Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109641/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen, että jos Kärtsä ajatteli, että Madam Cyka on Krisin profiili ja alkoi sen takia seurata. 🙈 K tuntuu vähän hassulta somekäyttäytymisensä perusteella.

Ai taivas, ei se ole tyhmä.

Muakin vähän ärsyttää oletukset siitä, että Jere on joku maailman yksinkertaisin ihminen.

Jere on ihan itse luonut tän imagonsa, Käärijä-hahmo on vähän höhlä. Ei ihme et Jerestäkin ajatellaan näin. Ei varmaan mitenkään pahalla vaan lähinnä et on söpösti vähän hassu ja naivi.

Vierailija
109642/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän huono fiilis mennä enää keikalle, kun kuulin, että siellä eliitti ryhmässä salakuvataan faneja ja arvostellaan niitä. Oon todella arka muutenkin ja ujo, ja sit vielä ajatus että ruoditaan jossain ryhmässä miltä näytän.

Ex kiusattuna ymmärrän tosi hyvin, mutta noita tyyppejä on vain pieni ryhmä. Ja ainakin valokuvaaja on jo julistanut myyvänsä kaikki keikkaliput, joten ei huolta hänestä.

Tää valokuvaaja Öhmänhan kulkee kuvausluvilla, ei sillä ees oo lippuja

Siis ei saanu lupaa Seinäjoelle. Ja hommahan meni niin, että ei taida saada enää kukaan muukaan, paitsi omat palkatut kuvaajat.

Olisi halunnut myös päästä kuvaamaan Jokereiden Tampereen keikan, mutta hänelle oli kerrottu, että valitettavasti pieni keikkapaikka ja kuvaajia on omasta takaa useampi. Tästä kimpaantui niin että unfollasi Jokereiden tilinkin, nyt tosin seuraa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109643/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen, että jos Kärtsä ajatteli, että Madam Cyka on Krisin profiili ja alkoi sen takia seurata. 🙈 K tuntuu vähän hassulta somekäyttäytymisensä perusteella.

Ai taivas, ei se ole tyhmä.

Muakin vähän ärsyttää oletukset siitä, että Jere on joku maailman yksinkertaisin ihminen.

Jere on ihan itse luonut tän imagonsa, Käärijä-hahmo on vähän höhlä. Ei ihme et Jerestäkin ajatellaan näin. Ei varmaan mitenkään pahalla vaan lähinnä et on söpösti vähän hassu ja naivi.

Häärijä samoin. Eilen joku täällä laittoi et ei pidä antaa keltaisen puvun yms hämätä, et melkonen pelimies vilkkusilmä olis tää Häpäkin.

Vierailija
109644/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli linkkiä aiemmin tänään. Tässä on tämä ihana haastattelu ja Bojanin kommentti kysymykseen unelmien tyttöystävästä ja onko sinkku. Tämä on kuvattu heti ekan Suomen reissun jälkeen 💕 Avatakaa youtubessa niin näkyy tekstitys. Alku toki suomeksi 😂

Vierailija
109645/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän huono fiilis mennä enää keikalle, kun kuulin, että siellä eliitti ryhmässä salakuvataan faneja ja arvostellaan niitä. Oon todella arka muutenkin ja ujo, ja sit vielä ajatus että ruoditaan jossain ryhmässä miltä näytän.

Ex kiusattuna ymmärrän tosi hyvin, mutta noita tyyppejä on vain pieni ryhmä. Ja ainakin valokuvaaja on jo julistanut myyvänsä kaikki keikkaliput, joten ei huolta hänestä.

Siis ei saanu lupaa Seinäjoelle. Ja hommahan meni niin, että ei taida saada enää kukaan muukaan, paitsi omat palkatut kuvaajat.

Olisi halunnut myös päästä kuvaamaan Jokereiden Tampereen keikan, mutta hänelle oli kerrottu, että valitettavasti pieni keikkapaikka ja kuvaajia on omasta takaa useampi. Tästä kimpaantui niin että unfollasi Jokereiden tilinkin, nyt tosin seuraa taas.

