Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut miten sen hylkeen käy nyt?!
Baby seal odottelee Wienin eläintarhassa adoptiovanhempiaan vierailulle.
Ehkä average Balkan dad käy kotimatkalla tervehtimässä sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas varsin vittuuntuneen oloinen käärijä stoorissaan.
Sehän on sen toinen luonto. Tähän saakka onnistui sumuttamaan fanejaan, että hän on höpönassu.
Hei c´mon nytten!
Itse on soppansa keittänyt. Turha siitä valittaa muille.
tämä ois ollu kuolaamatta bojanin perään viisuissa tätä ei olis tapahtunut
mitä veetua nyt taas xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä alkoi säälittää tää pieni hylkeenpoikanen, joka turhaan odottelee adoptiovanhempiaan Wienin eläintarhassa. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen Janin strippausvideon ja totta kai ne oli Bojan ja Kris, jotka oli siinä riipimässä kiihkeästi Janin housuja auki. Yllättäen aina samat poitsut!
Ja oi kyllä, liittyisin mielelläni joukkoon.
Ne kalsarit vaan on ihan hirveet.
Mua harvoin kiinnostaa kotimaan musiikki, Käärijän tullessa esiin aidosti aattelin että vihdoin joku aito ja lupaava persoona jolle aidosti toivon menestystä.
Nyt tää vittuilu ja rageeminen alkaa riittämään, ei oo ehkä ihan sellanen mitä ajattelin sen olevan
Vierailija kirjoitti:
Mua harvoin kiinnostaa kotimaan musiikki, Käärijän tullessa esiin aidosti aattelin että vihdoin joku aito ja lupaava persoona jolle aidosti toivon menestystä.
Nyt tää vittuilu ja rageeminen alkaa riittämään, ei oo ehkä ihan sellanen mitä ajattelin sen olevan
Eiköhän vielä paljastu aito Käärijä kaiken tuon kasvillisuuden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sen toinen luonto. Tähän saakka onnistui sumuttamaan fanejaan, että hän on höpönassu.
Hei c´mon nytten!
Ja ois ollu nuoleskelematta sen kaulaa ja hyppimättä sen syliin.
no vähemmästäkin fanit menee sekasin noiten jälkeen nyt kun tyttis uutinen tuli ei ihme fanit on sekasin oispa ollu viisaampi viisuissa eikä nuoleskelmassa ja pelleimässä tässä tapauskses käy bojania sääliksi
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä K oli selvästi vittuuntunut stooreissaan, ja vittuili siitä kanasta sen vuoksi että ihmiset spekuloi jos kynnet näkyy stoorissa tai jotain ylimääräistä, ett mikä sen sisällön piiloviesti on.
Selvästi ärsyyntynyt mutta pakko sanoa että ei julkisuudessa voi ottaa pelkkiä kirsikoita kakun päältä vaan on myös kestettävä se negatiivinen puoli.
En nyt oo ollenkaan mielissäni tästä K:n brändistä ja olemuksesta
Ei voi valitettavasti ottaa. Voi tulla myös negatiivista julkisuutta, häntä on tähän mennessä ennen someseurauskeissiä kohdeltu aika silkkihansikkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😭 Ja jännittää maha kipeänä, et ketä sieltä nyt tulee sitten. Isien nyksät vai isit yhdessä vai hullu Gregory vai Tuiskun Antti.
Gregor olisi ainakin itseoikeutettu vieras, sillä hänen keksintöään tämä baby seal -juttu alunperin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😭 Ja jännittää maha kipeänä, et ketä sieltä nyt tulee sitten. Isien nyksät vai isit yhdessä vai hullu Gregory vai Tuiskun Antti.
