Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
113581/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 8.10. ovat radio-ohjelmassa johon tuskin soittavat Thaimaasta, niin ei kauaa ehtisi olla siellä Thaimaassa jos oletamme seuraavat spekut todellisiksi: Thaimaan-reissu ja hyvin spekulatiivinen idea Boitsun Brittien-matkasta Jeren synttäreille...

No jos se sinne Thaimaaseen vielä ton jälkeen lähtee niin en usko Boitsun Brittien matkaan. En ehkä muutenkaan.

Joo, sama. Ja Thaimaan-reissu on paljon uskottavampi kun siitä on kuitenkin aidosti puhuttu ja keikkakalenterissa on iso aukkokin juuri silloin.

Huh, hyvä että täällä on muita samaa mieltä olevia. Sain hirveän määrän alapeukkuja, kun aiemmin yritin ehdottaa, että se Thaimaan-matka on ihan todellinen, keväällä jo sovittu juttu, ja B sieltä ei välttämättä ehdi K:n synttäreille, varsinkin kun ei varmasti ole matkan sopimishetkellä vielä ollut edes niin läheisissä tekemisissä K:n kanssa että olisi pitänyt varautua juhlimaan synttäreitä. Olisihan se tosi kiva yllätys, jos B ehtisi vaikka Lontoon kautta pyörähtää lomaltaan, mutta epäilen tätä suuresti.

Kyllä siitä Liverpoolin instalivestä käy ilmi, että ihan varmasti on matka siinä kohtaa jo varattuna, koska B sanoo, että ovat menossa (ystävien kanssa) areenakeikan jälkeen sinne. En usko että suunnitelmat ovat siitä muuttuneet, miksi olisivat?

Vierailija
113582/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 8.10. ovat radio-ohjelmassa johon tuskin soittavat Thaimaasta, niin ei kauaa ehtisi olla siellä Thaimaassa jos oletamme seuraavat spekut todellisiksi: Thaimaan-reissu ja hyvin spekulatiivinen idea Boitsun Brittien-matkasta Jeren synttäreille...

No jos se sinne Thaimaaseen vielä ton jälkeen lähtee niin en usko Boitsun Brittien matkaan. En ehkä muutenkaan.

Joo, sama. Ja Thaimaan-reissu on paljon uskottavampi kun siitä on kuitenkin aidosti puhuttu ja keikkakalenterissa on iso aukkokin juuri silloin.

Huh, hyvä että täällä on muita samaa mieltä olevia. Sain hirveän määrän alapeukkuja, kun aiemmin yritin ehdottaa, että se Thaimaan-matka on ihan todellinen, keväällä jo sovittu juttu, ja B sieltä ei välttämättä ehdi K:n synttäreille, varsinkin kun ei varmasti ole matkan sopimishetkellä vielä ollut edes niin läheisissä tekemisissä K:n kanssa että olisi pitänyt varautua juhlimaan synttäreitä. Olisihan se tosi kiva yllätys, jos B ehtisi vaikka Lontoon kautta pyörähtää lomaltaan, mutta epäilen tätä suuresti.

Kyllä se B nyt katuu sitäkin lomavalintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113583/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/korvessa/729738683429847040?source=share

?

Tän videon paras kohta on se, kun toi mies aloittaa, että sä olit tosi kiireinen Liverpoolissa, niin K vilkaisee vähän jännittyneesti B:tä, että mitä v.ttua toi on kohta kertomassa 😳😂. Tai niin mä sen vilkaisun ja ilmeen tulkitsen 😅.

Tuo on Ylen toimittaja Ville Vedenpää, joka teki sen jutun Tavastialta.

