Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mä itse en voi sietää nykyajan somelynkkausta suoraan uutisotsikoiden perusteella. Heti lähdetään lynkkaamaan joku ekan tunteen perusteella.
Jos joku julkisuuden henkilö ärsyttää mua, lopetan seuraamisen enkä käytä enää aikaani asiaan. En ymmärrä miksi ihmiset jaksavat jauhaa sivukaupalla paskaa. Fanituksen vuoksi seuraaminen on hassua ja höpsöä, mutta vihaamisen vuoksi seuraaminen on ihan käsittämätöntä. Nauttivatko jotkut ihmiset kielteisistä tunteista? En tajua. 😄
Ois kiva seurailla noita Jeren päivityksiä (murinaa autossakin ym) sellaisen porukan seurassa, joka ei koko ajan nillitä, että minkä ois pitänyt olla paremmin!!!!!!!! Menkää itse stana vetämään sinne euroviisuihin ja miettikää sen jälkeen, oliko siitä Käärijästäkään nyt oikein mihinkään.
Siinä vaan pitää läpäistä se UMK karsinta, mutta sehän on teille iisi biisi, koska tiedätte, missä pitää parantaa ja se liittyykin vain haastiksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse en voi sietää nykyajan somelynkkausta suoraan uutisotsikoiden perusteella. Heti lähdetään lynkkaamaan joku ekan tunteen perusteella.
Niin. Tulipa Jeren Veskuäänestä mieleeni, että miettikää, jos Vesa-Matti Loiri loisi uraa taiteilijana, urheilijana ja mitä kaikkea hän olikaan, nyt?
Mitä paskaa nämä nillittäjät löytäisivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide on varmaan aika sama kuin monen muunkin täällä. Käärijästä pidettiin heti alkuunsa koska oli pitkän aikaa yrittänyt päästä musiikillaan pinnalle ja nyt se sitten tuli ja hurjalla tavalla. Hän loi itsestään hahmon, joka sinnikkäästi rahattomana tekee omaa juttuaan ja saa sitten palkinnon. Hän tuntui luonnonlapselta ja aidolta. Tässä on vähän pettynyt siihen, että ehkä aitous olikin huijausta. Ja on hänen pakko ymmärtää ettei hän voi olla koko Suomen sydänkäpy koko ajan, kaikkia ei voi miellyttää ja omia tekemisiä on mietittävä erilailla nyt.
Tyttis on ollut julkinen salaisuus koko ajan, ja tämä paljastus oli vaan ajan kysymys. En oikeasti usko, että se kenessäkään kovin suuria tunteita oikeasti nostaa.
Ja Bojan. Jos Bojan olisi ollut vaikka Alessandra, samoja juttuja olivat tehneet, niin taatusti se olisi ollut suhde. Nyt kun Käärijää ja Alessandraa tai Alikaa (mitä muita naisia siellä olikaan), niistä ei tullut mitään vaikutteita muusta kuin ystävyydestä, eikä kyllä miestenkään kanssa. Vain ja ainostaan Bojanin kanssa tuo ystävyys oli sellaista, että herätti kysymyksiä.
On silti epäkypsyyden osoitus, jos se, että "Hän tuntui luonnonlapselta ja aidolta" tuntui faktalta, joka ei tarkennu, kun aikaa kuluu ja jonka takia sen perusteella ei pidä mennä luomaan mitään omia kuvitelmia, joiden särkyessä suututaan.
Pitäisi ymmärtää, että kaikki omat tuntemukset ovat syntyneet vain osan tarinasta näkemällä, eikä arvostella kohdetta, kun tarina laajenee. Ihmiset reagoi kuin heille ois tehty jotenkin väärin tai pahaa, eivätkä tunnu ottavan vastuuta siitä, että näin ei oikeasti tapahtunut. Pettynyt saa olla, mutta jos oikeasti tajuaa, että Jerekin tekee vain parhaansa, niin lopettaa vaatimasta enempää.
