Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Olemme varautuneet.
T. Ylilääkäri
Vierailija kirjoitti:
Eikö tähän nyt ole selkeä vastaus? B on ollut yötä tuolla kämpällä. Siksi siellä on sen esiintymispaita ja yhdet alusvaatteet. Eli hänen ja Kn tiet ei todennäköisesti eronneet missään vaiheessa Tava 2 ja seuraavan aamun bussireissun välissä.
Tämä on minunkin teoria, ja olen valmis puolustamaan sitä kynsin ja hampain.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä muista mutta mun mielestä tämä on melkein suurin läpimurto tähän mennessä
Jotenkin 💚💙🔥🔥
Luin tämän kahdesti, että "Tämä on melkein suurin läpimurto tähän mennessä Jokereilta". :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä! K pyykkää B:n kostopitsejä!
Meinasko sanoa "äidin pitsiverhot" vai äidin alkkarit tosta Bojanin paidasta!!! 😍😍😍 Eiiii, mä haluuuuun noi!!!!! Anna mulle, jos ne haisee liikaa!!!! 😄😄 🤪🤪
Bojan vois antaa Kärtsän huutokaupata ne. Rahat hyväntekeväisyyteen!
Bojanilla pasipaita, kärtsällä kostopitsit.
Kärtsä ostaa ne siitä huutokaupasta itselleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä! K pyykkää B:n kostopitsejä!
Meinasko sanoa "äidin pitsiverhot" vai äidin alkkarit tosta Bojanin paidasta!!! 😍😍😍 Eiiii, mä haluuuuun noi!!!!! Anna mulle, jos ne haisee liikaa!!!! 😄😄 🤪🤪
Bojan vois antaa Kärtsän huutokaupata ne. Rahat hyväntekeväisyyteen!
Bojanilla pasipaita, kärtsällä kostopitsit.
Se tasapaino! 👌 💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tähän nyt ole selkeä vastaus? B on ollut yötä tuolla kämpällä. Siksi siellä on sen esiintymispaita ja yhdet alusvaatteet. Eli hänen ja Kn tiet ei todennäköisesti eronneet missään vaiheessa Tava 2 ja seuraavan aamun bussireissun välissä.
Tämä on minunkin teoria, ja olen valmis puolustamaan sitä kynsin ja hampain.
Olen realisti ja myönnän, että tämä on se uskottavin teoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en lakkaa nauramasta tälle:
K: joku muu vois kyllä haluta haistella näitä, mutta en mä, hyi hitto
K: *haistaa pitsejä useamman kerran*
K esittää vaan ettei tykkää haistella niitä, oikeasti haistellut muutaman kerran jo ennen kun kuvasi ton tarinan😍
Haisteleehan hän niitä tuossakin monta kertaa. Ja ihan tahallaan. 🤭
Niin Käärijähän kiersi tuomasta lahjoja European Tourille, kun ei mahdu mukaan 🤔
Tämä poikien käkätys Titanicilta
Bojan oli nopee jakamaan stoorin :D
Vierailija kirjoitti:
Jos Boitsu ja Kärtsä nukkuivat yhdessä tuon yön, niin miksi seuraavana yönä Kärtsä olisi nukkunut Härtsän kanssa, tosin sitä on muutenkin epäilty lavastetuksi. :P
Hotellit varattu etukäteen. B taas ehkä jopa sponttaanisti päätynyt Tavan jälkeen K:lle yöksi.
Ei tietenkään ole hotelliin jäänyt, miten ne sieltä olis päätynyt Kärtsän käsiin. Ne kalsarit ja pitsit on riisuttu Kärtsän kämpillä ja heitetty johkin lattialle. Unohtunut hönössä sinne, kun nyt vasta Kärtsäkin niitä pyykkäilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä muista mutta mun mielestä tämä on melkein suurin läpimurto tähän mennessä
Jotenkin 💚💙🔥🔥Luin tämän kahdesti, että "Tämä on melkein suurin läpimurto tähän mennessä Jokereilta". :D
Tähän kohtaan sitten se kuva jossa on niiden naamat siellä autossa🙈. Ne arvostaa kovasti tätä kaikkea markkinointia bändinsä eteen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Boitsu ja Kärtsä nukkuivat yhdessä tuon yön, niin miksi seuraavana yönä Kärtsä olisi nukkunut Härtsän kanssa, tosin sitä on muutenkin epäilty lavastetuksi. :P
Hotellit varattu etukäteen. B taas ehkä jopa sponttaanisti päätynyt Tavan jälkeen K:lle yöksi.
Tietty halunnu olla yhdessä 24/7 kun kerran toinen on Suomessa. Tai ehkä K mennyt B:n hotellihuoneeseen ja vahingossa mennyt vaatteet väärään kassiin.
en ole varmaan nauranut näin paljon
Helvetti ton Portion boysin ja Matin ja Tepon Vauhti kiihtyy -biisin sanoja! En ole ikinä kuunnellut niitä, mutta nehän sopii tähän shippiin ihan täydellisesti! 🤣
Mä luulen että K on halunnut esitellä Vantaan uuden penthouse kämpän B:lle ja todennut yöllä että I put a bed for you and formulalakanat😉
Tietysti Bojan unohtaa just kauneimman seksihepenensä Kärtsän luo. Kyllä Bojanin master plan etenee kuin ohjus ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten liittyy etukäteen varaaminen? Vaikka huoneet olisi varattu vaikka Bojan/Kris ja Kärtsä/Härtsä niin eiköhän toiset osapuolet olisi suostuneet vaihtoon yhteisen hyvän nimissä. :)
Only fantasia odotellessa... 🤭