Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Eikö muut joksut ovat K&B shippaajia
Bojan Bojan Bojan, fantastinen tuoksu, samanlainen kuin B:n esiintynisasu, seksileikeistä ensiapuun. 🥰 Kyllä pyörii Bojči mielessä 🥺🥰
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
B's birthday
https://vm.tiktok.com/ZGJvt8Gun/Onko tuo oikealla seisova ja vilkuttava henkilö B:n äiti? On vaan niin saman oloinen iloisesti vilkuttaessaan. Ihana!
Katsoin kans että samannäköiset eleet kuin Bojanilla. Varmaan äiti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä linkki Logomon keikan alkuun. Tätä kyseltiin muutaman kerran. Jaoin sen pari päivää sitten, mutta osa ehkä lukee palstaa harvemmin. Tämän on kuvattu Logomon aitiosta ja vieläkin tulee kylmät väreet 🔥💕 Löytyy myös muista biiseistä videoita. Täällä oli eilen joku joka lupasi ladata Käärijän Olympia Stadion sekä JO Tavastia ja Logomo keikoilta tikotokiin videoita. Onnistuin hävittämään linkin joten toivottavasti laittaa sen tänne uudestaan. Kiitos 💖
Heippa, minä ainakin lupasin Tavastialta ja Logomosta laittaa videoita Tiktokkiin, tässä linkki viimeisimpään lataukseen:
https://vm.tiktok.com/ZGJvtYjW1/
Onneksi kävin kolmella keikalla niin ei tarttenut kokoaikaa olla kuvaamassa vaan sai joka keikalta kuvattua vähäsen 😅
t. Aitiokaveri 😉
Huvittavaa muuten, et kaikilla muilla alustoilla disautetaan vauvapalstaa ja väitetään ponnekkaasti ettei täällä käydä, mut sit ihan suvereenisti kuitenkin kierrätetään meidän täällä kehittämiä termejä pitkin internetiä. Kuten kostopitsiä ja Balkanin prinssiä. Myöntäkää vaan reilusti olevanne estronautoja. Se ei ole sukupuoli- tai ikäsidonnainen juttu, vaan estronautuus on mielentila. Ja se on pirun hauska tila, vähän likainen ja välillä vähän herkillä, mut hauska.
🐄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että olen arvostellut tällä palstalla rankastikin Käärijää viime viikkoon saakka. Mutta kun tosiaan juttelin Jeren kanssaan, huomasin että onkin ihan toisenlainen ihminen kuin se kuva, minkä olen hänestä saanut. Mukava, iloinen, asiallinen, avoin, rauhallisen rento ja keskusteluumme keskittynyt.
Mistä asioista sä oot Käärijää arvostellut?
Ihan kaikesta alusta asti. Nyt olen muuttanut mielipiteeni. Musiikista en pidä edelleenkään, ei ole mun juttuni. Mutta tyyppinä ja ihmisenä ihan mukava ja se on paljon se.
Kiva että käsitys on muuttunut. Mua kiinnostaa se, että mikä sä olemaan täällä alusta asti ja arvostelemaan ketjun päähenkilöä kaikesta. Siis ihan vilpittömästi kiinnostaa, en ole tuomitsemassa tai muuta. Kun täällä on montakin, jotka tuntuvat arvostelevan Kärtsää tai Boitsua ja itseäni ihmetyttää, että miksi sitten olla täällä, jos musa ja persoona ei iske.
Kysy niiltä muilta, niillä on vielä perusteet tuoreessa muistissa.
Öö, etkö sä juuri sanonut, että olet arvostellut viime viikkoon saakka? Luulisi ettei ne perusteet viikossa unohdu, jos ovat monta kuukautta kestäneet.
Sanoin. Miksi ne perusteet on sulle tärkeitä. Ne on menneisyyttä, ja mielipide muuttui kun tapasi ihmisen ilman roolia. Mielipide siis saattaa muuttua puolessa tunnissa. Se on paljon tärkeämpää, kuin velloa menneisyyden negoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.
Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊
Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.
Kuittailut vaan mun mielestä lisää sitä mielikuvaa, että B on mielessä koko ajan. Taitaa ne kuitenkin enemmän olla laskelmoituja kuin todellista suurta tunnetta.
Vaikeeta tuosta on selkoa saada. Mutta ei hänen mikään pakko olisi B:stä jatkuvasti höpöttää. En mä tiedä mitä sillä nyt sitten voittaa. Kyllä mulla on sellainen tunne, että B:llä on ihan aidosti tosi iso merkitys hänelle, tuskin siinä mielessä mitä moni täälläkin toivoo, mutta erittäin tärkeä ihminen on selkeästi hänelle.
Taas tämä sama kysymys nousee, mikä B on Kärtsälle, kun ei ole sitä mitä me halutaan. Koko ajan näyttää kuitenkin olevan K n mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että olen arvostellut tällä palstalla rankastikin Käärijää viime viikkoon saakka. Mutta kun tosiaan juttelin Jeren kanssaan, huomasin että onkin ihan toisenlainen ihminen kuin se kuva, minkä olen hänestä saanut. Mukava, iloinen, asiallinen, avoin, rauhallisen rento ja keskusteluumme keskittynyt.
Toivottavasti otat tästä opiksesi. Olet toiminut väärin arvostellessasi rankasti vaikka et ole tietänyt asioiden oikeaa laitaa. Hienoa, että nyt huomaat sen.
Mun mielestä on tosi kiva, että JO porukka jakaa vielä kuvia NTourilta. Onhan se B ruotsalaisilta faneilta saatu paita yksi NTourin tavaramerkeistä. Samoin kuin ne B saamat aurinkolasit UK tourilta. Dean on jakanut sivuillaan myös paljon K ja B kuvia. Hyviä sellaisia!
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa muuten, et kaikilla muilla alustoilla disautetaan vauvapalstaa ja väitetään ponnekkaasti ettei täällä käydä, mut sit ihan suvereenisti kuitenkin kierrätetään meidän täällä kehittämiä termejä pitkin internetiä. Kuten kostopitsiä ja Balkanin prinssiä. Myöntäkää vaan reilusti olevanne estronautoja. Se ei ole sukupuoli- tai ikäsidonnainen juttu, vaan estronautuus on mielentila. Ja se on pirun hauska tila, vähän likainen ja välillä vähän herkillä, mut hauska.
🐄
En tiedä oliko tämä viittaus esim. minuun? Itse käytän AO3-ficeissäni tai vähintään niiden tägeissä paljon palstan sanastoa. Esim. yhden ficin nimi oli The Prince of Balkan, yksi on tägätty Aktia Sloveniassa ja seuraavaan tulee tägi Kostopitsi. Mutta ei tulisi mieleenkään piilotella, mistä ne termit ovat peräisin, ekassa ficissäkin lähetetään notes-osiossa terkut puutarhureille. :)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku, miten K kiitti eilen tosi kiitollisena eturivin vakiporukkaa jollain etuliitteellä, ei ollut super... ?Sinänsä tuntui ärtsyltä, kun vertasi niihin puheisiin, mitä porukasta 🤔täälläkin on viime päivinä käyty, ja mitä tulisi saattaa Klle heistä tiedoksi.
Ei kukaan ole sanonut tuon porukan liittyvän yhtikäs mihinkään.
https://vm.tiktok.com/ZGJvtSXtu/
Tää on kyllä söpöä, liitetty toi toinen video naimisiin menoon, ja molemmissa videoissa B näyttää suloiselta. Rakastan noita sen pieniä (tanssi)liikkeitä ja tota ilmettä tos ekassa, ja tokassa pätkässä toi ihana hämmentynyt B.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sanoi alussa, että Mexikokin on täällä. Lienevätkö tuoneet maskin. Puhui vanhemmille vastuust tuoda keikoille mutta sanoi itsekin vähän siistivänsä puhetta. Sanoi käyneensä jodelisa joskus, mutta herrajumala se vauva, siellä joku 50v Irma, (tsi jtkn) kauhistelee, että semmoisia puhui, ei sovi lapsille.