Tähän liittyi myös se hänen seuraavan päivän pitkä ig postaus, joka on yhä näkyvillä.

Vierailija
109646/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa jos joku olisi vaikka kesäkuussa täällä ehdottanut, että "Hei sitten kun on se Jokereiden kiertue, niin entä jos Häärijä olisikin Bojanin menneisyyden haamu? Niinku ...Hojan?" ja se alapeukkujen ja lyttäyksen määrä. :D

Ai kauhee! Siis ihan totta näiltä voi odottaa mitä tahansa, oon nauranu hojanille hyväntahtosesti muutamankin kerran. Ihan huippuja yhdessä! :D voisiko K ja H olla Jo pr-kiertue managereita

Kaksi kiertue vaimoa yhden hinnalla :D

Mistä me nyt Jurelle sitten kiertuevaimo saadaan, kun K ja B on keskenään, Kris ja Härtsä, ja tietysti Jan ja Nacekin on jo pariutuneet keskenään?

Eiköhän meidän listalta joku löydy, onhan siellä Tapani Kansasta ja Dannystä lähtien.

Tai sit Juren pitää vaan pitää omaa kivaa kalvakkaan luisen pyllykänsä kanssa 😅 (sori en pääse nyt ollenkaan tästä ilmaisusta yli 😂)

Ihan live matskua..."Ljubav" vs "kalvakka luinen pyllykkä" 😂🤣😂🤣 Eivtt..taas tää alko

Vierailija
109647/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa, että kukaan Jokereista tai edes heidän virallinen tili ei seuraa tota Madamea, mut Kärtsä se ei halua jäädä paitsi mistään B-jutuista 😅

Voihan se olla oikeasti tutustunut tyyppiinkin, ovat varmasti tutustuneet keikalla. Ei se K random sisällönjakajia seuraa (C on muuten lyhyt tsirbula kuvakulmien perusteella)

Cykasta vaan hieman mielestäni aiheellista motkotusta, että jakaa huoletta ilman krediittejä ja mainintoja muiden kuvia, vaikka toki itsekin kuvaa. Siitä välinpitämättömästä meiningistä jääny pieni kissanpapanan maku suuhun!

Tuli tuosta muuten mieleen (ehkä mainittu jo), että Kääryle jakoi nimenomaan sellaisen MCn storyn, jossa ei ollut Bn kuvia. On näköjään huomannut kommentit siitä omasta postauksestaan ja tasoittelee vähän 🤭

Vierailija
109648/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen kuvausluvat on peruttu Jokereiden Tavastia keikan jälkeen. Tästä avautui ihan julkisella kanavalla.

Okei, nyt kun tää tieto tulee näin tipottain ja itse ei ole Discordissa, niin on vähän hankala seurata, mutta siis... Kuvausluvat on peruttu jo Tavastian jälkeen? Eli tällä perumisella ei ole yhteyttä siihen T:n avautumiseen K:n instassa?

Mutta täytyy sanoa, että maku menee koko ihmiseen, jos hän julistaa suureen ääneen myyvänsä kaikki keikkaliput ja uhriutuu vain sen takia, että kerran jää vahingossa tägäämättä kuviin pariksi tunniksi... Aikamoista draamaa tyhjän takia.

Vierailija
109649/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen kuvausluvat on peruttu Jokereiden Tavastia keikan jälkeen. Tästä avautui ihan julkisella kanavalla.

Okei, nyt kun tää tieto tulee näin tipottain ja itse ei ole Discordissa, niin on vähän hankala seurata, mutta siis... Kuvausluvat on peruttu jo Tavastian jälkeen? Eli tällä perumisella ei ole yhteyttä siihen T:n avautumiseen K:n instassa?

