Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110541/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CxLsSaWNZxk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tässä pikku haastiksessa Kris on niin (iästä tuli mieleen) söpön teinimäinen jotenkin, erityisesti kun kysytään tota luottamusasiaa, sen miettivät ilmeet on niin suloiset.

Vierailija
110542/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tuo kuristaminen onkin Krisin kink?

Ja Bojan vaan ystävällisesti auttaa kaveriaan saamaan itsestään lavalla kaiken irti

Niinpä. Häärijä ei ylety jos ei kiipeä tuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110543/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olympian kuvia! 💙💚

https://www.tumblr.com/radiant-sunlight-blueberry/729548264777662464/bo…

Toi vika halauskuva <3 Syväliikutuin!

Vierailija
110544/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.

En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.

Miten B kehtaa tuota sanaa alkaa kysellä, kun tarkoitus on niin läpinäkyvä. 🙂On se hassu.

Älkää kivittäkö, mutta eikö K muka olisi nähnyt sitä JO:n ja A:n yhteisvideota saman sanan arvuuttelusta? Me kaikki tiedettiin tuon sanan merkitys. Mutta ihana show se oli ja lempeä. Ja kyllä lähtisin itsekin tuon ljubavin junaan heti ensilausumalta. byebye vaan kotiväki, lähden Sloveniaan.

Ei näytä siltä että muistaa vaikka olisi nähnyt Alessandran liven.

Jotenkin you ljubav -sana sellane et miten ei tulis mieleen rakkaus, love, jotenkin hankalasti muka ymmärtää edes Alessandra asiaa, tai onko vaan, ettei kehtaa sanoa heti "love". Ja voisko K:lla olla sama, vaikka muuten päästelee suustaan kaikenlaista sammakonpoikasta. Onko liian "arka" aihe, muka. Mut se miten B ton sanan sanoo, niin huh ...

Fiilistelen kyllä k&b kuviota, mutta tuon ljubav -sana tilanteen näen kyllä vähän toisin kun moni täällä. Minusta B:n tapa sanoa sana sillä tavalla kun sen sanoo liittyy siihen, että hän yrittää sillä antaa vinkkiä k:lle mitä sana voisi tarkoittaa. Ei sitä että haluaa sanoa juuri hänelle sanan sillä tavalla (vrt. A) tai että se kuvattaisi jotenkin heidän välejään. Voi olla että tämä näkökulma on jo tuotu esille, että sori toisto jos näin. Oli miten oli, ihania ovat!

Sama.

Hauska sanavalinta, kuitenkin.

Vierailija
110545/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olympian kuvia! 💙💚

https://www.tumblr.com/radiant-sunlight-blueberry/729548264777662464/bo…

Näissä kaikissa Kärtsän käsi niskassa. Aika omistavaa sekin. En mä tiedä oonko jotenkin erityisen pidättyväinen mutta ois aika iso kynnys halata kavereita pitäen kiinni niskasta 🤔

Kärtsä veti Bojanin CCC:n jälkeiseen haliin Tampereella nimenimaan laittamalla käden sen takaraivolle ja vetämällä luokseen. Ja se oli HOT.

Vierailija
110546/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tallentanut itselleni puhelimeen linkkejä ja siis ihan hirveetähän nyt olis esim heittää veivinsä eli vaihtaa hiippakuntaa tai .. no siis jos esim omat lapset (aikuiset) löytäs näitä, äsken tallentui linkki nimellä 'Krisin kuristus' heti 'Jan stepping on B' -linkin alle (älkää kysykö miks on enkuks, en tiedä itsekään), sit on simppeleitä 'jäätelö', 'kuumaa' tai 'K häröilee' ... 🥴

Lapset mukaan harrastuksiin! Mä kävin keikoillakin aikuisen tyttäreni kanssa ja kyllä meni seuraavat yöt kivasti yhdessä kuvia selatessa.

Heteropoikia löytyy vaan. Ikävästi.

No se puhelimen sisältö ois vaan äidin viimeinen ja tärkein opetus heille. Sun kinkyt on tärkeitä ja hyväksyttyjä!

Joo siis miettikää minua. Kun osoitekenttään kirjoitan v-kirjaimen niin tarjoaa mulle nyt ekana sitä helwatan "valtava elin Bojan Käärijä" Googlehakua kun tässä taannoin etsin sitä Olympian Plastika-vetoa... Taidan polttaa koko puhelimen.

