Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kaikki Käärijän baby kommentit sun muut näyttää vaan tosi feikiltä, pahimmassa tapauksessa syytetään queer baitingistä. Esittää jotain saadakseen vähemmistöfanit puolelleen. Ja siis tämähän toimi hyvin viisuissa. Ei vaan ajatellut ehkä että se todellisuus odottaa Suomessa eikä samaa roolia voi jatkaa avopuoliso käsipuolessa mitenkään uskottavasti.
Mulle tökkii tuo jos B onkin oikeasti bi tms ja olisi ainakin viisujen aikana ollut jotain tunteitakin, vähän enemmän kuin kaveruutta tms, niin nuo baby-heitot heteromieheltä on vain hölmöjä. Annetaan vähän siimaa vitsillä ja sitten ollaan muina miehinä.
Tämä on koko jutun ikävin puoli. B:n katseet ja eleet finaali-iltana olivat tosi paljastavat ja K:n julkinen I love you (kuulosti lähinnä pahoittelulta) Suomessa voisivat viitata siihen, että K kertoi vasta tuolloin seurustelevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo shipparin paras aika 😂 7.6 meni ilman mitään aktionia ja sitten tuli tyttisuutiset. 😂
Juu RIP shippi. 😀
Shippi gone forever 😀
Ikävä sanoa näin suoraan, mutta toivottavasti tyttöystävä ihan imagosyistä vaihtuu pian, joskin sinkkuus olisi kaikkein järkevintä tässä uran vaiheessa. (Näyttävä erohaastis toisi rahaa varmaan pankkidiilejakin paremmin !!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kaikki Käärijän baby kommentit sun muut näyttää vaan tosi feikiltä, pahimmassa tapauksessa syytetään queer baitingistä. Esittää jotain saadakseen vähemmistöfanit puolelleen. Ja siis tämähän toimi hyvin viisuissa. Ei vaan ajatellut ehkä että se todellisuus odottaa Suomessa eikä samaa roolia voi jatkaa avopuoliso käsipuolessa mitenkään uskottavasti.
Mulle tökkii tuo jos B onkin oikeasti bi tms ja olisi ainakin viisujen aikana ollut jotain tunteitakin, vähän enemmän kuin kaveruutta tms, niin nuo baby-heitot heteromieheltä on vain hölmöjä. Annetaan vähän siimaa vitsillä ja sitten ollaan muina miehinä.
No tuskin on ollut mutta ymmärrän pointtisi
Jo ei varmaan oo ollutkaan, sellaista kaveruutta vain viisuhuumalla terästettynä
Saanko lähettää laskun Kärtsälle menetetyistä työtunneista jotka menee tämän salkkaridraaman seuraamiseen 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo shipparin paras aika 😂 7.6 meni ilman mitään aktionia ja sitten tuli tyttisuutiset. 😂
Juu RIP shippi. 😀
Shippi gone forever 😀
En olisi uskonut, että ihana viisukevät päättyy tällaiseen draaman myllerrykseen. Bojanin Suomeen tulosta ei kai ole mitään todisteita vieläkään. Tässä on nyt jotain tapahtunut heidänkin välillään, jos ei tule, vaikka Bojan itse on kertonut tulevansa.
tästä käärijän tyttöystävä paljastuksesta nousi kunnon soppa oli se odoteltavaa et tulee jossain kohti kaikkien tietoon voi joku käärijän fanikin laittaa ulkomalaisille faneille käännetyn version lehti jutusta näkee sitten tuleeko tästä soppasta viellä isompi homma
Vierailija kirjoitti:
Mulla putosi koko saamani vaikutelma Käärijästä, kaikki kuvitelmat romahti täysin : (
Ei millään pahalla mutta tämä koko shippaus on alusta asti ollut aivan todellisuudesta vieraantunutta.
https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1666567355659440128?cxt=HHwWgMC…
On se kyllä kumma kun jollain ilveellä K onnistuu kuvien ototkin kääntämään siten että hän on se hallitseva osapuoli. Vaikka kyseessä on häntä pidempi ja paljon kuuluisampi artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu RIP shippi. 😀
Shippi gone forever 😀
En olisi uskonut, että ihana viisukevät päättyy tällaiseen draaman myllerrykseen. Bojanin Suomeen tulosta ei kai ole mitään todisteita vieläkään. Tässä on nyt jotain tapahtunut heidänkin välillään, jos ei tule, vaikka Bojan itse on kertonut tulevansa.
