Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110681/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia on todella taitava valokuvaaja, eikä ole salakuvannut koskaan ketään. Vai menikö ig stoori ohitse? On sanonut tämän myös siellä julkisessakin discordissa, josta paasaatte.

Vastaapa tähän: onko siellä suljetussa D-ryhmässä julkaistu kuvia ryhmän ulkopuolisista faneista ja pilkattu heitä?

Ei kiinnosta nyt, kuka ne kuvat on ottanut eikä kenenkään valokuvaustaidot. Vastaa vain tuohon ylläolevaan kysymykseen rehellisesti, kiitos.

Vierailija
110682/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia on todella taitava valokuvaaja, eikä ole salakuvannut koskaan ketään. Vai menikö ig stoori ohitse? On sanonut tämän myös siellä julkisessakin discordissa, josta paasaatte.

... julkisessakin :)

Kuinka monta kertaa tämä pitää täsmentää:

TIIAA EI OLE SYYTETTY SALAKUVAUKSESTA VAAN SIITÄ ETTÄ ON MUKANA KYSEISESSÄ RYHMÄSSÄ PUHUMASSSA SIELLÄ PASKAA K:STÄ JA MIKESTÄ, LEVITTELEE PRIVA KESKUSTELUITA KÄRTSÄN KANSSA JA KÄYTTÄYTYY EPÄAMMATTIMAISESTI.

Meneekö perille.

No näin. Miksi tähän ei kukaan sano missään mitään? 😅

Missä pitäisi sanoa? Discordissa moderaattorit kielsivät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110683/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TIIAA EI OLE SYYTETTY SALAKUVAUKSESTA VAAN SIITÄ ETTÄ ON MUKANA KYSEISESSÄ RYHMÄSSÄ PUHUMASSSA SIELLÄ PASKAA K:STÄ JA MIKESTÄ, LEVITTELEE PRIVA KESKUSTELUITA KÄRTSÄN KANSSA JA KÄYTTÄYTYY EPÄAMMATTIMAISESTI.

Meneekö perille.

Yksi ainakin sanoi että nimimerkkejä on screenshotissa mutta ei Tiiaa.

Hän puhui näistä salakuvista ymmärtääkseni, ja mainitsi nähneensä kolme nimimerkkiä.

Näin minäkin ymmärsin ja ei Tiiaa niissä, Nyt vaan täällä on tullut totuudeksi että kyseinen henkilö on ryhmässä vaikka siitä ei ole todisteita.

Vierailija
110684/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö perille.

No näin. Miksi tähän ei kukaan sano missään mitään? 😅

Missä pitäisi sanoa? Discordissa moderaattorit kielsivät

No höpö nyt 😂 Ei julkisessa discossa voi kieltää tällaista.

Vierailija
110685/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilaudalla luki, että täällä botit keskustelevat keskenään. Suomalainen musiikkibisnes, prööt.

Onneks "Yliksellä" sentään "keskustellaan" "ihmisten" kesken.

Mut tosiaan: nääkin trollaukset on vaan sitä samaa paskaa, ihmisiä usutetaan toisiaan vastaan. Voitaisko lopettaa.

Vierailija
110686/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good. Lord. 🔥🥵

https://vm.tiktok.com/ZGJv2gKVb/

Alan ymmärtää sen vuorokauden jonotuksen eturiviin. 🥵 Taidan mennä nyt jo jonottamaan sinne Lapin privaattikeikalle.

Ollaanko me vielä menossa Lappiin?

Joo ehdottomasti!

Vierailija
110687/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä puolustuskompanja on oikeasti liian läpinäkyvä, menkää itseenne. Yhtä pahoja olette tekin, vaikka teidän nimiä emme tiedä.

Vierailija
110688/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sit vissiin ollutka tän asian vatkaaminen loppu vielä.

Vierailija
110689/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti jatkanut osallistumista tämän ryhmän toimintaan, vaikka siellä on tällaista näin törkeää kiusaamista ollut? Tämähän on juurikin sitä käytöstä, joka mahdollistaa kiusaamisen, antaa sille hiljaisen hyväksynnän.

Kerro lisää jos olet siellä? Mielellään kuvakaappauksilla.

Vierailija
110690/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti jatkanut osallistumista tämän ryhmän toimintaan, vaikka siellä on tällaista näin törkeää kiusaamista ollut? Tämähän on juurikin sitä käytöstä, joka mahdollistaa kiusaamisen, antaa sille hiljaisen hyväksynnän.

Ja vielä storyssaan väitti, että juuri tänään on saanut tästä tietää mikä kuulostaa erikoiselta, jos on itse ryhmässä kirjoitellut eilen tai toissapäivänäkin vielä, jolloin kiusaamis- ja salakuvausjutut olleet siellä ilmeisesti esillä. Mitä meidän eliittivierailijoilla on siihen sanottavana?

Vierailija
110691/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
110692/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä, miks ihmisillä saa olla noin identtiset nenät!! Suukin ihan samassa asennossa!

https://www.instagram.com/p/CxmqpkzIUcR/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ketäs nuoria pojannassikoita siina! Hyvät hyssyrät kun on miehistymisen kello kulkenut molemmilla keväästä!!

Vierailija
110693/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvosta normaalisti juoruamista, mutta täytyy nostaa hattua näille myyrille. Epäkohdat pitää tuoda ilmi, varsinkin näin suuret.

Myyrät voivat olla myös trolleja, joiden tarkoitus on synnyttää eripuraa fanien keskuudessa. Ei kannata myyriäkään uskoa, vaan suhtautua "ulostuloihin" skeptisesti. Miettiä, mihin hän kullakin ulostulollaan pyrkii. Täällä on vähän sellaista laumapaniikkihenkeä toisinaan.

