Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, älkää nyt jaksako!!!
Se on totta että Kärvänän huumori on vähän karkeaa välillä ja ymmärrän, että kaikki ei siitä tykkää. MUTTA K on sen verran sydämellinen tyyppi ja välittää Bstä, että ei taatusti olisi tehnyt postaustaan sillä ajatuksella että tehdäänpä tässä nyt B naurunalaiseksi ja nolataan hänet jne jne.
Miten voi olla että koko Tumblr -maailma tuntuu ymmärtävän tämän, mutta täällä jotkut ankeuttajat eivät? Enitenhän K tekee pilaa itsestään touhuillaan. Tyyliin: yäk haisee pahalle Bojanin paita ja heti seuraavaksi haistelee sitä. KV. fanit naureskelee Jerelle ja puhuu hänestä Tour wifenä, haittaako Käärijää?? Ei taida, kun eilen trendasi yhdessä vaiheessa koko hlvetin Tumblrin ykkösenä!!
Ja sivumennen sanoen, ne pyykit oli telineellä kuivumassa, joten ei esitellyt kenenkään likaisia vaatteita vaan puhtaita!!! Mutta huumori on vaikea laji, näemmä.
Nimenomaan, kiitos!!!!
Kaikki kukkahattutädit eivät ymmärrä sukupolvien erilaista huumoria. B on todella sisällä nettikulttuurissa, ja tietää kyllä miten fandomit toimivat. Maailma on muuttunut teidän nuoruudesta ne! Älkää arvostelko nuoria oman nuoruutenne standardeilla!!! Antakaa meidän nuorten elääJust näin, täällä aina on niin tuomitseva meininki kaikkeen. Tuo on ihan parasta huumoria ja promoamista. Ihanaa, että K uskaltaa heittää tuota, me kyllä ymmärretään ja nauretaan ja hihitellään. Se on se mielensäpahoittajien ryhmä, joka ahdistelee artisteja tällaisesta ihanasta kontentista.
Ei tää nyt ole pelkästään ikä tai sukupolvikysymys. Liian usein näkee täälläkin tuota "kun ette te boomerit ymmärrä". Täällä on kuitenkin vain muutama, jotka jaksaa kitistä noista Kärpyn pläjäyksistä ja ronskimmasta huumorista ja me muut, itseni mukaan lukien, lähinnä naureskellaan ja pidetään niitä hauskoina läppinä.
T. Nauta 40+
En tiedä mitkä biseksuaalien kokoontumisajot täällä on, mutta minä olen bi ja aina kokenut helpommaksi esittää heteroa tietyissä tilanteissa. Kaapista olen tullut vain parhaille ystävilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden tiktokin perusteella Boitsulla on lähtenyt taas käyntiin heterovakuuttelu eli sama mikä kävi kesäkuun jälkeen. Alkoi varmaan viimeviikkoiset jutut taas hävettämään. Kärden seurassa se aina niin vapautuu ja uskaltaa julkisesti osoittaa hellyyttä, nauttia Kärdestä ja näyttää tämän mut sit kun tulee välimatkaa väliin niin alkaakin nolottaa
Voipi olla, mutta ihmiset vois myös jättää ne jere-kommentit noista pois, kun kerran selkeesti B haluaa nyt taas keskustelua viedä vähän toiseen suuntaan.
No B on kyl ihan satavarmasti tienny kenen nimellä kommenttikenttä täyttyy.
Kummasti tuli tytöt nyt puheeksi tosiaan, kun ei yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä veikkaan et kohta se B poistuu taas somesta. Ihan sillä et varmaan tosiaan saa kokoajan yhteydenottoja ja viestejä ja ties mitä. Liikaa kaikkea. En usko et kauaa jaksaa.
Ja syynä keski-ikäiset mammat, jotka postaa sille fantasioitaan ja sitä, miten ovat taas mielensä pahoittaneet hänen puolestaan. Ihmiset lopettakaa niiden yksäreiden lähettäminen.
