Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nyt muuten internet räjähtää, taas!!! 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tähän nyt ole selkeä vastaus? B on ollut yötä tuolla kämpällä. Siksi siellä on sen esiintymispaita ja yhdet alusvaatteet. Eli hänen ja Kn tiet ei todennäköisesti eronneet missään vaiheessa Tava 2 ja seuraavan aamun bussireissun välissä.
Aivan, hyvä pointti. En ois ees ajatellut et tää olis ollut mahdollista vaan aattelin et Bojankin on samassa hotellissa kuin muu bändi.
Ei tullut edes mieleen tämä vaihtoehto. Se ainoa kerta, kun todellisuus onkin fanficciä ihmeellisempää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tähän nyt ole selkeä vastaus? B on ollut yötä tuolla kämpällä. Siksi siellä on sen esiintymispaita ja yhdet alusvaatteet. Eli hänen ja Kn tiet ei todennäköisesti eronneet missään vaiheessa Tava 2 ja seuraavan aamun bussireissun välissä.
Aivan, hyvä pointti. En ois ees ajatellut et tää olis ollut mahdollista vaan aattelin et Bojankin on samassa hotellissa kuin muu bändi.
No niin..tais löytyä niiden ihmeellisen rentojen välien syy, yhteinen yö😚😎🔥
No sitähän toi haluaa että kaikki kuvittelee mutta ei se nyt ihan silleen todellisuudessa tainnut mennä. Mutta en mä tajua miksi se vaan jatkaa ja jatkaa tota juttua. Mutta eipä tunnu Boitsua enää hirveesti haittavaan, stoorit jakoon vaan😎
Vierailija kirjoitti:
Joksujen laukut on olleet niin täynnä villasukkia, että piti jättää pyykit Kärtsälle! 🤣 Ja nythän Kärpyn täytyy sit lähteä Sloveniaan niitä palauttamaan...
Se K:n keikka aikataulu oli niin B:n tiedossa,.että eiköhän siinä voisi ne nähdessä palauttaa. 🤭
Itselle tuli mielikuva, että saattavat kohta taas nähdä.
Unohtiko Boitsu pitsit
Ylänuoli: Kärtsän luo
Alanuoli: Hotelliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriani on, että B oli niin vauhdissa lähtiessään, että unohti joko pelkkää tavaraa tai koko laukun hotelliin. Ja K jäi Tampereelle pitempään ja kävi noukkimassa ne. Ei tuota muu selitä.
Jos nuo oikeasti on Bojanin niin onhan tuo nyt pakko olla joku unohdus tai sekaannus ja kaveri on käynyt tavarat hakemassa. Mut miks ne piti lyödä nettiin? Toisaalta aika upea haistakaa paska liike kyllä kaikille uteliaille. 🤭
Pakko arvostaa
No siinähän on se legendaarinen pitsipaita. Joka on varmaan heitetty päältä johonkin päin Kn kämppää.
Ja molemmat oli umpipäissään..ai jai..🔥
Vierailija kirjoitti:
Mä en lakkaa nauramasta tälle:
K: joku muu vois kyllä haluta haistella näitä, mutta en mä, hyi hitto
K: *haistaa pitsejä useamman kerran*
K esittää vaan ettei tykkää haistella niitä, oikeasti haistellut muutaman kerran jo ennen kun kuvasi ton tarinan😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä! K pyykkää B:n kostopitsejä!
Meinasko sanoa "äidin pitsiverhot" vai äidin alkkarit tosta Bojanin paidasta!!! 😍😍😍 Eiiii, mä haluuuuun noi!!!!! Anna mulle, jos ne haisee liikaa!!!! 😄😄 🤪🤪
Bojan vois antaa Kärtsän huutokaupata ne. Rahat hyväntekeväisyyteen!
Vähän huvittaa, että siinä aiemmin mainitsemassani ficissä jota kirjoitan, kolmannessa osassa on kostopitsi ja ekassa osassa Kärtsän kalsarit jäävät Boitsun hotellihuoneeseen. :) Selvästi siis manifestoin kaiken.
Mä en enää kestä. Oon pari päivää yrittänyt puhua itselleni järkeä, että tämä on täysin mielenvikaista humpuukia ja yrittää tehdä surutyötä ja päästää irti. 🙈
MUTTA ETTÄ MITÄ?!? Kyllä siellä on yhteinen yö vietetty. Vaikea sanoa, missä merkeissä, mutta varmasti ollut ihanaa, kun kaverit olivat seuraavina päivinä niin kiinni toisissaan ja hupsuttelevia.
Vierailija kirjoitti:
K on kyllä niin hauska ja sopivasti kahjo tapaus, että pakko arvostaa. Tuo oli myös sinällään ihan fiksu liike.
Muistatteko sanonnan rakkaudesta se hevonenkin potkii? 🤭😏😄
Jos tossa ois joku muu esiintymisasu, niin unohdus johonkin ja Kärtsä käynyt poimimassa. Mutta kun kyseessä on Tavastian pitsipaita ja yhdet alusvaatteet, niin yötä on oltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta muuten, koska tuskin B on pyykkejään K:lle antanut. Se on unohtanut ne K:n luo😉
Tai siis "unohtanut". Kätevästi unohtuu seksihepeneet ja alkkarit braaderin kämpille. 😜
En tiedä teistä muista mutta mun mielestä tämä on melkein suurin läpimurto tähän mennessä
Jotenkin 💚💙🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K esittää vaan ettei tykkää haistella niitä, oikeasti haistellut muutaman kerran jo ennen kun kuvasi ton tarinan😍
Ja jatkaa haistelu koko loppu illan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä! K pyykkää B:n kostopitsejä!
Meinasko sanoa "äidin pitsiverhot" vai äidin alkkarit tosta Bojanin paidasta!!! 😍😍😍 Eiiii, mä haluuuuun noi!!!!! Anna mulle, jos ne haisee liikaa!!!! 😄😄 🤪🤪
Bojan vois antaa Kärtsän huutokaupata ne. Rahat hyväntekeväisyyteen!
Bojanilla pasipaita, kärtsällä kostopitsit.
Bojtsun paras pitsihepene!
Jos Boitsu ja Kärtsä nukkuivat yhdessä tuon yön, niin miksi seuraavana yönä Kärtsä olisi nukkunut Härtsän kanssa, tosin sitä on muutenkin epäilty lavastetuksi. :P
No siinähän on se legendaarinen pitsipaita. Joka on varmaan heitetty päältä johonkin päin Kn kämppää.