Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110781/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muka oikeasti kaikilla aviomiehet? Tietääkö ne miehet, että paritatte täällä kahta heteromiestä?

Pelkkä avomies mut joo.

Joku kyllä varasi häihin kolme miestä.

Mulla oli silloin sillä yhdellä hääviikolla sellainen päivä, että tuli varmaan hamstrattua useampi mies ja ehkä joku tavarakin.🤷 Voin hyvin luopua osasta, jos vaan muistaisin, että kenet kaikki olen varannut.

Vierailija
110782/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkis, ihanaa kun olet täällä vielä! 💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110783/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvlttaa tuo balkanilaisen kulttuurin opetusvideo: Bojan laulaa Kärtsälle (englanniksi käännettynä)

The moment I saw you

video with another

I realized forever

I'm losing you

Mikäli ketjussa on vielä serbiantaitajia, saa korjata mikäli käännös on virheellinen

Laulaako se siinä videolla?

Vierailija
110784/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa on muuten illalla tullut esille myös pari, jotka epäilevät tulleensa tän homman uhreiksi ja osaavat myös kuvailla jotenkin, minkä näköistä porukkaa heistä on ottanut kuvia. Valitettavasti havaintoja tulee nyt enemmän ja enemmän kokoajan.

Mua järkytti eniten, että näiden iäksi arvioitiin 25-35v. Aikuiset ihmiset.

Vierailija
110785/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon mä täällä. Hyvää yötä. 😘

- Kukkis

Mulla oli ikävä sua.

T: Jure

Vierailija
110786/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muka oikeasti kaikilla aviomiehet? Tietääkö ne miehet, että paritatte täällä kahta heteromiestä?

Pelkkä avomies mut joo.

Joku kyllä varasi häihin kolme miestä.

Mulla oli silloin sillä yhdellä hääviikolla sellainen päivä, että tuli varmaan hamstrattua useampi mies ja ehkä joku tavarakin.🤷 Voin hyvin luopua osasta, jos vaan muistaisin, että kenet kaikki olen varannut.

Älä nyt vielä hätäile, avioliiton arki kun alkaa, niin alkaa mennä sukset ristiin ja jyvät karsiutuu akanoista. Hyvä olla alkuun isompi sakki, ettei jää lopulta täysin yksin. Minusta tässä voisi olla ideaa ihan eläväänkin elämään, kun vanhana ja kantturoituneena se vamppaaminen käy niin vaikeaksi.

Vierailija
110787/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa on muuten illalla tullut esille myös pari, jotka epäilevät tulleensa tän homman uhreiksi ja osaavat myös kuvailla jotenkin, minkä näköistä porukkaa heistä on ottanut kuvia. Valitettavasti havaintoja tulee nyt enemmän ja enemmän kokoajan.

Ja asian peittelyä muualla nostettu myös esiin.

Todennäköisesti kuvattukin, koska keikoilla kuvataan yleisöä.

Joillakin se on nostanut neuroosit pintaan ja se on heidän ongelmansa. Ei kuvaajan eikä meidän.

Puhutaan nyt selkeästi salakuvaamisesta jonossa. On kova puolustus sinulla aiheeseen.

Näistä samoista syytöksistä Reko sai kenkää. Eli ainakin JO piti pelkkiä huhuja jo tarpeeksi vakavana. Ja siis antoikin sen lausunnon, että heidän keikoillaan kenenkään ei pitäisi tuntea epämukavuutta. K voisi hieman referoida tuota julkilausumaa ja käyttää sitä itsekin tässä tilanteessa.

Vierailija
110788/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asian peittelyä muualla nostettu myös esiin.

Todennäköisesti kuvattukin, koska keikoilla kuvataan yleisöä.

Joillakin se on nostanut neuroosit pintaan ja se on heidän ongelmansa. Ei kuvaajan eikä meidän.

Tämä viesti kuulostaa nyt vain omien tekojen selittelyltä.

Miksi viesti kuulosta sinusta siltä kuin mainitsit?  Tuolla tavoin ne neuroosit alkaa ja vahvistuu.

Täällä on tosi paljon ihmisiä, jotka eivät vaadi itseltään sitä, että (todellisiksi väitettävien tapahtumien) kommentointi perustuisi faktoihin.

Vierailija
110789/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua järkytti eniten, että näiden iäksi arvioitiin 25-35v. Aikuiset ihmiset.

Ei kannata järkyttyä. Noi jutut on satuja.

Vierailija
110790/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne salakuvat siis pyörii? Pelkäsinkin vähän alkaako teinit kiusata. Pidin hauskaa keikalla ja olin suht edessä. En ihmettelisi vaikka olisin niin naurettavan näköinen heidän mielestä että olisin päätynyt pilkkakuviin. Jonoissa kaikki oli kyllä ystävällisiä. Vaikea ymmärtää että tällaista tapahtuu, ajatuksena aika musertavaa aikuisellekin.

Vierailija
110791/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö te ymmärrä että tämä on fanien keksimä rakkaustarina. Ei näillä artisteille oikeasti oo mikään juttu meneillään. Vähän sama kun kirjoittaisivat rakkaustarinaa Putinista ja Trumpista; muutaman kerran ovat toisensa tavanneet työn merkeissä ja mukavaa aikaa oli. That's it. :)

Vierailija
110792/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
110793/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne salakuvat siis pyörii? Pelkäsinkin vähän alkaako teinit kiusata. Pidin hauskaa keikalla ja olin suht edessä. En ihmettelisi vaikka olisin niin naurettavan näköinen heidän mielestä että olisin päätynyt pilkkakuviin. Jonoissa kaikki oli kyllä ystävällisiä. Vaikea ymmärtää että tällaista tapahtuu, ajatuksena aika musertavaa aikuisellekin.

Ilmeisesti nää ei ole teinejä, mutta teinejä on? joutunut kohteeksi kyllä, kuten palstan mukaan myös aikuisia ihmisiä ilmeisesti.

Vierailija
110794/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava aamu, mellestämässä trolleja ja eliittejä sulassa sovussa. Anyway, olipa K niin pirun jumalaisen hyvännäköinen eilen stooreissaan.

Vierailija
110795/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne missään pyöri muualla kuin jutun aloittaneden omassa päässä.

Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä teille täällä syötetään.

Vierailija
110796/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne missään pyöri muualla kuin jutun aloittaneden omassa päässä.

Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä teille täällä syötetään.

Tämä ei ole ainoa alusta, jossa tästä puhutaan.

Vierailija
110797/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ettekö te ymmärrä että tämä on fanien keksimä rakkaustarina. Ei näillä artisteille oikeasti oo mikään juttu meneillään. Vähän sama kun kirjoittaisivat rakkaustarinaa Putinista ja Trumpista; muutaman kerran ovat toisensa tavanneet työn merkeissä ja mukavaa aikaa oli. That's it. :)

Ja sinä käyt täällä toitottamassa asiaa syystä että?

Vierailija
110798/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti nää ei ole teinejä, mutta teinejä on? joutunut kohteeksi kyllä, kuten palstan mukaan myös aikuisia ihmisiä ilmeisesti.

Niin missä ne kuvat on? Ois kiva tarkistaa ioutuiko mukaan vai ei. No ei kiva mutta mulla on epäilykseni.

Vierailija
110799/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun tarkoitus oikeasti on tuolla toiminnallasi, ja epämääräisten tietojen levittämisellä?

Homma haiskahtaa.

Vierailija
110800/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko puhua välillä vaikka mun kalvakasta pyllykästä?

T: Jure

Ketju on lukittu.