Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
11081/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin?

Vierailija
11082/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Erika Vikman jonka kanssa esittävät uuden sinkun? Se olisi ehkä toiseksi paras vaihtoehto. 

ei saakeli, ei tätä. MIeluummin sit vaik se Tuisku. Mutta kyllä on jotenkin tyhmää taas K:ltä vihjailla tälleen kun tietää että 'kaikki' odottaa Bojania. Inhottavaa sitä ei-Bojania kohtaan sitten tosiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11083/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä myös et nyt aivan tarkoituksella pariinkin kertaan kerkes ihan kuskia (evvk) näyttään ja puhuun sille (Kärppylin videosta kyse siis).

Häntä ottaa pannuun ja lujaa. Voi toki olla se Seiskan lööppikin, mikä vaikuttanut. Tullut heti aamusta kauhee kärhämä gf:n kanssa liittyen asiaan ...

Voi harmi jos näin on ...😏

Tuli tuosta evvkn näyttämisestä mieleen, että yrittääkö korostaa, että se tyttö ois tuo manageri ja pimittää edelleen tyttiksen olemassaoloa.

Vierailija
11084/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen näille kommenteille. On varsinaista draamaa ollut aamusta lähtien. Nyt tänne sagaan löytyi vielä uusi artistikin nimeltä ei-Bojan.

Vierailija
11085/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ettei kukaan ole maininnut täällä Janin pienestä strippi sessiosta eilen xD Etenkin te jotka jankutitte hänestä Käärijän saunavideossa

Ei oo tainnut mahtua tänne tämän päivän draamojen sekaan. Mutta joo kyllä.

Uuh. Tyyppi paranee kyllä koko ajan.

Joo, oisin mielelläni ollut mukana repimässä niitä housuja alas

Vierailija
11086/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas varsin vittuuntuneen oloinen käärijä stoorissaan.

Sehän on sen toinen luonto.  Tähän saakka onnistui sumuttamaan fanejaan, että hän on höpönassu.

Hei c´mon nytten!

Itse on soppansa keittänyt. Turha siitä valittaa muille.

Vierailija
11087/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuolen näille kommenteille. On varsinaista draamaa ollut aamusta lähtien. Nyt tänne sagaan löytyi vielä uusi artistikin nimeltä ei-Bojan.

Sehän kertoo artistista kaiken oleellisen!

Vierailija
11088/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan oli sanonut fanille vai oonko tulossa keikalle ja eikä ole menossa takaisin Sloveniaa.

Vierailija
11089/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä myös et nyt aivan tarkoituksella pariinkin kertaan kerkes ihan kuskia (evvk) näyttään ja puhuun sille (Kärppylin videosta kyse siis).

Häntä ottaa pannuun ja lujaa. Voi toki olla se Seiskan lööppikin, mikä vaikuttanut. Tullut heti aamusta kauhee kärhämä gf:n kanssa liittyen asiaan ...

Voi harmi jos näin on ...😏

Tuli tuosta evvkn näyttämisestä mieleen, että yrittääkö korostaa, että se tyttö ois tuo manageri ja pimittää edelleen tyttiksen olemassaoloa.

Nykyisellä tyylillään Käärijä ei saa luotua aitoa yhteyttä faneihinsa?  Käärijä saattaa olla tietoisesti ylimielinen fanejaan kohtaan. Miten kauan fanit suostuvat hoopotettavaksi?

Vierailija
11090/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä ei-Bojanilla on kyllä selkeesti kovin kohtalo kaikista. Sehän saa kaiken ja kaikkien vihat päällensä.

Vierailija
11091/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä Kärtsäri keljuna Instastoryssa!

Vierailija
11092/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin Käärijän tyttöystävä niin katsoisin että se pysyy kotona ja keskittyy uraansa, eikä lauko ulkona jonkun epämääräisten tyyppien kanssa, joilla ei ole mitään asiaa Käärijän lähelle.

