Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
113561/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko case valokuvaaja T mitään uutta?

En tiedä muuta, mutta toinen valokuvaaja on ainakin kuvausluvalla menossa huomenna kuvaamaan Kn keikkaa. Joten passeja kyllä jaetaan joillekin edelleen, vaikka ei hänelle.

Mistä tämmönenkin tieto 'vuotanut'? En siis epäile asiaa, vaan sitä, et kaikki asiat on etukäteen tiedossa jne. IG ssäkö joku ilmoittanut et menee kuvaan?

Hei haloo, Rytmikorjaamolla / Selmulla Seinäjoella on myös omia kuvaajia, jotka kuvaavat keikkoja niiden markkinointitarkoituksiin. Luulen, että nämä kuvaajat kuuluvat tavallaan pakettiin, eikä niistä paljon itse artistilta kysellä.

Vierailija
113562/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muuta, mutta toinen valokuvaaja on ainakin kuvausluvalla menossa huomenna kuvaamaan Kn keikkaa. Joten passeja kyllä jaetaan joillekin edelleen, vaikka ei hänelle.

Mistä tämmönenkin tieto 'vuotanut'? En siis epäile asiaa, vaan sitä, et kaikki asiat on etukäteen tiedossa jne. IG ssäkö joku ilmoittanut et menee kuvaan?

Hei haloo, Rytmikorjaamolla / Selmulla Seinäjoella on myös omia kuvaajia, jotka kuvaavat keikkoja niiden markkinointitarkoituksiin. Luulen, että nämä kuvaajat kuuluvat tavallaan pakettiin, eikä niistä paljon itse artistilta kysellä.

Hän ei ole mikään paikan oma kuvaaja, vaan valokuvaaja, joka käy kuvaamassa eri artisteja. Kannattaa katsoa se instagram esimerkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113563/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Bojan oli siis ollut Kärtsän kanssa PB:n julkkaribileissä, mutta tiedetäänkö tapahtuiko tämä ennen vai jälkeen Tavastian...? Palasiko K siis Bojanin kanssa bileisiin keikkojen jälkeen, vai oliko B siellä jo aiemmin Käärijän mukana?

https://www.instagram.com/p/CxvhqbNNDUO/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D

B:lla on se villapipo päässä tuolla bileissäkin 🤭

Ei ollut bileissä, kuva otettu jossain ulkona varmaan myöhemmin illalla/yöllä.

B:hän on ehdottomasti sitä mieltä, että märkien hiuksien kanssa ei voi mennä ulos ilman pipoa. Tavastian keikkasuihkun jälkeen on ollut kiire jatkamaan, ja pipo on ehdoton edellytys. Muuten tulee kipeäksi. (Tämä kävi ilmi kerran jostain haastattelupätkästä.)

Vierailija
113564/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustuskannalla?

Vierailija
113565/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis kostopitsistoorissa on olennaista, että täällä Boitsun arveltiin laittavan tuo paita Tavalle iskemistarkoituksess. Tai vaihtoehtoisesti se pinkki paita, joka oli Logomossa seuraavana iltana!

Mä puhuin kyllä mun kommenteisa siitä pinkistä paidasta, jossa oli ne liehuvat nauhat siinä edessä! Se jäi vielä näkemättä 😏

Vierailija
113566/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko taas Joksu-tiedotteen aika 🌞

Joker Out Subsin Suomen osasto haastatteli bändiä Tampereella. Haastattelu julkaistaan piakkoin.

https://x.com/jokeroutsubs/status/1705332104362389644?s=61&t=jMNsX7BzVe…

5.10. Bojan esiintyy MRFY:n Gregor Strasbergarin kanssa tulvien uhrien auttamiseksi järjestettävässä hyväntekeväisyyskonsertissa Ljubljanassa. Myös Krisin isä esiintyy. Maksullinen striimi katsottavissa myös ulkomailta. Liput 15 €. Lähetys alkaa klo 21 Suomen aikaa.

https://www.sititeater.si/drugo/siti-praznuje-15-let---praznujte-z-nami/

6.10. Arena Stožice, Ljubljana. Joksujen tähän mennessä suurin soolokeikka 12 000-paikkaisella areenalla. Showtime klo 21 Suomen aikaa.

8.10. Joksujen radiohaastattelu The David Horton Showssa wolverhamptonilaisella lgbtq+ -teemaisella Gorgeous Radio -kanavalla. Ohjelman esitysaika on klo 23-02 Suomen aikaa. Kysymyksiä bändille voi lähettää maanantaihin 2.10. klo 14 Suomen aikaa asti. Ohjelma on kunneltavissa jälkikäteen.

https://x.com/davidhortonshow/status/1707377106907201974?s=61&t=jMNsX7B…

https://www.gorgeous.radio/radio/

Bändin Thaimaan loma?

27. ja 28.10. SKC Novi Sad Fabrika, Serbia. Showtime klo 22 Suomen aikaa.