Ja jos meette hänen instaan niin sieltä löytyy se video Liverpoolista missä kaulaulee Bojanin kanssa, ehkä just siellä hotellilla

OMG! Bojan on niin söpö tässä 💕 https://www.instagram.com/reel/CsIzr0Xtgzx/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
113584/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä fiilistelen vieläkin sitä hetkeä Logomossa (olin paikalla) kun yleisö havaitsi K:n ja Härtsän aitiossa, hurrattiin hetki, ja sillä sekunnilla kun B alkoi taas laulaa, 100 % huomio yleisöllä oli hänessä. Luulen että sekä K että B tajusivat, että nämä 2600 ihmistä ovat täällä kuuntelemassa nimenomaan (ja katselemassa😎) Joker Outia 🥰

Joo tää oli niin hieno hetki! Itekin olin yleisössä ja niin ylpeä siitä, että jengi ei jäänyt ihmettelemään K:ta vaan keskittyi Jokereihin 🤩

Olin etukäteen vähän pelännyt, että Joksujen keikat (tai siis yleisö) keskittyy liikaa Käärijään, jos se tulee lavalle (itsehän siis olin varma, että K ei esiinny 😄). Onneksi olin aivan väärässä kaikesta 🥰

Vierailija
113585/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullua ajatella että tämä kaikki on tapahtunut vain viikon sisällä (tiivistetysti):

- 4 huippua JO-keikkaa suomessa

- Tourwife Jere

- Hauskaa somesisältöä

- K+JO+Härtsä instalive

- Hojan

- B:n paluu instaan

- Kärtsy pyykkäämässä/haistelemassa Boitsun kostopitsejä ja boksereita

- Kostopitsistä tiettävästi tarjottu ainakin 10 000€ johon Kärtsy on kunnon boyfriendinä eikun siis brona todennut että ei lähe!

Pitäkää kiinni kaikki kanssamatkustajat sillä tämä kaikki on toki aiheuttanut myös paljon kysymyksiä, muunmuassa: saatiinko pääparin välinen sksuaalinen jännite purettua tavastian jälkeen ja liittyykö rikki mennyt sohva asiaan? Pitääkö K kostopitsin itsellään, lähettää sen sloveniaan vai meneekö B noutamaan sitä Lontooseen? Nähdäänkö K:n yllä jollakin keikalla nikejen tilalla bossit? Nähdäänkö B:n päällä joku K:n vaatekappale? Saadaanko seuraavassa Welcome To The Backstage-jaksossa vastauksia mihinkään mieltä polttaviin kysymyksiin vai tuleeko se aiheuttamaan vain lisää hämmenystä? Ja viimeisimpänä mutta ei vähäisimpänä: Onko tämä kaikki tapahtunut oikeasti vai olenko siellä Niuvassa?

Just tää, en ois ikinä uskonut, että tää kaikki ois tapahtunut vaan viikon sisällä. Huhhuh. Ja en oo edelleenkään toipunut noista neljästä livekeikasta, joita pääsin todistamaan. Haluun lisää, mieluiten heti kiitos. 

Vierailija
113586/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT, kuuntelen just aamun Urheilucastia ja jakso alkaa Seppäsen pohtiessa että mikä on Taylor Swiftin fanien, eli swiftieiden, suomalainen versio. Sydän kyllä löi muutaman lyönnin väliin ja oli pakko pysähtyä kuuntelemaan että ei helvetti mitä se sanoo, mutta ei ollut kääryleet tai palstanaudat se vastaus. Huh. 😂

No nyt se valittaa kuin häntä ärsyttää kun jotku vihjailee parisuhteellaan somessa että ollaanko yhessä ja jätetään kaikennäköisiä vihjeitä faneille. (No ei taaskaan ollu vastaus mitään K + B liittyvää)

En mä tiedä pystynkö mä nyt tällä kertaa kuuntelemaan tätä loppuun asti. 😂 Mulla nyt selkeesti viiraa päässä. 😂😂😂

Vierailija
113587/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan varmaan aamuyöllä keikkojen välissä on alettu pyykille. Samalla kai imuroitiin ja pestiin lattiat.

