Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kyllä mä olen rehellisesti sanottua välillä miettinyt sitä kuukauden tykkäily taukoa. Miksi se piti vetää? Kun välit pojilla oli kunnossa. Tuntui että faniporukoissa siitä nimenomaan tuli isompi juttu, kun alettiin seuraamaan ja epäilemään välirikkoakin.
Kääriä käärii rahaa ja inhoaa fanejaan joita on pakko sietää ja miellyttää että voi kääriä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Iltsikan juttu on aika huvittava. Seiska sentään vihjaili jotain lämpimistä väleistä ja tämä juttu taas jää tosi hämäräksi, koska siitä puuttuu kaikki oikea konteksti ja subteksti. Viisuissa otettu kuva "muovi-Jokereista" jotenkin vielä alleviivaa tätä vaikutelmaa". Katsokaa, tässä tämä söpö, harmiton poikabändi!
Ai että onkin muovista. En mä niiden esiintymisten ja CD:n perusteella olisi keikalle mennyt. Onneksi tuli sattuneesta syystä perehdyttyä aiheeseen hieman enemmän. Ja herranjumala onneksi menin keikoille🥰
Joo, sama. :) Tai siis en päässyt keikoille, mutta palstakeskusteluiden ansiosta kuuntelin muutakin musiikkia kuin CD ja ne biisit sytyttivät ihan eri lailla. CD:stäkin kyllä nykyään tykkään, mutta siinä meni elokuuhun asti, ja ei se heidän parhaita biisejään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.
Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊
Mä en kyllä koe että K:lla ois mitään paniikkia. Sehän mainitsee ja postaa B,:tä jatkuvasti.
Enemmän voisi kuvitella B paniikkia. Girl tiktokissa, tagien estot vois olla sitä. Toivotaan ettei.
Jos ois laittanut, että Partner ois aiheuttanut hirveetä huutoa ja spekulointia.
Tota girliä lukuunottamatta en nähnyt mitään heteroviittauksia koko videossa. Päinvastoin, ou nou -ilmeet marriagelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen rehellisesti sanottua välillä miettinyt sitä kuukauden tykkäily taukoa. Miksi se piti vetää? Kun välit pojilla oli kunnossa. Tuntui että faniporukoissa siitä nimenomaan tuli isompi juttu, kun alettiin seuraamaan ja epäilemään välirikkoakin.
Miksi et pysty ostamaan sitä selitystä, että eivät halunneet fanien jauhavan heillä olevan suhdetta?
Siis mä ymmärtäisin sellaisen syyn ihan täysin. Silloin homma ei olisi heidän käsissään, jos päästetään fanit jauhamaan kaikesta paskaa, kun he eivät voi kontrolloida asiaa. On eri asia kontrolloida julkisuutta yhdessä jos ollaan samassa paikassa, toisin kuin jos ollaan eri maissa.
Eivät halua liiallisia suhdespekulointeja, koska eivät ole suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roustas kyllä vauva-palstan. Selvittäkää asiat aina ensin sanoi lopuksi.
Niin tämä!!!!!!!!!!! Nyt loppuu se paskanjauhanta ja tapahtuneiksi väitetyiden asioiden mutuna ilman perusteellisia selvityksiä ketjuun tuonti, kiiitooos!!!!
Koskivat ne sitten välispiikkejä, muita faniryhmiä, yleisöä, eläimiä, kiusaamista, mitä tahansa.
Mielipiteitä saa olla, se on eri asia, mutta ei paskanjauhantaa ja keksittyjä väitteitä, vaikka ne sopisivat sanojan mieleen.Sinä näköjään et ole selvittänyt asiaa ennenkuin aloit huutamaan.
K ei puhunut tästä ketjusta mitään. Osoitti sanansa vanhemmille, että selvittäkåä ensin millaisia ne hänen keikat on, ennenkuin menette vauva palstalle kauhistelemaan, että eipä olisi kannattanut lasta sinne viedä.
Täällä palstalla on ollut niitä aloituksia, joissa vanhemmat kauhistelleet K kielenkäyttöä kun ovat lapsia keikoille vieneet. Turhaan täällä vauhkoat.Sama koskee tätä ketjua, sanoi K nimenomaisesti tästä, taikka ei, enkä minä väittänyt kommentissani hänen tästä ketjusta sanoneen.