Bojanille ei ole pystynyt lähettämään yksityisviestejä piiitkään aikaan, ja ne yksäreiden lähettelijät on kyllä pääsääntöisesti ihan muita kuin keski-ikäisiä mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Vai aloitetaan me viikonloppu tällä ankealla kätinällä taas. 😩 Te B:n puolesta loukkaantujat ootte syy miksen pysty koko miestä tai bändiä seuraamaan. Näen sen vaan tuollaisena epävarmana, vapisevana haavanlehtenä joka kuormittuu kaikesta, ihan vaan siitä syystä, että täällä on mammat sen niin tehokkaasti sellaiseksi lanseeranneet.
Ymmärrän, mutta hän aika vakuuttavasti viime viikolla lanseerasi itse itsensä aivan toisenlaiseksi. 💚
Karhuryhmän panssaroitu ajoneuvo parkkerasi Vantaalaisen kerrostalon rappukäytävän eteen vauhdikkaasti. Aseistautunut ryhmä rynnisti rappukäytävään ylimmän kerroksen kattohuoneistolla asti. Ovessa luki "Pöyhönen". Ovea hakattiin raskaasti. "Täällä on poliisi, AVATKAA". Uninen Käärijä kömpi sängystään avaamaan ovea.
"Poliisista iltaa." "Olemme kuulleet että säilytät täällä luvatta kultturihistoriallisesti mittaamattoman arvokasta esinettä, joka täytyy luovuttaa valtion omaisuudeksi välittömästi. Kansallismuseon amanuenssi odottaa jo Balkanin prinssin kostopitsipaitaa vitriiniin Kaarina Maununtyttären kruunun ja Aleksanteri ensimmäisen porvoon valtiopäivätuolin väliin. Meillä on kotietsintälupa."
" Ei mulla oo mitään.. "
"Jaahas. Mikäs se arvon artistilla on nyrkkiin puristettuna?"
"Tää on vaan mun rakas uniriepu, en saa unta ilman sitä.. sitä ei saa viedä.. EI SAA! "
"Ei kannata syyllistyä kätkentään nyt.. vai muka uniriepu..Luovuttakaa esine välittömästi! "
Jere soittaa itkuisena Sloveniaan..
"Bojan.. I dont have it anymore.. they took it! THEY TOOK IT! how can I sleep now?
"Stop crying baby, Ill send you my dirty underwear in express package as soon as possible.. only 23 days or 550 hours and we see again baby.. in your birthday"
"yes yes"
L💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Kn ja Bn puhekieleen on ilmestynyt kesän myötä tää roastaus ja v ittuilu tekee mut vaan onnelliseksi ja kertoo siitä, että ne on oikeasti olleet paljon tekemisissä. Molemmilla mukava ja luottavainen olo toistensa kanssa, molemmat jotenkin rennon ja avoimen oloisia keskenään. Mutta tokihan jotkut vääntää tämän päälaelleen.
V i ttuilu on paras love language 💚Minulle myös vahvisti että ovat hyviä ystäviä. Brothers eikä todellakaan mitään romanttista.
Ei se hyvä ystävyys estä sitä, etteikö toisella tai molemmilla voisi olla romanttisia tunteita toista kohtaan.
Ei tietenkään estä, mutta en näe muuta kuin hyvää ystävyyttä heidän väleissään. Olen kummankin fani ja iloinen että löysivät ystävyyden. Kyllähän B jakoi pyykkistoorin mutta ei se minun silmiin mistään romantiikasta tai shippaamisen halusta kerro. Jakoi Bron roastauksen. Ehkä haluaa tästä molemmat jo jatkaa eteenpäin ja pitää ystävyytensä ns. normaalina kaikkien silmissä.
Viime viikko aika hyvin todisti, että shippaaminen ei kumpaakaan haittaa.
Ei haittaa ei tarkoita, että sillä olisi totuuspohjaa. Ehkä se on niin absurdia että se ei haittaa. Se ei myöskään tarkoita, etteikö se haittaisi tulevaisuudessa
Lisäksi mua tässä hommassa nyt häiritsee se, ettei B&K ole vieläkään antaneet LUOTETTAVIA TODISTEITA AIDOISTA TUNTEISTA tässä koko homo p*rnoilussa! Onko heillä Aidot Tunteet vai onko vain esitystä? Voiko olla Aitoja Tunteita, kun postasi "saa tulla suihinotolle" -kuvan? Missä on TODISTEET, ettei B loukkaantunut hajujutuista? Missä on todisteet, että pesty paita EI haissut p a s k a l l e. Miksi annetaan tällä tavalla julkkisten kiusata herkkää ihmistä?