Hyvänen aika, kyllähän ihmiset saavat tykätä ja lakata tykkäämästä ihan millä perusteilla tahansa! Joskus se hiipumisen syy voi olla musiikin laatu, joskus taas epämääräiset vihjailut orgioista nollariviläisten kanssa, joskus ihan siitä millaista maailmankuvaa tyyppi kannattaa tai levittää. Viihdettä ja taidetta saa ilman muuta arvostella ja siitä saa puhua! Myös viihteen ja taiteen tekijöitä saa arvostella siltä osin mitä he julkisesti esiin tuovat. Suorastaan naurettava ajatus tuo, että jos jostain tykkäät nyt, niin siitä on sitten tykättävä aina sisällöstä riippumatta, tai muuten et osaa ottaa vastuuta tunteistasi.
No miksi eivät sitten vain lopeta tykkäämästä, vaan sen sijaan ovat kuin Jere olisi tehnyt heille jotain väärin ja arvostellaan ja jotenkin odotetaan jotain edelleen? Eivätkö hyväksy sitä, että Jere varmasti tekee parhaansa ja on itse asiassa ihan hiton loukkaavaa, kun saa sitten palautteeksi, että "tässä ja tossa ja siinä ja siellä ois ollut parannettavaa!!!" ?????????
Minusta ainakin olisi.
Mä ainakin kunnioitan sen verran tuollaista artistia, että varmasti teki parhaansa, jos se ei ollut mun teekuppi, niin ei ollut ja jos siinä oli mun mielestä jotain parannettavaa, niin mene prkl itse tekemään! Tee perässä sama, ennen kuin valitat, minkä ois pitänyt olla paremmin!!!!!!
Eiköhän moni lakkaakin seuraamasta, kun lakkaa tykkäämästä. Mutta kun on tuon tason julkkis, tuleehan nuo asiat vastaan joka paikassa. Esimerkiksi tänään ei ole voinut oikeastaan yhtään lehteä avata ilman että joutuu näkemään vöhintään otsikot käärijän sijoitusasunnoista. Joitakin ottaa päähän jo sellainen joka paikasta esiin työntyminen, vaikka se nyt ei tässä tapauksessa käörijän vika olekaan. Mutta ilman muuta ihmiset puhuu siitä mikä esillä on, onpa se sitten ukrainan sota tai euroviisut. Turhaan se muusikko siitä hermostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe tuota K.n stooria mistään. Onko mitenkään realistista että sen vois laittaa linkkinä tänne (mulle!) Palan halusta nähdä *ttuunnus ja närkästys ja seinään lentänyt kana.
No kyllä sen olis joku jo laittanu jos vois. Nyyhitännyyh.
Itse katson nämä täältä.
tiktok ja @kaarijasubs
Voi kiitos sinulle kultainen ihminen! Luulin jo ettei kukaan välitä!
Kävin katsomassa vikan videon ja mua nauratti kovasti se kanajuttu.
Huumorilla mentiin. K on ihminen, ihminen, ihminen ja sitten se on myös Käärijä-hahmo.
Kaikki tunteet sallittuja hänelle kuin meille muillekin <3
Katson lisää kun käyn ensin vähän tankkaamassa.
En oo ennen kuullukaa tota pätkää missä Jere puhuu masennuksestaan. Voi toista, kuunnelkaa toiki pätkä ennen ku täälläkin vaan valitatte hänestä minkä kerkeätte.
Toi on ihan oikeasti asenneongelma, että joka stanan asiasta pitää löytää muiden tekemisissä kaikkea parannettavaa, ja naamioida se tosiaan parantamiseksi, kun se oikeasti on ihan vaan suoraa kiusaamista!!!!
Joo, parannettavaa varmaan aina on, mutta se on se tapa, miten siitä sanotaan. Monilla se tapa on arvosteleva. Dissaava. Yläpuolelle asettuva. En pidä sellaisesta. Moni ei uskalla tällaisessa ilmapiirissä yrittää mitään, itseni mm. mukaan lukien! Se, että Jere osasi, uskalsi ja kykeni, on mahtavaa!!!!! Ja sitten ihmiset kehtaavatkin vain valittaa siitä, missä pitäisi parantaa!!!!!!!!