Shippauksen salailun perusjuttuja: poista puhelimesta hakuhistorian tallennus

Vierailija
110547/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se hirveä Linnanmäen vuoristoratakuvaelmakin tuolta vielä löytyy!!! Onneksi ei sloveniaksi

Vierailija
110548/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan kuristusficciä tästä poikii. Pidän peukkuja et monta.

Niitä oli jo valmiiksi ihan kiitettävä määrä. Suosikkini on yksi ficci, missä Loverpoolissa runk kaillaan ja kuristellaan, mutta olen liian väsynyt kaivamaan nyt linkkiä, ehkä joku muu kaivaa.

Bojan/Kris-ficcejä tullut myös reilusti lisää Tavan jälkeen.

Vierailija
110549/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten, I repeat MITEN tämä hetki Tavastialta on mennyt täysin ohi?!? Bojan ja Kris.

Nnnnggghhhhgaaaag 🔥💥🥵

https://www.tumblr.com/damiannasworld/729527767599808512/so-theres-a-fu…

Yritin täällä ällistellä ko. hetkeä muutama päivä sitten ja ketään ei kiinnostanut. :)

Ei varmaan helpota ficcimaailmassa jo valmiiksi yleistä ideaa, että Boitsulla on ko. kink.

No en yhtään ihmettelis, jos olisikin ainakin näitä B:n kuristamiskuvia on enemmänkin ja Tampereella kietoi lippua Nacen kaulan ympärille. 😅

Tykkääköhän sit näistä Kärden kuvista?

https://twitter.com/arendellepeach/status/1687024735949869056

Manifestoin B:n kuristamassa K:ta jollain keikalla lavalla

Vierailija
110550/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tallentanut itselleni puhelimeen linkkejä ja siis ihan hirveetähän nyt olis esim heittää veivinsä eli vaihtaa hiippakuntaa tai .. no siis jos esim omat lapset (aikuiset) löytäs näitä, äsken tallentui linkki nimellä 'Krisin kuristus' heti 'Jan stepping on B' -linkin alle (älkää kysykö miks on enkuks, en tiedä itsekään), sit on simppeleitä 'jäätelö', 'kuumaa' tai 'K häröilee' ... 🥴

Lapset mukaan harrastuksiin! Mä kävin keikoillakin aikuisen tyttäreni kanssa ja kyllä meni seuraavat yöt kivasti yhdessä kuvia selatessa.

Heteropoikia löytyy vaan. Ikävästi.

No se puhelimen sisältö ois vaan äidin viimeinen ja tärkein opetus heille. Sun kinkyt on tärkeitä ja hyväksyttyjä!

Joo siis miettikää minua. Kun osoitekenttään kirjoitan v-kirjaimen niin tarjoaa mulle nyt ekana sitä helwatan "valtava elin Bojan Käärijä" Googlehakua kun tässä taannoin etsin sitä Olympian Plastika-vetoa... Taidan polttaa koko puhelimen.

Oli pakko tehdä tää haku ja tämä ketjuhan sieltä pamahti ensimmäisenä tuloksissa. 😂 Sit vaan hakuhistoriaa poistelemaan...

No niinpä. Kiitti vaan sulle nauta (kuka tunnustaa? saat palkinnoksi sen toisen Juren sukan, mulle riittää yksi), joka sen alkuperäisen "hyvä jumala mikä valtava elin" kommentin (joka siis näkyi alunperin ekana tuloksissa, nyt näkyy nämä uudemmat lainaukset ensin) heitit siihen linkkiin. Se jäi mun mieleen kummittelemaan mutta toisaalta löytyipähän linkki.

Hävettää.

Vierailija
110551/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työnteosta ei taas tuu yhtään mitään kun fiilaan tässä niin paljon kaikenlaista. SEND HELP!!

Sydän meinaa pakahtua siitä tiedosta, että K seuraa Madame Cykaa!!! Ei pliis naureskella ja sheimata myöskään Koota sillä asialla. Jotenkin se tuntuu nyt mulle isommalta asialta kuin ehkä onkaan.

Cykalla on paljon hyviä keikkavideoita myös instassaan, varmaan K fiilaa myös niitä. Mä vaan jotenkin nyt tajusin (kuten aiemmin oli sen saunaan menon kanssa), että HETKINEN, K on NT:n aikana päässyt ensimmäistä kertaa kokemaan lähietäisyydeltä koko JOn bändin karisman, rautaisesti soitetun LIVEmusiikin, yleisön hurmion (jota hän saa toki itsekin omilla keikoillaan, mutta ei varmasti jäänyt epäselväksi miten pähkinöinä yleisö oli JOn takia) ja kirsikkana kakun päälle sexy B omalla mukavuusaluellaan : lavalla tekemässä vietteleviä B-asioita, koskettamassa itseään , heiluttamassa lantiota, makaamassa maassa jne. jne. ja sen päälle vielä laulamassa jumalaisesti.