Siksi pitää jokaisen harkita tykönään, mihin uskoo. Lauman mukana ei aina tarvitse sokeasti mennä.

Mun kaveri on kirjaimellisesti nähnyt eilen screenshotteja, joissa hänestä puhutaan.

Kaveri nähnyt..mutta miten tulkinnut? Olen aina mahdottoman epäileväinen ja uskon vasta sitten kun itse näen ennenkuin alan täällä kertomaan mitään.

Miten hänen pitäisi tulkita se, että on nähnyt omia kuviaan jonosta ja viestejä, joissa häntä ruoditaan? Siis mitä, en nyt ymmärrä tätä?

Mutta ei ottanut kuvanaappauksia itse ja näyttänyt sulle?

Vierailija
110694/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/omppupiiras/729549610731831296?source=share

mielenkiintoista

Wait, what? Voi Bojan.

Onko tässä nyt oikeasti joku viesti. En oikein usko.

Ne ovat sen biisin lyriikat Bojanin toisella äidinkielellä. Kyllä ne lyriikat takuuvarmasti ovat hänellä mielessä, samalla lailla kuin jos suomalainen hoilaaa kaverilleen suomenkielistä biisiä. Ja toki biisiä voi hoilata olematta sen sanojen kanssa samaa mieltä tai että biisi liittyisi tilanteeseen, toki voit laulaa kaverille vaikka jotain haikeaa erobiisiä, mutta vaikea niitä sanoja on täysin ignoratakaan jos ne tilanteeseen jotenkin liittyvät.

Vierailija
110695/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä Jokereille enää lastenkeikat ja K18 keikat. On lisättävä vielä keikka aikuisille kinky varoituksella. Saattaa häiritä herkempääkin herkempiä katsojia.

Se tuleva Lapin keikka on sitten K20 ja kinky varoituksella.

Vierailija
110696/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good. Lord. 🔥🥵

https://vm.tiktok.com/ZGJv2gKVb/

Alan ymmärtää sen vuorokauden jonotuksen eturiviin. 🥵 Taidan mennä nyt jo jonottamaan sinne Lapin privaattikeikalle.

Ollaanko me vielä menossa Lappiin?

Täälhä jo nauthoja ootan ja joikhailen.

T. Naima Aslakki

Ps. Poronsarvijauhetta osthin jo Janille. Uskaltaako sitä sille anthaa vai nuijiiko se nollarivin tajuttomaksi?

Vierailija
110697/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kiusaamis juttua sivuten... Törmäsin tänään Tiktokissa juttuun jossa kerrottiin ruotsalaisesta teinitytöstä joka teki itsem*** koska ei jaksanut enää kiusaamista. Kasvotusten ja netissä tapahtuvaa. Tuli kyllä tippa linssiin kun sitä luin. Moni ei tajua millaiset seuraamukset tuollaisella on...

Vierailija
110698/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten uusin JO instapostauksiin, kuinkahan paljon SSOL striimejäbob tullut pelkästään Suomesta? Veikkaisin että jopa puolet

Vierailija
110699/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvosta normaalisti juoruamista, mutta täytyy nostaa hattua näille myyrille. Epäkohdat pitää tuoda ilmi, varsinkin näin suuret.

Myyrät voivat olla myös trolleja, joiden tarkoitus on synnyttää eripuraa fanien keskuudessa. Ei kannata myyriäkään uskoa, vaan suhtautua "ulostuloihin" skeptisesti. Miettiä, mihin hän kullakin ulostulollaan pyrkii. Täällä on vähän sellaista laumapaniikkihenkeä toisinaan.

Siksi pitää jokaisen harkita tykönään, mihin uskoo. Lauman mukana ei aina tarvitse sokeasti mennä.

Mun kaveri on kirjaimellisesti nähnyt eilen screenshotteja, joissa hänestä puhutaan.

Kaveri nähnyt..mutta miten tulkinnut? Olen aina mahdottoman epäileväinen ja uskon vasta sitten kun itse näen ennenkuin alan täällä kertomaan mitään.

Miten hänen pitäisi tulkita se, että on nähnyt omia kuviaan jonosta ja viestejä, joissa häntä ruoditaan? Siis mitä, en nyt ymmärrä tätä?

Mutta ei ottanut kuvanaappauksia itse ja näyttänyt sulle?

Nyt olen ihan eri tyyppi kyllä vastaamaan, mutta mä ymmärsin ton ihmisen nähneen ne kuvakaappaukset. Täällä ilmenny vissiin kaksi muutakin tapausta, ja Jodelissa erillisiä. Vuotajia teillä on ja he ansaitsee mitalit.

Vierailija
110700/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin! Kamerat tanassa sitten Pakkahuoneelle sillä tämä suohirviö on tulossa katsomaan ekaa Kärtsän keikkaa! Pääsette oikein luvan kanssa läyhäämään naamastani ja leveästä perseestäni, jos elämässä ei ole muuta tekemistä. Meanwhile mä nautin keikasta ja viis veisaan vitut jos siellä joku katsoo että mitä tuo täällä tekee.

Mä ihmettelen vähän kanssa, mikä tossa on niin big deal? Oon täysin tuntematon niille kaikille, tuskin ikinä tuommoisia kuvia näkisin ja jos näkisin niin se ois haukkujien häpeä.

Toki näytän varmaan tyhmältä ja nololta, mutta so what.

Hyvä sulle, jos sua ei hetkauta. Mietipä esimerkiksi aiemmin elämässään jo kiusatuksi tulleen ja siksi sosiaalisesti hyvin epävarman nuoren näkökulmasta sama tilanne. Ei ehkä olekaan enää niin so what.

Ketju on lukittu.