Mutta täytyy sanoa, että maku menee koko ihmiseen, jos hän julistaa suureen ääneen myyvänsä kaikki keikkaliput ja uhriutuu vain sen takia, että kerran jää vahingossa tägäämättä kuviin pariksi tunniksi... Aikamoista draamaa tyhjän takia.

Kuvausluvat peruttu silloin, mutta Kn instastoori mayhem päivänä Tiia kertoi (julkisella) discord kanavalla yksityiskohtaisesti käyneensä Jeren kanssa upsetting keskustelun yksityisviesteillä ja valitti, kun K ja Mikke eivät kumpikaan enää vastaa hänelle. Nämä on jakanut julkisesti, joten koen, että voin sit jakaa tännekin.

Vierailija
109650/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa - vaikka tämäkin on taas sellainen aihe, et alkaa höyry nousta osalla ja mittarit paukkuu punasella - mut ku joku mainitsi et oli tavannut livenä Bojanin (ja K ja H), ja et Bojan olikin livenä ollut paljon pienempi/lyhyempi miltä kuvissa jne näyttänyt, niin miten lyhyt se on siis ollut, koska kyllähän se nimenomaan näyttää kuvissa tosi lyhkäseltä?

Mua ei asia lainkaan haittaa, minkä pituinen on kukakin, mut jäi kiinnostamaan, kun onhan tästä paljon ollut puhetta ja mielipiteitä.

Vierailija
109651/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Ö on julkisessa discordissa myös sanonut saaneensa Klta lopulta ihanan sydäntälämmittävän viestin, vaikka silti valittanut keskustelun sävystä. Sen sijaan eliittiryhmässä jauhaa edelleen ja siellä "fanit" on hänen puolellaan asiassa ja haluavat hänelle oikeutta.

Vierailija
109652/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa jos joku olisi vaikka kesäkuussa täällä ehdottanut, että "Hei sitten kun on se Jokereiden kiertue, niin entä jos Häärijä olisikin Bojanin menneisyyden haamu? Niinku ...Hojan?" ja se alapeukkujen ja lyttäyksen määrä. :D

Ai kauhee! Siis ihan totta näiltä voi odottaa mitä tahansa, oon nauranu hojanille hyväntahtosesti muutamankin kerran. Ihan huippuja yhdessä! :D voisiko K ja H olla Jo pr-kiertue managereita

Mistä me nyt Jurelle sitten kiertuevaimo saadaan, kun K ja B on keskenään, Kris ja Härtsä, ja tietysti Jan ja Nacekin on jo pariutuneet keskenään?

Eiköhän meidän listalta joku löydy, onhan siellä Tapani Kansasta ja Dannystä lähtien.

Tai sit Juren pitää vaan pitää omaa kivaa kalvakkaan luisen pyllykänsä kanssa 😅 (sori en pääse nyt ollenkaan tästä ilmaisusta yli 😂)

Kalvakka luinen pyllykkä on häälistalla, joku ehti jo varaamaan sen.

Vierailija
109653/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli linkkiä aiemmin tänään. Tässä on tämä ihana haastattelu ja Bojanin kommentti kysymykseen unelmien tyttöystävästä ja onko sinkku. Tämä on kuvattu heti ekan Suomen reissun jälkeen 💕 Avatakaa youtubessa niin näkyy tekstitys. Alku toki suomeksi 😂

Miks näillä slovenialaisilla toimittajilla on pakkomielle aina kysellä unelmien TYTTÖystävistä yms. 😅

Vierailija
109654/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vähän surullisenkoomista, että valokuvaaja on jossain eliittiryhmässä haukkumassa muita alan ammattilaisia ja jossa _salakuvataan_muita faneja sekä ruoditaan heitä.

Vierailija
109655/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvausluvat peruttu silloin, mutta Kn instastoori mayhem päivänä Tiia kertoi (julkisella) discord kanavalla yksityiskohtaisesti käyneensä Jeren kanssa upsetting keskustelun yksityisviesteillä ja valitti, kun K ja Mikke eivät kumpikaan enää vastaa hänelle. Nämä on jakanut julkisesti, joten koen, että voin sit jakaa tännekin.

