Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
114941/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä nimellä löytys niitä (sori nyt vaan) kuristusficcejä ao3:sta?

Etsi tägillä Choking. Eilen tuli taas aika kiva, mutta se on Bojan/Kris. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
114943/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku, miten K kiitti eilen tosi kiitollisena eturivin vakiporukkaa jollain etuliitteellä, ei ollut super... ?Sinänsä tuntui ärtsyltä, kun vertasi niihin puheisiin, mitä porukasta 🤔täälläkin on viime päivinä käyty, ja mitä tulisi saattaa Klle heistä tiedoksi.

Mä en kyllä usko että ne twitterin eturivin tyypit on olleet missään eliitti ryhmässä sontaa jauhamassa. Mukavia tyyppejä tuntuvat olevan.

Tiedoksi jälleen, että eilinen eturivin porukka ei ollut eliittiryhmää jos sellaista nyt ensinkään on olemassa muuta kuin täällä muutaman harhaisen omassa päässä. Eiliselä keikalla eturivissä ihan kivoja tavallisia faneja vain.

Todellakin! En usko, että näin täällä ajatellaan paitsi ankeuttajien toimesta.

Vierailija
114944/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo Joksujen julkaisut näyttävät vähän siltä, että jostain (lähipiiriltä, levy-yhtiöltä tms.) on tullut kehotusta valkopesuun eli Bojan on taas saatava fanien saataville ja ihannevävyksi. Ensin tuo että valitseeko ensin tytön vai sormuksen ja nyt koko porukka tykittää alleviivaten tuota kuvaa, jossa paita kirkuu B:n rakastavan ruotsalaisia tyttöjä.

Toivottavasti B:lle tuo on ok, mutta vähän tuo mietityttää, ettei vaan joudu miettimään nyt liikaa muiden ajatuksia ja odotuksia. B kun näytti niin vapautuneelta ja hehkuvalta täällä.

Onko taas pakko aloittaa Bojanin puolesta murehtiminen ja loukkaantuminen ja salaliitot. Mitäs jos se on ihan hetero tai vaikka bi ja naiset kiinnostaa oikeasti?

Osuit täsmälleen oikeaan!

Vierailija
114945/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsä paljastui, mut mehän ollaankin se jo tiedetty.

https://x.com/arendellepeach/status/1707866063222755793?s=20

Vierailija
114946/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut alusta asti Jerestä hyvin positiivisen, sympaattisen ja asiallisen kuvan. Kaikista haastatteluista jne. Käärijän meno sen sijaan on vähän toisenlaista. En aina pidä siitä. Musiikista tykkään kyllä.

Vierailija
114947/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.

Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊

Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.

Kuittailut vaan mun mielestä lisää sitä mielikuvaa, että B on mielessä koko ajan. Taitaa ne kuitenkin enemmän olla laskelmoituja kuin todellista suurta tunnetta.

Vierailija
114948/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana iloinen SSOL -pätkä Tavastia2💙🤍💙 https://www.instagram.com/reel/CxfhZZwNzN5/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mahtava, toimii livenä ihan superhyvin ja olenkin kaipaillut Suomen keikoilta just tuota biisiä kokonaisena!!! Ihanaa kitarointia lopussa. Itse asiassa tosi harmi että se studioversio loppuu silleen tyhmästi feidaamalla, miksei biisi voisi siinäkin loppua samoin kuin livenä, eli viimeiseen huutoon.

Vierailija
114949/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl B tajuaa eron K:sta ja Jereä ja tuntuu hänet parhaiten.

Vierailija
114950/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan, että olen arvostellut tällä palstalla rankastikin Käärijää viime viikkoon saakka. Mutta kun tosiaan juttelin Jeren kanssaan, huomasin että onkin ihan toisenlainen ihminen kuin se kuva, minkä olen hänestä saanut. Mukava, iloinen, asiallinen, avoin, rauhallisen rento ja keskusteluumme keskittynyt.

Mistä asioista sä oot Käärijää arvostellut?

Ihan kaikesta alusta asti. Nyt olen muuttanut mielipiteeni. Musiikista en pidä edelleenkään, ei ole mun juttuni. Mutta tyyppinä ja ihmisenä ihan mukava ja se on paljon se.

Kiva että käsitys on muuttunut. Mua kiinnostaa se, että mikä sä olemaan täällä alusta asti ja arvostelemaan ketjun päähenkilöä kaikesta. Siis ihan vilpittömästi kiinnostaa, en ole tuomitsemassa tai muuta. Kun täällä on montakin, jotka tuntuvat arvostelevan Kärtsää tai Boitsua ja itseäni ihmetyttää, että miksi sitten olla täällä, jos musa ja persoona ei iske.

Vierailija
114951/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
114952/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

Vierailija kirjoitti:

K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.

Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊

Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.

Kuittailut on rakkautta.

Kuittaillut on ok, mutta muusta en tiedä. Pitäis vaan sen gfn pois klipeistään, niin hullujen ois helpompi shipata! 😅 En nyt toisaalta mitään paskamyrskyä haluaisi aiheen tiimoilta nostattaa, mutta saattaa sellainenkin olla vielä tulossa tänään.