.
Voi Käärijä voi Käärijä. Sulla on ihan väärä mielikuva meistä 50-vuotiaista Irmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä asioista sä oot Käärijää arvostellut?
Ihan kaikesta alusta asti. Nyt olen muuttanut mielipiteeni. Musiikista en pidä edelleenkään, ei ole mun juttuni. Mutta tyyppinä ja ihmisenä ihan mukava ja se on paljon se.
Kiva että käsitys on muuttunut. Mua kiinnostaa se, että mikä sä olemaan täällä alusta asti ja arvostelemaan ketjun päähenkilöä kaikesta. Siis ihan vilpittömästi kiinnostaa, en ole tuomitsemassa tai muuta. Kun täällä on montakin, jotka tuntuvat arvostelevan Kärtsää tai Boitsua ja itseäni ihmetyttää, että miksi sitten olla täällä, jos musa ja persoona ei iske.
Onhan Kääryle sen luokan mediailmiö, että ihan kiva on seurata, miten ilmiön kaari kehittyy ja mitä puhutaan. Siksi minä ainakin tätä palstaa seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.
Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊
Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.
Kuittailut vaan mun mielestä lisää sitä mielikuvaa, että B on mielessä koko ajan. Taitaa ne kuitenkin enemmän olla laskelmoituja kuin todellista suurta tunnetta.
Vaikeeta tuosta on selkoa saada. Mutta ei hänen mikään pakko olisi B:stä jatkuvasti höpöttää. En mä tiedä mitä sillä nyt sitten voittaa. Kyllä mulla on sellainen tunne, että B:llä on ihan aidosti tosi iso merkitys hänelle, tuskin siinä mielessä mitä moni täälläkin toivoo, mutta erittäin tärkeä ihminen on selkeästi hänelle.
Taas tämä sama kysymys nousee, mikä B on Kärtsälle, kun ei ole sitä mitä me halutaan. Koko ajan näyttää kuitenkin olevan K n mielessä.
Hyvä ystävä?
Btw someone asked about Bojči / Bojci yesterday. We wouldn't say Bojci. That had to be typed by someone who didn't know how to type č.
But to answer your question. Bojči is prounounced "boychee". "c" letter is always prounounced as "zz" in pizza.
Apparently K don't know how to type it if he had typed Bojci. That leads me to conclusion that he must be reading fan fics cause in those it is many times typed Bojci 🤣
Vierailija kirjoitti:
Eikö muut joksut ovat K&B shippaajia
Öö mitä?
Vierailija kirjoitti:
Btw someone asked about Bojči / Bojci yesterday. We wouldn't say Bojci. That had to be typed by someone who didn't know how to type č.
But to answer your question. Bojči is prounounced "boychee". "c" letter is always prounounced as "zz" in pizza.Apparently K don't know how to type it if he had typed Bojci. That leads me to conclusion that he must be reading fan fics cause in those it is many times typed Bojci 🤣
No tuota, täällä ainakin kaikki tietää, mutta hyvin harva jaksaa kirjoittaa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sanoi alussa, että Mexikokin on täällä. Lienevätkö tuoneet maskin. Puhui vanhemmille vastuust tuoda keikoille mutta sanoi itsekin vähän siistivänsä puhetta. Sanoi käyneensä jodelisa joskus, mutta herrajumala se vauva, siellä joku 50v Irma, (tsi jtkn) kauhistelee, että semmoisia puhui, ei sovi lapsille.
.Voi Käärijä voi Käärijä. Sulla on ihan väärä mielikuva meistä 50-vuotiaista Irmoista.
Ja me ollaan sitä paitsi Annaliisoja.
Kohta on YouTuben ICIP videossa milli rikki! Käykäähän kuuntelemassa.