Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
114921/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo Joksujen julkaisut näyttävät vähän siltä, että jostain (lähipiiriltä, levy-yhtiöltä tms.) on tullut kehotusta valkopesuun eli Bojan on taas saatava fanien saataville ja ihannevävyksi. Ensin tuo että valitseeko ensin tytön vai sormuksen ja nyt koko porukka tykittää alleviivaten tuota kuvaa, jossa paita kirkuu B:n rakastavan ruotsalaisia tyttöjä.

Toivottavasti B:lle tuo on ok, mutta vähän tuo mietityttää, ettei vaan joudu miettimään nyt liikaa muiden ajatuksia ja odotuksia. B kun näytti niin vapautuneelta ja hehkuvalta täällä.

Onko taas pakko aloittaa Bojanin puolesta murehtiminen ja loukkaantuminen ja salaliitot. Mitäs jos se on ihan hetero tai vaikka bi ja naiset kiinnostaa oikeasti?

Oho, saiko tuosta mun viestistä kuvan noin vahvoista mielipiteistä? Että ihan murehtiminen, loukkaantuminen ja salaliitot, huh! Kuten sanoin vähän mietityttää, ei sen enempää. Ja tämä siksi että se oli tuollainen jännä 180 asteen käännös yhtäkkiä.

En lähde spekuloimaan kenenkään seksuaalisella suuntautumisella. Ei kuulu meille. Mietin tuota someviestintää tässä ennen kaikkea mutta omien viestieni tulkinnoistakin päätellen, someviestintä ei todellakaan ole yksiselitteistä.

Niin, kun en näe tässä mitään 180 asteen käännöstä vaan liian tiukkojen shippilasien läpi tapahtuvan huolestuneen fanin tulkinnan.

Vierailija
114922/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se eilinen naimisiin meno-juttu kyllä mua häiritse yhtään. Ehkä se oli jopa tekemällä tehty faneja varten et laitetaas Bojanille tämmönen nyt ens vuodelle niin kaikki innostuu. Ja hetihän sitä porukka innostukin et onko häät Sloveniassa vai Suomessa jne. Hah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
114923/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen rehellisesti sanottua välillä miettinyt sitä kuukauden tykkäily taukoa. Miksi se piti vetää? Kun välit pojilla oli kunnossa. Tuntui että faniporukoissa siitä nimenomaan tuli isompi juttu, kun alettiin seuraamaan ja epäilemään välirikkoakin.

Miksi et pysty ostamaan sitä selitystä, että eivät halunneet fanien jauhavan heillä olevan suhdetta? 

Siis mä ymmärtäisin sellaisen syyn ihan täysin. Silloin homma ei olisi heidän käsissään, jos päästetään fanit jauhamaan kaikesta paskaa, kun he eivät voi kontrolloida asiaa. On eri asia kontrolloida julkisuutta yhdessä jos ollaan samassa paikassa, toisin kuin jos ollaan eri maissa. 

Eivät halua liiallisia suhdespekulointeja, koska eivät ole suhteessa.

Siis nimenomaan pystyn. Lähinnä kun varmuutta ei ole ja kuten sanoin fanit tuntuivat somessa saavat siitä vain lisää vettä myllyyn. Täälläkin selviteltiin kaikenlaista saadakseen todisteita tilanteesta.

Selviteltiin mitä? Miksi se sua liikuttaa, mitä joku todellisuudesta ilmeisen irrallaan oleva fani "selvittää"?

Varmaan tarkotti sitä, kun Twitterissä ja kasvotusten molemmilta innokkaimmat menivät kyselemään. Täälläkin puitiin Krisin Käärijä paitaa. Vähemmän polemiikkia ois ehkä tullut olemalla hiljaa, mutta ei vetämällä niin tiukkaa linjaa ettei saa edes tykätä.

Vierailija
114924/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku, miten K kiitti eilen tosi kiitollisena eturivin vakiporukkaa jollain etuliitteellä, ei ollut super... ?Sinänsä tuntui ärtsyltä, kun vertasi niihin puheisiin, mitä porukasta 🤔täälläkin on viime päivinä käyty, ja mitä tulisi saattaa Klle heistä tiedoksi.

Uskolliset?

Vierailija
114925/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku, miten K kiitti eilen tosi kiitollisena eturivin vakiporukkaa jollain etuliitteellä, ei ollut super... ?Sinänsä tuntui ärtsyltä, kun vertasi niihin puheisiin, mitä porukasta 🤔täälläkin on viime päivinä käyty, ja mitä tulisi saattaa Klle heistä tiedoksi.

Mä en kyllä usko että ne twitterin eturivin tyypit on olleet missään eliitti ryhmässä sontaa jauhamassa. Mukavia tyyppejä tuntuvat olevan.

Vierailija
114926/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä bongattu umpikännissä erään ravintolan pihassa.

Muutama kaveri saatteli taksiin.

Vantaalla?

K lle on tullut liian paljon liian lyhyessä ajassa. Te aikuistuneet fanit voisitte kannustaa äidillisesti/isällisesti K ta hakemaan apua ja kuiville. Onko tapahtumassa se, mitä itsekin pelkäsi, että pää ei kestä. Sekoilu nyt senkun kiihtynyt.

Ja tähän toki kaikki alapeukut.

Mitkä sekoilut? Justhan se eilen sanoi laittavansa korkin kiinni (ainakin joksikin aikaa) ja menevänsä salille, jotta maha lähtee.

