Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän huono fiilis mennä enää keikalle, kun kuulin, että siellä eliitti ryhmässä salakuvataan faneja ja arvostellaan niitä. Oon todella arka muutenkin ja ujo, ja sit vielä ajatus että ruoditaan jossain ryhmässä miltä näytän.
Ex kiusattuna ymmärrän tosi hyvin, mutta noita tyyppejä on vain pieni ryhmä. Ja ainakin valokuvaaja on jo julistanut myyvänsä kaikki keikkaliput, joten ei huolta hänestä.
Tää valokuvaaja Öhmänhan kulkee kuvausluvilla, ei sillä ees oo lippuja
Hänen kuvausluvat on peruttu Jokereiden Tavastia keikan jälkeen. Tästä avautui ihan julkisella kanavalla.
Okei, nyt kun tää tieto tulee näin tipottain ja itse ei ole Discordissa, niin on vähän hankala seurata, mutta siis... Kuvausluvat on peruttu jo Tavastian jälkeen? Eli tällä perumisella ei ole yhteyttä siihen T:n avautumiseen K:n instassa?
Mutta täytyy sanoa, että maku menee koko ihmiseen, jos hän julistaa suureen ääneen myyvänsä kaikki keikkaliput ja uhriutuu vain sen takia, että kerran jää vahingossa tägäämättä kuviin pariksi tunniksi... Aikamoista draamaa tyhjän takia.
Kuvausluvat peruttu silloin, mutta Kn instastoori mayhem päivänä Tiia kertoi (julkisella) discord kanavalla yksityiskohtaisesti käyneensä Jeren kanssa upsetting keskustelun yksityisviesteillä ja valitti, kun K ja Mikke eivät kumpikaan enää vastaa hänelle. Nämä on jakanut julkisesti, joten koen, että voin sit jakaa tännekin.
Mutta näiden tapahtumien välillähän on siinä tapauksessa useampi päivä? Tapahtuiko Tavastialla sitten jo jotain, jos sunnuntaina vasta tää muu shit hit the fan ja K:kin postasi storynsa, joissa hänet syödään ja poltetaan elävältä?
Olisiko pettymys siitä, kun ei päässyt kuvaamaan Jokereiden Tampereen keikkaa. Tämä selvinnyt hänelle Tavastian jälkeen.
Luulisi, että tälläinen asia olisi ollut tiedossa jo etukäteen, että kuka kuvaa ja missä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän huono fiilis mennä enää keikalle, kun kuulin, että siellä eliitti ryhmässä salakuvataan faneja ja arvostellaan niitä. Oon todella arka muutenkin ja ujo, ja sit vielä ajatus että ruoditaan jossain ryhmässä miltä näytän.
Ex kiusattuna ymmärrän tosi hyvin, mutta noita tyyppejä on vain pieni ryhmä. Ja ainakin valokuvaaja on jo julistanut myyvänsä kaikki keikkaliput, joten ei huolta hänestä.
Hänen kuvausluvat on peruttu Jokereiden Tavastia keikan jälkeen. Tästä avautui ihan julkisella kanavalla.
Okei, nyt kun tää tieto tulee näin tipottain ja itse ei ole Discordissa, niin on vähän hankala seurata, mutta siis... Kuvausluvat on peruttu jo Tavastian jälkeen? Eli tällä perumisella ei ole yhteyttä siihen T:n avautumiseen K:n instassa?
Mutta täytyy sanoa, että maku menee koko ihmiseen, jos hän julistaa suureen ääneen myyvänsä kaikki keikkaliput ja uhriutuu vain sen takia, että kerran jää vahingossa tägäämättä kuviin pariksi tunniksi... Aikamoista draamaa tyhjän takia.
Kuvausluvat peruttu silloin, mutta Kn instastoori mayhem päivänä Tiia kertoi (julkisella) discord kanavalla yksityiskohtaisesti käyneensä Jeren kanssa upsetting keskustelun yksityisviesteillä ja valitti, kun K ja Mikke eivät kumpikaan enää vastaa hänelle. Nämä on jakanut julkisesti, joten koen, että voin sit jakaa tännekin.
Mutta näiden tapahtumien välillähän on siinä tapauksessa useampi päivä? Tapahtuiko Tavastialla sitten jo jotain, jos sunnuntaina vasta tää muu shit hit the fan ja K:kin postasi storynsa, joissa hänet syödään ja poltetaan elävältä?
Olisiko pettymys siitä, kun ei päässyt kuvaamaan Jokereiden Tampereen keikkaa. Tämä selvinnyt hänelle Tavastian jälkeen.
Luulisi, että tälläinen asia olisi ollut tiedossa jo etukäteen, että kuka kuvaa ja missä.