Vieläkö sä yks siellä tuolissas olet vai jatkanko? No, jatkan ehkä enivei.
Mietin vain, että jos jostain pitäis täällä Suomessa päästä, niin se varmaan olisi tämä jatkuva, todella ärsyttävä, mitä se ja se ois voinut tehdä paremmin. Mitä jos mietittäis jokainen, mitä voidaan itse tehdä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide on varmaan aika sama kuin monen muunkin täällä. Käärijästä pidettiin heti alkuunsa koska oli pitkän aikaa yrittänyt päästä musiikillaan pinnalle ja nyt se sitten tuli ja hurjalla tavalla. Hän loi itsestään hahmon, joka sinnikkäästi rahattomana tekee omaa juttuaan ja saa sitten palkinnon. Hän tuntui luonnonlapselta ja aidolta. Tässä on vähän pettynyt siihen, että ehkä aitous olikin huijausta. Ja on hänen pakko ymmärtää ettei hän voi olla koko Suomen sydänkäpy koko ajan, kaikkia ei voi miellyttää ja omia tekemisiä on mietittävä erilailla nyt.
Tyttis on ollut julkinen salaisuus koko ajan, ja tämä paljastus oli vaan ajan kysymys. En oikeasti usko, että se kenessäkään kovin suuria tunteita oikeasti nostaa.
Ja Bojan. Jos Bojan olisi ollut vaikka Alessandra, samoja juttuja olivat tehneet, niin taatusti se olisi ollut suhde. Nyt kun Käärijää ja Alessandraa tai Alikaa (mitä muita naisia siellä olikaan), niistä ei tullut mitään vaikutteita muusta kuin ystävyydestä, eikä kyllä miestenkään kanssa. Vain ja ainostaan Bojanin kanssa tuo ystävyys oli sellaista, että herätti kysymyksiä.
On silti epäkypsyyden osoitus, jos se, että "Hän tuntui luonnonlapselta ja aidolta" tuntui faktalta, joka ei tarkennu, kun aikaa kuluu ja jonka takia sen perusteella ei pidä mennä luomaan mitään omia kuvitelmia, joiden särkyessä suututaan.
Pitäisi ymmärtää, että kaikki omat tuntemukset ovat syntyneet vain osan tarinasta näkemällä, eikä arvostella kohdetta, kun tarina laajenee. Ihmiset reagoi kuin heille ois tehty jotenkin väärin tai pahaa, eivätkä tunnu ottavan vastuuta siitä, että näin ei oikeasti tapahtunut. Pettynyt saa olla, mutta jos oikeasti tajuaa, että Jerekin tekee vain parhaansa, niin lopettaa vaatimasta enempää.
Hyvänen aika, kyllähän ihmiset saavat tykätä ja lakata tykkäämästä ihan millä perusteilla tahansa! Joskus se hiipumisen syy voi olla musiikin laatu, joskus taas epämääräiset vihjailut orgioista nollariviläisten kanssa, joskus ihan siitä millaista maailmankuvaa tyyppi kannattaa tai levittää. Viihdettä ja taidetta saa ilman muuta arvostella ja siitä saa puhua! Myös viihteen ja taiteen tekijöitä saa arvostella siltä osin mitä he julkisesti esiin tuovat. Suorastaan naurettava ajatus tuo, että jos jostain tykkäät nyt, niin siitä on sitten tykättävä aina sisällöstä riippumatta, tai muuten et osaa ottaa vastuuta tunteistasi.
No miksi eivät sitten vain lopeta tykkäämästä, vaan sen sijaan ovat kuin Jere olisi tehnyt heille jotain väärin ja arvostellaan ja jotenkin odotetaan jotain edelleen? Eivätkö hyväksy sitä, että Jere varmasti tekee parhaansa ja on itse asiassa ihan hiton loukkaavaa, kun saa sitten palautteeksi, että "tässä ja tossa ja siinä ja siellä ois ollut parannettavaa!!!" ?????????
Minusta ainakin olisi.