Saattaahan ne Bojanin laittamat päivämäärät liittyä muuhunkin kuin Käärijään 😂 Jos vaikka julkaisevat jotain uuttaa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Saanko lähettää laskun Kärtsälle menetetyistä työtunneista jotka menee tämän salkkaridraaman seuraamiseen 😄
Mutta olipa kokemus! Kyllä tätä kevättä kannattaa muistella. Monet naurut on täällä saatu. Tiedättekös, nyt puuttuu enää loppuhuipennus, kun vielä Bojan-Puppystä totuus paljastuu😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu RIP shippi. 😀
Shippi gone forever 😀
Saattaahan ne Bojanin laittamat päivämäärät liittyä muuhunkin kuin Käärijään 😂 Jos vaikka julkaisevat jotain uuttaa silloin.
Se oli kyllä Kn laittama pvämäärä.
Vierailija kirjoitti:
juu mun työnantaja vois kans olla kiinnostunut tästä laskutusosoitteesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olipa kokemus! Kyllä tätä kevättä kannattaa muistella. Monet naurut on täällä saatu. Tiedättekös, nyt puuttuu enää loppuhuipennus, kun vielä Bojan-Puppystä totuus paljastuu😛
tätä ei nyt varmaan pitäisi sanoa, ettei taas pety, mutta mulla on sellainen olo, että tämä homma ei nyt ole ihan vielä taputeltu, en siis tarkoita, että mitään tulisi heidän välillään tapahtumaan, mutta jotain tähän vielä liittyy, jotain paljastuksia tms. Katotaan osuuko tuntuma tällä kertaa oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin on ollut mutta ymmärrän pointtisi
Jo ei varmaan oo ollutkaan, sellaista kaveruutta vain viisuhuumalla terästettynä
Sellaisena olen koko ajan pitänyt K:n ja B:n välistä suhdetta. En tajua, miksi täällä nyt on tällainen ilmapiiri. Mikään heidän välillä ei ole muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1666567355659440128?cxt=HHwWgMC…
On se kyllä kumma kun jollain ilveellä K onnistuu kuvien ototkin kääntämään siten että hän on se hallitseva osapuoli. Vaikka kyseessä on häntä pidempi ja paljon kuuluisampi artisti.
Jere "niin homo kuin hetero miehet tykkää roikkua minussa" Pöyhönen :D Katoin eka että Kärtsä olisi Alanin reppuselässä
Kuka toi kaunis tumma mirkku on noissa Jokereitten instastooreissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ...?!? Vapaasta & varattomesta seikkailijasta pankkiyhteistyötä tekeväksi rakkaasta naapurimaastamme kotoisin olevan naisen kanssa avoliitossa eläjäksi...?? No huh huh
Jätä nyt se hiton kansalaisuus pois ja sillä ivailu. Pliis 😞
Niinpä!! Kaikki laitettu asiattomiksi mitä ne on!
Asiatonta sanoa ihmisiä venäläisiksi! 😄 👍
Tänään näin youtubesta postauksen joka käsitteli kateissa olevaa Bojan-poikaa. Tosi pitkä esitys ja siinä oli monenlaista arvailua että missä B on, K mainittu ja kuvattu useassa kohtaa, mm B.n kanssa saunassa, vuoteessa...
En oikein ymmärtänyt tuon kaiken tarkoitusta. Ja juuri kun olin samaa mieltä jonkun kanssa että B.n postaukset on sentään kautta linjan fiksumpia kuin erään toisen. Taidan saakeli soikoon olla kaiken lisäksi tyhmä. No, jos tässä vaiheessa putoan vankkureilta niin en varmaan ehdi paljoa menettää.
Käsittääkseni oli postattu muutama viikko sitten jo, en ole aiemmin vain sattunut näkemään ja olisko ollut kovin suuri vahinko vaikka olisin missannut kokonaan. Höh.
Kaikki kova ja kylmä liittyykin nyt meidän pikku Käärijän Jere-puoleen...