Hän ei siis kuvaa Kta työkseen, vaan harrastuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos joku olisi vaikka kesäkuussa täällä ehdottanut, että "Hei sitten kun on se Jokereiden kiertue, niin entä jos Häärijä olisikin Bojanin menneisyyden haamu? Niinku ...Hojan?" ja se alapeukkujen ja lyttäyksen määrä. :D
Ai kauhee! Siis ihan totta näiltä voi odottaa mitä tahansa, oon nauranu hojanille hyväntahtosesti muutamankin kerran. Ihan huippuja yhdessä! :D voisiko K ja H olla Jo pr-kiertue managereita
Kaksi kiertue vaimoa yhden hinnalla :D
Mistä me nyt Jurelle sitten kiertuevaimo saadaan, kun K ja B on keskenään, Kris ja Härtsä, ja tietysti Jan ja Nacekin on jo pariutuneet keskenään?
Eiköhän meidän listalta joku löydy, onhan siellä Tapani Kansasta ja Dannystä lähtien.
Tai sit Juren pitää vaan pitää omaa kivaa kalvakkaan luisen pyllykänsä kanssa 😅 (sori en pääse nyt ollenkaan tästä ilmaisusta yli 😂)
Ihan live matskua..."Ljubav" vs "kalvakka luinen pyllykkä" 😂🤣😂🤣 Eivtt..taas tää alko
Meitsi lanseeraas sen kalvakan ja luisen, mut joku muu sen pyllykän. Olkaa hyvä vaan, enjoy. Pyllykkä on myös aivan hirvee ilmaisu ja eihän se muuten käy yhtään yhteen kalvakan ja luisen kanssa ... Pyllykkä on enemmän semmonen napakka, ei-luinen ... hmmm 🤔
Kyllä se juu taas alkoi.
Pyllykkä on pyöreä, vähän kiinteämpi, mutta kuitenkin sopivasti hyllyvä takalisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei saanu lupaa Seinäjoelle. Ja hommahan meni niin, että ei taida saada enää kukaan muukaan, paitsi omat palkatut kuvaajat.
Rytmikorjaamolla / Selmulla on myös oma kuvaaja, joka kuvaa siellä pidettävät keikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuka teistä keksi tuon Häärijän ja Krisin. Ei juma sentään.🤣 Nyt meinasi tämä homo pudota penkiltä.
T: ViisugayTämä pervoromantikko tunnustaa.
Jure: Kris, who you are texting?
K: ...To Haarija. By the way, I have your woollen socks that finnish fan gave you.
J: Really? Where did you find them? I thought I left them... oh no, KRIS!
K: Don't judge me!
J: Here, this is the number to that Bojan's exorcist, should we all go and meet him?
K: Yes, we are all cursed with finnphomania.
Joku kysy, että kuka nyt Jurelle, kun Kris vei Härtsän...onhan näitä mm. K:n henkivartija.
Hirveintä toi et jos kuvattu yleisöä ja faneja, et niitä arvosteltu jossain Jodelissa tms, jos tää on totta. Ihan järkyttävän törkeetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos joku olisi vaikka kesäkuussa täällä ehdottanut, että "Hei sitten kun on se Jokereiden kiertue, niin entä jos Häärijä olisikin Bojanin menneisyyden haamu? Niinku ...Hojan?" ja se alapeukkujen ja lyttäyksen määrä. :D
Ai kauhee! Siis ihan totta näiltä voi odottaa mitä tahansa, oon nauranu hojanille hyväntahtosesti muutamankin kerran. Ihan huippuja yhdessä! :D voisiko K ja H olla Jo pr-kiertue managereita
Mistä me nyt Jurelle sitten kiertuevaimo saadaan, kun K ja B on keskenään, Kris ja Härtsä, ja tietysti Jan ja Nacekin on jo pariutuneet keskenään?
Eiköhän meidän listalta joku löydy, onhan siellä Tapani Kansasta ja Dannystä lähtien.
Tai sit Juren pitää vaan pitää omaa kivaa kalvakkaan luisen pyllykänsä kanssa 😅 (sori en pääse nyt ollenkaan tästä ilmaisusta yli 😂)
Kalvakka luinen pyllykkä on häälistalla, joku ehti jo varaamaan sen.
Minä siis menen naimisiin Aidon neulomien (Juren) sukkien kanssa, ja kalvakka luinen pyllykkä tulee kaupan päälle. Vitsi mikä onnen tyttö, eikös? 😂
Voin kyllä mennä Juren keikkavaimoksi myös ellei se itse Juren kanssa naimalistalla oleva kerkeä?
Vierailija kirjoitti:
Hirveintä toi et jos kuvattu yleisöä ja faneja, et niitä arvosteltu jossain Jodelissa tms, jos tää on totta. Ihan järkyttävän törkeetä.