Vierailija
113588/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa joku yritti ankeuttaa, että kyllä se "K pesee kostopitsejä kotona"-tarina on kuvattu jo ennen Turkuun lähtöä, ei varmasti ole jääneet B:n kamat Suomeen. Mä jäin vain miettimään, onko K ikinä ennen osannut kuvata mitään etukäteen ja postata sen jälkikäteen (paitsi jos se on ollut ulkopuolisen studiolla kuvattu mainos eikä se ole saanut videota mukaansa heti). Täällä ylpeänä oltiin varmoja siitäkin, että Thaimaan-lomalta Kärppy oli palannut järkevästi jo pari päivää aiemmin ja nyt viettää vain somehiljaisuutta, kunnes se täräytti lentokoneesta stoorin ihan reaaliajassa. Tuo mies ei kyllä mun mielestä edes tiedä, että olisi mahdollista kuvata jotakin ja julkaista se myöhemmin, kyllä kaikki mitä se Instaan laittaa tapahtuu reaaliajassa. :'D

En usko, että olisi mitään pyykkejä pessyt ennen Turkuun lähtöä. Nehän on lähteneet aamulla ja edellisenä iltana mennyt kuitenkin suhteellisen myöhään.

No joo, näytti tossa stoorissa ihan fressiltä, mitä en usko olemuksen olleen Tavastian keikan jälkeen...ja nehän jo puolen päivän jälkeen (?) oli matkalla Turkuun

12:56 oon ruutukaapannut stoorin jossa K matkaoppaana, jolloin se on ollut 32 min vanha 😃

Eli lähteneet aikalailla noin klo 12:30 jostakin 😊

Vierailija
113589/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT, kuuntelen just aamun Urheilucastia ja jakso alkaa Seppäsen pohtiessa että mikä on Taylor Swiftin fanien, eli swiftieiden, suomalainen versio. Sydän kyllä löi muutaman lyönnin väliin ja oli pakko pysähtyä kuuntelemaan että ei helvetti mitä se sanoo, mutta ei ollut kääryleet tai palstanaudat se vastaus. Huh. 😂

No nyt se valittaa kuin häntä ärsyttää kun jotku vihjailee parisuhteellaan somessa että ollaanko yhessä ja jätetään kaikennäköisiä vihjeitä faneille. (No ei taaskaan ollu vastaus mitään K + B liittyvää)

En mä tiedä pystynkö mä nyt tällä kertaa kuuntelemaan tätä loppuun asti. 😂 Mulla nyt selkeesti viiraa päässä. 😂😂😂

Toimiiko joku muu artisti niin, johon voisi viitata? Ja jossa fandom miettisi asiaa kiihkeänä?

Vierailija
113590/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko joku muu artisti niin, johon voisi viitata? Ja jossa fandom miettisi asiaa kiihkeänä?

Varmaan mikä tahansa kpop-ryhmä, mitä nyt sivusta olen seurannut.

-eri

Vierailija
113591/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se B nyt katuu sitäkin lomavalintaa.

Ehkä sieltä tulee taas Mr. Lonelya hiekkarannalta, mutta toiseen suuntaan.

Vierailija
113592/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa joku yritti ankeuttaa, että kyllä se "K pesee kostopitsejä kotona"-tarina on kuvattu jo ennen Turkuun lähtöä, ei varmasti ole jääneet B:n kamat Suomeen. Mä jäin vain miettimään, onko K ikinä ennen osannut kuvata mitään etukäteen ja postata sen jälkikäteen (paitsi jos se on ollut ulkopuolisen studiolla kuvattu mainos eikä se ole saanut videota mukaansa heti). Täällä ylpeänä oltiin varmoja siitäkin, että Thaimaan-lomalta Kärppy oli palannut järkevästi jo pari päivää aiemmin ja nyt viettää vain somehiljaisuutta, kunnes se täräytti lentokoneesta stoorin ihan reaaliajassa. Tuo mies ei kyllä mun mielestä edes tiedä, että olisi mahdollista kuvata jotakin ja julkaista se myöhemmin, kyllä kaikki mitä se Instaan laittaa tapahtuu reaaliajassa. :'D

En usko, että olisi mitään pyykkejä pessyt ennen Turkuun lähtöä. Nehän on lähteneet aamulla ja edellisenä iltana mennyt kuitenkin suhteellisen myöhään.