Että ehkä tämä kaikki on myös iskenyt K/J:lle kuin 1000W sähköisku! Ja siihen vielä päälle se pikku juttu, että tuo seksijumala only has eyes for me. Pakkohan sen on jossain tuntua!!!

💙💚🔥🔥

Mulla on fiilis, ettei K edes aiemmin ollut kuunnellut Jokerien tuotantoa pahemmin.

Oi oi oi J on kuullut ja nähnyt logomon aitiosta myös demoni huudon 🥵 eikö se siellä ollut erityisen tunteella. Miltähän mahtanut tuntua kun itsellä meni ainakin kylmiä väreitä

Puristanut Härtsän kättä ja elänyt täysillä mukana.

Toivottavasti tosiaan pelkkää kättä, eikä persikkaa tai something worse 😅

Munakoisoemoji, munakoisoemoji 🍆🍆🍆, demonihuuto, kylmikset ja seisokki....

Nähnyt myös sen lattialla kiemurtelun ...

Vaikka on niin pirun seksikästä ja viettelevää ... Tekee silti joka kerta mieli sanoa (äiti-ihmisenä?) et Bojan, ylös sieltä paskaselta lattialta ja heti.

Hae apua tohon pöpökammoosi.

Vierailija
110552/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan kuristusficciä tästä poikii. Pidän peukkuja et monta.

Niitä oli jo valmiiksi ihan kiitettävä määrä. Suosikkini on yksi ficci, missä Loverpoolissa runk kaillaan ja kuristellaan, mutta olen liian väsynyt kaivamaan nyt linkkiä, ehkä joku muu kaivaa.

Bojan/Kris-ficcejä tullut myös reilusti lisää Tavan jälkeen.

Tämmöstä ei kyllä saa sanoa ilman ficin nimen kertomista. Jää vaan paha mieli.

Vierailija
110553/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin pitää peukuttaa!

Vierailija
110554/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tätä tarkoittaa hän.

https://www.instagram.com/p/Cxh9ZuINoyC/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
110555/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noiden välillä pakko olla jotain oikeaa s*ksuaalista vetovoimaakin, ei kai tollaista nyt voi noin uskottavasti näytellä joka kuvaa varten. Ja en tarkoita että sille mitään tehtäisiin tai se mihinkään johtais. Ja ihan jo sekin että täällä on sitä tuhansia sivuja pohdittu. Kesällä oli jotain pussailujuttuja muiden miesartistien välillä, eipä niistä kovin montaa kymmentä viestiä riittänyt juttua.

Vierailija
110556/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
110557/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea ajatus nousi päähän 😱 Jos nuo nyt tosiaan päätyy kahlaamaan näitä palstoja läp ton kuvausjutun takia......Kärden piiri ja vaikka Seiska . ...

Ja mitä matskua täällä onnnnnn😳🙈🙈🙈🙈🙈 Tämä on loppumme!!!!!!!!!!

Miksi ne tätä palstaa kahlaisi, kun tiedossa kerta on missä se elittiikanava sijaitsee.

Vierailija
110558/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärdeltä kysytään viimeisimmän postauksen alla et tuleeko JO sen keikalle Viroon... 🤯 😆 Taatusti. 😂

Vierailija
110559/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea ajatus nousi päähän 😱 Jos nuo nyt tosiaan päätyy kahlaamaan näitä palstoja läp ton kuvausjutun takia......Kärden piiri ja vaikka Seiska . ...

Ja mitä matskua täällä onnnnnn😳🙈🙈🙈🙈🙈 Tämä on loppumme!!!!!!!!!!

Miksi ne tätä palstaa kahlaisi, kun tiedossa kerta on missä se elittiikanava sijaitsee.

Ei discordin suljettua kanavaa pääse kahlaamaan, ellei oo viranomainen ja siihenkin tarvii kai aika rankat perusteet.

Vierailija
110560/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin IG-postaus Nordic tourista. Feedin tokaks uusin. Valitettava paita hänellä yllään.

Ketju on lukittu.