Sehän puhuu koko ajan mitä sattuu. Kuntokuuri on voinut olla sillä sekunnilla päässä mutta se on unohtunut jo. 😀

Olympian pihassa viikko sitten kaikessa rauhassa jutellessamme kertoi että kuntokuuri on syytä aloittaa että saa pötsiä pienemmäksi. Että väitteesi siitä että kuntokuuri päässä eilen seinäjoen sekunnilla on valhe.

Vierailija
114927/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nimellä löytys niitä (sori nyt vaan) kuristusficcejä ao3:sta?

Vierailija
114928/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se eilinen naimisiin meno-juttu kyllä mua häiritse yhtään. Ehkä se oli jopa tekemällä tehty faneja varten et laitetaas Bojanille tämmönen nyt ens vuodelle niin kaikki innostuu. Ja hetihän sitä porukka innostukin et onko häät Sloveniassa vai Suomessa jne. Hah.

Miten kukaan voisi tuosta innostua, että häät tulossa, kun jos ymmärsin oikein toi oli joku ennustuslotto? Eikä siis sellainen, joka vaatii haasteen tekijältä jotain toimintaa. 

Vierailija
114929/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yks artisti Suomessa ikinä aiheuttanut tämmöstä hässäkkää ja vielä niin et fanikunta on tosi monimuotoinen?

Vierailija
114930/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, että olen arvostellut tällä palstalla rankastikin Käärijää viime viikkoon saakka. Mutta kun tosiaan juttelin Jeren kanssaan, huomasin että onkin ihan toisenlainen ihminen kuin se kuva, minkä olen hänestä saanut. Mukava, iloinen, asiallinen, avoin, rauhallisen rento ja keskusteluumme keskittynyt.

Vierailija
114931/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä rakas varmaan siellä heräilee ja suuntaa hotellin aamupalapuffettiin ja luultavasti se vihreä kypärämyssy päässä. Sitten lähdetään Rukalle.

Vierailija
114932/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoilua tuo joksuillekin on. Viisuista ja K/B -yhteyden myötä tuli paljon LGBT-faneja mutta toisaalta pitää yrittää säilyttää yhteys Balkanin teinityttöihin jotka haaveilee JO:n pojista ja varmasti haaveilu kohdistuu eniten B:iin. Että mitä jos Euroopanvalloitus ei onnistukaan. Silloin heillä pitäisi olla takataskussa vanhojen fanien uskollisuus.

Ja ei tuo swedish girls t-paita niin upea ole. Ihan sen girl-sanan vuoksi sitä nyt tuputetaan esille.

Vierailija
114933/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voisi tuosta innostua, että häät tulossa, kun jos ymmärsin oikein toi oli joku ennustuslotto? Eikä siis sellainen, joka vaatii haasteen tekijältä jotain toimintaa. 

Oikein ymmärsit. Joku muu on jälleen kerran vetänyt omia johtopäätöksiä, omia toiveitaan.

Vierailija
114934/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoilua tuo joksuillekin on. Viisuista ja K/B -yhteyden myötä tuli paljon LGBT-faneja mutta toisaalta pitää yrittää säilyttää yhteys Balkanin teinityttöihin jotka haaveilee JO:n pojista ja varmasti haaveilu kohdistuu eniten B:iin. Että mitä jos Euroopanvalloitus ei onnistukaan. Silloin heillä pitäisi olla takataskussa vanhojen fanien uskollisuus.

Ja ei tuo swedish girls t-paita niin upea ole. Ihan sen girl-sanan vuoksi sitä nyt tuputetaan esille.

Se paita oli itseasiassa aika nolo.

Vierailija
114935/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan, että olen arvostellut tällä palstalla rankastikin Käärijää viime viikkoon saakka. Mutta kun tosiaan juttelin Jeren kanssaan, huomasin että onkin ihan toisenlainen ihminen kuin se kuva, minkä olen hänestä saanut. Mukava, iloinen, asiallinen, avoin, rauhallisen rento ja keskusteluumme keskittynyt.

Mistä asioista sä oot Käärijää arvostellut?

Vierailija
114936/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä rakas varmaan siellä heräilee ja suuntaa hotellin aamupalapuffettiin ja luultavasti se vihreä kypärämyssy päässä. Sitten lähdetään Rukalle.

Mä varaan kypärämyssyn ja ei haittaa vaikka siellä ois Kärsyn pää sisällä.

Vierailija
114937/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä usko että ne twitterin eturivin tyypit on olleet missään eliitti ryhmässä sontaa jauhamassa. Mukavia tyyppejä tuntuvat olevan.

Tiedoksi jälleen, että eilinen eturivin porukka ei ollut eliittiryhmää jos sellaista nyt ensinkään on olemassa muuta kuin täällä muutaman harhaisen omassa päässä. Eiliselä keikalla eturivissä ihan kivoja tavallisia faneja vain.

Vierailija
114938/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana iloinen SSOL -pätkä Tavastia2💙🤍💙 https://www.instagram.com/reel/CxfhZZwNzN5/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
114939/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä melki toivon et B sulkis taas instansa ja antais taas muille pojille vetovastuun bändin someista. Oli palstalla niin paljon helpompaa ja mukavampaa, kun tää tietty hatullinen porukka ei päässyt pahoittaan mieltään sen puolesta kaikesta ja ylitulkitseen sen somekäytöstä.

Vierailija
114940/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä asioista sä oot Käärijää arvostellut?

Ihan kaikesta alusta asti. Nyt olen muuttanut mielipiteeni. Musiikista en pidä edelleenkään, ei ole mun juttuni. Mutta tyyppinä ja ihmisenä ihan mukava ja se on paljon se.

Ketju on lukittu.