Vierailija
11093/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pimittää sen yllätyksen tietysti lisätäkseen fanien mielenkiintoa ja spekulointia ja luultavasti myös kostaakseen miljonääriks haukkumiset.

En usko et sitä evvk:a sen takia näytti et olis enää halunnu mitään salailla. Se on nyt muutenkin jo vähän myöhästä. Ei kai vaan kiinnostanut enää. Ja ehkä myös piruuttaan teki senkin.

Ajaakohan se itse muuten mihinkään vai onko evvk aina kuskina?

Vierailija
11094/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin Käärijän tyttöystävä niin katsoisin että se pysyy kotona ja keskittyy uraansa, eikä lauko ulkona jonkun epämääräisten tyyppien kanssa, joilla ei ole mitään asiaa Käärijän lähelle.

K on aikuinen ja vastaa itse valinnoistaan ja tekemisistään. Ei tarvitse käskyttäjää tms. tai on pian entinen tyttis.

Vierailija
11095/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin Kn tyttöystävä, niin pysyisin itse kotona tai olisin paikoissa, joista seiska ei osaisi minua häneen yhdistää.

Vierailija
11096/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuo Kärtsä raivoaa nykyään koko ajan. Tai itse olin samanlainen, kun olin eroamassa poikkiksestani, voisiko se olla syynä?

Vierailija
11097/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin Tavastialle tulossa vierailija on jätetty tahallaan auki, jotta shippaajat odottavat kieli pitkällä Bojania. Sitten sieltä tulee joku Auto jää. Ratsastaa Bojan-suhteellaan kyllä nyt tässä.

Antti Tuisku saa elämänsä jäätävimmän vastaanoton.

Voi ei, tää ois ihan kamalaa 😂

Siis Antti-parka, joka ei ole tehnyt mitään väärin ja siitä on helppo tykätä sellaisenkin joka ei sen musaa edes kuuntele. Sitten se tulisi iloisena suomeen, hypähtäisi kutsuttuna lavalle ja luulisi tekevänsä pikemminkin palveluksen nousevalle tähdelle, mutta yhtäkkiä koko tavastia hiljenisi, huitovat kädet ja malttamattomana kamerat laskeutuisivat, ihmismassa vääntelehtisi kiusaantuneena. Jostain kuuluisi paljonpuhuva "no just". Eturivistä ängettäisiin pois ja tiskille tulisi jonoa.

Ei se voi Antille noin tehdä. Tai voihan se.

Vierailija
11098/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuo Kärtsä raivoaa nykyään koko ajan. Tai itse olin samanlainen, kun olin eroamassa poikkiksestani, voisiko se olla syynä?

Älkää nyt oikeesti lähtekö tällaisia johtopäätöksiä vetämään. Eiköhän heillä ole asiat suht tuoreessa suhteessa vielä ihan mallillaan. 

Vierailija
11099/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UMK:han ilmoitti heti viisufinaalin jälkeisenä päivänä, että ensi keväänä kilpailu taas. Jotenkin siletä päästä ei olla yhtään masiksissa tämän vuoden tuloksesta vaan heti poltteella jo eteenpäin. Syy voi olla siinä, että oli tiedossa jo joku todella iso stara, joka on ilmoittanut kiinnostuksensa ensi vuoden kilpailuun.

Ja mikä tuo ikkunaan lentäny kana oli tuossa Kn tarinassa, ei kai se poika yritä vttuilla meille!

Varmaan lintu lentänyt ikkunaan.

Must about kaikki tossa ig-tarinassa oli vittuilua mut miten toi lentävä kana oli? sitä en tajunnu :p mut en jotenki usko et mikää lintukaa siihen oikeesti lens ku ei ollu mitää jälkee

Vierailija
11100/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mä uskon että tässä ongelmaksi nousee kokemattomuus julkisuuden hoitamisen kanssa joka Käärijällä on. Siinä on se ongelma miksi kohuja syntyy.

Ketju on lukittu.