Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla vähän epätoivoa tässä liven huutelussa, mutta koetetaan silti. Eikö kukaan todella tiedä, streemaako joku? Voiko todella olla niin, että kaikista NT keikoista juuri tämä jää ilman? :(
Vastaan itselleni: tumblrin mukaan sirpapera on jonossa ja saattaa streemata!
Sirpaaaaa! Save us!
Löytyyköhän Tavastian myöhäisemmän keikan ja Logomon keikan livestriimejä kokonaisena enää mistään? Itse olin noilla keikoilla niin olisi kiva saada talteen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Antamisesta puheen ollen, SSOL:ssa sanotaan kahdesti "Hug your best friend" mutta miksi kuulen aina ensimmäisellä kerralla "F*ck your best friend". Kohtalotovereita? :D Ei muuten mutta ajatukset menevät tuosta väkisin Kärtsään.
Hmm, friends with benefits 😏
Bojan Instassa: bojan_cvjeticanin
Instagramilla kestää oma aikansa, kun Bojanin tili on ollut poissa käytöstä. Parhaiten tilin löytää kun menee Joker Outin Instagramin tägättyihin. Sieltä uusimmissa fanijulkaisuissa on Bojania tägättynä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyyköhän Tavastian myöhäisemmän keikan ja Logomon keikan livestriimejä kokonaisena enää mistään? Itse olin noilla keikoilla niin olisi kiva saada talteen 🙂
joker_out_mexico ainakin
Sirpa lyödään sitten palstan toiseksi aateliseksi näiden livestreamien jälkeen. Todella ymmärtänyt antaa tälle meidän yhteisölle 🥰.
Toivon/luulen että Lady Sirpa on palstanauta, ei tarvitse ilmiantaa itseäsi, mutta me kaikki liputtomat ja kauempana asuvat arvostamme sun panostasi aivan älyttömästi.
Mä huomasin, että kun B kysyi Alessandralta sitä love sanoo serbiaksi ja sen jälkeen A kysyi miksi sinä puhut serbiaa. Mutta kun B kysyi saman K:lta hän ei ihmetellyt miks sinä puhut serbiaa.
harmittaa ihan vietävästi että en päässyt keikalle vaikka oli liputkin :(((
Vierailija kirjoitti:
Sirpa lyödään sitten palstan toiseksi aateliseksi näiden livestreamien jälkeen. Todella ymmärtänyt antaa tälle meidän yhteisölle 🥰.
Toivon/luulen että Lady Sirpa on palstanauta, ei tarvitse ilmiantaa itseäsi, mutta me kaikki liputtomat ja kauempana asuvat arvostamme sun panostasi aivan älyttömästi.
Kenen ja millä ruumiinosalla haluaisit tulla lyödyksi lädyksi, Sirpa? Laita vaikka liven aikana vinkkiä niin me kyllä järjestetään 😁.
Tässä K:n lähettämä kuva H:stä viime yöltä (?) :D Taisi K jakaa pedin H:n kanssa eikä B:n xD https://x.com/sophorsophie/status/1705021990107549870?s=20
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin, että kun B kysyi Alessandralta sitä love sanoo serbiaksi ja sen jälkeen A kysyi miksi sinä puhut serbiaa. Mutta kun B kysyi saman K:lta hän ei ihmetellyt miks sinä puhut serbiaa.
Villi veikkaus ja pelkällä rakkaudella, mut tuskin K:lla välähti edes kysyä. En usko et asiaan kiinnitti huomiota.
Siis viestitteleekö K fanien kanssa tollein et hyvää yötä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus ja pelkällä rakkaudella, mut tuskin K:lla välähti edes kysyä. En usko et asiaan kiinnitti huomiota.
Ihan samaa ajattelin, ettei K ajattele sillai tuollaisia ja kaikella rakkaudella häntä kohtaan tämäkin 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Kärpyllä meni ohi, että se oli serbiankielinen sana mitä hältä arvuuteltiin, koska kehui nyt tuon sanan turvin voivansa ruveta sloveeniksi.
Bojan nyt TV1:ssä, siis jalkapalloilija Bojan Radulovic Urheiluruudussa. ;D Jotain katsottavaa keikkaliveä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Tää tais olla se sama fani, jolle K laittoi vahingossa yksärinä omiin tarinoihinsa tarkoitetun storyn ja sitten perään vielä oman kuvansa anteeksipyynnön kera xD.
Sohvikset mielummin ku Urheiluruutu ja feikki B 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tais olla se sama fani, jolle K laittoi vahingossa yksärinä omiin tarinoihinsa tarkoitetun storyn ja sitten perään vielä oman kuvansa anteeksipyynnön kera xD.
Aa ... Okei, mut onnekas tyyppi 😂
Kyllä on ihan oikea, varmistettu tili. Nimimerkki piti vaan kirjoittaa täydellisesti oikein ja kokonaan, että löytyi.