Epäilen samaa. Paskamyrskyä. Koska tää yks nimeltä mainitsematon kulkee keikat ja kiertueet mukana tiiviisti ja varmasti alkaa taas yhä enemmän välähdellä videoissa jne.

Ja kyllä, K vois suosilla nyt vaan tehdä ne videot nyt niin, et fanien ei tarvis puida tota tyttöystävä-asiaa. Vois vaan nauttia ja fiilistellä K:a itseään. Kun sitähän me halutaan. Toivottavasti tulee paljon hauskoja juttuja K:lta kuitenkin nyt jatkossakin.

Ymmärrätkö mitä Klta - oikealta ihmiseltä - vaadit, omia fantasioitasi tyydyttääksesi. Olet hyisen itsekäs.

Vierailija
114953/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuittailut vaan mun mielestä lisää sitä mielikuvaa, että B on mielessä koko ajan. Taitaa ne kuitenkin enemmän olla laskelmoituja kuin todellista suurta tunnetta.

Vaikeeta tuosta on selkoa saada. Mutta ei hänen mikään pakko olisi B:stä jatkuvasti höpöttää. En mä tiedä mitä sillä nyt sitten voittaa. Kyllä mulla on sellainen tunne, että B:llä on ihan aidosti tosi iso merkitys hänelle, tuskin siinä mielessä mitä moni täälläkin toivoo, mutta erittäin tärkeä ihminen on selkeästi hänelle.

Vierailija
114954/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan, että olen arvostellut tällä palstalla rankastikin Käärijää viime viikkoon saakka. Mutta kun tosiaan juttelin Jeren kanssaan, huomasin että onkin ihan toisenlainen ihminen kuin se kuva, minkä olen hänestä saanut. Mukava, iloinen, asiallinen, avoin, rauhallisen rento ja keskusteluumme keskittynyt.

Ihan kaikesta alusta asti. Nyt olen muuttanut mielipiteeni. Musiikista en pidä edelleenkään, ei ole mun juttuni. Mutta tyyppinä ja ihmisenä ihan mukava ja se on paljon se.

Kiva että käsitys on muuttunut. Mua kiinnostaa se, että mikä sä olemaan täällä alusta asti ja arvostelemaan ketjun päähenkilöä kaikesta. Siis ihan vilpittömästi kiinnostaa, en ole tuomitsemassa tai muuta. Kun täällä on montakin, jotka tuntuvat arvostelevan Kärtsää tai Boitsua ja itseäni ihmetyttää, että miksi sitten olla täällä, jos musa ja persoona ei iske.

Siis mikä saa olemaan, ei mikä sä olemaan.

Vierailija
114955/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy niiltä muilta, niillä on vielä perusteet tuoreessa muistissa.

Vierailija
114956/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw someone asked about Bojči / Bojci yesterday. We wouldn't say Bojci. That had to be typed by someone who didn't know how to type č.

But to answer your question. Bojči is prounounced "boychee". "c" letter is always prounounced as "zz" in pizza.

Vierailija
114957/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko

Vierailija kirjoitti:

Kuittailut on rakkautta.

Kuittaillut on ok, mutta muusta en tiedä. Pitäis vaan sen gfn pois klipeistään, niin hullujen ois helpompi shipata! 😅 En nyt toisaalta mitään paskamyrskyä haluaisi aiheen tiimoilta nostattaa, mutta saattaa sellainenkin olla vielä tulossa tänään.

Epäilen samaa. Paskamyrskyä. Koska tää yks nimeltä mainitsematon kulkee keikat ja kiertueet mukana tiiviisti ja varmasti alkaa taas yhä enemmän välähdellä videoissa jne.

Ja kyllä, K vois suosilla nyt vaan tehdä ne videot nyt niin, et fanien ei tarvis puida tota tyttöystävä-asiaa. Vois vaan nauttia ja fiilistellä K:a itseään. Kun sitähän me halutaan. Toivottavasti tulee paljon hauskoja juttuja K:lta kuitenkin nyt jatkossakin.

Ymmärrätkö mitä Klta - oikealta ihmiseltä - vaadit, omia fantasioitasi tyydyttääksesi. Olet hyisen itsekäs.

Ja sinä lapsellinen. Käärijä on artisti, jota ei olis ilman faneja.

Vierailija
114958/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

B's birthday

https://vm.tiktok.com/ZGJvt8Gun/

Onko tuo oikealla seisova ja vilkuttava henkilö B:n äiti? On vaan niin saman oloinen iloisesti vilkuttaessaan. Ihana!

Vierailija
114959/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin tuntuu kyllä täysin älyttömältä tämä homma, ei olisi vielä pari viikkoa sitten tullut mieleenkään että nyt on menossa joku "Kärtsä pesee Bojanin haisevia vaatteita" -kohu juorulehdistössä. :D Ikinä ei pysty kyllä arvaamaan näitä käänteitä.

Vierailija
114960/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy niiltä muilta, niillä on vielä perusteet tuoreessa muistissa.

Öö, etkö sä juuri sanonut, että olet arvostellut viime viikkoon saakka? Luulisi ettei ne perusteet viikossa unohdu, jos ovat monta kuukautta kestäneet.

Ketju on lukittu.