Mä ainakin kunnioitan sen verran tuollaista artistia, että varmasti teki parhaansa, jos se ei ollut mun teekuppi, niin ei ollut ja jos siinä oli mun mielestä jotain parannettavaa, niin mene prkl itse tekemään! Tee perässä sama, ennen kuin valitat, minkä ois pitänyt olla paremmin!!!!!!
Eiköhän moni lakkaakin seuraamasta, kun lakkaa tykkäämästä. Mutta kun on tuon tason julkkis, tuleehan nuo asiat vastaan joka paikassa. Esimerkiksi tänään ei ole voinut oikeastaan yhtään lehteä avata ilman että joutuu näkemään vöhintään otsikot käärijän sijoitusasunnoista. Joitakin ottaa päähän jo sellainen joka paikasta esiin työntyminen, vaikka se nyt ei tässä tapauksessa käörijän vika olekaan. Mutta ilman muuta ihmiset puhuu siitä mikä esillä on, onpa se sitten ukrainan sota tai euroviisut. Turhaan se muusikko siitä hermostuu.
Ei Käärijä/Jere siitä valittanut, että ihmiset olisivat sanoneet hänen olevan joka paikassa... Sä vaihdat nyt maalitaulua... se maalitaulu oli hänen tekemisiensä parantaminen, mussutus siitä. Ei se, että hän ois niiin liikaa jokaisen verkkokalvoilla...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Janin housuvideo on noin kuuma?! Siis se vaihe kun muut alkaa auttaa sitä niitten riisumisessa OMG TAJU LÄHTEE!
Herranen aika sentään, missä tällaisen voi katsoa? En löytänyt. Mäkin voin auttaa sitä riisumisessa.
Miksi ihmeessä se antoi Kauppalehteen sen haastattelun, jota nyt revitellään iltapäivälehdissä? Ja se, et miks hän sitä nyt ihmettelee ja 'itkee', kun haastattelu on kuitenkin tehty. Ei pitäisi enää jatkaa tästä aiheesta mut pakko nyt munkin kummastella vähän. En sano ilkeyttäni tätä, Käärijä on ihana persoona ja pidän hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Matti tulossa huomenna lavalle. IG:ssaan kertoo
Okei. Tulossa siis ehkä ainakin Cha cha chan euroviisushow :)
Kuten oli Nordiksessa 💗
Vierailija kirjoitti:
Matti tulossa huomenna lavalle. IG:ssaan kertoo
No tääkö se jättiylläri nyt on? Matti? Vai peräti muutkin tanssijat? Että semmosta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä se antoi Kauppalehteen sen haastattelun, jota nyt revitellään iltapäivälehdissä? Ja se, et miks hän sitä nyt ihmettelee ja 'itkee', kun haastattelu on kuitenkin tehty. Ei pitäisi enää jatkaa tästä aiheesta mut pakko nyt munkin kummastella vähän. En sano ilkeyttäni tätä, Käärijä on ihana persoona ja pidän hänestä.
Ajatteli ehkä, että sen tulokulma ja pääpaino ois jonkinlainen että kannattaa tavoitella menestystä esim. että saa sijoitettua omaan tulevaisuuteensa, vaikka tms.
No worries. Kyllä se Bojan on jo matkalla Helsinkiin, kristallipallostani katsoin.
Mistä nuo twitterin fanit tämänki tietää:
bojan, the CHRONICALLY ONLINE bojan has been 5h without interacting. I think it means smth girls and gays.
Vaikuttas siltä, että Bojan on matkalla Venetsiaan. Jos ois ollu yksin Dublinin kentällä oottelemassa, ois varmasti somettanu.
Vierailija kirjoitti:
No worries. Kyllä se Bojan on jo matkalla Helsinkiin, kristallipallostani katsoin.
Onko oraakkeli täällä?😍 Häntä tarvitsemme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteli ehkä, että sen tulokulma ja pääpaino ois jonkinlainen että kannattaa tavoitella menestystä esim. että saa sijoitettua omaan tulevaisuuteensa, vaikka tms.
Mut nyt oli kuitenkin pahoittanut mielensä et häntä on sanottu asuntosijoittajaksi iltapäivälehdessä. Jos kerran on itse asiasta kertonut.
Minusta ainakin olisi.