Arvatkaa kenen pikkuserkku (voin TODISTAA!)
Todiste 1: K esitteli pestyjä, ei-haisevia vaatteita. Se, että hän kutsui niitä haiseviksi oli siis sellainen abstrakti konsepti kuin: VITSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden tiktokin perusteella Boitsulla on lähtenyt taas käyntiin heterovakuuttelu eli sama mikä kävi kesäkuun jälkeen. Alkoi varmaan viimeviikkoiset jutut taas hävettämään. Kärden seurassa se aina niin vapautuu ja uskaltaa julkisesti osoittaa hellyyttä, nauttia Kärdestä ja näyttää tämän mut sit kun tulee välimatkaa väliin niin alkaakin nolottaa
Voipi olla, mutta ihmiset vois myös jättää ne jere-kommentit noista pois, kun kerran selkeesti B haluaa nyt taas keskustelua viedä vähän toiseen suuntaan.
No B on kyl ihan satavarmasti tienny kenen nimellä kommenttikenttä täyttyy.
Tik tokin biisi, it's new, the shape of your body is new! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, älkää nyt jaksako!!!
Se on totta että Kärvänän huumori on vähän karkeaa välillä ja ymmärrän, että kaikki ei siitä tykkää. MUTTA K on sen verran sydämellinen tyyppi ja välittää Bstä, että ei taatusti olisi tehnyt postaustaan sillä ajatuksella että tehdäänpä tässä nyt B naurunalaiseksi ja nolataan hänet jne jne.
Miten voi olla että koko Tumblr -maailma tuntuu ymmärtävän tämän, mutta täällä jotkut ankeuttajat eivät? Enitenhän K tekee pilaa itsestään touhuillaan. Tyyliin: yäk haisee pahalle Bojanin paita ja heti seuraavaksi haistelee sitä. KV. fanit naureskelee Jerelle ja puhuu hänestä Tour wifenä, haittaako Käärijää?? Ei taida, kun eilen trendasi yhdessä vaiheessa koko hlvetin Tumblrin ykkösenä!!
Ja sivumennen sanoen, ne pyykit oli telineellä kuivumassa, joten ei esitellyt kenenkään likaisia vaatteita vaan puhtaita!!! Mutta huumori on vaikea laji, näemmä.
Nimenomaan, kiitos!!!!
Kaikki kukkahattutädit eivät ymmärrä sukupolvien erilaista huumoria. B on todella sisällä nettikulttuurissa, ja tietää kyllä miten fandomit toimivat. Maailma on muuttunut teidän nuoruudesta ne! Älkää arvostelko nuoria oman nuoruutenne standardeilla!!! Antakaa meidän nuorten elääJust näin, täällä aina on niin tuomitseva meininki kaikkeen. Tuo on ihan parasta huumoria ja promoamista. Ihanaa, että K uskaltaa heittää tuota, me kyllä ymmärretään ja nauretaan ja hihitellään. Se on se mielensäpahoittajien ryhmä, joka ahdistelee artisteja tällaisesta ihanasta kontentista.
Ei tää nyt ole pelkästään ikä tai sukupolvikysymys. Liian usein näkee täälläkin tuota "kun ette te boomerit ymmärrä". Täällä on kuitenkin vain muutama, jotka jaksaa kitistä noista Kärpyn pläjäyksistä ja ronskimmasta huumorista ja me muut, itseni mukaan lukien, lähinnä naureskellaan ja pidetään niitä hauskoina läppinä.
T. Nauta 40+
Tämä! 😅
Ankeuttajia on varmasti niin nuorissa kuin vanhoissakin. Itse olen tuo Äh älkää jaksako -kirjoittaja ja ikää 51 v. 😘
Jaahas onks täällä taas ankeuttajat liikkeellä perjantain kunniaksi? Eilen oli niin hyvä päivä.
