Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 8.10. ovat radio-ohjelmassa johon tuskin soittavat Thaimaasta, niin ei kauaa ehtisi olla siellä Thaimaassa jos oletamme seuraavat spekut todellisiksi: Thaimaan-reissu ja hyvin spekulatiivinen idea Boitsun Brittien-matkasta Jeren synttäreille...
No jos se sinne Thaimaaseen vielä ton jälkeen lähtee niin en usko Boitsun Brittien matkaan. En ehkä muutenkaan.
Joo, sama. Ja Thaimaan-reissu on paljon uskottavampi kun siitä on kuitenkin aidosti puhuttu ja keikkakalenterissa on iso aukkokin juuri silloin.
Huh, hyvä että täällä on muita samaa mieltä olevia. Sain hirveän määrän alapeukkuja, kun aiemmin yritin ehdottaa, että se Thaimaan-matka on ihan todellinen, keväällä jo sovittu juttu, ja B sieltä ei välttämättä ehdi K:n synttäreille, varsinkin kun ei varmasti ole matkan sopimishetkellä vielä ollut edes niin läheisissä tekemisissä K:n kanssa että olisi pitänyt varautua juhlimaan synttäreitä. Olisihan se tosi kiva yllätys, jos B ehtisi vaikka Lontoon kautta pyörähtää lomaltaan, mutta epäilen tätä suuresti.
Kyllä se B nyt katuu sitäkin lomavalintaa.
Varsinkin kun on joskus sanonut, että rantalomien sijaan pitää enemmän kaupungeista.💙
Mä nukuin KERRANKIN viime yön tosi hyvin. Lisää Kärde tämmöstä!!!
Mua vieläkin naurattaa noi Bojanin peräkkäiset stoorit. Ensin siellä vaimo nalkuttaa pyykeistä ja sit on sopat pitkin pöytää.
Tarvitaan kyl unboxing video Boitsulta kun kostopitsilähetys saapuu Sloikkuihin. 😄
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan kyl unboxing video Boitsulta kun kostopitsilähetys saapuu Sloikkuihin. 😄
Ai kauhea, mitähän kaikkea extraa Kärppy tunkee siihen laatikkoon mukaan?
(Ja mä ajattelin tän sitten kiltisti, en pervosti, kuulitteko!! En suostu lähtemään horny jailiin heti aamusta!)
Kostopitsi-unboxing listalle. :) (Olisi pitänyt kyllä itse kerätä selkeästi nämä listalisäykset kaiken varalta.)
Vaikka Bojanin instaprofiilin kuvasta en tuollaisena niin tykkääkään, niin analysoidaanko hetki sen viestiä 😊 Laittanut tuollaisen ihanan, ei liian hyvännäköisesti sliipatun vitsi-irvistyskuvan meille... 🥰 Minusta viestii ihanaa hyväntuulisuutta ja halua haistattaa turhalle vakavasti olemiselle heipat!
Villen alias Viisygaymme(?) instan Bojan-klippi:
https://www.instagram.com/reel/CsIzr0Xtgzx/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ja mä ajattelin tän sitten kiltisti, en pervosti, kuulitteko!! En suostu lähtemään horny jailiin heti aamusta!)
En tiedä, mut toivottavasti ei ainakaan sitä puhallettavaa vara-Kärtsyä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Kun siitä Lapin reissusta ei tullu mitään, niin pitäiskö meidän lähtee sitten keikalle Sloveniaan? Ja tietenkin otetaan LadySLO mukaan ja oppaaksi 🥰 Mitähän kustantais reissu Sloveniaan? 🤔
The board closed yesterday before I could get to these messages and reply.
That's sounds like a great idea! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT, kuuntelen just aamun Urheilucastia ja jakso alkaa Seppäsen pohtiessa että mikä on Taylor Swiftin fanien, eli swiftieiden, suomalainen versio. Sydän kyllä löi muutaman lyönnin väliin ja oli pakko pysähtyä kuuntelemaan että ei helvetti mitä se sanoo, mutta ei ollut kääryleet tai palstanaudat se vastaus. Huh. 😂
No nyt se valittaa kuin häntä ärsyttää kun jotku vihjailee parisuhteellaan somessa että ollaanko yhessä ja jätetään kaikennäköisiä vihjeitä faneille. (No ei taaskaan ollu vastaus mitään K + B liittyvää)
En mä tiedä pystynkö mä nyt tällä kertaa kuuntelemaan tätä loppuun asti. 😂 Mulla nyt selkeesti viiraa päässä. 😂😂😂
Toimiiko joku muu artisti niin, johon voisi viitata? Ja jossa fandom miettisi asiaa kiihkeänä?
Varmaan mikä tahansa kpop-ryhmä, mitä nyt sivusta olen seurannut.
-eri
Ja onko tää urheilucast selainen, jossa tuollaisiin fandomeihin otetaan kantaa? 😏
Joten mitä me ilmaisemme tänään?
Hojan B:n paidassa vai Bossin bokserit nousemassa K:n housuista keikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mut toivottavasti ei ainakaan sitä puhallettavaa vara-Kärtsyä. 😆
Ei apua! 😂 Ja mistä ja mitä kertoo se, että pidän tätä oikeasti mahdollisena 🙈 (sikälimikäli koko nukke on enää edes tallessa)
Joko tämä oli täällä?
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/d3785e55-68a5-4e44-ae64-4959799bc…
LadySLO:) kirjoitti:
K in that shirt, thank you.
Vierailija kirjoitti:
Mua vieläkin naurattaa noi Bojanin peräkkäiset stoorit. Ensin siellä vaimo nalkuttaa pyykeistä ja sit on sopat pitkin pöytää.
Mua kans. Sit kun Bojan on vielä niin kuin jotenkin uudenlaisen näköinen siinä stoorin kuvassa. Tietenkin johtuu niistä silmistä kun venyttelee niitä, mutta silti. Äärimmäisen söpö ja lutuinen, miehen osa vaimojen kanssa on välillä vähän raskas!
Ääni boksereille!
Vierailija kirjoitti:
Hojan B:n paidassa vai Bossin bokserit nousemassa K:n housuista keikalla?K in that shirt, thank you.
Tommy. Kun esittävät icipin yhdessä. Ja K mustissa.
khihi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*reps tuolle sulkuihin pistetylle puolustuspuheelle! 😂😂
En tiennytkään, että Jokereiden (siis sen jääkiekkojoukkueen) fanit miettivät kuumeisesti, ketkä niistä seurustelevat keskenään. Tästähän avautuu ihan uusi maailma. :'D Toisenlaista Jokereihin (siis siihen bändiin) liittyvää fiktiota olen kyllä nähnyt ja paljonkin!