Mutta näiden tapahtumien välillähän on siinä tapauksessa useampi päivä? Tapahtuiko Tavastialla sitten jo jotain, jos sunnuntaina vasta tää muu shit hit the fan ja K:kin postasi storynsa, joissa hänet syödään ja poltetaan elävältä?

Vierailija
109656/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tän valokuvaajan toimintaa muutenkin. Jos ei ole saanut kuvauslupaa Tavastialle niin miten se K:n vika on, kun kyseessä on JO:n keikka ja JO on varmaankin se joka kuvaajat lopulta valitsee. Eihän siellä ollut Mikkekään kuvaamassa. Ja miksi haukkua (jos näin on tapahtunut) K:ta ja Mikkeä somessa avoimella foorumilla, josta tieto pääsee leviämään joka paikkaan kuitenkin? Ja sitten postailee Mikkelle kommenteja instassa kuinka upeita kuvia on taas ottanut (näitä kuka vaan näkee edelleen Mikken ja K:n instoissa). Lopulta, kun p*ska räjähtää tuulettimeen niin vedetään kunnon pultit, lopetataan seuraaminen somessa ja poistutaan faniryhmistä ja myydään loppuvuoden keikkaliput. Siis WTF.

Homma alkaa olla jo pöly laskeutunu, myös Jodelissa. Kys kuvaaja kuvaa seuraavan kuukauden ajan YLEn tuotantoa Kanarialla, joten ei muutenkaan näy keikoilla. Ja on ollut yhteydessä K:hon myös. Ja seuraa normaalisti tällä hetkellä myös kohteitaan.

Eikös juu siirrrytä palstan varsinaiseen ydinaiheeseen, eli dick piceihin ja lämpimiin katseisiin? Kannatan!!!!

Vierailija
109657/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kännykät saisi pitää muutenkin kiinni keikkojen ajan. Ihmisten pitäisi keskittyä hetkeen ja vain nauttia. Valomeri on sitten eri asia.

Vierailija
109658/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näiden tapahtumien välillähän on siinä tapauksessa useampi päivä? Tapahtuiko Tavastialla sitten jo jotain, jos sunnuntaina vasta tää muu shit hit the fan ja K:kin postasi storynsa, joissa hänet syödään ja poltetaan elävältä?

Olisiko pettymys siitä, kun ei päässyt kuvaamaan Jokereiden Tampereen keikkaa. Tämä selvinnyt hänelle Tavastian jälkeen.

Vierailija
109659/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan live matskua..."Ljubav" vs "kalvakka luinen pyllykkä" 😂🤣😂🤣 Eivtt..taas tää alko

Meitsi lanseeraas sen kalvakan ja luisen, mut joku muu sen pyllykän. Olkaa hyvä vaan, enjoy. Pyllykkä on myös aivan hirvee ilmaisu ja eihän se muuten käy yhtään yhteen kalvakan ja luisen kanssa ... Pyllykkä on enemmän semmonen napakka, ei-luinen ... hmmm 🤔

Kyllä se juu taas alkoi.

Vierailija
109660/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tää B:n tekemä takaraivon taputus K:lle jäänyt ihan huomaamatta!

https://www.tumblr.com/korvessa/729515096587567104/lets-read-each-other…

Multa oli mennyt ohi tuo ettei vaan sattuis mitään ja K:n kommentti this is not question. Miksi naurattaa toi reaktio, ihanat! 😂

Mä TARVIIN näiltä lisää ig liveä tai mitä vaan missä yrittävät puhua toistensa kieltä ja sitten toinen kommentoi jotain yhtä päätöntä ja soppa on valmis!! Olen valmis maksamaan tästä!!

Manifestoidaan yhteinen live!

Ketju on lukittu.