Arvostelu tapahtuu siellä suljetulla eliittikanavalla. Jodelissa vaan kauhiseltiin tätä toimintaa ja monelle tuli epävarma fiilis. Ja Mikkeä puolustettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa - vaikka tämäkin on taas sellainen aihe, et alkaa höyry nousta osalla ja mittarit paukkuu punasella - mut ku joku mainitsi et oli tavannut livenä Bojanin (ja K ja H), ja et Bojan olikin livenä ollut paljon pienempi/lyhyempi miltä kuvissa jne näyttänyt, niin miten lyhyt se on siis ollut, koska kyllähän se nimenomaan näyttää kuvissa tosi lyhkäseltä?
Mua ei asia lainkaan haittaa, minkä pituinen on kukakin, mut jäi kiinnostamaan, kun onhan tästä paljon ollut puhetta ja mielipiteitä.
No B näyttää siltä, että on helvetinmoisessa tikissä ja sinut itsensä kanssa :D Eli suurenmoiselta. Samoin K <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan live matskua..."Ljubav" vs "kalvakka luinen pyllykkä" 😂🤣😂🤣 Eivtt..taas tää alko
Meitsi lanseeraas sen kalvakan ja luisen, mut joku muu sen pyllykän. Olkaa hyvä vaan, enjoy. Pyllykkä on myös aivan hirvee ilmaisu ja eihän se muuten käy yhtään yhteen kalvakan ja luisen kanssa ... Pyllykkä on enemmän semmonen napakka, ei-luinen ... hmmm 🤔
Kyllä se juu taas alkoi.
Ainiin joku kommentoi, että siinä yhessä klipissä sen Juren pylly muuttuu yhtäkkiä "ladonovesta pieneksi nätiksi pyllykäksi" 🤣 Voi hemmetti
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä sun ajatukset, mutta ei kyllä tämän takia kannata jättää menemättä. Hävettävää tässä on vain ja ainoastaan sillä eliitillä, jos oikeasti toimivat noin. Todella karseaa käyttäytymistä heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se juu taas alkoi.
Mä tykkäänkin sitten näköjään karmeudesta oikein mahan täydeltä.
T. Aidon sukat ja kalvakan luisen pyllykän (nimenomaan kaikki nämä ilmaisut yhdessä) varannut
I already lost track of the message but someone asked about B and Jan kiss video, here it is:
https://twitter.com/marvelthings_/status/1645093926242492424
I can't remember if there was something else the same person asked in that message. :/
Todella harmi, jos K:n keikoilla ei jatkossa saa kuvata kukaan muu kuin Mikke tai joku muu K:n virallisesti hyväksymä. Upeat keikkakuvat on kuitenkin iso oso fandomia ja tuskin Mikke jaksaa syksyllä joka keikalla juosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo harvinaisen ikävää. Minä ainakin keikoilla olen monesti niin naurettava. Tanssin ja pyörin ja nautin flow-tilassa. Tuntuisi pahalta, jos joku sattuisi kuvaamaan ja jossain valokuvausryhmässä tälle sitten naureskeltaisiin. Luulisi että ammattikuvaajilla olisi jotain ymmärrystä yksityisyydensuojasta tai työetiikasta.
Suljetut ja pienet tiiviit ryhmät on oikeastaan pahimpia juuri siksi, että luotto jossain vaiheessa menee tosi kovaksi sen suhteen, ettei mitään vuodeta ulos. Sitten sitä voi p erseillä niin paljon kun tahtoo ja samanhenkinen porukka vaan yllyttää. Mun mielestä hyvä, että nyt on tapahtunut vuotoja useammalta ihmiseltä. Ehkä touhun sais jotenkin kuriin, vaikka vaikea tuollaista kai on hallita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se juu taas alkoi.
Pyllykkä on pyöreä, vähän kiinteämpi, mutta kuitenkin sopivasti hyllyvä takalisto.
Kaverin puolesta kyselen, että mistä sais käsiinsä tän takapuolisanaston sivistyssanakirjan, joka teillä taitaa olla käytössä?
Tästä piti tulla pidempi ja järkevämpi loppu, mutta se alkoi mennä niin noloksi siirapiksi, että mennään nyt tällä versiolla. :)
B: It was fun doing an Instagram live with you. We should do one again some time even if we are in different countries.
K: But then I have to see your face.
B: Oh? What’s the problem with that?
K: We can’t stop laughing!
B: Oh. True.
K: Yes.
Vierailija kirjoitti:
Todella harmi, jos K:n keikoilla ei jatkossa saa kuvata kukaan muu kuin Mikke tai joku muu K:n virallisesti hyväksymä. Upeat keikkakuvat on kuitenkin iso oso fandomia ja tuskin Mikke jaksaa syksyllä joka keikalla juosta.
On harmi, mutta vähän metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Itseasiassa, Miken on edelleen unfollannut. 😂 Voi olla, että on Mikke ihan itsekin laittanut vähän kiukkuista palautetta.