Katsoin muuten Vain Elämäästä Robinin uusimman jakson vedon, siinä on kyllä B:n lisäksi yks fiksuimmista ja kaunispiirteisimmistä nuorista miehistä 👌🏻 Tiiän että tää on aiemminkin täällä mainittu mut pakko taas todeta 😉
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitkä biseksuaalien kokoontumisajot täällä on, mutta minä olen bi ja aina kokenut helpommaksi esittää heteroa tietyissä tilanteissa. Kaapista olen tullut vain parhaille ystävilleni.
Tulkaa tekin hinureiden kokoontumisajoille soutaen Sloveniaan ja Tallinnaan.
Laittelen huomenna listaa. Häly ilta viikko ollu niin oon keräillyt mitä oon ehtinyt täältä. Uutta on paljon. Huomenna vapaata.
Kiitos kaikille osanotoista.
T. Lista gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Kn ja Bn puhekieleen on ilmestynyt kesän myötä tää roastaus ja v ittuilu tekee mut vaan onnelliseksi ja kertoo siitä, että ne on oikeasti olleet paljon tekemisissä. Molemmilla mukava ja luottavainen olo toistensa kanssa, molemmat jotenkin rennon ja avoimen oloisia keskenään. Mutta tokihan jotkut vääntää tämän päälaelleen.
V i ttuilu on paras love language 💚Minulle myös vahvisti että ovat hyviä ystäviä. Brothers eikä todellakaan mitään romanttista.
Ei se hyvä ystävyys estä sitä, etteikö toisella tai molemmilla voisi olla romanttisia tunteita toista kohtaan.
Ei tietenkään estä, mutta en näe muuta kuin hyvää ystävyyttä heidän väleissään. Olen kummankin fani ja iloinen että löysivät ystävyyden. Kyllähän B jakoi pyykkistoorin mutta ei se minun silmiin mistään romantiikasta tai shippaamisen halusta kerro. Jakoi Bron roastauksen. Ehkä haluaa tästä molemmat jo jatkaa eteenpäin ja pitää ystävyytensä ns. normaalina kaikkien silmissä.
Viime viikko aika hyvin todisti, että shippaaminen ei kumpaakaan haittaa.
Ei haittaa ei tarkoita, että sillä olisi totuuspohjaa. Ehkä se on niin absurdia että se ei haittaa. Se ei myöskään tarkoita, etteikö se haittaisi tulevaisuudessa
Lisäksi mua tässä hommassa nyt häiritsee se, ettei B&K ole vieläkään antaneet LUOTETTAVIA TODISTEITA AIDOISTA TUNTEISTA tässä koko homo p*rnoilussa! Onko heillä Aidot Tunteet vai onko vain esitystä? Voiko olla Aitoja Tunteita, kun postasi "saa tulla suihinotolle" -kuvan? Missä on TODISTEET, ettei B loukkaantunut hajujutuista? Missä on todisteet, että pesty paita EI haissut p a s k a l l e. Miksi annetaan tällä tavalla julkkisten kiusata herkkää ihmistä?
Arvatkaa kenen pikkuserkku (voin TODISTAA!)
Todiste 1: K esitteli pestyjä, ei-haisevia vaatteita. Se, että hän kutsui niitä haiseviksi oli siis sellainen abstrakti konsepti kuin: VITSI
Todiste 2: K haisteli vaatteita, vaikka sanoi ettei halua niitä haistella. Olisiko tämäkin siis osa.... VITSIÄ??
Todiste 3: B jakoi K:n stoorin IG:ssään, vaikkei olisi ollut mikään pakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Vai aloitetaan me viikonloppu tällä ankealla kätinällä taas. 😩 Te B:n puolesta loukkaantujat ootte syy miksen pysty koko miestä tai bändiä seuraamaan. Näen sen vaan tuollaisena epävarmana, vapisevana haavanlehtenä joka kuormittuu kaikesta, ihan vaan siitä syystä, että täällä on mammat sen niin tehokkaasti sellaiseksi lanseeranneet.
Jep, samat fiilikset.. itselläni alkaa mennä maku B:henkin näiden valittajien takia 😔
Hei, B nauraisi näille tietyille viesteille. 💚 Ei oo hänen syy, että jotkut pitää häntä särkyvänä haavanlehtenä, jota K nyt on taas puol viikkoa kohdellut kaltoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, älkää nyt jaksako!!!
Nimenomaan, kiitos!!!!