Alan Walkerkin saattaa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei c´mon nytten!
no vähemmästäkin fanit menee sekasin noiten jälkeen nyt kun tyttis uutinen tuli ei ihme fanit on sekasin oispa ollu viisaampi viisuissa eikä nuoleskelmassa ja pelleimässä tässä tapauskses käy bojania sääliksi
Mulle tuo on ollut ainakin ennenkaikkea läppää jota olen nähnyt vedettävän juuri joukkueurheilupiireissä. Osa ottaa tän niin vakavasti ja raskaasti.
Hyvä vaan, että nämä euroviisuista humaltuneet muka-fanit häipyy, menkööt muualle riipimään sanomisia, päivityksiä ja kuvia. Ne ketkä aidosti tykkää tästä musasta ja käy myös niillä maksullisilla keikoilla, jää kyllä. Näitä hormonihuuruisia hetken jumaloijia ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gregor olisi ainakin itseoikeutettu vieras, sillä hänen keksintöään tämä baby seal -juttu alunperin on.
K ja B voi luovuttaa vanhemmuuden Gregorylle, sillä on ehkä vakaampi tunneilmasto ja enemmän aikaa babysealille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei c´mon nytten!
Voi veetu nyt taas vol.2 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei c´mon nytten!
Mulle tuo on ollut ainakin ennenkaikkea läppää jota olen nähnyt vedettävän juuri joukkueurheilupiireissä. Osa ottaa tän niin vakavasti ja raskaasti.
Nimenomaan läppää, josta on tehty hauskaa somekontenttia ja tietysti kaveruutta K:n ja B:n välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä myös et nyt aivan tarkoituksella pariinkin kertaan kerkes ihan kuskia (evvk) näyttään ja puhuun sille (Kärppylin videosta kyse siis).
Häntä ottaa pannuun ja lujaa. Voi toki olla se Seiskan lööppikin, mikä vaikuttanut. Tullut heti aamusta kauhee kärhämä gf:n kanssa liittyen asiaan ...
Voi harmi jos näin on ...😏
Tuli tuosta evvkn näyttämisestä mieleen, että yrittääkö korostaa, että se tyttö ois tuo manageri ja pimittää edelleen tyttiksen olemassaoloa.
no hämmentää ainakin soppaa :D
Syy tähän tyttiksen piilotteluun saattaa olla, että K ehkä haluaa varmistaa, ettei tyttis ole vain julkisuuden takia hänen kanssaan? mikä on toki ihan oikeutettua kun fanista kyse. Ovat kuitenkin tunteneet vasta alle puoli vuotta ja siitäkin ajasta paljon erossa. Tuntuu, että tyttis taas haluaa julkisuuteen. Ehkä hänestä tuleekin jokin Saara Aallon Merin tapainen näkyvämpi managerihahmo tulevaisuudessa, kun tämä kiusallinen K:n testivaihe loppuu.
Mä en näe tuota K.n stooria mistään. Onko mitenkään realistista että sen vois laittaa linkkinä tänne (mulle!) Palan halusta nähdä *ttuunnus ja närkästys ja seinään lentänyt kana.
No kyllä sen olis joku jo laittanu jos vois. Nyyhitännyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä myös et nyt aivan tarkoituksella pariinkin kertaan kerkes ihan kuskia (evvk) näyttään ja puhuun sille (Kärppylin videosta kyse siis).
Häntä ottaa pannuun ja lujaa. Voi toki olla se Seiskan lööppikin, mikä vaikuttanut. Tullut heti aamusta kauhee kärhämä gf:n kanssa liittyen asiaan ...
Voi harmi jos näin on ...😏
Tuli tuosta evvkn näyttämisestä mieleen, että yrittääkö korostaa, että se tyttö ois tuo manageri ja pimittää edelleen tyttiksen olemassaoloa.
no hämmentää ainakin soppaa :D
Käärijähän tykkää hämmentää.
Ilmeisesti tämä tyttis on nyt kokopäiväinen fanityttö ja kiertuelainen, kun arkipäivänäkin matkassa keskellä päivää. Ja jos se B tänne tulisikin, niin toi poppoohan sitä sitten kentälläkin olis vastassa yms