Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Logomo ollut Joksuille isoin ulkomaankeikka tähän mennessä (lukuunottamatta Serbiaa jne.)?
Eikös se oo.
Joo, lontoon electric ballroom oli 1500. Ja sekin oli jaettu keikka WY kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä Tampereen keikkapaikkaa. Pieni on. Ja kukkahattutätinä täällä pohdin että mitenköhän tämä hyvin humaltunut nuoriso tässä minunkin edessäni edes pysyy pystyssä keikan ajan. Ja ihmisiä tunkee eteenpäin oikealta ja vasemmalta.
Eikö se ole kuitenkin tosi kaunis sali? Lava näytti kuvissa pieneltä kyllä. Nyt on perjantai niin totta että osa on ottanut varmaan enemmän.
On kaunis ja tunnelmallinen entisen elokuvateatterin sali, työpaikan pikkujoulut oli joskus siellä.
Muuten onkohan salin yläparvella porukkaa?
Eii en mä selviä jos ei saada liveä
Oon laittanut pyynnön, liven pitäjä?
Vierailija kirjoitti:
Eii en mä selviä jos ei saada liveä
Kyllä siellä kuitenkin joku videoi. Täytyy etsiä pätkät jälkikäteen.
T. Mullakin mieletön fomo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä Tampereen keikkapaikkaa. Pieni on. Ja kukkahattutätinä täällä pohdin että mitenköhän tämä hyvin humaltunut nuoriso tässä minunkin edessäni edes pysyy pystyssä keikan ajan. Ja ihmisiä tunkee eteenpäin oikealta ja vasemmalta.
Eikö se ole kuitenkin tosi kaunis sali? Lava näytti kuvissa pieneltä kyllä. Nyt on perjantai niin totta että osa on ottanut varmaan enemmän.
On kaunis ja tunnelmallinen entisen elokuvateatterin sali, työpaikan pikkujoulut oli joskus siellä.
Muuten onkohan salin yläparvella porukkaa?
Sirpa! ja livenä!
Päivittäkää joku tännekin please. En pysty nyt seuraamaan liveä.
Onko Bojanilla joku tuttu paita?
Mä hetken katsoin, et sillä on se Kärtsän nahkapaita. Ai hyvä jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri laittoi viestiä tuolta ja sanoi, että varmaan ei enää kuulu hänestä ennen keikan loppua, koska tosi vaikea näpytellä siinä ryysiksessä. Ilmeisesti osa porukasta on aika kännissä ja ihmiset vaan työntää toisiaan, vaikka ei oo tilaa, mihin työntää ketään.
Voi ei. Toivottavasti siellä kuitenki selvitään ilman mitään ongelmia.
Vähän alkoi nyt jännittämään.. Toivottavasti kaikki vakifanit on ottaneet etupaikat haltuun ja suojaavat boitsuja :D
Tili on yksityinen, pitänee laittaa julkiseksi?