju on lukittu.