Sanoin ainoastaan, että selvittäkää asioita, ennen kuin tuotte ne tänne ketjuun tai saati alatte itkeä ja ulinoimaan asioista täällä. Myöskin koskee jonkun asian ihastelua tai "tuen osoittamista", mikäli ei ole kuitenkaan edes selvitetty, onko kukaan edes uhri.
Viittaan esim. Ruusurouvan tänne tuomiin tapauksiin, joita ei ole millään tasolla varmennettu tapahtuneiksi. Ei tarvitse sellaisesta alkaa öyhöttää, että oletpa uhri raukka. Vaan selvitä ensin, puhuuko totta edes.
Aito, älä viitti meuhkata heti aamusta.
Kyllähän nuo Joksujen julkaisut näyttävät vähän siltä, että jostain (lähipiiriltä, levy-yhtiöltä tms.) on tullut kehotusta valkopesuun eli Bojan on taas saatava fanien saataville ja ihannevävyksi. Ensin tuo että valitseeko ensin tytön vai sormuksen ja nyt koko porukka tykittää alleviivaten tuota kuvaa, jossa paita kirkuu B:n rakastavan ruotsalaisia tyttöjä.
Toivottavasti B:lle tuo on ok, mutta vähän tuo mietityttää, ettei vaan joudu miettimään nyt liikaa muiden ajatuksia ja odotuksia. B kun näytti niin vapautuneelta ja hehkuvalta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä K huomasi keskusteluissa että B,:llä on vaikeaa ja halusi rauhoittaa tilannetta? Kyllähän se paniikkikohtaus lavalla kertoo pidempi aikaisesta ahdistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pysty ostamaan sitä selitystä, että eivät halunneet fanien jauhavan heillä olevan suhdetta?
Siis mä ymmärtäisin sellaisen syyn ihan täysin. Silloin homma ei olisi heidän käsissään, jos päästetään fanit jauhamaan kaikesta paskaa, kun he eivät voi kontrolloida asiaa. On eri asia kontrolloida julkisuutta yhdessä jos ollaan samassa paikassa, toisin kuin jos ollaan eri maissa.
Eivät halua liiallisia suhdespekulointeja, koska eivät ole suhteessa.
Siis nimenomaan pystyn. Lähinnä kun varmuutta ei ole ja kuten sanoin fanit tuntuivat somessa saavat siitä vain lisää vettä myllyyn. Täälläkin selviteltiin kaikenlaista saadakseen todisteita tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko
Vierailija kirjoitti:
K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.
Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊
Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.
Kuittailut on rakkautta.
Kuittaillut on ok, mutta muusta en tiedä. Pitäis vaan sen gfn pois klipeistään, niin hullujen ois helpompi shipata! 😅 En nyt toisaalta mitään paskamyrskyä haluaisi aiheen tiimoilta nostattaa, mutta saattaa sellainenkin olla vielä tulossa tänään.
Epäilen samaa. Paskamyrskyä. Koska tää yks nimeltä mainitsematon kulkee keikat ja kiertueet mukana tiiviisti ja varmasti alkaa taas yhä enemmän välähdellä videoissa jne.
Ja kyllä, K vois suosilla nyt vaan tehdä ne videot nyt niin, et fanien ei tarvis puida tota tyttöystävä-asiaa. Vois vaan nauttia ja fiilistellä K:a itseään. Kun sitähän me halutaan. Toivottavasti tulee paljon hauskoja juttuja K:lta kuitenkin nyt jatkossakin.
Tämä. Ja samanaikaisesti ymmärrän, ettei ei se K ole kenellekään mitään velkaa. Eli tekee just niinkuin haluaa. Ja sivumennen sanoen kyllä tää kaikki voi olla J/K vähän hämmentävää myös. Siksi ei oikein osaa kontrolloida sanomisiaan. Then again: milloinkaan se ois osannu!! 😅
Mutta mua ärsyttää tämä oma säälittävyyteni, että miksi tämä asia vaivaa niin paljon. Ja seuraavaksi alan jo s*tana murehtia Bn tunteita VAIKKA en en en en en halua olla mikään team vapiseva haavanlehti ja rakastin sitä itsevarma viettelijä Boitsua joka Suomessa nähtiin. Toivottavasti Bn seuraava siirto IGn puolella jatkaa samalla iloisella linjalla, eikä sen tarvi edes liittyä K/J kuvioon mitenkään.