No joo, näytti tossa stoorissa ihan fressiltä, mitä en usko olemuksen olleen Tavastian keikan jälkeen...ja nehän jo puolen päivän jälkeen (?) oli matkalla Turkuun

12:56 oon ruutukaapannut stoorin jossa K matkaoppaana, jolloin se on ollut 32 min vanha 😃

Onko näkemys siis se, että Joksut on lähteneet hotellilta, K yöpynyt B:n kanssa kotonaan?

Tämä ei vielä eilisissä hepulihuuruissa käynyt päähäni. Ihmettelin vain, mitä jengi intoilee, etteivät tulleet ajatelleeksikaan tätä vaihtoehtoa! Et K ja B yhdessä.

Mutta se juju olikin se, että K:lle ei tarvittu hotlaa, koska B meni hänen luokseen??? 😳😱

Taksiko kävi koukkaamassa ne sieltä? 😊

Vierailija
113593/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B vaihtanut mv kuvan ighen ja nyt tili toimii paikassa Venäjä????. Bye bye Suomi.😶

Vierailija
113594/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. ei taksi vaan toi keikka-autoko? 😊

Vierailija
113595/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näkemys siis se, että Joksut on lähteneet hotellilta, K yöpynyt B:n kanssa kotonaan?

Tämä ei vielä eilisissä hepulihuuruissa käynyt päähäni. Ihmettelin vain, mitä jengi intoilee, etteivät tulleet ajatelleeksikaan tätä vaihtoehtoa! Et K ja B yhdessä.

Mutta se juju olikin se, että K:lle ei tarvittu hotlaa, koska B meni hänen luokseen??? 😳😱

Taksiko kävi koukkaamassa ne sieltä? 😊

Olen se, joka eilen uhosi lyövänsä päänsä ja koiransa pantiksi siitä, että Kn luona on yö oltu. Olen samalla linjalla edelleen.

Vierailija
113596/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se tarkotti muistaakseni Jokereita (siis se jääkiekkojoukkue, toistan varmuuden vuoksi, se jääkiekkojoukkue) ja Kiekko-Espoota. Tai jotain, en kuunnellut, kun ei ollut vastaus se mitä odotin. 😂

Vierailija
113597/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän huvittaa se, millainen fakta tästä Thaimaan reissusta on tullut. Siis toki voi olla ja kiva jos pääsevät lomalle, mutta B on maininnut tästä tasan yhden kerran toukokuussa.

Mutta ovat kuitenkin siihen kohtaan varanneet kalenteriin pitkän keikkatauon. Siitä syystä mäkin ajattelen, että varmaan ovat Thaimaaseen menossa. Ja että siis matkat jo varattu aikoja sitten ennen kuin K kiertuesuunnitelmat ym. selvillä.

Kyllä mäkin toivon että B menisi synttäreille, mutta ymmärrän hyvin, jos ei nyt aiemmista suunnitelmista johtuen pääse.

Vierailija
113598/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näkisi esimerkiksi viikon Thaikkureissun ja ton kiertueen millään tavalla myöskään sulkevan toisiaan pois.

Vierailija
113599/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B vaihtanut mv kuvan ighen ja nyt tili toimii paikassa Venäjä????. Bye bye Suomi.😶

B yrittää epätoivoisesti peittää jäljet ja ajatteli, että päivittämällä profiilia saisi kotipaikan pois Suomesta... no joo maailmantilannetta ajatellen taisi mennä vaan hullumaksi.

Vierailija
113600/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Putinkin ole estronauta? 😬

Ketju on lukittu.