Kiitos koosteesta! Muistutteleehan se klassinen joku tosta radiolähetyksestä lähempäkin? 😊

Vierailija
113567/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavastia-iltana luultiin jo ensin, että K on Oulussa ja ignooraa koko Nordic tourin. Ja nyt ollaan tässä pisteessä. Musta tässä ois ainekset johonkin kvanttifysiikan väitökseen; ei näin nopeat suunnanmuutokset ole enää tästä maailmasta.

Niinpä, itellä oli jotenkin sellaiset fiilikset että mitähän siitä tulee koko Tourista, jos vaikka poikien välit on vaisut/välttelevät. Ja että Beetä vsrmaan harmittaa että tuli sovittua nämä

Keikat tänne niin pikaisesti. Ja että eivät varmaan enää ikinä tule tänne keikkailemaan. Siis ihan tosissaan mietin noin.

Todellisuus oli jälleen kerran taruakin ihmeellisempää. Nyt kyllä tuntuu että enää ei voi mitään tän enempää tapahtua. Mutta ihanaa että

Tämä tapahtui. Ja mä fiilistelen vieläkin sitä hetkeä Logomossa (olin paikalla) kun yleisö havaitsi K:n ja Härtsän aitiossa, hurrattiin hetki, ja sillä sekunnilla kun B alkoi taas laulaa, 100 % huomio yleisöllä oli hänessä. Luulen että sekä K että B tajusivat, että nämä 2600 ihmistä ovat täällä kuuntelemassa nimenomaan (ja katselemassa😎) Joker Outia 🥰

Sama. Logomo keskittyi kyllä täysillä JO keikkaan, se K:n esiintyminen ei ollut mitenkään pakollinen. Olin itse ainakin täysin JO lumoissa. Mä niin odotan sitä tietoa, että onkohan ne saanut jotain festarikeikkoja tänne sovittua.

Vierailija
113568/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eka K kieltäytyi 20k,koska B ja jokerit oli tulossa suomeen ja nyt kieltäytyi 10k,koska hänellä on B:n paita

Kaikkea ei voi mitata rahassa 💚

Vierailija
113569/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä mielii ja on mahdollisuus mennä, niin Kn tän päivän loppuunmyydylle keikalle on facen lipunmyynti ryhmässä pari lippua.

Vierailija
113570/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, millä nimimerkillä toimittaja VilleV täällä kirjoittelee, vai onko anonyymina? 😉😁😉 Shippari taitaa olla ainakin 😊

Vierailija
113571/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, millä nimimerkillä toimittaja VilleV täällä kirjoittelee, vai onko anonyymina? 😉😁😉 Shippari taitaa olla ainakin 😊

Eikös se viisu ollut luovalla alalla ja LG tehdä jotain uniformussa. Kukkis ei oo omasta duunistaan tainnut sanoa.

Vierailija
113572/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko taas Joksu-tiedotteen aika 🌞

Joker Out Subsin Suomen osasto haastatteli bändiä Tampereella. Haastattelu julkaistaan piakkoin.

https://x.com/jokeroutsubs/status/1705332104362389644?s=61&t=jMNsX7BzVe…

5.10. Bojan esiintyy MRFY:n Gregor Strasbergarin kanssa tulvien uhrien auttamiseksi järjestettävässä hyväntekeväisyyskonsertissa Ljubljanassa. Myös Krisin isä esiintyy. Maksullinen striimi katsottavissa myös ulkomailta. Liput 15 €. Lähetys alkaa klo 21 Suomen aikaa.

https://www.sititeater.si/drugo/siti-praznuje-15-let---praznujte-z-nami/

6.10. Arena Stožice, Ljubljana. Joksujen tähän mennessä suurin soolokeikka 12 000-paikkaisella areenalla. Showtime klo 21 Suomen aikaa.

8.10. Joksujen radiohaastattelu The David Horton Showssa wolverhamptonilaisella lgbtq+ -teemaisella Gorgeous Radio -kanavalla. Ohjelman esitysaika on klo 23-02 Suomen aikaa. Kysymyksiä bändille voi lähettää maanantaihin 2.10. klo 14 Suomen aikaa asti. Ohjelma on kunneltavissa jälkikäteen.

https://x.com/davidhortonshow/status/1707377106907201974?s=61&t=jMNsX7B…

https://www.gorgeous.radio/radio/

Bändin Thaimaan loma?

27. ja 28.10. SKC Novi Sad Fabrika, Serbia. Showtime klo 22 Suomen aikaa.

Kiitos 🤩

Vierailija
113573/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblrissa joku yritti ankeuttaa, että kyllä se "K pesee kostopitsejä kotona"-tarina on kuvattu jo ennen Turkuun lähtöä, ei varmasti ole jääneet B:n kamat Suomeen. Mä jäin vain miettimään, onko K ikinä ennen osannut kuvata mitään etukäteen ja postata sen jälkikäteen (paitsi jos se on ollut ulkopuolisen studiolla kuvattu mainos eikä se ole saanut videota mukaansa heti). Täällä ylpeänä oltiin varmoja siitäkin, että Thaimaan-lomalta Kärppy oli palannut järkevästi jo pari päivää aiemmin ja nyt viettää vain somehiljaisuutta, kunnes se täräytti lentokoneesta stoorin ihan reaaliajassa. Tuo mies ei kyllä mun mielestä edes tiedä, että olisi mahdollista kuvata jotakin ja julkaista se myöhemmin, kyllä kaikki mitä se Instaan laittaa tapahtuu reaaliajassa. :'D

Vierailija
113574/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/korvessa/729738683429847040?source=share

?