Sitä ennen pitää vissiin hankkia itselle joku elämä!! 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo Joksujen julkaisut näyttävät vähän siltä, että jostain (lähipiiriltä, levy-yhtiöltä tms.) on tullut kehotusta valkopesuun eli Bojan on taas saatava fanien saataville ja ihannevävyksi. Ensin tuo että valitseeko ensin tytön vai sormuksen ja nyt koko porukka tykittää alleviivaten tuota kuvaa, jossa paita kirkuu B:n rakastavan ruotsalaisia tyttöjä.
Toivottavasti B:lle tuo on ok, mutta vähän tuo mietityttää, ettei vaan joudu miettimään nyt liikaa muiden ajatuksia ja odotuksia. B kun näytti niin vapautuneelta ja hehkuvalta täällä.
Onko taas pakko aloittaa Bojanin puolesta murehtiminen ja loukkaantuminen ja salaliitot. Mitäs jos se on ihan hetero tai vaikka bi ja naiset kiinnostaa oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Käärijä bongattu umpikännissä erään ravintolan pihassa.
Muutama kaveri saatteli taksiin.
On se kätevä mies kun on kahdessa paikassa yhtä aikaa.
Kyllähän se vähän kirpaisee, että Jokerit näyttävät tykkäävän tuosta Bojan 💗 swedish girls -paidasta, mutta herran jumala ei siitä niin vaikeaa kannata itselleen tehdä, että pitää taas keksiä itse miten "ei ne siitä tykkääkään, vaan lähipiiristä haluttiin nyt heterompaa kuvastoa ja tietenkin ne joutuivat tottelemaan", huoh.
Not big deal, kiva T-paita tai idea heistä ja sillä sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuosta tainnut näkyä kuka kiskoi. Toki tuo on oletus, mutta esim ulkkarit ovat nähneet viimeksi K:n jakaneen hotellihuoneen Häärijän kanssa ja nyt oli H:n kanssa keikalla, niin miksei olisi teoriassa voinut jakaa taas huoneensa hänen kanssaan.
Toki silloin ei olisi malttanut varmaankaan olla tekemättä jotakin sellaistakin videota, jossa H näkyisi, kun hänkin on niin suosittu hahmo somessa. Itse asiassa H on mun mielestä koko Käärijä-konseptin nerokkain palanen. Propsit sen keksijälle.
Mutta tosiaan ei tosta videosta mitään vielä ole pääteltävissä.
Kunhan vielä paljastuu mitä Käärijän taustasta löytyy......
Ei kaunista eikä kivaa
B:tä ei varmasti haittaa Kärtsyn alusvaatejutut mutta ei niistä suuremmin hyötyä JO:lle bändinä ole. Voisi kuvitella että ne haluaisi kuitenkin loppujen lopuksi olla esillä musiikin takia eikä minään Bojanin alkkarivitsinä. Ja nuo girl-jutut lisääntyi nyt ihan selvästi joten selkeästi JO:n tiimissä tilannetta halutaan taas korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä bongattu umpikännissä erään ravintolan pihassa.
Muutama kaveri saatteli taksiin.On se kätevä mies kun on kahdessa paikassa yhtä aikaa.
Jep. Eiköhän se nukkunut viime yönä hotellissa Seinäjoella ja nukkuu varmaan vieläkin. Ja toivottavasti nukkuu hyvin, että jaksaa taas.
Eikös tämä Häärijä ole sen Käärijän veli. Se joka hoitelee homman talouspuolen ja muun.
Mä en kyllä koe että K:lla ois mitään paniikkia. Sehän mainitsee ja postaa B,:tä jatkuvasti.
Enemmän voisi kuvitella B paniikkia. Girl tiktokissa, tagien estot vois olla sitä. Toivotaan ettei.