T. Nauta 40+
Ei asiat edes oo niin mustavalkoisia. Ei se oo mitään kukkahattuilua (on ikä mikä on) jos välillä ei tykkää jostain mitä K tekee. Täällä on vaan joidenkin mielestä pakko olla aina vain joko tai.
mikä sen justin bieber biisin nimi oli joka oli k&b instavideossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sen "täytyy olla" hetero kotimaassaan ja Serbiassa jotta säilyttää nuoret fanitytöt. Ehkä se onkin. Tai on mitä on. Mutta vähän läpinäkyvää nyt tuo tytöistä puhuminen.
Fanitytöt ei välttämättä karkaisi mihinkään mutta yleinen ilmapiiri voi olla tosi raskas, varsinkin kun sen jokaista liikettä kuitenkin seurataan. Tytöistä puhuminen on varmaan muutenkin ihan luontevaa kun on ollut suhteissa vain tyttöjen kanssa (ainakin julkisesti) ja se nyt on se lähtökohtainen oletus nuorille miehille joka tapauksessa. Sen oletuksen muuttaminen on vaikeaa. Vaikka kiinnostuksen kohde olisi kokonaan muuttunut, tytöistä puhuminen olisi silti helppoa ja vaivatonta, koska sitä ei tarvitse selitellä eikö sitä pidetä kannanottona. Jos puhuisi yhtäkkiä pojista, se olisi heti pelinavaus sille, että nyt muuten tästä asiasta puhutaan. Ja toisaalta, kyllähän siellä kotonakin tiedetään nordic tourin vaiheet ihan samoin kuin täällä eli ei se mitään salassapidettävää ole suomessakaan tehnyt.
Juu ei saa takertua nyt tuohon. Itse biseksuaalina puhun helposti vastakkaisen sukupuolen tyypeistä vs samaa sukupuolta olevat. Ihan juuri siksi etten aina jaksa sitä kohtausta ja hälyä sen ympärillä. Koska mitä väliä kunhan itse tietää. Ja eiköhän B:kin tiedä oman seksuaalisuutensa :D
Samat kokemukset. Mutta ajattelen myös että sekin on ok, jos ei ihan tiedäkään sitä omaa seksuaalisuuttaan. Toivoisin ettei siitä tarvitsisi kenenkään kärsiä, jos ihastuukin aivan yllättävään kohteeseen ja tarvitsee aikaa sen käsittelyyn, että oma seksuaalisuus voi olla tosi liukuva. Eikä se ole aina varsinaista negatiivista lokerointia, jos haluaa löytää omalle tilanteelleen jonkun selityksen ja nimityksen, vaan yleensä ihan vaan koko asian normalisoimista. Olennaista on se että on lupa hämmentyä, tutkiskella, kokeilla.
Enkä nyt siis väitä että bojan ei tiedä omaa seksuaalisuuttaan. Saattaa tietää tai saattaa olla ihan kujalla siitä.
No, tänään keikalta tulee kyllä matskua kostopitsi joko Kärpän tai Härpän päällä, näin se vähän lupaili tuolla toisella alustalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, älkää nyt jaksako!!!
Nimenomaan, kiitos!!!!
T. Nauta 40+
Tämä! 😅
Ankeuttajia on varmasti niin nuorissa kuin vanhoissakin. Itse olen tuo Äh älkää jaksako -kirjoittaja ja ikää 51 v. 😘
Tuon typerän ankeuttajasanan vois kyllä jättää jo pois sanastosta. Ankeuttamista on aina kaikki mikä ei ole jatkuvaa ruusunpunaista shippaamista.
Vierailija kirjoitti:
No, tänään keikalta tulee kyllä matskua kostopitsi joko Kärpän tai Härpän päällä, näin se vähän lupaili tuolla toisella alustalla...
Jos puhut Jodelista, ei ole luotettava alusta, kun kuka tahansa voi sinne Kärtsänä kirjoittaa. Pari kertaa hän toki todistetusti on siellä itse ollut.
Ja syynä keski-ikäiset mammat, jotka postaa sille fantasioitaan ja sitä, miten ovat taas mielensä pahoittaneet hänen puolestaan. Ihmiset lopettakaa niiden yksäreiden lähettäminen.