Tän videon paras kohta on se, kun toi mies aloittaa, että sä olit tosi kiireinen Liverpoolissa, niin K vilkaisee vähän jännittyneesti B:tä, että mitä v.ttua toi on kohta kertomassa 😳😂. Tai niin mä sen vilkaisun ja ilmeen tulkitsen 😅.

Tuo on Ylen toimittaja Ville Vedenpää, joka teki sen jutun Tavastialta.

Ja jos meette hänen instaan niin sieltä löytyy se video Liverpoolista missä kaulaulee Bojanin kanssa, ehkä just siellä hotellilla

Hänen instansa: vilunki5000

Vierailija
113575/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa joku yritti ankeuttaa, että kyllä se "K pesee kostopitsejä kotona"-tarina on kuvattu jo ennen Turkuun lähtöä, ei varmasti ole jääneet B:n kamat Suomeen. Mä jäin vain miettimään, onko K ikinä ennen osannut kuvata mitään etukäteen ja postata sen jälkikäteen (paitsi jos se on ollut ulkopuolisen studiolla kuvattu mainos eikä se ole saanut videota mukaansa heti). Täällä ylpeänä oltiin varmoja siitäkin, että Thaimaan-lomalta Kärppy oli palannut järkevästi jo pari päivää aiemmin ja nyt viettää vain somehiljaisuutta, kunnes se täräytti lentokoneesta stoorin ihan reaaliajassa. Tuo mies ei kyllä mun mielestä edes tiedä, että olisi mahdollista kuvata jotakin ja julkaista se myöhemmin, kyllä kaikki mitä se Instaan laittaa tapahtuu reaaliajassa. :'D

En usko, että olisi mitään pyykkejä pessyt ennen Turkuun lähtöä. Nehän on lähteneet aamulla ja edellisenä iltana mennyt kuitenkin suhteellisen myöhään.

Vierailija
113576/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, kuuntelen just aamun Urheilucastia ja jakso alkaa Seppäsen pohtiessa että mikä on Taylor Swiftin fanien, eli swiftieiden, suomalainen versio. Sydän kyllä löi muutaman lyönnin väliin ja oli pakko pysähtyä kuuntelemaan että ei helvetti mitä se sanoo, mutta ei ollut kääryleet tai palstanaudat se vastaus. Huh. 😂

Vierailija
113577/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se viisu ollut luovalla alalla ja LG tehdä jotain uniformussa. Kukkis ei oo omasta duunistaan tainnut sanoa.

No hei, helou, Viisugay?! 😊

Vierailija
113578/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että olisi mitään pyykkejä pessyt ennen Turkuun lähtöä. Nehän on lähteneet aamulla ja edellisenä iltana mennyt kuitenkin suhteellisen myöhään.

No joo, näytti tossa stoorissa ihan fressiltä, mitä en usko olemuksen olleen Tavastian keikan jälkeen...ja nehän jo puolen päivän jälkeen (?) oli matkalla Turkuun

Vierailija
113579/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 8.10. ovat radio-ohjelmassa johon tuskin soittavat Thaimaasta, niin ei kauaa ehtisi olla siellä Thaimaassa jos oletamme seuraavat spekut todellisiksi: Thaimaan-reissu ja hyvin spekulatiivinen idea Boitsun Brittien-matkasta Jeren synttäreille...

No jos se sinne Thaimaaseen vielä ton jälkeen lähtee niin en usko Boitsun Brittien matkaan. En ehkä muutenkaan.

Joo, sama. Ja Thaimaan-reissu on paljon uskottavampi kun siitä on kuitenkin aidosti puhuttu ja keikkakalenterissa on iso aukkokin juuri silloin.

Huh, hyvä että täällä on muita samaa mieltä olevia. Sain hirveän määrän alapeukkuja, kun aiemmin yritin ehdottaa, että se Thaimaan-matka on ihan todellinen, keväällä jo sovittu juttu, ja B sieltä ei välttämättä ehdi K:n synttäreille, varsinkin kun ei varmasti ole matkan sopimishetkellä vielä ollut edes niin läheisissä tekemisissä K:n kanssa että olisi pitänyt varautua juhlimaan synttäreitä. Olisihan se tosi kiva yllätys, jos B ehtisi vaikka Lontoon kautta pyörähtää lomaltaan, mutta epäilen tätä suuresti.

Vierailija
113580/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän huvittaa se, millainen fakta tästä Thaimaan reissusta on tullut. Siis toki voi olla ja kiva jos pääsevät lomalle, mutta B on maininnut tästä tasan yhden kerran toukokuussa.

Ketju on lukittu.